quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagd![]()
Je krijgt toch altijd iets van 40 miljoen tv-geld?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.
Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoenOf is dat gebruikelijk?
Ja, maar ik had maar 4 miljoen te besteden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:37 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je hebt je geld er dan wel snel doorheen gejaagd![]()
Je krijgt toch altijd iets van 40 miljoen tv-geld?
Sharp? Beckford?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, maar ik had maar 4 miljoen te besteden.
Ik heb nu nog steeds een budget van 1,3 miljoen over, maar daar kan ik weinig spitsen voor vinden die echt wat toevoegen.
In mijn Carlisle game kreeg ik ook maar iets van E 3,6 miljoen toen ik naar de PL promoveerde, dus zal wel gebruikelijk zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Nee, het waren meestal Nederlandse clubs. Maar zo vaak overkomt het me niet hoor.
Het bestuur van York is weer uitermate gul geweest. Ik ga de Premier League in met een transferbudget van 4 miljoenOf is dat gebruikelijk?
Goed scouten dan maar!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:49 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
In mijn Carlisle game kreeg ik ook maar iets van E 3,6 miljoen toen ik naar de PL promoveerde, dus zal wel gebruikelijk zijn.
Ik speel al ergens in 3015 ofzo, dus Beckford is niet veel meerquote:
Sportingquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:47 schreef inZanity het volgende:
met welk team zal ik gaan spelen, Sporting of Benfica..?
(of is Porto veel leuker..?:D)
Tering tietenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Goed scouten dan maar!
Voor 275K![]()
[ afbeelding ]
Football Manager Addictionquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik speel al ergens in 3015 ofzo,
Je klinkt als een FM-godquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Jezus man bij Roma ontslagen. Maar Sunderland bied uitkomst. Nu ff paar van mijn talenten van Roma overkopen!
Haha ik overdreef een beetje, maar zolang er hier iemand rondloopt die iets van 30 seizoenen Standard Luik op z'n naam heeft staan vind ik het bij mij nog wel meevallenquote:
5 jaar is erg krapjes. 7 jaar moet lukkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:53 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Haha ik overdreef een beetje, maar zolang er hier iemand rondloopt die iets van 30 seizoenen Standard Luik op z'n naam heeft staan vind ik het bij mij nog wel meevallen
De reden dat deze game zo lang duurt heeft ook alleen maar te maken met mijn onkunde. Echte pro's brengen een ploeg uit de Blue Squae Premier gewoon in 5 jaar de Champions League in
Nou, AS Roma heeft een goede selectie, met geen onrealistische doelstellingen. Om daar ontslagen te worden moeje toch iets goed fouts doenquote:
Proficiat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:21 schreef Dein_Gesicht het volgende:
En mn eerste europese prijs met leeds is binnendroge 1-0 uit een counter. UEFA Cup gaat mee naar huis.
Volgend jaar een herkansing in de Champions League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |