quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef donroyco het volgende:
2008 - 2009: 1e Blue Square Premier
2009 - 2010: 1e Coca Cola League 2
2010 - 2011: 15e Coca Cola League 1, na 9 wedstrijden.
Mijn carrière met Torquay United tot nu toe.
quote:
Nog mooier is bijna zijn hele carriere bij Heerenveen tot hij een buitenlandse avontuurtje wilde en naar Lyon ging om nog geen jaar later ineens bij Fortuna Sittard op te duikenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik Wijnaldum naar York had kunnen halen
Maar wanneer je begint met QPR hoef je nog niet op zulke namen te rekenen. In mijn game doorliep hij de weg Feyenoord - Fiorentina - Arsenal. Vind ik reeeler voor zo'n geweldenaar
Mja in het seizoen dat ik promoveerde naar de Premier League werd ik overgenomen waardoor ik plotseling een zeer riante financiele positie had, waardoor ik een leuke selectie kon verzamelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik Wijnaldum naar York had kunnen halen
Maar wanneer je begint met QPR hoef je nog niet op zulke namen te rekenen. In mijn game doorliep hij de weg Feyenoord - Fiorentina - Arsenal. Vind ik reeeler voor zo'n geweldenaar
Dat moment mag bij mij ook wel eens aanbrekenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja in het seizoen dat ik promoveerde naar de Premier League werd ik overgenomen waardoor ik plotseling een zeer riante financiele positie had, waardoor ik een leuke selectie kon verzamelen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
2008 - 2009: 1e Blue Square North
2009 - 2010: 3e Blue Square Premier
2010 - 2011: 2e Blue Square Premier, promotie in play-offs
2011 - 2012: 1e Coca Cola League 2, na 13 wedstrijden
Mijn carrière met Vauxhall tot nu toe.
Er mogen toch geen 2 clubs uit dezelfde land in 1 poule zitten?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:30 schreef Scorpie het volgende:
Ik zal vanavond ff een update posten van mijn Heerenveen seizoen 2013/2014. Sta weliswaar eerste, maar makkelijk gaat dat niet. Heel veel blessures.
Merkwaardig genoeg speel ik in de CL de sterren van de hemel; Barcelona uit gewonnen met 1-0, Zenith en CSKA Moskou thuis met 3-1 afgedroogd, en uit bij Zenith wederom met 2-0 gewonnen waardoor ik bovenaan in kopgroep A sta.
Team kan de druk niet aan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Na kampioen te zijn geworden nu een rampzalig begin van mijn seizoen.
8 wedstrijden, maar 2 gewonnen
Mja toen de media prediction 11e was, werd ik kampioen...nu is de media prediction 2e en sta ik 11equote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:11 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Team kan de druk niet aan?![]()
Soort van TVP dus. Gisteren paar wedstrijdjes met Leeds gespeeld.
Sta nu in de kwartfinale van de UEFA Cup, mag ik tegen Tottenham aantreden.
Daarna tegen de winnaar van Man City of Barcelona.
Competitie sta ik iets van 5e geloof ik.
Een ding is zeker, Leeds is echt een geweldige FM club![]()
Dat is karigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Overdrijf ik nou als ik m'n bestuur wat aan de gierige kant vind? Ik krijg ieder jaar met een beetje geluk 300.000 euro te besteden. Dat heb ik nu kunnen verhogen door een speler te verkopen, maar van dat bedrag krijg ik maar 1/4 om te investeren in nieuwe spelers.
Mooie boel is dat. Verkoop je je beste speler en moet je een vervanger halen voor een kwart van de opbrengst.
Hoe liggen de verhoudingen bij jullie?
Als straf voor je eerdere geldverslindende gedrag denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Overdrijf ik nou als ik m'n bestuur wat aan de gierige kant vind? Ik krijg ieder jaar met een beetje geluk 300.000 euro te besteden. Dat heb ik nu kunnen verhogen door een speler te verkopen, maar van dat bedrag krijg ik maar 1/4 om te investeren in nieuwe spelers.
Mooie boel is dat. Verkoop je je beste speler en moet je een vervanger halen voor een kwart van de opbrengst.
Misschien heeft het te maken met schulden. Heb ik me nooit zoin verdiept. Een board request voor meer centjes levert in ieder geval niks opquote:
Dat zou goed kunnen jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als straf voor je eerdere geldverslindende gedrag denk ik
Zo, da's lekkerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:11 schreef J.Herrer het volgende:
Kassa
Ik had een tijd geleden een speler verkocht aan Arsenal met 40% doorverkoop, die nu voor 45,5 miljoen naar Sevilla is gegaan dus ik ontvang zomaar ff 18 miljoen
Ik ben gestructureerd geld gaan opbrengen door de verkoop van (jonge) talenten die me zo een paar miljoen opleverden. Ik zal zo mijn financiele plaatje laten zien, dan zie je ongeveer hoe de verhouding ligt. Ik mag nu 20 miljoen aan transfers uitgeven, maar dat doe ik niet, mijn team is compleet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:22 schreef BertMaalderink het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben verder ook best wel een FM-dork, dus misschien dat jij het beter doet, maar ik ging ook als een tiet tot de Championship. Alleen zit ik daar nu voor m'n 4e seizoen. Dat is wel het punt geweest waar het voor mij in ieder geval moeilijker werd, met een aantal rijke ploegen die recht uit de PL komen. Ben overigens wel drie keer 7e geworden, dus de promotiekansen zijn ook niet heel ver weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef TiMPiN het volgende:
Valt me overigens erg mee het echte LLM-en. Met QPR was het me te simpel, dus d8 ik eens te beginnen met een club uit de laagste divisie mogelijk in Engeland. Tot nu toe elk jaar gepromoveerd, en ik moet zeggen, het is best gaaf om te zien dat je club fulltime professional wordt, dat de waarde van de club van 100k naar 1m gaat etc
Stimmt, het verschil CCL1 -> Championship is vrij groot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:08 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik ben verder ook best wel een FM-dork, dus misschien dat jij het beter doet, maar ik ging ook als een tiet tot de Championship. Alleen zit ik daar nu voor m'n 4e seizoen. Dat is wel het punt geweest waar het voor mij in ieder geval moeilijker werd, met een aantal rijke ploegen die recht uit de PL komen. Ben overigens wel drie keer 7e geworden, dus de promotiekansen zijn ook niet heel ver weg.
In voorgaande FM's bleef ik ook hangen daar ja. Je blijft gewoon stappen achter qua inkomen als je nog steeds maar 1500 man kwijt kan in je stadion. Kijken of het me dit keer wel lukt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef MazeMouse het volgende:
Idd ook mijn ervaring, zodra je eenmaal begint met promoveren dan blijf je doorgaan tot het championship plafond waar je reputatie en financieën ineens niet meer tegen het grove geweld opkunnen.
Southport heeft mij, ik als BSP en hen als BSN club, tot 3 keer toe uit een beker geknikkert. Ik hoop ze nog eens te loten als ik in de PL zit, zodat ik genadeloos mijn eerste team kan opstellen om ze kapot te maken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:32 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga denk ik ook ff met een clubje uit de blue square
Southport uit de BSN![]()
In mijn eerste seizoen had ik in Edgar van der Roer een topscoorer van 38 jaar. Indien van toepassing: laat hem tekenen voor 1 jaar, want daarna kelderen zijn statsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef J.Herrer het volgende:
In de Nederlandse amateurs lopen er (voor blue square begrippen) toch wel een aantal wereldspelers rond
Die heeft zeker wel mooie statsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:11 schreef Akwableet het volgende:
[..]
In mijn eerste seizoen had ik in Edgar van der Roer een topscoorer van 38 jaar. Indien van toepassing: laat hem tekenen voor 1 jaar, want daarna kelderen zijn stats
Ze willen echter nooit tekenen bij mij. Misschien als ik promoveer naar Blue Square Premier. Dat moet wel lukken gok ik. Zal er vanavond een update over plaatsen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:10 schreef J.Herrer het volgende:
In de Nederlandse amateurs lopen er (voor blue square begrippen) toch wel een aantal wereldspelers rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |