abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:29:28 #1
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69967234
Vorige topics
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10|
Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20
Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30
Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40
Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48

Foto's
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van golfer en Bluezz.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Droeke.
Zie hier de foto's van Knut en Silmarwen.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van Tally.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van Rebelbitch.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van Sorbootje.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto van Verbal.
Zie hier de foto's van Leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van MissMSX.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier de foto's van Draaijer.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Draculettetje.
Zie hier de foto's van DainBramage.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hier de foto's van Diana en Kevin.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.

Eerst volgende bruiloft is van:
16-07-2009: Kaatjejannie

Data in 2009/2010
23-07-2009: Rewimo en qltel
24-07-2009: Swiffer
10-09-2009: Take_A_Picture
07-08-2009: Jolene
20-09-2009: Mickeys
02-10-2009: aiemkoel
16-10-2009: UsurPia
09-12-2009: kaatjejannie
20-03-2010: Innepin
12-04-2010: MinderMutsig
14-05-2010: teamlead & Droomvrouwtje
04-06-2010: avotar
04-06-2010: Lishe
16-07-2010: _aurum_
22-07-2010: Duderella
22-07-2010: motorbloempje
20-10-2010: Conflict & Biancavia

Datum nog niet zeker of bekend, maar hebben wel trouwplannen
??-??-2009: IkkeVeronica
17-??-2008/2009: Qwea & MikeyMo
??-??-2010: MoBlo/Faithy en Wolve000

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

[ Bericht 49% gewijzigd door Mylene op 15-07-2009 18:34:50 ]
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_69967264
Tvb
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:31:24 #3
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69967299
Hoe was het, bigbird?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:33:51 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_69967377
kloppen de data nu? De wiki was niet heul up to date
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 12 juni 2009 @ 11:35:01 #5
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69967418
Ik had de wiki veranderd, maar dat is niet doorgekomen geloof ik.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_69968206
hmm vage wiki dan maar weer
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
BlaBla: dat kun je dus zelf op de wiki aanpassen. Linkje naar de wiki staat in de OP

GB
heej jij hier vandaag ff rondje bellen gedaan. moet nog alles regelen heb de gemeente gebeld voor een optie op de datum maar daarvoor moet je dan weer langs komen (zucht) en heb offerte aanvragen gedaan voor feestlocaties en fotograaf gemaild voor een offerte en een bruidswinkel uitgekozen (op de website staat de jurk van mijn dromen, maar weet niet of dat wel bij mijn lichaam past, dus dat word passen )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_69969354
Ik had ook een wijziging in de wiki gedaan...maar die heeft schijnbaar al weekend
pi_69975255
ik had de wiki ook gewijzigd
Ja doei.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:08:37 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_69981731
Foto's
KuikenGuppy
pi_69982406
Hoi
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 19:45:56 #11
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_69983099
TerugVindPak

Uiteraard benieuwd naar de foto's van Bigbirdi !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_69988619
tvp!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_69990801
tvp!!

Hier alles al zo goed als geregeld. Nog wat kleine dingetjes. Nu nog een half jaar wachten...
*poef* nu is het weg
pi_69997572
Ben benieuwd naar de dag van bb.
pi_70003860
Mijn dag was super, ben al bezig om een verslag in elkaar te zetten en de tot nu toe ontvangen foto's ergens duidelijk online te krijgen. Zo gauw mijn verslag af is zet ik het hier neer
O+ 11-06-2009 O+
pi_70004283
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 14 juni 2009 @ 23:31:17 #17
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_70010825
Ik wil een beetje ophemelen, maar ik heb gezien hoe BB eruit zag..
Ze is werkelijk een plaaaatje van een bruidje, haar man was ook geweldig mooi ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_70010994
pics or it didn't happen!
Ja doei.
pi_70011129
Even mijn verslag wat ik ook ergens anders al ongeveer zo heb gebruikt:

Om kwart voor 7 ging de wekker... brrrr wat vroeg. Nog geen 5 minuten later stonden mijn ouders in de slaapkamer met een cadeautje en briefje van mijn (toen nog) AS. Hij had een lief briefje geschreven en een bedeltje voor mijn armband gekocht om altijd aan die dag te kunnen denken. Echt heel lief!

Ik mijn bed uit, naar buiten kijken: het goot en waaide enorm Gelukkig was het nog lang geen 11 uur, maar begon toch wel een klein beetje de hoop op wat droge momenten te laten varen. Gedoucht. Iets over 8-en kwam mijn zusje om me alvast te helpen met aankleden. Ook gelijk een broodje gegeten. Om 9 uur kwam een goede vriendin die mijn haar en make-up ging doen. Ze was de avond ervoor ook al geweest om mijn nagels mooi te maken. Ze was lekker op tijd klaar dus kon nog mijn zusje dr haar en make-up doen. Nog maar een 2e broodje naar binnen gewurmd. En nu was het wachten... Beneden stroomden er al wat mensen binnen en 11 uur kwam snel dichterbij!

Fotograaf arriveert, wat foto's maken van mij thuis voordat bruidegom aankomt. Om kwart over 11 komt hij dan eindelijk! Hij moet aanbellen van de fotograaf en mijn mams mag open doen. Ik sta bovenaan de trap op hem te wachten (mag ik al? mag ik al?) En ja hoor, daar istie! Met tranen in zijn ogen en een onwijs gaaf boeket in zijn handen staat ie daar, mijn mannetje! Hij ziet er schitterend uit en vindt mij ook echt helemaal geweldig! (Dat scheelt weer, want hij vindt tule maar rare vitrage stof en mijn halve jurk bestond uit tule )

We mogen naar buiten en in de auto om foto's te gaan maken, gelukkig is het nu wat droger. We stoppen op de dijk bij Biddinghuizen voor enkele foto's. Het weer is droog, maar de weg niet, dus gelijk een paar goede moddersporen op de jurk (aiii), maar ze vallen niet heel erg op als ik gewoon loop of zit. Weer in de auto. De chauffeur is echt een super vriendelijke man, waarmee we goed kunnen praten en lachen. In Harderwijk een aantal foto's gemaakt in de stad. Niet geheel gepland, maar het was droog, dus gebruik maken van de gelegenheid voor de regen weer begint. Vervolgens foto's gemaakt in de Mercedes garage in Amersfoort (trouwauto was ook een Mercedes, een cremekleurige uit 1966). Vriendlief is hier namelijk helemaal gek van. We worden leuk ontvangen en mogen echt ons gang gaan zonder dat je het gevoel kreeg dat ze daar bang waren voor krassen aan auto's oid. Kortom, lekker relaxed!

Toen onderweg naar Baarn. We zouden foto's maken in een park daar, maar we kwamen door de ongeplande foto's in Harderwijk een klein beetje in tijdnood. Mijn AS gaf aanwijzingen waar de chauffeur heen moest, waarna we uit bleken te komen op een prive terein van iemand. Daar toch maar gevraagd of we op hun gras wat foto's mochten schieten omdat het qua tijd en weer anders niet meer ging lukken. Mocht, dus wij daar lekker op een kleedje zitten picknicken en gauw wat gegeten (10 minuten daar geweest max, want toen ging het regenen )

Op naar de trouwlocatie! Iedereen stond buiten boven op het balkon! Heeeeeel gaaf om te zien. Eenmaal binnen moesten we even wachten tot de gasten in de zaal plaatsgenomen hadden. Mijn AS nog even snel naar de wc, ik in de hal wachten. Komt zijn nichtje van 5 aanrennen in dr mooie jurkje. Ze ziet me staan, stopt abrupt, loopt vervolgens langzaam op me af en zegt dan tegen me dat ik net een koningin ben. En zij was mijn prinsesje. Zooooo schattig! Wij mochten vervolgens samen naar boven. Mijn AS moest dan de zaal in en vervolgens zou het bruidsmeisje (zijn nichtje dus) voor mij en mijn vader uitlopen. Het ging echt super! Bij het binnenkomen van de zaal kwamen er zoveel gevoelens over me heen dat ik niet meer wist of ik nou moest lachen of huilen, dus die foto's zijn een klein beetje vreemd

De speech van onze ambtenaar was echt geweldig. Hij kwam met leuke momenten waar iedereen om moest lachen, maar ook de serieuze momenten (oa een momentje dat we stil stonden bij de dood van een hele goede vriendin) en hij had erg goed geluisterd naar onze wensen en verhalen. Zelfs onze buurman die normaal best wel een taaie is, moest even een klein traantje wegpinken bij de ceremonie. Bij het ja-woord kreeg ik tranen in mijn ogen. Ik was even bang dat ik door de zenuwen de ring zou laten vallen, maar dat ging gelukkig goed! De kus erna was echt super, iedereen deed helemaal vrolijk en blij!

Na de ceremonie nog familiefoto's gemaakt in de tuin van het kasteel. Tijd voor de champagne en de taart! Het aansnijden ging wat chaotisch omdat we het bovenste deel niet zouden gebruiken en deze er nog wel opstond. Maar dit kwam ook goed. Het was echt een heerlijke taart met champagne/witte chocolade en frambozen vulling en hij was echt heel mooi geworden! Tot aan ongeveer half 6 gezellig met mensen kunnen praten over de dag tot dan toe. Buiten goot het even maar was het na een kwartier flink veel regen toch droog genoeg voor gasten om nog even buiten te kunnen zitten.

En om half 6 het diner. Ook dit was geweldig. Heerlijk 5 gangen met daarbij 4 speeches. 1 van onze CM, 1 van beide vaders (die beiden erg geslaagd waren) en 1 van mijn man zelf om de getuigen en CM's te bedanken. De bedankjes/cadeautjes vielen erg in de smaak en dat was natuurlijk fijn! Geen zilverwerk of pennen omdat we dat beiden niet zo erg leuk vonden om te geven, dus voor alle 4 een cadeautje wat bij hun karakter of hobbies paste. Aan het eind van het diner nog van een vriendin te horen gekregen dat 2 gasten op het laatste moment via een sms naar een andere vriend (een avondgast) hadden laten weten dat ze toch maar niet kwamen. Flink balen wel even omdat ze eigenlijk daggasten zouden zijn maar dit niet door kon gaan ivm haar werk (ze werkte er net en had nog training, tijdens de training mocht ze geen vrije dagen nemen). En ze zouden ook blijven slapen (net als een beperkte groep familie en vrienden). Kamer dus maar om laten zetten naar een andere goede vriend, die anders op tijd weg had gemoeten, aangezien die kamer niet meer geannuleerd kon worden.

Wij werden vervolgens naar onze suite gestuurd om ons wat op te frissen en make-up en haar bij te werken. De gasten voor de avond druppelden binnen en rond 9 uur was het tijd voor onze openingsdans. Gekozen was voor Amazed van Lonestar. Toen we de trap af kwamen samen begon het nummer en stonden er echt onwijs veel mensen om de dansvloer. Echt een WOW-moment! Het feest duurde tot 1 uur en was echt heel erg gezellig! We zijn ontzettend verwend en hebben van heeeeeel veel mensen complimenten gekregen over onze kleding en over de locatie en organisatie dus dat voelde ook erg goed. Na het feest lekker in het bubbelbad gaan ontspannen en daarna op bed de kaarten/cadeaus en enveloppen bekeken terwijl mijn man alle speldjes uit mijn haar ging vissen Rond 3 uur heerlijk gaan slapen.

Volgende ochtend nog met de groep overnachters ontbeten en gezellig nog nagepraat over de vorige dag! Het was echt geweldig! Precies zoals wij wilden. En het slechtere weer nemen we gewoon voor lief

Ga proberen om morgen foto's te plaatsen. Hebben er een aantal al, maar er zitten nog veel onscherpe tussen. Die moeten jullie me dan maar vergeven
O+ 11-06-2009 O+
pi_70011170
maar, mag ik nog in de op?

22-07-2010?
Ja doei.
pi_70011207
klinkt geweldig bigbird
Ja doei.
pi_70011222
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil een beetje ophemelen, maar ik heb gezien hoe BB eruit zag..
Ze is werkelijk een plaaaatje van een bruidje, haar man was ook geweldig mooi ..
O+ 11-06-2009 O+
pi_70011788
Klinkt erg mooie je dag BB
Door je verhaal krijg ik alleen nog maar meer zin in 26 juni!
Ben zo bang voor het weer,maar door je verhaal ben ik iets minder bang, want volgens mij heb je best wat regen gehad of niet?
pi_70011958
Ja regende best wel veel en ik dacht dat het mijn dag zou verpesten, maar het kwam vanzelf goed. Ook door meedenken van de fotograaf! Dus gewoon even van tevoren contact opnemen met diegene en overleggen over alternatieven en je zit helemaal gerust
O+ 11-06-2009 O+
pi_70012200
Komt goed. Alleen we trouwen op het strand, wat dan een modderpoel word denk ik.
Maar alternatieven zijn geregeld. Alleen niet op het strand, maar wel op dezelfde trouwlocatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')