Omdat het spel te dom isquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef VonHinten het volgende:
Clubs die halverwege het seizoen voor een schijntje proberen je spelmaker te huren. In godsnaam, waarom doen ze überhaupt een bod?!
Zuid Afrika misschien, in Spanje vallen die onder EU spelersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zou sowieso voor een jonger exemplaar gaan. Het draait toch voor een groot gedeelte om geld maken in de LLM
Ik begon met Luis Meija, dat was best een aardig keepertje. Had geen last van onervarenheid ofzo. Ik vraag me alleen wel af waar die gozer vandaan kwam, want ik had geen gezeik met een work permit, terwijl het wel een niet EU-speler is.
Zal het zo even opzoeken.
Gewoon negeren, en als ze bijvoorbeeld een week bedenktijd vragen op het allerlaatste moment afwijzenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef VonHinten het volgende:
Clubs die halverwege het seizoen voor een schijntje proberen je spelmaker te huren. In godsnaam, waarom doen ze überhaupt een bod?!
Panama.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef kevin33 het volgende:
Zuid Afrika misschien, in Spanje vallen die onder EU spelers
hoeveelste sta je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben nu een half jaar aan de slag bij Portsmouth
Ik snap in hemelsnaam niet hoe die vorige trainers al 13 jaar lang ofzo niet hebben kunnen promoverendit team is kampioenwaardig
Leuk spelertje inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Winski05 het volgende:
Hij komt helaas pas over een jaar, aangezien ik al 2 niet-EU spelers heb aangetrokken. Niet slecht, dunkt mij
[ link | afbeelding ]
Jep, voor het eerst sinds mijn aanstelling (5 seizoenen geleden) de Treble gepakt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:02 schreef BruggiKeane het volgende:
En gewonnen?
Bij mij is Mark van Bommel naar Heracles gegaan, in de eerste divisie afbouwen.
Blijkbaar had je meer trainers dan je mocht hebben. Als je dan één trainer ontslaat, blijft die eis hetzelfde..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef J.Herrer het volgende:
Wtf is dit voor bullshit?
Ik ontsla een trainer omdat hij niet meer 7 sterren is, ik wil een andere trainer halen en die staat op het punt om te tekenen maar het bestuur vindt dat ze geen extra trainer nodig hebben![]()
Daar zit ik dan met 1 leeg onderdeel
Je was met Heerenveen toch? Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jep, voor het eerst sinds mijn aanstelling (5 seizoenen geleden) de Treble gepakt!
Zal zo ff screenies posten, ik moet aankomend jaar echt gaan snijden in mijn 26 man tellende selectie vol met talentjes, gearriveerde sterren en ander grut met potentie.
In het verleden kon je wel je assistent manager een contract als trainer geven en dan een nieuwe assistent aannemen. Weet niet of dat tegenwoordig ook nog een mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Blijkbaar had je meer trainers dan je mocht hebben. Als je dan één trainer ontslaat, blijft die eis hetzelfde..
Jep! Dank uquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je was met Heerenveen toch? Welkom bij de club
Ik had er ook zo'n paar.. op donderdag UEFA Cup, op vrijdag competitie en op zondag weer competitiequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Competitiewedstrijden op 3, 5, 7 en 10 aprilBen ik even blij met een grote selectie..
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef Rorata het volgende:
weet iemand een goede tactiek voor braintree? Ik speel mijn tweede seizoen nu en ik ben gepromoveerd naar blue square premier alleen het gaat niet zo goed meer en ik kan helaas zelf geen tactieken maken. Alvast bedankt
Ik ben ook al een stuk of 20 keer als kandidaat bij Nederlandse ploegen genoemd (ik speel ook al erg langquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Overigens ben ik al genoemd als kandidaatcoach van AGOVV, ik had niet verwacht dat ik in Nederland nu al bekend zou zijn...
Gewoon Tactical Theorems and Frameworks lezen op FM Britain.quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef Rorata het volgende:
weet iemand een goede tactiek voor braintree? Ik speel mijn tweede seizoen nu en ik ben gepromoveerd naar blue square premier alleen het gaat niet zo goed meer en ik kan helaas zelf geen tactieken maken. Alvast bedankt
Gezellige club daar in Rotterdam danquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:03 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik ben met geupdate transfer data maar eens met Feyenoord aan de slag gegaan.
Zenit wou zowat mijn hele elftal overnemen dus ik vroeg voor iedereen het dubbele wat ze waard zijn.
4 spelers verkocht veel al waar ik al vervangers voor klaar had staan en opeens had ik weer zestien miljoen te besteden
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Carrière tot nu toe:
2008-2009: Kampioen Blue Square South
2009-2010: Kampioen Blue Square Premier, Winnaar Conference League Cup
Ah ik had hem enkele maanden geleden aangeboden aan andere clubs, dat is het..quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:55 schreef VonHinten het volgende:
Wtf?
Eén speler van mij is unhappy. Reden: Angry that his mentor has left him. Wut the fuck is dit? (En nee, ik heb geen spelers verkocht die zijn 'mentor' zouden kunnen zijn...)
Dit had ik ook. Probleem is dat mijn spitsen regelmatig geblesseerd waren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef BertMaalderink het volgende:
Sinds mijn aanvallende middenvelder Moreno Marengo geblesseerd is, is het hele team in elkaar gestort. Ik stond tot de 15e wedstrijd bovenaan met een doelsaldo van +20. Marengo was daarbij topscorer, de man van de meeste assists en de meeste MOTM's.
Nu loopt het met hetzelfde elftal -behalve Moreno- voor geen meter meer.
Ik weet niet of het met hem te maken heeft, maar anders kan ik het niet verklaren. In de winterstop een goede back-up proberen te halen, want ik heb er nu twee die niet voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |