Ik ben lang geleden ook een keer getrouwd geweest en zat toen met hetzelfde dillema. We hadden toen besloten 1 kaart te maken voor iedereen en alleen voor de personen die de hele dag erbij mochten zijn een extra briefje er tussen gestopt/erbij gedaan waarin we die personen uit hebben genodigt om er ook bij het gemeentehuis/trouwerij zelf aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wij hebben 2 soorten gasten: alleen feest of hele dag
doe je dan 2 kaartjes?met verschillende teksten?
Een kaart die voor beide te gebruiken is en een inlegvel voor de mensen die je de hele dag uitnodigt is volgens mij gebruikelijk. Maar dat is ook een beetje afhankelijk van wat voor kaart jullie kiezen denk ik. Dat is niet in ieder kaartje mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wij hebben 2 soorten gasten: alleen feest of hele dag
Toch niet 'mijn' jurkje dus!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Yel het volgende:
Volgens mij trouw ik eerder... 09-09-09
Ik vandaag dit jurkje bestelen.. Spannend!
http://www.china-eshop.net/en/prodshow.asp?ProdId=SP27
Mooi jurkjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Yel het volgende:
Ik heb nog niet besteld maar als ik dit zie lijkt me dat wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:50 schreef Yel het volgende:
stomme vraag, maar hoe heb jij betaald? Kan dat gewoon via internetbankieren :$
Wij hebben 2 kaarten laten drukken. De basis hetzelfde. Alleen bij de daggasten, we zouden het leuk vinden om dit met jullie de hele dag te vieren en bij de avondgasten, jullie zijn vanaf 20:30 welkom. In die richting ongeveer. Is natuurlijk ook alweer lang geleden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuk jurkje!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:51 schreef Yel het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
ik overweeg toch een andere jurk te kopen voor onze bruiloft... ben helemaal geïnspireerd door dit filmpje!![]()
http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftAjQ.html
(als je het filmpje gezien hebt, hier een link met meer info: http://www.mirror.co.uk/n(...)ess-115875-19598557/ )
pfff en dan ben ik juist bezig om een jurk te zoeken waarmee je makkelijk een auto in kan stappenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
ik overweeg toch een andere jurk te kopen voor onze bruiloft... ben helemaal geïnspireerd door dit filmpje!![]()
http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftAjQ.html
(als je het filmpje gezien hebt, hier een link met meer info: http://www.mirror.co.uk/n(...)ess-115875-19598557/ )
Het is weekend. Even geduld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:31 schreef Yel het volgende:
[..]
Ja he! Ben er zo benieuwd naar. Tis alleen jammer dat die mensen me niet terugmailen
Ah, ok, dank je!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Links.En dan de dames omlaag en de heren omhoog.
iedereen heeft zeker zin in een feestje bij jouquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:24 schreef zonnestraal2338 het volgende:
-knip-
Hebben tot nu toe pas 1 afzegging gehad.....Mag meer LOL
Schijnbaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
iedereen heeft zeker zin in een feestje bij jou
Ga je dan naar Amersfoort of Woerden????quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
trouwvindtopic.
Ik meld me weer ben de laatste tijd wat afwezig geweest.. Voor iedereen die al weer getrouwd is nog van harte gefeliciteerd.
Yel wat een leuk jurkje
zoeperzazke dat is wel heel veel jurk... wel leuk dat filmpje hihihi
ik ga in november voor mijn jurk.... hier ga dan naar toe mooie jurken zitten er tussen maar nu kijken of dat wat ik gezien heb mij ook past en staat.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
je zou een eenvoudige (standaard) tekst kunnen kiezen en dan voor de daggasten een klein kaartje erbij doen waarop staat dat ze voor de hele dag zijn uitgenodigd en met daarop alle verdere gegevens... je zou die eventueel zelf kunnen maken op de pc en dan uitprinten. Scheelt een hoop kosten. Wij hebben dus het zelfde probleem wij houden waarschijnlijk van te voren een receptie en niet iedereen is daarna voor het feest uitgenodigd met zo'n extra klein kaartje wordt het probleem opgelost. Dat kaartje hoeft niet groot te zijn, er staat alleen maar op: u bent voor de hele dag uitgenodigd/ u bent uitgenodigd voor de hele avond.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
weet ik nog niet.. moet eerst ff kijken welke van de 2 dichterbij ligt (moet vanuit limburg komen en voor een mooie jurk heb ik dat echt wel over)quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:13 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
Ga je dan naar Amersfoort of Woerden????
Ik heb geloof ik contact gehad met Amersfoort en ze hadden veel keus in vele maten dat was echt top.
Maar ben toen ergens anders heen gegaan
]whehe, ik heb ook zo mijn verrassingenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huh, jij traditioneel trouwen!? Had ik nooit achter je gezocht
Schopt dit niet je motor wereldreis in de war?
Ik ben binnenkort alweer 5 jaar getrouwd... gaat snel
Waarom zo moeilijk? De meeste drukkers willen we 1 of 2 regels iets aanpassen zonder extra kosten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
je zou een eenvoudige (standaard) tekst kunnen kiezen en dan voor de daggasten een klein kaartje erbij doen waarop staat dat ze voor de hele dag zijn uitgenodigd en met daarop alle verdere gegevens... je zou die eventueel zelf kunnen maken op de pc en dan uitprinten. Scheelt een hoop kosten. Wij hebben dus het zelfde probleem wij houden waarschijnlijk van te voren een receptie en niet iedereen is daarna voor het feest uitgenodigd met zo'n extra klein kaartje wordt het probleem opgelost. Dat kaartje hoeft niet groot te zijn, er staat alleen maar op: u bent voor de hele dag uitgenodigd/ u bent uitgenodigd voor de hele avond.
Yes, dat klopt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:13 schreef Mickeys het volgende:
Yel ontbreekt in de OP..090909 toch Yel?
Nog 4 weekjes ofzo......!!!!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:24 schreef zonnestraal2338 het volgende:
OMG dat filmpje!!!!
Op welk moment zou ze gedacht hebben dat die jurk praktisch zou zijn????
Yel echt een leuk jurkje!!!!!
Iets minder dan eenmaand en dan trouwen we jippie!!!!!
Hebben tot nu toe pas 1 afzegging gehad.....Mag meer LOL
Misschien nog even een mailtje er achteraan sturen? In welke taal heb je gemaild?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef Yel het volgende:
[..]
Nog steeds niets gehoord...... Grrrr.... Ben ongeduldig!
Je staat er nu wel in. Verder toegevoegd:quote:
Wij hebben de Z29 maar niet verder vertellen hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Mylene het volgende:
-knip-
En nieuw, trouw linkjes:
Trouw linkjes
zaragozatrouwringen
Vul gerust aan als je een linkje weet.
ehm.. ik deed er een link bij.. als je die aanklikt... dan model Z29quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef Mylene het volgende:
Thanks Mickeys, ik heb het even aangepast.
En Z29Ik snap 'm niet
.
misschien is het wel een chinese mevlouw...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef Yel het volgende:
Godsammeeee... Nou ga ik echt schelden op die Chinese meneer.. Nog geen reply!
Die stomme meneel of mevlouw heb ik al 2 x gemaildquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
misschien is het wel een chinese mevlouw...![]()
Stuur anders nog een keer je mailtje dat je tot op heden nog geen bericht hebt mogen ontvangen... of misschien zijn ze wel gesloten ivm vakantie
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je staat er nu wel in. Verder toegevoegd:
Zie hier de foto's van Rewimo
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
10-01-2010: aussieaussie
31-08-2009: zonnestraal2338
En nieuw, trouw linkjes:
Trouw linkjes
9lover.com
china-eshop.net
theperfectwedding.nl
Vul gerust aan als je een linkje weet.
Dat is wel erg jammer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:
Blech... Is de ring die ik wil ws niet te krijgen in de ringmaat van mijn vriend...
hij heeft 18 1/4 en die is niet makkelojk te krijgen. Had de rong in 18,5 besteld maar dat is dus ook lastig. Ga maar bij een andere juwelier kijken denk ik...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer.Zit het vast op een of twee maatjes of is het echt veel te klein?
ehm... kweet dat Jolene 7 augustus gaat trouwen.. maar jij staat helemaal nie in de OP...quote:
Dat klopt, ik hoef ook niet perse in een OP. Maar als ik niet in een OP sta, wil toch niet zeggen dat ik niet kan trouwen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:05 schreef Mickeys het volgende:
ehm... kweet dat Jolene 7 augustus gaat trouwen.. maar jij staat helemaal nie in de OP...
of mis ik nu iets ergens misschien toevallig per ongeluk
Ga jij trouwen dan?!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:41 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat klopt, ik hoef ook niet perse in een OP. Maar als ik niet in een OP sta, wil toch niet zeggen dat ik niet kan trouwen?
ehm.. tuurlijk hoef je nie perse in een OP te staan, maar sommige hier blijjken een setje te zijn en anderen blijken meerdere inlognamen te hebben en ik ben nogal blonT (geintjuh)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:41 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat klopt, ik hoef ook niet perse in een OP. Maar als ik niet in een OP sta, wil toch niet zeggen dat ik niet kan trouwen?
gefelicidingestquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wij zijn gisteren in ondertrouw gegaanErg leuke dag gehad!
Nog maar 36 dagen te gaan...!!!!!!
Ik heb het even opgezocht met google fok, in deel 49 staan ze. Ook even linkjes van gemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:32 schreef bigbird het volgende:
Ik heb ook foto's in het topic staan(Ergens in de vorige of die daarvoor
)
gefeliciteerd...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wij zijn gisteren in ondertrouw gegaanErg leuke dag gehad!
Nog maar 36 dagen te gaan...!!!!!!
thx!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht met google fok, in deel 49 staan ze. Ook even linkjes van gemaakt.
zo wordt het steeds completer toch? hihiquote:
ja iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
zo wordt het steeds completer toch? hihi
Dan is het inderdaad handig om een budget op te stellen. Al ga je daar toch wel overheen omdat je denkt dat je alles geregeld hebt en dan kom je er achter dat je nog wat dingen vergeten bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:50 schreef gothic-blackie het volgende:
wij wel een budget, is aangeraden door onze ceremoniemeester. en is best handig want je schikt je lam als je een echt 'burgelijk' feestje wil, met de echte trouwjurk, dag gasten, heel veel avondgasten locatie hier, locatie daar. bruidssuite, honeymoon en ga zo maar door.
pff ik hoop niet dat we er 100% overheen gaan, want ons budget is nu geschat 15 duizend. en om dan 30 duizend te gaan betalen is wel heel erg veel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:16 schreef nelisb het volgende:
Ik dacht dat we wel goed zouden uitkomen met ons budget die we vooraf hadden opgesteld.
Helaas zijn we er uiteindelijk 100% overheen gegaan hahah
haha! Hoop het ook niet voor jullie. Wij hadden 10.000 en waren uiteindelijk 20.000 kwijt alleen voor de bruiloft.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:13 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
pff ik hoop niet dat we er 100% overheen gaan, want ons budget is nu geschat 15 duizend. en om dan 30 duizend te gaan betalen is wel heel erg veel.
Wij hadden niks achteraf. Wisten precies wat we kwijt waren. Rekening van de locatie zelf was zelfs lager doordat er op het laatst toch mensen niet kwamen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:07 schreef macrony het volgende:
Ik kan je één ding vertellen, het gaat altijd hard.
En dan komen de rekeningen achteraf, zucht
wij vinden dit ook al super veel hoor! maar het is wel altijd mijn droom geweest om een mooie bruiloft te hebben met alles erop en eraan en het vooral niet te doen zoals mijn broer en zus die wel een goedkope bruiloft hadden maar ik vind het niets om te bbqen in de tuin van je broer of het eten via de chinees te laten doen en dan in het huis van je ouders (kleine voorbeelden) of de jurk van weet ik veel wie te krijgen. ik wil graag het volledige plaatje en ben daarbij bereid alles ervoor op te geven (ben bv een grote lezer, en kocht altijd tussen de 5 a 10 boeken per maand, wat nu niet meer magquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
15.000!?
wij zitten nu op 6.000 en vinden dat al veel
Zo willen mijn vriend en ik het ook, maar daarom weten we ook wel dat we nog een paar jaartjes moeten wachtenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wij vinden dit ook al super veel hoor! maar het is wel altijd mijn droom geweest om een mooie bruiloft te hebben met alles erop en eraan en het vooral niet te doen zoals mijn broer en zus die wel een goedkope bruiloft hadden maar ik vind het niets om te bbqen in de tuin van je broer of het eten via de chinees te laten doen en dan in het huis van je ouders (kleine voorbeelden) of de jurk van weet ik veel wie te krijgen. ik wil graag het volledige plaatje en ben daarbij bereid alles ervoor op te geven (ben bv een grote lezer, en kocht altijd tussen de 5 a 10 boeken per maand, wat nu niet meer magen gelukkig zit de bieb om de hoek)
juh..quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben blij dat mijn perfecte bruiloft niet zo groots en duur is.
Maar toch 'klaag' je redelijk vaak hier dat je iets niet kan doen of anders moet doen omdat het geld er niet isquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
juh..
perfect staat bij ons niet gelijk aan heel veel geld uitgeven..
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik moet juist weer niet denken aan zo'n enorme bruiloft waarbij je geleefd wordt. Suikerspinnenjurken, truttige corsages en zo'n vreselijke discofeestzaal met polonaises enstukjes. Ieder zijn ding.
![]()
Ik moet er al niet aan denken om een feest te hebben, brrrrrquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:20 schreef nelisb het volgende:
Wel grappig wat voor mensen voor ideeën hebben bij " enorme" bruiloften. Geleefd worden gebeurde juist helemaal niet! Bij ons op het strand was de sfeer zoo relax. Mensen gingen zwemmen, zonnen, lekker hangen op de loungebanken. Feest wa buiten. Mensen zaten lekker aan het water Bij een kampvuur etc etc. Alles was ongedwongen, gewoon doen waar je zin in had, want dat kon allemaal!
Stukjes, etc waren Bij ons niet aan de orde. Feest in de buite nlucht met een dj, saxofonist en een drummer, heerlijk ongedwongen!!
klagen? waar heb je mij horen klagen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar toch 'klaag' je redelijk vaak hier dat je iets niet kan doen of anders moet doen omdat het geld er niet is
En dat bedoel ik met perfect dat je het kan doen zoals jij het het liefste hebt
Hehehe, de sfeer klinkt verder helemaal goed maar ik zou inderdaad geen 150 van mijn beste vrienden bij mijn bruiloft willen hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik moet er al niet aan denken om een feest te hebben, brrrrr
heerlijk al die verschillen! Elke bruiloft is anders en iedereen is achteraf blij dat ze het op die manier hebben aangepakt!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:11 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik moet er al niet aan denken om een feest te hebben, brrrrr
heb jij meer dan 150 beste vrienden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hehehe, de sfeer klinkt verder helemaal goed maar ik zou inderdaad geen 150 van mijn beste vrienden bij mijn bruiloft willen hebben.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij meer dan 150 beste vrienden?
S' ochtends was het echt niet lekker toen we aan het omkleden waren. Toen liep het zweet langs je heen. Gelukkig werd het in de middag al wat minder warm!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:59 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Gefeliciteerd de gene die vandaag trouwde!!!!
Was het een beetje uit te houden met de drukkende warmte????
Ze deden alsof ze boos waren. Maar het bleek best mee te vallenquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:18 schreef Pandorah het volgende:
(behalve achteruit, want dat kan niet bij een trouwjurk)
Ik zou dat dan persoonlijk vooraf aan die persoon vertellen dat je alleen hem/haar wilt uitnodigen zonder zijn/haar partner. Wel kun je daarbij "bonje" krijgen dus bedenk vooraf goed of je dat er eventueel voor over hebt. Helaas zijn bruiloften niet altijd even leuk en lijkt het wel haat en nijd terwijl het juist een feestje vol liefde zou moeten zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga ervan uit dat ik iets soortgelijks binnen mijn budget kan vindenheb nog een jaar
Nog even een kaartjesvraag; hoe maken jullie duidelijk aan de gasten dat ze bijvoorbeeld slechts ALLEEN welkom zijn? Dus als ze wel een partner hebben, maar die wil je niet echt uitnodigen, simpelweg omdat je die persoon niet kent of omdat je niets met die persoon hebt?
Zet je dan in de kaart 'Let op: als er slechts één naam op de enveloppe staat, is je partner niet uitgenodigd'![]()
Kan je natuurlijk ook de andere kant op bekijkenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
dan weet je ook meteen hoe diep die vriendschap zit/zat
Omdat je daar niets mee hebt, omdat hij die nog maar drie weken heeft, omdat hij met de regelmaat van de klok een nieuwe echt liefde die voor altijd en altijd zal duren heeft, omdat je de partner een eikel of kutwijf vindt, omdat die partner jouw ex en je halfbroer uit de buitenechtelijke relatie van je vader met je klasgenootje is, of om wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Kan je natuurlijk ook de andere kant op bekijken
Als het zo'n goede vriendschap is waarom niet de partner ook uitnodigen
dat dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat je daar niets mee hebt, omdat hij die nog maar drie weken heeft, omdat hij met de regelmaat van de klok een nieuwe echt liefde die voor altijd en altijd zal duren heeft, omdat je de partner een eikel of kutwijf vindt, omdat die partner jouw ex en je halfbroer uit de buitenechtelijke relatie van je vader met je klasgenootje is, of om wat voor reden dan ook.
Vriendschap heb je met een persoon, niet met een stelletje. Het kan zo zijn dat beide mensen je goed liggen maar dat hoeft lang niet altijd.
ehm.. ik ben voor een setje in witgoud met geelgoud randje 509 euro kwijt dus dat valt dan nog best mee gezien jouw 1000 euro.. al gekeken op www.zaragozatrouwringen.nl bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Net trouwringen gekeken
maar wat een moeilijke keuzes weer zeg
echt, wat wij leuk vinden is OF heel goedkoop (titanium) of heel duur (witgoud)...
Titanium nadeel: kan niet worden vermaakt mocht dat nodig zijn
Witgoud nadeel: zijn we zomaar 1.000 euro kwijt voor een setje...
We hebben gelukkig nog wel even om daar over na te denken, dat wel.. maargoed...
Die Duitse site uit de OP waar achter staat dat ze betaalbare ringen verkopen is ook erg betaalbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
jemig
dat scheelt idd een hoop
we gaan dus nog even de stad in vrijdag, die zaragoza hebben wij ook een juwelier die dat verkoopt, dus daar gaan we dan iig even heen..
[ afbeelding ]
vonden we wel mooi.. zal ook wel witgoud zijn? Of zilver?nou ja.. iig ff daar kijken dus! Dank!
Witgoud, ze doen niet aan zilver zeiden ze bij de juwelier.. en op hun eigen site hebben ze het alleen maar over gouden sieradenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
_knipje_
vonden we wel mooi.. zal ook wel witgoud zijn? Of zilver?nou ja.. iig ff daar kijken dus! Dank!
Wij hebben witgouden ringen die niet gerhodineerd zijn, het extra laagje zit er niet op (voor zover ik begreep heb je dus ook ringen die dus gemengd zijn en daarna het laagje hebben).quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Let bij witgoud wel even op dat het niet geelgoud is met een laagje rhodium er omheen maar geelgoud gemengd met rhodium. Bij die eerst kan het namelijk gebeuren dat na een paar jaar dat laagje eraf slijt en dat je dan alsnog tegen lelijk geelgoud aan zit te kijken.![]()
wat leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:28 schreef gothic-blackie het volgende:
zo we zijn weer iets dichter bij de trouwdatum. vandaag de locatie vast gezet in het gemeente huis, en de ambtenaar (alleen die kan de agenda inkijken) vroeg meteen of we ook vandaag in ondertrouw wouden gaan. dus meteen gedaan, en al betaald ervoor. kon ook later maar dan zou je de leges over 2010 betalen, terwijl we ze nu voor 2009 betalen
en verder vanochtend een afspraak gemaakt bij de bruidswinkel voor 22 aug, want ze hebben nu tot eind aug summersale tot 60% korting, en als er dan een jurk bij zit die mij bevalt en hij is met korting, waarom niet
dus sinds vanmiddag 12:00 zijn we officieel in ondertrouw
jup, zal ongeveer 30 euro duurder zijn volgend jaar. oftewel we betalen de prijs van 2009, terwijl die voor 2010 weer verhoogd word waardoor ze dan weer duurder worden of zoiets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat leuk!
Hoe zit dat met die leges in dit jaar ipv volgend jaar?is dat goedkoper ofzo?
oeh die zijn mooi zeg...quote:
Dan heb je wel een gruwelijke blingring na 40 jaar huwelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
oeh die zijn mooi zeg...
in mijn ring wou ik ook een briljant laten zetten, maar heb later een ander idee bedacht... voor ieder jaar een briljant laten plaatsen te beginnen als we 1 jaar getrouwd zijn. hihi...
tja.. dan ben ik al 82 dus ach... zal wel meevallenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb je wel een gruwelijke blingring na 40 jaar huwelijk.
Wat vliegt de tijd toch he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:13 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Hoi Hoi
Hier wordt het ook allemaal heel spannend hoor!!!!
Heb gisteren de trouwjurk opgehaald.
Oh en ze zit geweldig hihihi.
Nog maar 11 dagen........................
En ik weet stiekem dat ik as vrijdag me vrijgezellenfeestje heb, ik ben zoooooooo benieuwd wat we gaan doen!!!!
Oh![]()
Nee doe ik zeker niet, ga ze allemaal omhelzen hihihhiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat vliegt de tijd toch he?
nou meis, veel plezier vrijdag avond enne.. nie verklappen dat je het stiekem al weet!
http://www.indoorski-rotterdam.com/ ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
Nee doe ik zeker niet, ga ze allemaal omhelzen hihihhi
1 versprak zich ook al aan de telefoon.
Rotterdam here whe come!!!!
En de hint die ik gekregen heb is
warm koud warm koud
en ik moet drinken om t warm te houden
Daar dacht ik nou ook net aan.... lekker aan de gluhwein en zo... break a leg toch?gruss got en hals und beinbruch.. (sowly voor de taalfouten als ze d'r in zitten)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://www.indoorski-rotterdam.com/ ?
Wees nooit ergens zeker van.. soms kun je de meest gekke dingen krijgen die je nooit never niet had verwachtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:20 schreef Take_A_Picture het volgende:
-knip-
Het is dezelfde datum als mn vriend z'n party, maar hij schijnt om 6u in de ochtend uit bed te worden gelicht. Denk niet dat mn vriendinnetjes dat bij mij gaan doen, hihi
Hahahaah geweldig!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Mensen die mij in een tutu richting een apres-skibar willen vervoeren o.i.d. kunnen er bij deze ook vanuit gaan dat hun uitnodiging ingetrokken is.
erotisch dineren in de sneeuw van snowworld misschien?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:37 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
Hahahaah geweldig!!!!!!!!!!!
Nee word zeker geen skíën.
Ik wil niets actiefs.
Ik denk eerder aan erotisch dineren hihihi
kan je t ook warm en koud van krijgen
Ik doe zelf in 3,5 week 10 keer zonnebank. Een goede zonnebank laat je er niet zonnebankbruin er uit zien tegenwoordig. Zelf ga ik naar www.tanlounge.nl maar die zit alleen in Amersfoort en Lelystad, maar zo zijn er zat goede studio's die je kunnen voorzien van het juiste advies. Maar egaal en mooi bruin houdt wel in 1 keer in de 3 a 4 dagen bruinen, dus voor maart gaat je dat zeker lukken hoor. Gebruik wel een goede zonnebank creme die daar vast ook te koop is (is nie goedkoop helaas maar wel voor goed doel)quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:20 schreef gothic-blackie het volgende:
thanks voor alle positieve berichten van iedereen. ben er zelf ook echt super blij mee, en ik hoop mijn vriend ook
trouwens, heeft iemand ideen hoe ik mijn mooie bikinibandjes weer weg krijg, want dacht, dat valt wel mee maar zelfs in de winkel vonden ze het een beetje te heftigze hadden het daar al over zonnebankkuren, maar hoeveel en hoe lang dan en wanneer moet ik daar dan mee beginnen om in maart egaal mooi bruin te zijn, en niet lelijk zonnebankbruin?
Dito ;-)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hey Gothic-blackie, mag ik ook foto's van je jurk zien?? Ben heel benieuwd!
Geeft niks hoor, hij is mooiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:33 schreef gothic-blackie het volgende:
sorry dat het nu pas is verstuurd, maar de verzoekjes voor de linkjes zijn net per pm verzonden. moest werken vanmiddag en vanavond dus kon ze nu pas versturen.
Fotograaf is inderdaad ook al geregeld...aangepast in mijn lijstjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef Pandorah het volgende:
G-B: ik ben ook wel nieuwsgierig naar je mooie jurk!
Iamkoel: ik zie geen fotograaf op je lijstje staan?
Kijk eens op www.trouweninderegio.nl voor je pak. Daar staan veel tips voor je regio.
Wat betreft taarten: ligt eraan wat je wilt. Je kan ook een klein bruidstaartje voor 10 personen laten maken met daarnaast receptiegebakjes? Dat is de helft goedkoper. Of je kan een leuke stellage met muffins doen.
Wat betreft bloemen: ligt eraan wat je wilt. Anders meld je niet erbij dat het voor een trouwerij is. Dan is het altijd wat goedkoper
Wat betreft bedankjes: kijk eens op ebay. Heel veel leuke dingen voor goedkoop. Of stuur een bedanktkaartje achteraf met een mooie foto van jullie als bruidspaar of zoiets.
stuur je pmquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Fotograaf is inderdaad ook al geregeld...aangepast in mijn lijstje![]()
Verder goede tips dit, zal eens gaan kijken op de links die je voorstelt.
@ zonnestraal2338
Heb je een linkje van deze taartenmaker?
Zoiets heb ik inderdaad ook zitten denken....Aangezien budget toch een issue is, en het uiteindelijk toch maar opgegeten wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef bigbird het volgende:
Ik zie ook mensen die een fototaart laten maken of gewoon een aantal verschillende vlaaien bestellen die ze op een mooie standaard aanbieden. Dan ben je ook niet veel kwijt voor taart. Is voor sommigen alleen net te weinig "bruidstaart".
De jurk is al uitgezocht, en blijkbaar moet ik een cremekleurig of ivoorkleurig (dat weet ik al niet meer) pak aan, met bruine schoenen en das volgens mij. Maar aangezien ik een kleding-n00b ben, mag mijn aanstaande dat dus lekker bepalen. Een zwart pak heb ik namelijk, maar het moet dus een andere kleur zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef Pandorah het volgende:
Die website is echt geweldig. Je vindt er zoveel leuke en handige dingen
aiemkoel: ik weet niet of Utrecht voor jou in de buurt is maar daar hebben ze veel winkels die verhuren. Andere optie (voor minder stress): koop een mooi zwart pak die je vaker draagt met overhemd / stropdas in de kleur van de bruidsjurk? Zo heeft mijn man () dat gedaan. Heb je niet een kleur stof gehad van haar jurk? Dan is namelijk makkelijker zoeken. Of is dat echt geen optie?
Waarom moet je nou perse een wit of ivoor kleurig pak aan dan als het budget een issue is dan is het toch net zo praktisch om een mooie blouse en stropdas bijpassend met de jurk aan te schaffen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
De jurk is al uitgezocht, en blijkbaar moet ik een cremekleurig of ivoorkleurig (dat weet ik al niet meer) pak aan, met bruine schoenen en das volgens mij. Maar aangezien ik een kleding-n00b ben, mag mijn aanstaande dat dus lekker bepalen. Een zwart pak heb ik namelijk, maar het moet dus een andere kleur zijn.
Kopen doe ik liever niet, want ik zal dat pak maar 1x aanhebben. Als zo'n pak natuurlijk voor dezelfde prijs te koop is als dat huren kost, dan is dat vanzelfsprekend anders.
Is een mogelijkheid inderdaad, en als ik niets vind zal het ook wel zoiets worden. Het hoeft dus ook niet perse, maar als ik zo'n pak ergens kan huren, dan doe ik dat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
Waarom moet je nou perse een wit of ivoor kleurig pak aan dan als het budget een issue is dan is het toch net zo praktisch om een mooie blouse en stropdas bijpassend met de jurk aan te schaffen.
Dat is nog goedkoper!!!!
Huren kan soms ook duur zijn hoor. Mijn as heeft ook een gebroken wit kleurig pak gekocht. was meende ik 350 euro kwijt. maar ja, dat kosten pakken tegenwoordig toch al snel. Aangezien je aangaf dat je een kleding-noob bent, even 1 adviesje.... als je een riem ook gaat dragen.. die MOET altijd, maakt niet uit welke gelegenheid, in dezelfde kleur zijn als de schoenen die je draagt. Maar dat evenjes als tipjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
De jurk is al uitgezocht, en blijkbaar moet ik een cremekleurig of ivoorkleurig (dat weet ik al niet meer) pak aan, met bruine schoenen en das volgens mij. Maar aangezien ik een kleding-n00b ben, mag mijn aanstaande dat dus lekker bepalen. Een zwart pak heb ik namelijk, maar het moet dus een andere kleur zijn.
Kopen doe ik liever niet, want ik zal dat pak maar 1x aanhebben. Als zo'n pak natuurlijk voor dezelfde prijs te koop is als dat huren kost, dan is dat vanzelfsprekend anders.
Goed om te weten! Kan ik m'n aanstaande eens testenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huren kan soms ook duur zijn hoor. Mijn as heeft ook een gebroken wit kleurig pak gekocht. was meende ik 350 euro kwijt. maar ja, dat kosten pakken tegenwoordig toch al snel. Aangezien je aangaf dat je een kleding-noob bent, even 1 adviesje.... als je een riem ook gaat dragen.. die MOET altijd, maakt niet uit welke gelegenheid, in dezelfde kleur zijn als de schoenen die je draagt. Maar dat evenjes als tipje
Hahaha, suc7 dan maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:51 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Goed om te weten! Kan ik m'n aanstaande eens testen![]()
-knip-
jaaaaaaaa spannend!!! nog 3 nachtjes slapen!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef draculettetje het volgende:
zonnestraal bijna is het zover!
hey rijstebuil en big bird leuk jullie hier ook weer even te zien!
al heeft het mooie weer en vakantie mij ook achter de computer vandaan gehouden hoor!
cute!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:45 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
jaaaaaaaa spannend!!! nog 3 nachtjes slapen!!!
en me a.s. is gewoon super zenuwacthtig.
nog erger als mij![]()
hij is zelfs 2 dagen ziek thuis geweest.
wel heel lief natuurlijk
Dat is minder, maarre...hoe is het nou met je jurk afgelopen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Yel het volgende:
Heb barstende koppijn van al het geregel..
Heb je ook gekeken wie er in dit topic gepost hebben? Zijn toch voor een aardig deel ook gewoon mannen hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Trouwen![]()
Het zijn ook alleen maar wijven hier die enthousiast reageren he. Had ook niet anders verwacht
Hihihihi geen straf!!!! Veel plezier!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben besloten toch nog even door te zoeken naar een andere locatie. Deze had wel de sfeer die we graag wilden maar was gewoon te groot voor wat we in gedachten hebben.
Wat een straf! Alle leuke restaurantjes en theehuizen in de omgeving moeten uitproberen!
hmm balen, ziet er niet zo uit als op de afbeeldingen?quote:
Bij haar stond het snoezig.. Ik heb geen snoezige uitstraling.. Goddank heb ik nog n jurk.. Maar toch...quote:Op woensdag 2 september 2009 17:44 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm balen, ziet er niet zo uit als op de afbeeldingen?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:45 schreef Yel het volgende:
[..]
Bij haar stond het snoezig.. Ik heb geen snoezige uitstraling.. Goddank heb ik nog n jurk.. Maar toch...
160 euries......
kan je m niet terug sturen?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:45 schreef Yel het volgende:
[..]
Bij haar stond het snoezig.. Ik heb geen snoezige uitstraling.. Goddank heb ik nog n jurk.. Maar toch...
160 euries......
Op marktplaats aanbieden voor 250 euries en er 175 voor vangen? heb je ook je verzendkosten terug... er zal vast toch wel iemand ook zo'n snoezige uitstraling hebben? gewoon verkopen als nieuw, nooit gedragen.. nooit geschoten is altijd misquote:Op woensdag 2 september 2009 17:45 schreef Yel het volgende:
[..]
160 euries......
Ow, net zulk haar als dat ik ook heb.. ik heb daar het merk Kerastase voor gevonden. De oranje serie oleo curl of zo (even uit mijn hoofd). De shampoo zit in een oranje doorzichtig flesje en de cremspoeling kun je naderhand er doorheen halen en er gewoon in laten zitten en daarbij heb ik een klein doorzichtig flesje met oleo relax curl olie die ik ook een beetje door mijn haar doe. Ik moet zeggen dat ik dit sinds een jaar of 3 nu gebruik en ik heb nie echt dat pluizige kroeshaar... inmiddels mooie nette krullen/slagen... misschien een ideetje voor jequote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef Yel het volgende:
-knip-
Ooh ik maak me zo'n zorgen om mijn haar, ik heb zo lastig haar.... Dik, veel, krullend, kroesig, baby krulletjes....
Dat lukt ze nooit bij de kapper
Damn, nou ben ik ook zo'n stress kippetje..
Ow bah.. dat is balen. Heel veel succes en sterkte mobloquote:Op donderdag 3 september 2009 07:58 schreef motorbloempje het volgende:
tegenslagje: mn beste vriend is m'n beste vriend niet meer, dus ben ik een getuige kwijt![]()
lang verhaal, maar![]()
nu proberen het los te laten en op zoek te gaan naar vervanging...
Wij doen beide. Mijn vriend heeft zijn omaquote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is nou een heel belangrijke reden waarom je beter familie kunt vragen dan vrienden.... Ik lees zo vaak dat die contacten later verwateren en dan heb je je huwelijk laten ondertekenen door mensen die je later niet eens meer kent.....
Hmmmquote:Op donderdag 3 september 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
Mijn vriend hadzijn vriend gevraagd maar die had geen geldig legitimatiebewijs meer. Hij heeft 2 maansen de tijd gehad om het te regelen maar heeft dat niet gedaan. Nu zijn mijn schoonouders getuige van mijn vriend en mijn moeder en zusje die van mij
Jeetje, das wel erg balen zeg!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Mickeys het volgende:
Mijn "eerste huwelijks kadootje" heb ik ook binnen.. m'n ontslag... tja.. lang verhaal... maar het is goed zo... nog tot 15 oktober freubelen hier en dan kijken of ik er voor kan zorgen dat ik een nieuwe baan heb of heel snel kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |