Ben ik weer
![]()
Maar nu als getrouwde vrouw
Gisteren was een heerlijke dag
Om 11.15 uur werden we opgehaald met de limo.Ik had nog nooit in zo'n auto gezeten, en het was hartstikke gaaf; champagne, muziek, discolights.De chauffeur had zelfs een bos rozen voor ons
Bij het stadhuis aangekomen stonden de gasten al te wachten met de camera gereed
Toen kwamen al een beetje de eerste traantjes, vooral toen mijn schoonvader zei:je ziet er beeldig uit
Uiteraard voordat we naar binnen gingen, eerst wat (lees:tientallen) foto's gemaakt door familie en de fotograaf.
Toen het stadhuis in, en naar de zaal.
Eerst een klein praatje van de ambtenaar, en toen de geloftes afleggen.Bij mij ging het niet helemaal vlekkeloos
Had helemaal niet meer door dat er nog gasten waren, het leek net of wij er maar met zijn tweeen waren
De kus hebben we 2 keer gedaan, we gingen zo in elkaar op op dat moment
Mijn vriendin was helemaal in zenuwen, omdat ze dacht dat ze als getuige ook wat in het Engels moest zeggen
![]()
, maar ze hoefde (gelukkkig voor haar) alleen haar handtekening te zetten.
Daarna zei de ambtenaar: applause for mr en mrs Bos, en iedereen juichen en klappen.
Toen de felicitaties, en mijn zwager zei: welkom.Ik had zoiets van:maar ik ben er al toch de hele tijd
![]()
, maar hij bedoelde uiteraard welkom bij de familie
Binnen nog wat foto's gemaakt in het stadhuis, en daarna met de limo (met rode loper!) naar Regent's Park om foto's te maken.We hadden echt ontzettende mazzel met het weer; als we in de auto zaten, regende het, en eenmaal uitgestapt was het weer droog.
We hebben ongeveer een uur foto's gemaakt, we hebben in allerlei poses gezeten en gestaan
![]()
, wat voor veel gelach zorgde.
De fotograaf was een hele leuke jongen, en ontzettend aardig.Hij heeft 230 foto's gemaakt
's Middags zijn we met de weddingbus door Londen gereden, wat heel leuk was voor iedereen en ook voor ons, omdat we over anderhalve maand gaan verhuizen naar Amerika, dus nog even alles goed bekijken.
De bus zette ons af bij de Thames, en liepen we zo een stukje naar het restaurant.
Het restaurant zat op een heerlijke lokatie; we zaten 1 hoog, en hadden uitzicht op de Thames.
Het eten was heerlijk
Tussendoor kwamen de cadeau's.Nou, iedereen had uitgepakt zeg, niet te geloven
![]()
.Het ene cadeau was nog duurder en groter dan het andere.
Uiteraard wat peper-en zout stelletjes gekregen
![]()
, ik denk dat we die nu maar moeten gaan sparen
Daarna terug gegaan, en nog wat gedronken.Vanmorgen hebben we nog met iedereen een English breakfast gegeten, en daarna moesten de meeste naar huis
Ik heb de hele dag beleefd in een roes.
Het was zo mooi, en precies gegaan zoals ik altijd al had gedroomd sinds ik een klein meisje was
Ik ben hartstikke gelukkig met mijn man, en ik wil hem voor geen goud meer kwijt!
De foto's komen nog; morgen ga ik kijken naar de foto's bij de fotograaf, en de familie stuurt een CD'tje op met de foto's, dus nog even geduld