Gefeliciteerd met je 1e jaartje!quote:Op zaterdag 29 april 2006 07:05 schreef blupje77 het volgende:
Ik ben vandaag precies 1 jaar getrouwd en het is echt super!!
Veel plezier met alle voorbereidingen en geniet van de dag, want die vliegt voorbij!!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:22 schreef anne_Chris het volgende:
Een fijne dag morgen, Bubseltje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heerlijk die zon erbijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeft niet. Mijn man (hihi, went nog steeds niet!) is geboren in het buitenland. Zijn geboorteakte was niet officieel ingeschreven in NL. Wij zijn naar zijn geboorteplaats gegaan, hebben zijn akte opgevraagd bij de gemeente (ok, laten doen door vrienden. Kosten: 22 eurocentquote:Op dinsdag 2 mei 2006 06:52 schreef poohy het volgende:
.....
Ik las trouwens een paar topics terug dat het een beetje een gedoe is als je partner niet de NLse nationaliteit heeft? Mijn vriend is Engels, gaat dat dan problemen opleveren?
Ja, wij ook 900 piekies (euros dan). En wat doen ze ervoor? Even een uitdraai uit de compu en een krabbeltje....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:28 schreef iamredleader het volgende:
Zoo, terug van de notaris. Damn, dat is niet goedkoop, huwelijksvoorwaarden! Ik dacht met twee- a driehonderd euro zjin we er, maar het blijkt zo'n 850-900 te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar het is ook wat waard, de zekerheden die we mekaar zo geven zijn belangrijker.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop