abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71792801
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagd
Je krijgt toch altijd iets van 40 miljoen tv-geld?
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.

Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoen Of is dat gebruikelijk?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71793172
Zit nu op mn werk.

Vanavond de laatste 6 wedstrijden van het seizoen. 2 punten goed te maken op Man City, dankzij mn jeugdig elftal tegen West Ham. Als ik daardoor niet kampioen ga worden ben ik niet blij
pi_71794256
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagd
Je krijgt toch altijd iets van 40 miljoen tv-geld?
Ja, maar ik had maar 4 miljoen te besteden.

Ik heb nu nog steeds een budget van 1,3 miljoen over, maar daar kan ik weinig spitsen voor vinden die echt wat toevoegen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:26:03 #254
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71794620
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, maar ik had maar 4 miljoen te besteden.

Ik heb nu nog steeds een budget van 1,3 miljoen over, maar daar kan ik weinig spitsen voor vinden die echt wat toevoegen.
Sharp? Beckford?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_71795087
Schijt begin van de competitie zeg..

Ik heb al mijn topspelers behouden in de zomer (niet moeilijk als je de CL wint) en mijn selectie breder gemaakt: klaar voor het nieuwe seizoen. Verlies je gi-gan-tisch onverdiend in blessuretijd uit bij Feyenoord en speel je daarna om onverklaarbare redenen thuis 1-1 tegen Heracles. En in de CL verlies ik ineens met 0-1 tegen Porto. En ik word schijt en schijtziek van alle ballen die ik tegen paal en lat schiet. Vijf per wedstrijd is geen uitzondering meer, maar gewoon regel. Bah bah bah.. Vervelend als je merkt dat er een monsterscore in zit, maar je gewoon onverdiend verliest
pi_71795108
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.

Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoen Of is dat gebruikelijk?
In mijn Carlisle game kreeg ik ook maar iets van E 3,6 miljoen toen ik naar de PL promoveerde, dus zal wel gebruikelijk zijn.
It Never Hurts To Help!
pi_71795556
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:49 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

In mijn Carlisle game kreeg ik ook maar iets van E 3,6 miljoen toen ik naar de PL promoveerde, dus zal wel gebruikelijk zijn.
Goed scouten dan maar!

Voor 275K

Ben na 4 PL wedstrijden nog ongeslagen (waaronder Arsenal uit 1-1 en Man City thuis 3-3). Graham Clarke, mijn spits, is nog altijd de grote man met 6 goals uit 4 wedstrijden. Snap niet dat er geen grote clubs geinteresseerd in hem zijn, gozer heeft in 97 competitiewedstrijden voor mij 96x gescoord!
It Never Hurts To Help!
pi_71795919
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:26 schreef donroyco het volgende:

Sharp? Beckford?
Ik speel al ergens in 3015 ofzo, dus Beckford is niet veel meer

Er zijn uiteraard genoeg goede spitsen voor 1,3 miljoen, maar het probleem is dat ik er geen hoog genoeg salaris aan kan matchen. En nu is m'n eerste spits ook nog eens geblesseerd. Heb er nog maar eentje over die niet eens zo goed is.

Wel de eerste wedstrijd 1-1 uit tegen Middlesbrough.

Zojuist dan maar twee bejaarden binnen gehaald om dit jaar te overleven. Obafemi Martins en Cavaneghi. Vooral die laatste heeft behalve snelheid nog alles wat een goede spits moet hebben. Maarja, hij zal niet de meest fitte speler zijn met z'n 35 jaar
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:47:20 #259
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_71796470
met welk team zal ik gaan spelen, Sporting of Benfica..?

(of is Porto veel leuker..?:D)
pi_71796981
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef inZanity het volgende:
met welk team zal ik gaan spelen, Sporting of Benfica..?

(of is Porto veel leuker..?:D)
Sporting

Veloso + Moutinho
pi_71797025
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Goed scouten dan maar!

Voor 275K
[ afbeelding ]
Tering tieten
pi_71797374
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:24 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik speel al ergens in 3015 ofzo,
Football Manager Addiction
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_71797759
Jezus man bij Roma ontslagen. Maar Sunderland bied uitkomst. Nu ff paar van mijn talenten van Roma overkopen!
pi_71797960
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man bij Roma ontslagen. Maar Sunderland bied uitkomst. Nu ff paar van mijn talenten van Roma overkopen!
Je klinkt als een FM-god
pi_71798244
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Haha ik overdreef een beetje, maar zolang er hier iemand rondloopt die iets van 30 seizoenen Standard Luik op z'n naam heeft staan vind ik het bij mij nog wel meevallen

De reden dat deze game zo lang duurt heeft ook alleen maar te maken met mijn onkunde. Echte pro's brengen een ploeg uit de Blue Squae Premier gewoon in 5 jaar de Champions League in
pi_71798274
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Je klinkt als een FM-god
Verklaar je nader....
pi_71798393
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:53 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Haha ik overdreef een beetje, maar zolang er hier iemand rondloopt die iets van 30 seizoenen Standard Luik op z'n naam heeft staan vind ik het bij mij nog wel meevallen

De reden dat deze game zo lang duurt heeft ook alleen maar te maken met mijn onkunde. Echte pro's brengen een ploeg uit de Blue Squae Premier gewoon in 5 jaar de Champions League in
5 jaar is erg krapjes. 7 jaar moet lukken
pi_71798411
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Verklaar je nader....
Nou, AS Roma heeft een goede selectie, met geen onrealistische doelstellingen. Om daar ontslagen te worden moeje toch iets goed fouts doen
pi_71798545
Ik ben n nerd
Via remote desktop ingelogd naar huis via mn werk om FM te doen.

Pluspunt? -> Leeds is kampioen! De traditionele top 4 is een top 5 geworden!

Uh, misschien had ik de edit knop moeten gebruiken ipv dit hele topic vol te spammen

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 20:03:51 ]
pi_71798698
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:54 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Verklaar je nader....
Ik gok omdat je vorig topic ook al werd ontslagen
pi_71798807
UEFA Cup finale vs Atletico Madrid, wisj mie luk!
pi_71799158
En mn eerste europese prijs met leeds is binnen droge 1-0 uit een counter. UEFA Cup gaat mee naar huis.

Volgend jaar een herkansing in de Champions League
pi_71799376
Gefeliciteerd D_G!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_71799808
Zo, met alle vier de verdedigers die lager dan een 5.5 scoren toch 3-3 tegen Chelsea

Thuis wordt dat dus gewoon winnen
pi_71800010
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Dein_Gesicht het volgende:
En mn eerste europese prijs met leeds is binnen droge 1-0 uit een counter. UEFA Cup gaat mee naar huis.

Volgend jaar een herkansing in de Champions League
Proficiat! aan je hoeveelste seizoen ben je nu bezig bij Leeds?
pi_71800188
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:47 schreef Vilano het volgende:

[..]

Proficiat! aan je hoeveelste seizoen ben je nu bezig bij Leeds?
uh ff denken
Coca Cola League 1
Coca Cola Championship
Premier League (7e)
Premier League (1e)
Premier League (1e) Uefa Cup

5e seizoen net afgesloten dus.
pi_71800380
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 20:52 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

uh ff denken
Coca Cola League 1
Coca Cola Championship
Premier League (7e)
Premier League (1e)
Premier League (1e) Uefa Cup

5e seizoen net afgesloten dus.
Amai, toch wel snel deze mooie weg afgelegd met Leeds

Ik ga vanavond mijn Girona-game nog eens uit de kast halen, maar ik verwacht ook niet dat het bij mij zo snel zal gaan
pi_71800604
Uh, Europa League bedoel ik uiteraard. Moet ik nog aan wennen.
pi_71802219
Ik ben een spel begonnen met Real.
Er zijn 16 wedstrijden gespeeld, ik heb er 2 gelijk en 1 verloren.
Goed zou je zeggen. Barcelona heeft er echter 16 gewonnen, met slechts 3 goals tegen.
Dat is niet leuk meer...
pi_71803605
Swansea City is zo goed als kampioen van de Championship maar nu komt ManU met een bod voor mijn services. Ze staan een paar wedstrijden voor het einde van de competitie 9e en ik keek naar de waarde van de club: 200 miljoen, da's redelijk... MAAR ze hebben 660 miljoen aan leningen staan!

Ik blijf dus lekker bij Swansea en zien wat ik kan doen in het eerste seizoen PL .
pi_71804008
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef JeroenV het volgende:
Goed zou je zeggen. Barcelona heeft er echter 16 gewonnen, met slechts 3 goals tegen.
Dat is niet leuk meer...
Wel realistisch
pi_71804399
Ik ben al een tijdje bezig met een game met de belgische derde divisionist Kelmis Nu heb ik dat team ondertussen in 3 seizoenen naar de Premier League van Belgie geleid, waar ik nu rond de 10e plaats schommel, mede doordat de grote namen door mijn reputation niet willen komen, en mijn jeugd ook nog niet echt daverend is. Alleen wil het board nog steeds dat ik in Belgie scout, maar ik wil internationaal gaan. Japanners scouten ofzo. Wanneer kan ik eindelijk in het buitenland scouten en wanneer stijgt mijn reputation. Want na 3 seizoenen topvoetbal heb ik een aardige bankrekening opgebouwd, maar kan nog steeds alleen maar spelers rond de 20k halen
pi_71805534
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Hehehe.. Het kost me mijn relatie niet, maar ik kreeg vandaag wel de wind van voren omdat ik al een week lang als een zombie op bed lig met de laptop op schoot. Vier seizoenen in acht dagen.. nice..
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:38:55 #284
260599 StefanoSanders
Glad en Stijlvol
pi_71805618
ben met fc midgjeland ofzo begonnen in Denemarken.
Moet me eerste wedstrijd nog spelen en heb een spit nodig.

Helaas kom ik voor de drie grote vrije spitsen te kort qua salaris (Morrientjes, Vennegoor of Hesselink, En Julio Ricardo Cruz )
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_71806167
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:38 schreef StefanoSanders het volgende:
ben met fc midgjeland ofzo begonnen in Denemarken.
Moet me eerste wedstrijd nog spelen en heb een spit nodig.

Helaas kom ik voor de drie grote vrije spitsen te kort qua salaris (Morrientjes, Vennegoor of Hesselink, En Julio Ricardo Cruz )
Je legt de lat ook hoog he? Je bent n deens ploegje man
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:44:29 #286
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71807205
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:50 schreef JeroenV het volgende:
Dat is niet leuk meer...
Als je uberhaupt met een club als Real Madrid speelt, moet je ook niet gaan zeuren dat het niet leuk is.
Logisch toch dat de titelstrijd tussen deze twee clubs gaan toch?
pi_71809595
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Nou, AS Roma heeft een goede selectie, met geen onrealistische doelstellingen. Om daar ontslagen te worden moeje toch iets goed fouts doen
eerste seizoen toen ik kwam stonden ze 16 en werd 6de en won de beker maar in het 2de jaar stond ik halverwege 8ste maar lag bijv door Milan al uit de beker en een 4-0 oorwassing van Juve was het bestuur ook niet blij mee........
pi_71811664
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]
door Milan al uit de beker en een 4-0 oorwassing van Juve was het bestuur ook niet blij mee........
Gewoon de omgekochte scheids de schuld geven
pi_71818056
Verslaafde FMer meld zich!

Seizoen 2040/2041

Nog steeds mijn eerste game, eerst 18 seizoen met tottenham alles gewonnen. Daarna met Leeds van second division naar premier league een seizoen of 7 gespeeld en nu met Zwolle van 1e divisie naar ere divisie en nu ook met hun alles gewonnen!
pi_71818569
Het eerste nieuws over FM2010 drupt langzaam binnen.
quote:
Eerste features en screenshots FM 2010 bekend

Zojuist heeft Miles Jacobson de eerste features van Football Manager 2010 bekend gemaakt. Samen met die features zijn enkele screenshots gereleased. Het belangrijkste feitje dat we alvast mee krijgen is de releasedatum. Football Manager 2010 voor PC en MAC en de handheld versie voor de PSP zullen op 30 oktober in de winkels liggen, dus zet het maar vast in je agenda!

Er is bij SI niet alleen gekeken naar items die verbeterd kunnen worden, maar ook is er gekeken naar wat er toegevoegd kan worden om hetgeen wat er al is nog beter te maken. Daarnaast is er ook intensief gekeken naar het gebruiksgemak van de game en dat is waar ze bij SI het meest enthousiast over zijn. Ze zijn er zelfs van overtuigd dat eind oktober de beste Football Manager tot op heden moet uitkomen.

Dan nu over naar de features. De belangrijkste is toch wel de introductie van de tactics creator. Spelers hebben nu de optie om spelers verschillende rollen mee te geven in het veld. Rollen zoals 'Ball winning midfielder' of 'Deep lying playmaker' zijn enkele voorbeelden.
Deze tool is er dus om het voor iedereen makkelijker te maken om tacktieken te creeëren en dat lijkt me toch zeker een hele mooie verandering. Hier op FMI hebben we veel vragen gehad over tacktieken en verschillende mensen er mee moeten helpen omdat het heel gecompliceerd was, maar met de introductie van de tactics creator lijkt het maken van tacktieken toch een stuk makkelijker te worden.

De volgende toevoeging is verbeterde feedback tijdens en na de wedstrijden om je meer inzicht te geven in waar het nu precies fout gaat. De nieuwe wedstrijd analyse laat je zien waar precies passes en voorzetten worden gegeven en waar ballen afgepakt worden, overtredingen worden begaan, kopduels worden gewonnen of verloren en ga zo maar even door. Dit geeft je dus een nog beter inzicht in de verrichtingen van jouw spelers op het veld zodat je hier goed je tacktiek op kan aanpassen.

Iets wat iedereen dan wel was opgevallen toen het eerste screenshot van Football Manager 2010 uitlekte was denk ik wel de compleet vernieuwde interface. De balk aan de zijkant is compleet verdwenen en is vervangen door een nieuw, intuitief tabsysteem. Dit zal het navigeren tussen de verschillende items een stuk makkelijker moeten maken.

Dan is er nog een flinke wijziging voor de data-editor. De editor zoals we die kennen is compleet vernieuwd en zal een flink aantal aan mooie nieuwe features bevatten waardoor het makkelijker is om zelf unieke databases te maken. Wat te denken van de mogelijkheid om zelf simpel competities toe te voegen of zelfs hele nieuwe competities, compleet met nieuwe clubs, spelers etc.

Het nieuws systeem is ook op de schop gegaan. Nu is er de mogelijkheid om je te abboneren op een nieuwsfeed en hier kun je dan zelf filters voor instellen zodat je zelf het nieuws binnen krijgt wat je zou willen. Wil je dus bijvoorbeeld helemaal geen berichten krijgen over transfers, dan is het gewoon simpel een vinkje plaatsen en je krijgt er geen berichten meer over.

De laatste verandering die bekend is gemaakt is dat de 3D-engine flink veranderd is. Er zijn over 100 nieuwe animaties toegevoegd, nieuwe stadions, publiek en verbeterde lichteffecten en het belangrijkste is nog wel dat de AI flink verbeterd is en dat alles dus nog realistischer zal ogen.

Bron + screenshots!
Klinkt allemaal veelbelovend, vooral de tactics creator en de verbeterde feedback lijken me toch wel hele goede en vooral nuttige toevoegingen
pi_71818743
Damn, goed bezig zeg
pi_71818884
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:15 schreef JantjeW het volgende:
Het eerste nieuws over FM2010 drupt langzaam binnen.
[..]

Klinkt allemaal veelbelovend, vooral de tactics creator en de verbeterde feedback lijken me toch wel hele goede en vooral nuttige toevoegingen
Die Tactics Creator wordt denk ik niks. Klinkt als wat je nu ook al hebt: gewoon standaard instellingen voor bijvoorbeeld sweeper of target man oid. Alleen dan met een paar extra functies. Uiteindelijk moet je het allemaal nog matches met de mentaliteit van je team, passingsystemen, etc. Toegevoegde waarde voor mij van zoiets is nagenoeg 0.

Die feedback ben ik dan wel weer enthousiast over

EDIT: na de screens gezien te hebben is die Creator toch wat anders. Maar even afwachten gewoon hoe dat gaat uitpakken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71819351
Meer screens en info over FM10
http://www.footballmanager.com/index.php?p=info_pc
Wat ik een zeer goede vooruitgang vind is dat je nu ook competities zal kunnen toevoegen tijdens je game
En alles nog veel uitgebreider!

edit: ik ben al niet meer de eerste zo te zien
pi_71820019
Wat ziet het menu er nu lelijk uit zeg... Lijkt veel onoverzichtelijker zo, maar het is even afwachten hoe het uiteindelijk speelt natuurlijk.
pi_71820174
Ben ik de enige die een beetje teleurgesteld is? Er zit niets tussen waarvan ik echt zeg: WOW..
  woensdag 12 augustus 2009 @ 15:49:12 #296
51286 w00h00
Digital man!
pi_71821282
tvp.
pi_71822098
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:12 schreef Jorwol het volgende:
Ben ik de enige die een beetje teleurgesteld is? Er zit niets tussen waarvan ik echt zeg: WOW..
Ach, alleen al de optie dat ik middenin mn game extra competities kan toevoegen is mij t al waard

*edit* Verdomme, 50 miljoen transferbudget en ik weet niet wat ik dr mee wil doen. Uitgeven aan een gigantisch bedrijfsuitje in Las Vegas mag blijkbaar niet

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2009 16:55:32 ]
pi_71825114
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ach, alleen al de optie dat ik middenin mn game extra competities kan toevoegen is mij t al waard

..
Waar staat dat precies?
pi_71825230
Ik ging van die post van Vilano uit
pi_71825700
Competities toevoegen midgame is wel relax ja. Ik speel nu met alleen NL competitie en een medium database, maar dan heb je toch minder spelers om uit te kiezen

Vind die tactics creator er wel gaaf uitzien, al hoop ik niet dat het te arcade wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')