En hier dan maar verderquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:31 schreef leonieke het volgende:
En dan eindelijk al een paar foto's (het zijn ingescande foto's dus de kwaliteit is iets minder, de digitale foto's krijgen we normaalgezien volgende weekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
4 augustus 2006
Wat leuk!!! Proficiat!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:56 schreef wokje het volgende:
*Wokje* gaat ook trouwen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.25 april 2007 is de grote dag! En de bruid is HesterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een leuke foto'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef iamredleader het volgende:
Aftellen, Suerte, spannend!
Even een beetje spam voor m'n eigen "trouwfoto's", het zijn er maar een paar maar ze zijn te vinden op www.xs4all.nl/~swartzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Prachtige foto's! Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef iamredleader het volgende:
Even een beetje spam voor m'n eigen "trouwfoto's", het zijn er maar een paar maar ze zijn te vinden op www.xs4all.nl/~swartzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat zijn wijquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:42 schreef Suerte het volgende:
Wat een leuke foto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., vooral die foto van jullie samen in het park onder die boog vind ik heel mooiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mooie jurk ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stomme vraag, maar zijn jullie Joodsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij de ceremonie wordt de ring om de wijsvinger geschoven, traditioneel de meest zichbare vinger. Meteen daarna is 'ie gewoon om de ringvinger gegaan, hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:51 schreef Droeke het volgende:
Prachtige foto's! Echt fantastisch.
Misschien een stomme vraag, maar waarom dragen jullie je trouwring om je wijsvinger? Of zie ik dit niet goed?
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:13 schreef bixister het volgende:
iamreadleader, je familie komt me bekend voor, van dat tv-programma over puberruil dacht ik, klopt dat? deed je broer(tje) daaraan mee? of jijzelf?
en natuurlijk van harte geluk gewenst met je huwelijk.
leuke foto'squote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:19 schreef iamredleader het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop