quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:15 schreef Droeke het volgende:
Nou, Droeke heeft gisteravond een MOOIE jurk aangehad!!! *kwijl* De tip van Silmarwen (die van apart bovenstukje en aparte 'rok') was echt super!!! Ik heb zo'n mooie jurk!!! (nou ja 'hebben' is een groot woord, maar hij PAST in ieder geval!!!) Nu moet ik mijn (schoon) mamma's nog subtiel gaan vertellen dat ik een jurk gevonden heb en dat ze nog een keertje door de ballotagecommissie moeten... Ik hoop dat ze niet boos/verdrietig zijn...
En dan nog iets: mijn moeder vond het zo zielig dat de vorig passessie op zo'n drama was uitgelopen dat zij en mijn vader besloten hebben dat zij de bruidsjurk betalen!!! Echt supertjes!!! Maar ik wil het alleen aannemen als dat dan ook meteen het 'cadeau' is, niet dat ze denken dat ze op de dag zelf ook nog in de buidel moeten tasten... zo'n jurk is duur zat!!!
Klinkt mooi zeg!quote:Op zondag 6 november 2005 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ook ik heb mijn jurk gekochtheb alleen geen foto want het is een samenstellertje geworden
bordeau rode rok en een ivoor witte top en een bordeau rode stola
. Helemaal naar mijn eigen wensen en dat voor goed ¤ 500 dank je wel pa en ma
![]()
2 juni trouwen?!?quote:Op zondag 6 november 2005 11:28 schreef Kyara het volgende:
Gefeliciteerd met het vinden van de jurk dames!
Pfew, da's even schrikken! Wij moesten ook het gedoe met de IND doorlopen, omdat Tinuviel Duitse is, maar het was na twee (!) maanden geklaard. Gelukkig konden we op de door ons opgegeven datum gewoon een tijdstip in het gemeentehuis uitkiezen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:57 schreef Silmarwen het volgende:
*knip*
Ja de planning loopt verder wel goed. We willen graag om 14:00 trouwen en dat kan waarschijnlijk wel, alleen is het nu ene gedoe met parkeren, want op het rapenburg parkeren is een crime, dus ik ben benieuwd. En ik moet nu helemaal naar het stadhuis voor de befaamde Trapfoto. Leiden heeft een hele mooie trap voor het stadhuis en ieder die daar trouwt heeft daar altijd ene hele mooie foto van.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Pfew, da's even schrikken! Wij moesten ook het gedoe met de IND doorlopen, omdat Tinuviel Duitse is, maar het was na twee (!) maanden geklaard. Gelukkig konden we op de door ons opgegeven datum gewoon een tijdstip in het gemeentehuis uitkiezen!
Verder alles met de planning ok?
Wij hebben niet alleen Nederlands, maar ook Duits en Engels als talen, omdat er familie en vrienden van overal komen (hopen we dan maar he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |