abonnement Unibet Coolblue
pi_53126460
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:37 schreef Fannetje het volgende:
Allereerst van harte gefeliciteerd, draculettetje! Leuk dat er nu wat meer 2008 bruidsparen komen!

Wat bedoel je met onderhandelen?
Wij hebben gewoon een locatie gezocht, gevonden en wat afspraken gemaakt over wat we willen (kinderreceptie/diner/feest). De prijzen staan volgens mij redelijk vast.
Ik ben nooit zo goed in afdingen en onderhandelen, naar wat ik begrepen heb staan locatie prijzen aardig vast maar over eten en drinken en entertainment zouden er mogelijkheden moeten zijn om wat van de prijs af te krijgen.
vandaar dat ik het vraag.
pi_53126951
Oh, wij hebben gewoon de prijzen uit de brochure gevolgd Wij zijn ook niet goed in afdingen, maar eerlijk gezegd heb ik er ook helemaal niet aan gedacht.

Overigens is onze locatie "gratis", dwz dat we alleen voor de drankjes en hapjes betalen en niet voor de zaal.
pi_53128991
ha ha ik had er zelf dus ook niet aan gedacht totdat het me gezegd werd!
Wij hebben nu nog 3 totaal verschillende locaties op het oog willen eind deze maand beslisen!
vind het wel sapnnend hoor...
pi_53155022
Gefeliciteerd draculettetje Ga je ook in Apeldoorn trouwen?
01-08-2008
pi_53163857
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Gefeliciteerd draculettetje Ga je ook in Apeldoorn trouwen?
Dank je wel
Ik weet nog niet waar precies, hebben 3 verschillende dingen in ons hoofd waaronder 1 in apeldoorn
jullie wel toch? Al enig idee waar?
pi_53185680
Ja wij trouwen in het stadhuis in Apeldoorn.Niet in de kerk jullie wel?
01-08-2008
pi_53224459
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Ja wij trouwen in het stadhuis in Apeldoorn.Niet in de kerk jullie wel?
nee, maar misschien wel in kapel van hoog soeren alleen dan voor de wet
pi_53227525
Pluisje, heb je al meer foto's?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53228547
Ik ben vandaag met mijn moeder en schoonmoeder naar een bruidsbeurs hier in de buurt geweest. Aangezien we alles al zo'n beetje geregeld hebben (op de kleding na) was het meer voor de gezelligheid dan om echt iets te vinden. We hebben een bruidsmodeshow bekeken en nog een afspraak gemaakt bij een bruidsmodezaak. Als ik daar mijn jurk ga vinden, krijg ik 20 % korting. Toch mooi meegenomen.
Ik heb nu dus drie afspraken staan bij bruidsmodezaken, op 28 september, 12 oktober en 19 oktober. Ik ben heel benieuwd, kwam er tijdens de modeshow wel achter dat ik niet zo'n gemakkelijke smaak heb, aan alle jurken was wel iets niet goed
  zondag 16 september 2007 @ 22:08:01 #260
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_53230015
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:40 schreef YPPY het volgende:
Pluisje, heb je al meer foto's?
We zijn net terug van vakantie (was heerlijk ), en Rewimo is nog druk bezig met het bewerken van de reportagefoto's. Ik zet er nog een paar neer die mijn oom van de avond heeft gemaakt. Hij wilde nog even een statieportretje maken, maar mijn ogen vielen zowat dicht, en Tobias liep 'Klaaaar!' verkondigend het beeld uit



De taart werd aangesneden, daar had Tobias wel interesse in
Leuk was dat het een ijstaart was, en hij dus nauwelijks te snijden was. Rick heeft uiteindelijk het mes er wel ingekregen, maar toen kreeg de bediening hem haast niet meer los


En dit zijn er nog een paar uit de onbewerkte, lage resolutie reeks van Rewimo, die ik alvast even show:



pi_53235809
quote:
Op zondag 16 september 2007 21:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben vandaag met mijn moeder en schoonmoeder naar een bruidsbeurs hier in de buurt geweest. Aangezien we alles al zo'n beetje geregeld hebben (op de kleding na) was het meer voor de gezelligheid dan om echt iets te vinden. We hebben een bruidsmodeshow bekeken en nog een afspraak gemaakt bij een bruidsmodezaak. Als ik daar mijn jurk ga vinden, krijg ik 20 % korting. Toch mooi meegenomen.
Ik heb nu dus drie afspraken staan bij bruidsmodezaken, op 28 september, 12 oktober en 19 oktober. Ik ben heel benieuwd, kwam er tijdens de modeshow wel achter dat ik niet zo'n gemakkelijke smaak heb, aan alle jurken was wel iets niet goed
Ik ga als het goed 7 okt met mn zoessie naar utrecht naar de beurs! Idd die korting is mooi meegenomen!

pluisje, mooie foto's! mooi bij het water met die roos!
pi_53238667
Leuk, meer foto's!

Zeg wel even tegen je man, dat hij niet met z'n handen in zijn zakken mag staan als hij op de foto gaat.

Heeft Tobias nog veel taart gegeten?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 17 september 2007 @ 10:58:45 #263
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_53238838
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef YPPY het volgende:
Zeg wel even tegen je man, dat hij niet met z'n handen in zijn zakken mag staan als hij op de foto gaat.

Dat vind ik juist een ontzettend typische rickmans foto .
pi_53239085
Mooi hoor Pluisje!
Ik heb nog geen idee wat ik wil,nou ja ik heb wel een idee,wil zowiezo een gekleurde bruidsjurk/pak maar a.s zaterdag heb ik een afspraak bij prinsesbruidsmode in Apeldoorn (iemand ervaring mee?) dus ben benieuwd,vind het erg spannend!
1 Oktober hebben we ook een afspraak om ergens te kijken waar we het feest geven en willen eten.
01-08-2008
pi_53239189
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:58 schreef GI het volgende:

[..]


Dat vind ik juist een ontzettend typische rickmans foto .
Zijn overhemd onder z'n jasje leidt nu zo af.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 17 september 2007 @ 12:58:30 #266
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_53241684
Tobias was net ondanks onze protesten (alweer ) het beeld uitgewandeld, Rick staat met zijn handen in zijn zakken, en ik doe mijn best om vriendelijk te glimlachen en alles in de gaten te houden.

Een representatievere foto van ons is nauwelijks te bedenken
pi_53241750
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:08 schreef Pure-Poison het volgende:
Mooi hoor Pluisje!
Ik heb nog geen idee wat ik wil,nou ja ik heb wel een idee,wil zowiezo een gekleurde bruidsjurk/pak maar a.s zaterdag heb ik een afspraak bij prinsesbruidsmode in Apeldoorn (iemand ervaring mee?) dus ben benieuwd,vind het erg spannend!
1 Oktober hebben we ook een afspraak om ergens te kijken waar we het feest geven en willen eten.
Mijn nichtje heeft daar haar jurk gekocht (en ik was mee kijken)
jeetje ben je daar al mee bezig (ja ik weet ik moet maar wil eerst nog wat afvallen) maar ga 7 okt dus wel naar utrecht naar de beurs.
Qua locatie komen we er steeds meer uit, 26 sept nog gesprek bij locatie en daarna beslissen...
(al heb ik wel enig idee waar het op uit draait en dan heb je kasn dat we in apeldoorn trouwen en feest hebben in epe)
pi_53247614
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:12 schreef YPPY het volgende:

[..]

Zijn overhemd onder z'n jasje leidt nu zo af.
er was betaald voor het overhemd, dat mag dan getoond worden .
pi_53248941
Leuke foto's, pluisje en rickmans!
  maandag 17 september 2007 @ 18:10:48 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_53249141
Ik vind het wel leuke foto's, maar ik vind het dus inderdaad ook wel jammer dat het pak niet netjes zit enzo.

Juist bij zulke foto's wil je dat het nette foto's zijn Maar dat is puur mijn idee hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53251173
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Mijn nichtje heeft daar haar jurk gekocht (en ik was mee kijken)
jeetje ben je daar al mee bezig (ja ik weet ik moet maar wil eerst nog wat afvallen) maar ga 7 okt dus wel naar utrecht naar de beurs.
Qua locatie komen we er steeds meer uit, 26 sept nog gesprek bij locatie en daarna beslissen...
(al heb ik wel enig idee waar het op uit draait en dan heb je kasn dat we in apeldoorn trouwen en feest hebben in epe)
Ah, ik heb mijn jurk op 30 minuten gekozen en op drie dagen was die gemaakt... Haast is helemaal niet nodig
pi_53252088
quote:
Op maandag 17 september 2007 13:01 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Mijn nichtje heeft daar haar jurk gekocht (en ik was mee kijken)
jeetje ben je daar al mee bezig (ja ik weet ik moet maar wil eerst nog wat afvallen) maar ga 7 okt dus wel naar utrecht naar de beurs.
Qua locatie komen we er steeds meer uit, 26 sept nog gesprek bij locatie en daarna beslissen...
(al heb ik wel enig idee waar het op uit draait en dan heb je kasn dat we in apeldoorn trouwen en feest hebben in epe)
Ja omdat ik totaal niet weet wat ik wil ga ik gewoon alvast wat rondkijken/passen.En omdat ik niet een van de slankste ben vind ik het ook best moeilijk wat mooi bij me staat enzo.Wil me gewoon echt lekker voelen in mijn trouwpakket en ben nogal een muts daarin,wil wat aparts maar moet ook heel feestelijk zijn bla bla...iig geen overbodige luxe bij mij om op tijd te gaan kijken!
Vandaag even langs de Godin in Jezelf geweest,ook hele mooie aparte dingen aan gehad!

Was het wel wat bij Prinsses bruidsmode?

Ik wil graag feesten op een locatie waar ook een hotel bij is.Er komen zoveel mensen uit Brabant die willen blijven slapen en dan kunnen we zelf lekker in de bruidssuite
01-08-2008
  maandag 17 september 2007 @ 20:25:35 #273
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_53253195
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:10 schreef Troel het volgende:
Ik vind het wel leuke foto's, maar ik vind het dus inderdaad ook wel jammer dat het pak niet netjes zit enzo.

Juist bij zulke foto's wil je dat het nette foto's zijn Maar dat is puur mijn idee hoor
Het was me nog niet eens opgevallen, en ik denk niet dat ik er ook maar 1 seconde van ga wakker liggen

Het zal per persoon verschillen, maar wij wilden vooral een leuke serie foto's die een goed beeld geven van hoe wij met zijn drietjes zijn en hoe de trouwdag was. En tja, op de trouwdag liep Rick vooral met zijn handen in zijn zakken, was Tobias zijn dwarse zelf, en stond ik het grootste deel van de tijd lief te glimlachen
  maandag 17 september 2007 @ 21:18:13 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_53255266
Tja, als dat is wat jullie willen, dan zijn de foto's geslaagd
En dan hoef je er ook niet wakker van te liggen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53256602
quote:
Op maandag 17 september 2007 20:25 schreef pluisje het volgende:

[..]

Het was me nog niet eens opgevallen, en ik denk niet dat ik er ook maar 1 seconde van ga wakker liggen

Het zal per persoon verschillen, maar wij wilden vooral een leuke serie foto's die een goed beeld geven van hoe wij met zijn drietjes zijn en hoe de trouwdag was. En tja, op de trouwdag liep Rick vooral met zijn handen in zijn zakken, was Tobias zijn dwarse zelf, en stond ik het grootste deel van de tijd lief te glimlachen
Zo vind ik het ook het leukst,heerlijk relax gewoon jezelf zijn
01-08-2008
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')