abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71619314
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Die heeft zeker wel mooie stats
Hij wilt alleen niet komen
Komt wel, op ten duur komt het besef door dat geen fatsoenlijke club zit te wachten op een kerel van 38 die in 1994 (ofzo?) voor het laatst profvoetbal heeft gespeeld En dan tekend ie alles!

Mijn andere twee Nederlanders waren Danny van Engeland en Harry Zwarthoed.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_71619597
Hubert Dijk wilde bij mij komen in de BSP. Schoot er twee seizoenen lang ruim 30 goals in. Daarna ging het wat bergafwaarts met hem, ook omdat ik twee keer gepromoveerd was.
pi_71619933
Met PSV begonnen.. 1e 4 duels 2 punten gehaald om vervolgens in 7 duels maar 2 punten te verliezen

Als ik dit seizoen afgemaakt heb ga ik ook maar eens in Engeland beginnen. Ik denk dat het dan Weston-Super-Mare.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:25:54 #54
168255 J.Herrer
pi_71620090
In de voorbereiding ging het wel lekker allemaal, het belangrijkste was dat de moraal in de ploeg goed was voordat ik aan de competitie zou beginnen. Krijg ik de 1e wedstrijd een 6-3 pak slaag uit bij Blyth
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71620856
Heb aardig wat miljoenen bij elkaar verdiend door een paar spelers te verkopen. Probleem is alleen dat elke speler van meer dan miljoen aan waarde niet bij mij wil spelen

Talenten heb ik al zat. Ik wil juist eens een echte killer in de spits, in plaats van een pikkie van 19 jaar.
pi_71621686
Dan maar versterking in de defensie. Ik zat al jaren achter deze Jap aan, maar ik kon of wilde nooit de transfersom betalen. Nu is hij één dag voor de transferdeadline gekomen
Uiteraard ook een klein beetje om de merchandising

Na een dramatische oefenstage en een eerste afstraffing in de competitie heb ik de boel direct omgegooid. Zag er geen perspectieven meer in. Met mijn nieuwe tactiek speel ik weer sprankelend voetbal en heb ik zowaar al drie keer op rij gewonnen

De meeste spelers zijn regens, dus let verder niet op de namen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:13:57 #57
168255 J.Herrer
pi_71622950
Ik heb een huurling in m'n selectie die alleen al meer waard is dan de rest van de selectie bij elkaar.. inclusief de andere huurling
pi_71624330
Ik heb ooit in een FM (was 2005 ofzo, die met de lonely midfielder taktiek en de beste speler in FM ooit: Oskarsson) wat Nederlandse amateurs bij Swansea gehaald dat toen nog een stuk lager speelde. Mijn keeper daar was Overbeek-Bloem die bij me uitgroeide tot international terwijl ik nog in de 1st division zat (was toen nog geen Coca Cola League)
Oskarsson schoot in die FM er trouwens zo'n 100 goals per seizoen in. Woon ook de FA cup terwijl ik net naar de first division zou promoveren. Ik zal eens op zoek gaan naar oude screens, maar ben bang dat ik ze niet meer heb.

edit: kan de screens niet vinden Ben er achter gekomen dat het in CM 03/04 was.
Hier wel een screen van hem die ik op google gevonden heb. Let op de league wedstrijden en goals die hij gemaakt heeft.

[ Bericht 12% gewijzigd door Bow op 05-08-2009 15:42:46 ]
pi_71626456
York is goed begonnen in de competitie. 5 wedstrijden gespeeld, waarvan ik alleen de eerste verloor. Sindsdien 10 goals gemaakt en 2 tegen Mooi tactiekje, hopen dat het blijft werken

Ook doe ik nog mee voor alle bekers.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:14:46 #60
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_71627546
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef MazeMouse het volgende:
Idd ook mijn ervaring, zodra je eenmaal begint met promoveren dan blijf je doorgaan tot het championship plafond waar je reputatie en financieën ineens niet meer tegen het grove geweld opkunnen.
Met Leeds United is het vrij makkelijk anders, maarja je hebt al een groot stadion.

Ben nu de 3e best bezochte club van de Premier League

@ Bow, geinig die screen.
Ik herinner me nog ene Tsigalko, volgens mij in CM 99/00
pi_71627666
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef BruggiKeane het volgende:

[..]

Met Leeds United is het vrij makkelijk anders, maarja je hebt al een groot stadion.

Ben nu de 3e best bezochte club van de Premier League

@ Bow, geinig die screen.
Ik herinner me nog ene Tsigalko, volgens mij in CM 99/00
Maxim Tsigalko.. CM01/02
Toen had je ook Joao Paiva en To Madeira geloof ik
pi_71627939
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef BruggiKeane het volgende:

En een grotere naam. Startkapitaal weet ik niet. Heb nooit met Leeds gespeeld.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:36:44 #63
168255 J.Herrer
pi_71628076
Ik had begin van het seizoen een spelertje uit de amateurs vandaan geplukt, maar hij zit de laatste paar wedstrijden constant te blunderen en heeft nu ook al 3 rode kaarten ofzo gepakt. Dus wat mij betreft kon hij op zoek gaan naar een andere club. Ik bied hem dus zo aan, en alle biedingen geaccepteerd.

Zat er een bod van 3k tussen terwijl de rest 10k biedt. En probeert ie mij en Southport te belazeren door voor die club te kiezen die 3k had geboden. Nou, dat gaat dus ff niet door
pi_71628323
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef J.Herrer het volgende:
In de Nederlandse amateurs lopen er (voor blue square begrippen) toch wel een aantal wereldspelers rond
Jelle Bouma (Rijnsburgse Boys) is ook goed voor LLM clubs, hij was mijn favoriete links back bij Montrose (Schotland).
pi_71629535
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef jeroen1976 het volgende:

[..]

Jelle Bouma (Rijnsburgse Boys) is ook goed voor LLM clubs, hij was mijn favoriete links back bij Montrose (Schotland).
Die heb ik Sinds CC2 geen basisplaats meer trouwens.

Nog zo'n mooie, mijn board had als minimumverwachting dat ik de eerste ronde van de Johnstone's Paint Trophy zou halen, en ze zijn blij dat ik de tweede ronde heb gehaald. Kleine notitie, ik werd de tweede ronde pas ingeloot
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:40:55 #66
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_71629601
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:37 schreef Akwableet het volgende:
Nog zo'n mooie, mijn board had als minimumverwachting dat ik de eerste ronde van de Johnstone's Paint Trophy zou halen, en ze zijn blij dat ik de tweede ronde heb gehaald. Kleine notitie, ik werd de tweede ronde pas ingeloot
Dat had ik ook
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:02:01 #67
168255 J.Herrer
pi_71631717
Weet er iemand een site waar je kits kan downloaden van de BSN? Ik begin me een beetje te irriteren aan die brede xxl-shirts
pi_71634805
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef J.Herrer het volgende:
Weet er iemand een site waar je kits kan downloaden van de BSN? Ik begin me een beetje te irriteren aan die brede xxl-shirts
Hmmm moet ik even kijken, want ik heb een mega-pack geinstalleerd (iets van 300mb, logo's en foto's) voor de gehele Engelse compitie, maar kwee niet meer waar ik die gedownload had. Ja ik vind het leuk om foto's te zien van zelfs de allerkleinste clubs uit de onderste regionen.

--edit--
Hier een logo pack voor de gehele Engelse competitie: http://www.fmscout.com/i-492-English-Club--Comp-Logos.html

Included Leagues
=========================
English Premiership
English Coca-Cola Championship
English Coca-Cola League One
English Coca-Cola League Two
Blue Square Premier
Blue Square North
Blue Square South
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:03:55 #69
168255 J.Herrer
pi_71635238
Thx
Die kan ik ook voor FM08 gebruiken toch?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:08:37 #70
168255 J.Herrer
pi_71635385
Dat zijn alleen logo's.. ik moet eigenlijk die shirtjes hebben
Ik heb een beetje rondgekeken op die site, maar geen fm08 kits van blue square clubs
pi_71636380
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef J.Herrer het volgende:
Dat zijn alleen logo's.. ik moet eigenlijk die shirtjes hebben
Ik heb een beetje rondgekeken op die site, maar geen fm08 kits van blue square clubs
Oops ik las je post niet goed genoeg . Misschien heb je hier iets aan:
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=163

De file heet 'ENGLAND ALL LEAGUES 3D KITS' met verder geen details dus ik weet niet dat ook voor Conference clubs is. Het bestand is 40MB.
pi_71642492
Begonnen met Weston-Super-Mare. Een Twente-begin van de competitie gehad.. stond vanaf minuut 35 1-0 voor, maar in de 92e minuut scoorde Braintree 1-1

Ben ook bij Valur begonnen. Valur is regerend kampioen van IJsland, staat 1e in de competitie en ik heb ze via BATE en SK Brann naar de 3e voorronde CL geleid. Daarin moeten we tegen Anderlecht.
pi_71642550
Teveel talentjes, te weinig speeltijd om ze goed door te laten groeien
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:25:47 #74
168255 J.Herrer
pi_71644988
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef jeroen1976 het volgende:

[..]

Oops ik las je post niet goed genoeg . Misschien heb je hier iets aan:
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=163

De file heet 'ENGLAND ALL LEAGUES 3D KITS' met verder geen details dus ik weet niet dat ook voor Conference clubs is. Het bestand is 40MB.
Mja als ik op die link klik opent ie een nieuw schermpje met de volgende melding:
quote:
Sorry! You have exceeded your daily allowed download amount.
Click here if your browser does not automatically redirect you.
Ik ben nog nooit op die site geweest
Maar in elk geval bedankt voor de moeite

Kampioenen

Ik heb echt een koningskoppel in de aanval staan, samen goed voor 90 doelpunten in totaal
van der Wal - Wolfenden

Vooral Wolfenden is echt een beest
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:28:39 #75
168255 J.Herrer
pi_71645069
Ik sta nu alleen wel dik in de rode cijfers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: