Komt wel, op ten duur komt het besef door dat geen fatsoenlijke club zit te wachten op een kerel van 38 die in 1994 (ofzo?) voor het laatst profvoetbal heeft gespeeldquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die heeft zeker wel mooie stats![]()
Hij wilt alleen niet komen
Met Leeds United is het vrij makkelijk anders, maarja je hebt al een groot stadion.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef MazeMouse het volgende:
Idd ook mijn ervaring, zodra je eenmaal begint met promoveren dan blijf je doorgaan tot het championship plafond waar je reputatie en financieën ineens niet meer tegen het grove geweld opkunnen.
Maxim Tsigalko.. CM01/02quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Met Leeds United is het vrij makkelijk anders, maarja je hebt al een groot stadion.
Ben nu de 3e best bezochte club van de Premier League
@ Bow, geinig die screen.
Ik herinner me nog ene Tsigalko, volgens mij in CM 99/00![]()
En een grotere naam. Startkapitaal weet ik niet. Heb nooit met Leeds gespeeld.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:14 schreef BruggiKeane het volgende:
Met Leeds United is het vrij makkelijk anders, maarja je hebt al een groot stadion.
Jelle Bouma (Rijnsburgse Boys) is ook goed voor LLM clubs, hij was mijn favoriete links back bij Montrose (Schotland).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef J.Herrer het volgende:
In de Nederlandse amateurs lopen er (voor blue square begrippen) toch wel een aantal wereldspelers rond
Die heb ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:46 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Jelle Bouma (Rijnsburgse Boys) is ook goed voor LLM clubs, hij was mijn favoriete links back bij Montrose (Schotland).
Dat had ik ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:37 schreef Akwableet het volgende:
Nog zo'n mooie, mijn board had als minimumverwachting dat ik de eerste ronde van de Johnstone's Paint Trophy zou halen, en ze zijn blij dat ik de tweede ronde heb gehaald. Kleine notitie, ik werd de tweede ronde pas ingeloot
Hmmm moet ik even kijken, want ik heb een mega-pack geinstalleerd (iets van 300mb, logo's en foto's) voor de gehele Engelse compitie, maar kwee niet meer waar ik die gedownload had. Ja ik vind het leuk om foto's te zien van zelfs de allerkleinste clubs uit de onderste regionen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:02 schreef J.Herrer het volgende:
Weet er iemand een site waar je kits kan downloaden van de BSN? Ik begin me een beetje te irriteren aan die brede xxl-shirts
Oops ik las je post niet goed genoegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef J.Herrer het volgende:
Dat zijn alleen logo's.. ik moet eigenlijk die shirtjes hebben
Ik heb een beetje rondgekeken op die site, maar geen fm08 kits van blue square clubs
Mja als ik op die link klik opent ie een nieuw schermpje met de volgende melding:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:43 schreef jeroen1976 het volgende:
[..]
Oops ik las je post niet goed genoeg. Misschien heb je hier iets aan:
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=163
De file heet 'ENGLAND ALL LEAGUES 3D KITS' met verder geen details dus ik weet niet dat ook voor Conference clubs is. Het bestand is 40MB.
Ik ben nog nooit op die site geweestquote:Sorry! You have exceeded your daily allowed download amount.
Click here if your browser does not automatically redirect you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |