abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71677563
Clubs die halverwege het seizoen voor een schijntje proberen je spelmaker te huren. In godsnaam, waarom doen ze überhaupt een bod?!
pi_71677655
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef VonHinten het volgende:
Clubs die halverwege het seizoen voor een schijntje proberen je spelmaker te huren. In godsnaam, waarom doen ze überhaupt een bod?!
Omdat het spel te dom is
pi_71677780
Ik had iets soortgelijks vlak voor het eind van de transferperiode..

Ik heb maar 2 spitsen (karig, maar ach)...of ze ff de dag voor het eind van de transferperiode 1 van mijn spitsen voor de helft van zn waarde mochten hebben
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:06:11 #154
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_71677850
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zou sowieso voor een jonger exemplaar gaan. Het draait toch voor een groot gedeelte om geld maken in de LLM

Ik begon met Luis Meija, dat was best een aardig keepertje. Had geen last van onervarenheid ofzo. Ik vraag me alleen wel af waar die gozer vandaan kwam, want ik had geen gezeik met een work permit, terwijl het wel een niet EU-speler is.

Zal het zo even opzoeken.
Zuid Afrika misschien, in Spanje vallen die onder EU spelers
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:10:29 #155
168255 J.Herrer
pi_71677990
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 11:57 schreef VonHinten het volgende:
Gewoon negeren, en als ze bijvoorbeeld een week bedenktijd vragen op het allerlaatste moment afwijzen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71678253
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 12:06 schreef kevin33 het volgende:

Zuid Afrika misschien, in Spanje vallen die onder EU spelers
Panama.
pi_71681580
Het gaat moeizaam dit seizoen. Na 20 wedstrijden sta ik op de derde plaats, 2 punten achter Heerenveen. Voorgaande jaren stond ik nu gemiddeld 5 punten voor oid.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:18:56 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71687352
Promotie

Wat me met Blyth niet lukte in anderhalf seizoen is me wel gelukt met Farsley. In mijn eerste seizoen bij de club gepromoveerd door Stafford, de ploeg van coach Paul Bosvelt, te verslaan in de finale van de play-offs.

In het reguliere seizoen had ik nog kampioen kunnen worden als ik in de laatste wedstrijd niet gelijk had gespeeld. De kampioen, Tamworth, had drie punten voorsprong maar een minder doelsaldo. Zij verloren hun laatste wedstrijd en ik had het moeten winnen, ware het niet dat de tegenstander in de 70ste minuut het tegendoelpunt maakten. Natuurlijk weer door een speler die nog nooit voor de club had gescoord.

Nu is het zaak om mijn selectie op te schonen en te zoeken naar nieuw talent. Ga dit keer ook eens een kijkje nemen in de lagere divisies van Nederland. Hoop dat mijn budget wat omhoog gaat.

Tactiek wordt ook omgegooid. Tegen het einde van de competitie kostte die me iets teveel punten.

Wat screentjes:

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:57:47 #159
62489 SimK
Thonbroeder
pi_71688248
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:18 schreef Happel het volgende:

[ afbeelding ]
Johan Derksen zou zeggen: die nummer 6 op DM zetten is echt 'not dunn'
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:22:58 #160
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71688932
Mijn eerste seizoen Rimini loopt wisselvallig, sta nu 3e met een team dat louter bestaat uit talent en ouwe rotten/vergane glorie.

Grandel; Sonkaya, Regonesi, El Moussaoui, Alderweireld; Tacchinardi; Sanmartean, Cruyff; Abdellaoui, Yilderim; Sheotahul.

Lekker veel Nederlandse invloeden dus, paar talenten nog op de bank en Rob van Dijk van Feyenoord gehaald als stand-in, verder nog wat Italiaanse talenten die gehuurd zijn van grootmachten maar dit zooitje nog niet uit de basis kunnen spelen en wat talenten vastgelegd uit de Eredivisie, de net-niet gasten en wat jongens waar ik wel wat in zie.
Nu in de winterstop maar wat zwakke posities proberen te versterken zonder geld en kijken of ik nog verder kan stunten.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:47:54 #161
168255 J.Herrer
pi_71689621
Ik ben nu een half jaar aan de slag bij Portsmouth
Ik snap in hemelsnaam niet hoe die vorige trainers al 13 jaar lang ofzo niet hebben kunnen promoveren dit team is kampioenwaardig
pi_71690102
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:47 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ben nu een half jaar aan de slag bij Portsmouth
Ik snap in hemelsnaam niet hoe die vorige trainers al 13 jaar lang ofzo niet hebben kunnen promoveren dit team is kampioenwaardig
hoeveelste sta je?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:13:11 #163
168255 J.Herrer
pi_71690320
Eerste met 6 punten voorsprong op de nummer 2

Ook leuk, Man Utd staat laatste in de PL en Arsenal 1-na laatste
pi_71690938
Met Carlisle naar de PL

Geweldige prestatie van mijn team! Maar in het bijzonder van Graham Clarke Wat een held! Loopt gewoon 1 op 1 over 2 seizoenen.

Eindstand:

De teamstatistieken:

De kampioenswedstrijd:

Voor volgend jaar kan ik wel versterking in elke linie gebruiken, maar de basis van het team is eigenlijk al prima. Vooral aankopen voor in de breedte, want het verschil tussen basisspelers en wisselspelers is veel te groot.
It Never Hurts To Help!
pi_71695182
Hij komt helaas pas over een jaar, aangezien ik al 2 niet-EU spelers heb aangetrokken. Niet slecht, dunkt mij
pi_71695594
Eerste prijs ooitvan het seizoen is binnen

[ Bericht 4% gewijzigd door EnGCatjuh op 07-08-2009 23:17:54 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:53:13 #167
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71698640
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:59 schreef Winski05 het volgende:
Hij komt helaas pas over een jaar, aangezien ik al 2 niet-EU spelers heb aangetrokken. Niet slecht, dunkt mij
[ link | afbeelding ]
Leuk spelertje inderdaad

Mijn 5e seizoen met Leeds zojuist beeindigt. 1e PL 11e, 2e 7e en nu als 5e geeindigt.
Helaas geen CL voetbal, maar wel keurig netjes voor Europa League geplaatst dus.
1e Europa League deelname uitgeschakeld in de kwartfinale door Tottenham.

Al met al weer een verbeterde prestatie, al denk ik dat dit wel de top is.
Eens even kijken of ik kan doorselecteren, wie ik kan verpatsen.
Bradley verkocht aan Chelsea. Die zullen hem net als Delph wel op de tribune zetten
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:30:50 #168
168255 J.Herrer
pi_71706796
Manchester United is gedegradeerd
En ik ben kampioen geworden met Portsmouth, die na 13 jaar weer terug zijn op het hoogste niveau
pi_71707625
5 wedstrijden voor het einde van de competitie kampioen geworden, net de Cup gepakt, en sta in de finale van de CL.............wish me luck guys!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:02:25 #170
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71709569
En gewonnen?

Bij mij is Mark van Bommel naar Heracles gegaan, in de eerste divisie afbouwen.
pi_71709970
Aan de rust even je hele team verrot schelden helpt wel..

Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71711149
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:02 schreef BruggiKeane het volgende:
En gewonnen?

Bij mij is Mark van Bommel naar Heracles gegaan, in de eerste divisie afbouwen.
Jep, voor het eerst sinds mijn aanstelling (5 seizoenen geleden) de Treble gepakt!
Zal zo ff screenies posten, ik moet aankomend jaar echt gaan snijden in mijn 26 man tellende selectie vol met talentjes, gearriveerde sterren en ander grut met potentie.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:55:02 #173
168255 J.Herrer
pi_71711590
Wtf is dit voor bullshit?

Ik ontsla een trainer omdat hij niet meer 7 sterren is, ik wil een andere trainer halen en die staat op het punt om te tekenen maar het bestuur vindt dat ze geen extra trainer nodig hebben
Daar zit ik dan met 1 leeg onderdeel
pi_71711600
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef J.Herrer het volgende:
Wtf is dit voor bullshit?

Ik ontsla een trainer omdat hij niet meer 7 sterren is, ik wil een andere trainer halen en die staat op het punt om te tekenen maar het bestuur vindt dat ze geen extra trainer nodig hebben
Daar zit ik dan met 1 leeg onderdeel
Blijkbaar had je meer trainers dan je mocht hebben. Als je dan één trainer ontslaat, blijft die eis hetzelfde..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:56:02 #175
168255 J.Herrer
pi_71711603
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jep, voor het eerst sinds mijn aanstelling (5 seizoenen geleden) de Treble gepakt!
Zal zo ff screenies posten, ik moet aankomend jaar echt gaan snijden in mijn 26 man tellende selectie vol met talentjes, gearriveerde sterren en ander grut met potentie.
Je was met Heerenveen toch? Welkom bij de club
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:57:35 #176
168255 J.Herrer
pi_71711631
Heerenveen vraagt ff doodleuk 45 miljoen voor een speler die ik zelf nota bene voor 4.000 euro naar Hveen heb gehaald
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:00:46 #177
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_71711683
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Blijkbaar had je meer trainers dan je mocht hebben. Als je dan één trainer ontslaat, blijft die eis hetzelfde..
In het verleden kon je wel je assistent manager een contract als trainer geven en dan een nieuwe assistent aannemen. Weet niet of dat tegenwoordig ook nog een mogelijkheid is.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_71713269
Competitiewedstrijden op 3, 5, 7 en 10 april Ben ik even blij met een grote selectie..
pi_71716678
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:56 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Je was met Heerenveen toch? Welkom bij de club
Jep! Dank u

Ik ben 59 miljoen euro rijker, maar ook 4 basisspelers armer. Deze spelers vonden het leuk om te eisen dat ze weg mochten, dus maar gedaan. Gemiddeld een miljoen of 15 waard, plus 35% winst bij doorverkoop, dus de inkomsten zitten de aankomende tijd wel goed.

Nu alleen een goeie keeper nodig, mijn 1e en 2e doelman werden beiden weggekocht dus zit nu met een 17 jarige prutser die nog niet klaar is voor het echte werk.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:26:47 #180
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71719283
Transfers

Zoals gezegt, ik wilde gaan doorselecteren. Oudere spelers en de net niet spelers de deur uitwijzen.
Er staat nu een jonge groep, de oudste speler is een reservespeler van 29 jaar maar die mag ook weg in het kader van het doorselecteren. Ik denk dat ik hem nog wel houdt eigenlijk, maar als er een mooi bod komt.
Verder ook wat Engelsmannen gekocht. Ik had er maar 2 en nu heb ik er 5. Die Coleman komt van Chelsea af, waarde is al meteen 5 miljoen euro. Is nog maar 19 jaar dus met een beetje trainen best een leuke speler voor in de breedte.

Mijn twee topaankopen.
Deze speler mag de zwakke plek aan de linkerkant gaan doen vergeten

Mijn nieuwe linksback, hij mag Salcido op gaan volgend die al op leeftijd begon te raken. Zijn debuut begon slecht, hij veroorzaakte een penalty maar ik verwacht dat hij toch wel gaat uitgroeien tot een van de beste linksbacks

pi_71720802
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Competitiewedstrijden op 3, 5, 7 en 10 april Ben ik even blij met een grote selectie..
Ik had er ook zo'n paar.. op donderdag UEFA Cup, op vrijdag competitie en op zondag weer competitie
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_71721950
Echt een belachelijke ontknoping meegemaakt van mijn 2e seizoen met Braintree. Als promovendus wordt natuurlijk niet verwacht dat je meedingt om de titel in de BSP, hoewel ik dat wel verwachtte. En dat klopte. De eerste helft van het seizoen streed ik bovenin mee, zo wisselend tussen plaats 2 en 5. Op gegeven moment kwam er een winning streak, ik kwam een punt of 6 los van de rest. Promotie in de pocket, dacht ik. Maar niets was minder waar. Mede door het drukke schema, wedstrijden werden verplaatst vanwege mijn (jeugd)internationals of mijn slechte veld, en door blessures werden de resultaten minder. Scoren deed ik haast niet meer ondanks dat ik de kansen zeker kreeg. In de een na laatste wedstrijd kon ik het thuis afmaken tegen Stevenage. Het enige dat ik hoefde te doen was winnen. Gelijkspelen was ook voldoende, als York ook punten zou morsen. Maar nee, York kwam al snel op 4-1 voorsprong, dat laatste ging niet gebeuren. En blijkbaar konden mijn spelers de druk amper aan, want ze misten de grootste kansen. Het bleef dan ook 0-0.

Wat restte was nog één wedstrijd. Nog één laatste inspanning. En wat wil het toeval? Braintree moest op bezoek in - juist - York. Niet verliezen was het devies. Maar York is in vorm, Braintree niet. Ik hoopte op het beste, sprak mijn spelers moed in, maar we gingen rusten met een kansloze 2-0 achterstand. Weggetikt, uitgespeeld. Boos was ik op die voetbalhobby'isten van me. Ik ging aanvallender spelen (duh), maar het hielp niks. Nog aanvallender dan. Eén kans. Nog een kans. Nóg aanvallender spelen dan maar. Alle ballen blind naar voren op een Target Man. En já, hij viel! De aansluitingstreffer! Een vrije trap van de zijkant wordt zowaar binnen gekopt. 2-1 met nog een kwartier, het kán nog! Ik had weer geloof. Ging rustig achterover zitten, hopend dat York niet zou scoren uit één van die vele counters. En dat gebeurde niet. Maar, in de blessuretijd, gebeurde het toch. Het wonder van Bootham Crescent. De rechtsback zette voor, de rechtsbuiten nam aan in een overvol strafschopgebied, schoot... en scoorde! 2-2, met nog maar een paar minuten te spelen was de titel zo goed als binnen. Ik heb staan juichen, ben serieus nog nooit zó blij geweest om FM. Tegenhouden en aftellen was het devies. En het gebeurde, mijn 2e promotie op rij. Braintree wordt een profclub!

De eindstand van de competitie:

Nu wordt het tijd mijn hobby'istenselectie om te bouwen tot een ploeg die een profbestaan waardig is. En natuurlijk niet alleen de selectie, ook de staff moet worden verbeterd. Ik hoop dat het gaat lukken.

Overigens ben ik al genoemd als kandidaatcoach van AGOVV, ik had niet verwacht dat ik in Nederland nu al bekend zou zijn...

Carrière tot nu toe:
2008-2009: Kampioen Blue Square South
2009-2010: Kampioen Blue Square Premier, Winnaar Conference League Cup
pi_71724024
weet iemand een goede tactiek voor braintree? Ik speel mijn tweede seizoen nu en ik ben gepromoveerd naar blue square premier alleen het gaat niet zo goed meer en ik kan helaas zelf geen tactieken maken. Alvast bedankt
  zondag 9 augustus 2009 @ 08:59:19 #184
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71724928
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef Rorata het volgende:
weet iemand een goede tactiek voor braintree? Ik speel mijn tweede seizoen nu en ik ben gepromoveerd naar blue square premier alleen het gaat niet zo goed meer en ik kan helaas zelf geen tactieken maken. Alvast bedankt

Zo moeilijk moet het toch niet zijn? Je kijkt wat je hebt. Heb je goede buitenspelers? Heb je 2 snelle spitsen?
Heb je een goede verdedigende middenvelder? Heb je snelle backs? Etc etc. Als je gepromoveerd bent doe je het in ieder geval nooit slecht

Kijk anders even voor idee`en op fm.manutd.com.
pi_71725843
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Overigens ben ik al genoemd als kandidaatcoach van AGOVV, ik had niet verwacht dat ik in Nederland nu al bekend zou zijn...
Ik ben ook al een stuk of 20 keer als kandidaat bij Nederlandse ploegen genoemd (ik speel ook al erg lang ), maar er is nooit een aanbieding gedaan.

In Engeland ben ik trouwens nog geen enkele keer genoemd als kandidaat, terwijl ik daar al 8 jaar zit
pi_71727163
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 03:30 schreef Rorata het volgende:
Gewoon Tactical Theorems and Frameworks lezen op FM Britain.

Ik ben trouwens ook Braintree, zie post hierboven, en ik speel met een 4-4-2.
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:03:38 #187
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71727184
Ik ben met geupdate transfer data maar eens met Feyenoord aan de slag gegaan.
Zenit wou zowat mijn hele elftal overnemen dus ik vroeg voor iedereen het dubbele wat ze waard zijn.
4 spelers verkocht veel al waar ik al vervangers voor klaar had staan en opeens had ik weer zestien miljoen te besteden
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:11:17 #188
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71727348
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 12:03 schreef StefanoSanders het volgende:
Ik ben met geupdate transfer data maar eens met Feyenoord aan de slag gegaan.
Zenit wou zowat mijn hele elftal overnemen dus ik vroeg voor iedereen het dubbele wat ze waard zijn.
4 spelers verkocht veel al waar ik al vervangers voor klaar had staan en opeens had ik weer zestien miljoen te besteden
Gezellige club daar in Rotterdam dan Ga maar weer eens verder met Torquay United
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71733537
YEAH!

In mijn vierde seizoen met Ajax de Champions League gewonnen! Eerste geworden in een poule met AS Roma, Red Star en Shaktar en toen:

Achtste finale:
Ajax - FC Kobenhavn: 1-0
FC Kobenhavn - Ajax: 0-1
Kwart finale:
Ajax - FC Liverpool: 3-1
FC Liverpool - Ajax: 3-2
Halve finale:
AS Roma - Ajax: 2-1
Ajax - AS Roma: 3-1
Finale:
Ajax - Barcelona: 4-0 (ziek!)

Minpuntje dit seizoen: geen kampioen geworden Zes punten achter SC Heerenveen geëindigd. Die hebben overigens een bijna net zo'n grote begroting als Ajax, omdat ze zijn overgenomen door een oliesjeik.
pi_71733565
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 01:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Carrière tot nu toe:
2008-2009: Kampioen Blue Square South
2009-2010: Kampioen Blue Square Premier, Winnaar Conference League Cup
pi_71734341
Wtf?

Eén speler van mij is unhappy. Reden: Angry that his mentor has left him. Wut the fuck is dit? (En nee, ik heb geen spelers verkocht die zijn 'mentor' zouden kunnen zijn...)
pi_71734396
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:55 schreef VonHinten het volgende:
Wtf?

Eén speler van mij is unhappy. Reden: Angry that his mentor has left him. Wut the fuck is dit? (En nee, ik heb geen spelers verkocht die zijn 'mentor' zouden kunnen zijn...)
Ah ik had hem enkele maanden geleden aangeboden aan andere clubs, dat is het..

Aw ik ben zijn mentor!

Shen Qiang
pi_71735780
Ben met de nieuwste MU Update begonnen met AGOVV, eerste keer Jupiler League, ik wil eigenlijk in 1x promoveren, maar ik denk dat dat lastig gaat worden. Gelukkig wel behoorlijk wat geld.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:55:06 #194
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71736091
Ik krijg m'n sterrenteam ook niet bepaald aan het voetballen, constant van die zuinige 1-0 en 2-0 wedstrijden tegen teams waar je IRL met gemak met 7-0 overheen moet lopen.
Ga nu maar eens vanuit de defensie en puur op de counter proberen, eens kijken of ze daar beter mee uit de voeten kunnen.
pi_71736253
Sinds mijn aanvallende middenvelder Moreno Marengo geblesseerd is, is het hele team in elkaar gestort. Ik stond tot de 15e wedstrijd bovenaan met een doelsaldo van +20. Marengo was daarbij topscorer, de man van de meeste assists en de meeste MOTM's.

Nu loopt het met hetzelfde elftal -behalve Moreno- voor geen meter meer.

Ik weet niet of het met hem te maken heeft, maar anders kan ik het niet verklaren. In de winterstop een goede back-up proberen te halen, want ik heb er nu twee die niet voldoen.
pi_71736450
Mijn tactiek loopt ook niet goed meer. Ben nog wel wereldkampioen geworden met Heerenveen, en in de competitie sta ik 8 punten voor, maar de wedstrijden zelf zijn slecht. Tig kansen, 1 of 2 doelpuntjes.
pi_71736986
Mijn tactiek heeft in totaal 15 wedstrijden gewerkt. Dus het lijkt me niet dat tegenstanders me nu al doorhebben. Voorlopig wijt ik het aan de afwezigheid van mijn beste speler. Hij is ook de schakel tussen m'n middenveld en aanval, dus daar schort het nu erg aan. Heb nu ook vaak veel balbezit, maar de minste kansen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 18:26:28 #198
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71738329
Ik heb nu van de 28 gespeelde wedstrijden er 26 gewonnen, 32 goals en 2 tegengoals (Ajax en AZ) maar.
Opzich netjes natuurlijk, maar tegen de mindere goden wil ik ook weleens wat ruimer winnen natuurlijk.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:48:02 #199
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71742163
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef BertMaalderink het volgende:
Sinds mijn aanvallende middenvelder Moreno Marengo geblesseerd is, is het hele team in elkaar gestort. Ik stond tot de 15e wedstrijd bovenaan met een doelsaldo van +20. Marengo was daarbij topscorer, de man van de meeste assists en de meeste MOTM's.

Nu loopt het met hetzelfde elftal -behalve Moreno- voor geen meter meer.

Ik weet niet of het met hem te maken heeft, maar anders kan ik het niet verklaren. In de winterstop een goede back-up proberen te halen, want ik heb er nu twee die niet voldoen.
Dit had ik ook. Probleem is dat mijn spitsen regelmatig geblesseerd waren.
Dan ging het ook even wat minder.

Heb nu Bradley verkocht, en in de voorbereiding ging het ook bagger.
Wel gelukkig een achterstand in een 1-3 overwinning gekregen, dus hopelijk biedt dat vertrouwen.
pi_71743409

Je gaat toch twijfelen tot je z'n snelheid en kracht ziet

Heb m'n team in de winterstop behoorlijk versterkt. Vooral in aanvallend opzicht. Ik speel namelijk erg op balbezit en daar ging het de laatste wedstrijden fout. Nu is Morengo weer fit en heb ik twee ervaren krachten erbij gehaald die veel creativiteit en goede passing vanuit het middenveld brengen. De eerste winst is gelukkig weer in de pocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')