Ik ben lang geleden ook een keer getrouwd geweest en zat toen met hetzelfde dillema. We hadden toen besloten 1 kaart te maken voor iedereen en alleen voor de personen die de hele dag erbij mochten zijn een extra briefje er tussen gestopt/erbij gedaan waarin we die personen uit hebben genodigt om er ook bij het gemeentehuis/trouwerij zelf aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wij hebben 2 soorten gasten: alleen feest of hele dag
doe je dan 2 kaartjes?met verschillende teksten?
Een kaart die voor beide te gebruiken is en een inlegvel voor de mensen die je de hele dag uitnodigt is volgens mij gebruikelijk. Maar dat is ook een beetje afhankelijk van wat voor kaart jullie kiezen denk ik. Dat is niet in ieder kaartje mooi.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wij hebben 2 soorten gasten: alleen feest of hele dag
Toch niet 'mijn' jurkje dus!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Yel het volgende:
Volgens mij trouw ik eerder... 09-09-09
Ik vandaag dit jurkje bestelen.. Spannend!
http://www.china-eshop.net/en/prodshow.asp?ProdId=SP27
Mooi jurkjequote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Yel het volgende:
Ik heb nog niet besteld maar als ik dit zie lijkt me dat wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:50 schreef Yel het volgende:
stomme vraag, maar hoe heb jij betaald? Kan dat gewoon via internetbankieren :$
Wij hebben 2 kaarten laten drukken. De basis hetzelfde. Alleen bij de daggasten, we zouden het leuk vinden om dit met jullie de hele dag te vieren en bij de avondgasten, jullie zijn vanaf 20:30 welkom. In die richting ongeveer. Is natuurlijk ook alweer lang geleden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuk jurkje!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:51 schreef Yel het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 31 juli 2009 @ 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
ik overweeg toch een andere jurk te kopen voor onze bruiloft... ben helemaal geïnspireerd door dit filmpje!![]()
http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftAjQ.html
(als je het filmpje gezien hebt, hier een link met meer info: http://www.mirror.co.uk/n(...)ess-115875-19598557/ )
pfff en dan ben ik juist bezig om een jurk te zoeken waarmee je makkelijk een auto in kan stappenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:32 schreef zoeperzazke het volgende:
ik overweeg toch een andere jurk te kopen voor onze bruiloft... ben helemaal geïnspireerd door dit filmpje!![]()
http://www.kewego.nl/video/iLyROoaftAjQ.html
(als je het filmpje gezien hebt, hier een link met meer info: http://www.mirror.co.uk/n(...)ess-115875-19598557/ )
Het is weekend. Even geduld.quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:31 schreef Yel het volgende:
[..]
Ja he! Ben er zo benieuwd naar. Tis alleen jammer dat die mensen me niet terugmailen
Ah, ok, dank je!quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Links.En dan de dames omlaag en de heren omhoog.
iedereen heeft zeker zin in een feestje bij jouquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:24 schreef zonnestraal2338 het volgende:
-knip-
Hebben tot nu toe pas 1 afzegging gehad.....Mag meer LOL
Schijnbaarquote:Op zondag 2 augustus 2009 11:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
iedereen heeft zeker zin in een feestje bij jou
Ga je dan naar Amersfoort of Woerden????quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
trouwvindtopic.
Ik meld me weer ben de laatste tijd wat afwezig geweest.. Voor iedereen die al weer getrouwd is nog van harte gefeliciteerd.
Yel wat een leuk jurkje
zoeperzazke dat is wel heel veel jurk... wel leuk dat filmpje hihihi
ik ga in november voor mijn jurk.... hier ga dan naar toe mooie jurken zitten er tussen maar nu kijken of dat wat ik gezien heb mij ook past en staat.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
je zou een eenvoudige (standaard) tekst kunnen kiezen en dan voor de daggasten een klein kaartje erbij doen waarop staat dat ze voor de hele dag zijn uitgenodigd en met daarop alle verdere gegevens... je zou die eventueel zelf kunnen maken op de pc en dan uitprinten. Scheelt een hoop kosten. Wij hebben dus het zelfde probleem wij houden waarschijnlijk van te voren een receptie en niet iedereen is daarna voor het feest uitgenodigd met zo'n extra klein kaartje wordt het probleem opgelost. Dat kaartje hoeft niet groot te zijn, er staat alleen maar op: u bent voor de hele dag uitgenodigd/ u bent uitgenodigd voor de hele avond.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
weet ik nog niet.. moet eerst ff kijken welke van de 2 dichterbij ligt (moet vanuit limburg komen en voor een mooie jurk heb ik dat echt wel over)quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:13 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
Ga je dan naar Amersfoort of Woerden????
Ik heb geloof ik contact gehad met Amersfoort en ze hadden veel keus in vele maten dat was echt top.
Maar ben toen ergens anders heen gegaan
]whehe, ik heb ook zo mijn verrassingenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huh, jij traditioneel trouwen!? Had ik nooit achter je gezocht
Schopt dit niet je motor wereldreis in de war?
Ik ben binnenkort alweer 5 jaar getrouwd... gaat snel
Waarom zo moeilijk? De meeste drukkers willen we 1 of 2 regels iets aanpassen zonder extra kosten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
je zou een eenvoudige (standaard) tekst kunnen kiezen en dan voor de daggasten een klein kaartje erbij doen waarop staat dat ze voor de hele dag zijn uitgenodigd en met daarop alle verdere gegevens... je zou die eventueel zelf kunnen maken op de pc en dan uitprinten. Scheelt een hoop kosten. Wij hebben dus het zelfde probleem wij houden waarschijnlijk van te voren een receptie en niet iedereen is daarna voor het feest uitgenodigd met zo'n extra klein kaartje wordt het probleem opgelost. Dat kaartje hoeft niet groot te zijn, er staat alleen maar op: u bent voor de hele dag uitgenodigd/ u bent uitgenodigd voor de hele avond.
Yes, dat klopt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:13 schreef Mickeys het volgende:
Yel ontbreekt in de OP..090909 toch Yel?
Nog 4 weekjes ofzo......!!!!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 11:24 schreef zonnestraal2338 het volgende:
OMG dat filmpje!!!!
Op welk moment zou ze gedacht hebben dat die jurk praktisch zou zijn????
Yel echt een leuk jurkje!!!!!
Iets minder dan eenmaand en dan trouwen we jippie!!!!!
Hebben tot nu toe pas 1 afzegging gehad.....Mag meer LOL
Misschien nog even een mailtje er achteraan sturen? In welke taal heb je gemaild?quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:50 schreef Yel het volgende:
[..]
Nog steeds niets gehoord...... Grrrr.... Ben ongeduldig!
Je staat er nu wel in. Verder toegevoegd:quote:
Wij hebben de Z29 maar niet verder vertellen hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Mylene het volgende:
-knip-
En nieuw, trouw linkjes:
Trouw linkjes
zaragozatrouwringen
Vul gerust aan als je een linkje weet.
ehm.. ik deed er een link bij.. als je die aanklikt... dan model Z29quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef Mylene het volgende:
Thanks Mickeys, ik heb het even aangepast.
En Z29Ik snap 'm niet
.
misschien is het wel een chinese mevlouw...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:52 schreef Yel het volgende:
Godsammeeee... Nou ga ik echt schelden op die Chinese meneer.. Nog geen reply!
Die stomme meneel of mevlouw heb ik al 2 x gemaildquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
misschien is het wel een chinese mevlouw...![]()
Stuur anders nog een keer je mailtje dat je tot op heden nog geen bericht hebt mogen ontvangen... of misschien zijn ze wel gesloten ivm vakantie
Je bent geweldig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je staat er nu wel in. Verder toegevoegd:
Zie hier de foto's van Rewimo
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
10-01-2010: aussieaussie
31-08-2009: zonnestraal2338
En nieuw, trouw linkjes:
Trouw linkjes
9lover.com
china-eshop.net
theperfectwedding.nl
Vul gerust aan als je een linkje weet.
Dat is wel erg jammer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:
Blech... Is de ring die ik wil ws niet te krijgen in de ringmaat van mijn vriend...
hij heeft 18 1/4 en die is niet makkelojk te krijgen. Had de rong in 18,5 besteld maar dat is dus ook lastig. Ga maar bij een andere juwelier kijken denk ik...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is wel erg jammer.Zit het vast op een of twee maatjes of is het echt veel te klein?
ehm... kweet dat Jolene 7 augustus gaat trouwen.. maar jij staat helemaal nie in de OP...quote:
Dat klopt, ik hoef ook niet perse in een OP. Maar als ik niet in een OP sta, wil toch niet zeggen dat ik niet kan trouwen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:05 schreef Mickeys het volgende:
ehm... kweet dat Jolene 7 augustus gaat trouwen.. maar jij staat helemaal nie in de OP...
of mis ik nu iets ergens misschien toevallig per ongeluk
Ga jij trouwen dan?!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:41 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat klopt, ik hoef ook niet perse in een OP. Maar als ik niet in een OP sta, wil toch niet zeggen dat ik niet kan trouwen?
ehm.. tuurlijk hoef je nie perse in een OP te staan, maar sommige hier blijjken een setje te zijn en anderen blijken meerdere inlognamen te hebben en ik ben nogal blonT (geintjuh)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:41 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat klopt, ik hoef ook niet perse in een OP. Maar als ik niet in een OP sta, wil toch niet zeggen dat ik niet kan trouwen?
gefelicidingestquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wij zijn gisteren in ondertrouw gegaanErg leuke dag gehad!
Nog maar 36 dagen te gaan...!!!!!!
Ik heb het even opgezocht met google fok, in deel 49 staan ze. Ook even linkjes van gemaakt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:32 schreef bigbird het volgende:
Ik heb ook foto's in het topic staan(Ergens in de vorige of die daarvoor
)
gefeliciteerd...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wij zijn gisteren in ondertrouw gegaanErg leuke dag gehad!
Nog maar 36 dagen te gaan...!!!!!!
thx!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht met google fok, in deel 49 staan ze. Ook even linkjes van gemaakt.
zo wordt het steeds completer toch? hihiquote:
ja iddquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
zo wordt het steeds completer toch? hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |