abonnement Unibet Coolblue
pi_60161661
OOO wat mooi!!!

En die taaaaaaaaaaart!!!! Geweldig!!!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:46:57 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_60164929
Even een spammetje, let niet op de fotografische talenten

De tuin


Een aantal van de veeeeeeeeeeeeeeeeeeele ballonen. Denk dat er een aantal mensen het eerstekomende decennia geen balon meer kan zien


De bruidegom:


De bruid op weg naar het stadshuis:


Djen en met het mini bruidspaartje


Mini bruidpaartje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_60165269
mooi! en leuk! heerlijk dat 't zo'n geslaagde dag was! anitra & rick, een heel lang & gelukkig huwelijk toegewenst!
mooie taart p_iglet & vlitsie!

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 17-07-2008 14:32:26 ]
pi_60165469
@ Evenstar: Ik heb spierpijn van het ballonen pompen, niet te zuinig hihihi.
En wat wat Arwen schattig zo met Djulian.
En stiekum ben ik toch wel een beetje trots op de taart die p_iglet en ik hebben gemaakt *bloos*
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:18:05 #55
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_60165725
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 14:07 schreef Vlitsie het volgende:
@ Evenstar: Ik heb spierpijn van het ballonen pompen, niet te zuinig hihihi.
En wat wat Arwen schattig zo met Djulian.
En stiekum ben ik toch wel een beetje trots op de taart die p_iglet en ik hebben gemaakt *bloos*


ja ze waren mooi.
En die taart was prachtig, en LEKKER!! en je hoetf niet stiekem trots te zijn, jullie verdienen een dikke bos met veren
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 17 juli 2008 @ 14:57:42 #56
43556 miss_dynastie
pi_60166693
Wat een mooie foto's en wat een gave taart !
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:09:19 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_60166930
En het mooie van dat alles was dat de taart niet alleen mooi was, maar ook nog eens erg lekker!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60169013
Mooie taart! Mooie jurk ook anitra!

Goed om te horen dat het zo'n mooie dag was!
pi_60170485
Jullie zien er mooi en gelukkig uit Anitra!
En die taart...die is echt geweldig.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_60172145
wow wat ziet dat er allemaal gaaf uit zeg! en dat minibruidspaartje, zo schattig!
  donderdag 17 juli 2008 @ 20:23:29 #61
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_60173729



Mijn engeltje...
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_60177856
Hier vanuit Barcelona! De vlucht was goed, klm was ruk, ik kreeg niet eens koffie Ontvangst op Bacelona was super! We werde met een speciale wagen uit het vliegtuig gehaald, een medewerkers brachten ons binnen via ee ingang vlak bij de afhaal band, echt super service! De taxi was binnen 5 minuten geregeld en die chauffeur die baalde voor ons dat we in file terecht kwamen. In het hotel zijn ze drect achter taxi aan gegaan voor de concerten van zaterdag en zondag (iets wat ze normaal niet doen, maar honeymoon en rolstoel heeft die man alles gedaan om dingen te regelen!) We zitten 25 hoog, met prachtig uitzicht op de stad , airco, intrnet Kortom super!

Oh evestar die foto's vooral van Djulian en Arwen die handjes

En Vlitsie en p_iglet die taart, wat evenstar zegt daar verdienen jullie zo'n grote pluim voor!!!! Ik vond hem zo gaaf en zo lekker! en allemaal zulke leuke reacties op het buffet en de taart! Nogmaals petje af!

Ik kreeg net een smsje dat mijn huis weer aan kant is, mijn vriendin is de hele avond bezig geweest

Vanmorgen bij mijn ouders filmpje gezien van ht bein van de dag en van de fotoshoot, zo gaaf! We leven nog helemaa in een roes en hebben wel 1000x gezegd dat het een topdag was en dat alles goed ging, mooi was, super!

Wij gaan lekkr verder genieten, heerlijk op bed zitten en genieten van het uitzicht en morgen gaan we Barcelona in.

Oh wat ook gaaf was, toen wij de zaal verlieten werd Holyday in spain gedraaid

nu stop ik echt
Iedereen die mee geholpen heeft, die er was, die tot steun was, die lieve woorden schreven, super bedankt!!! Het is een droom geweest en die pakken ze ons nooit meer af!!!
pi_60181341
anitra geniet er van!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:18:16 #64
151515 verita
Happy days
pi_60182110
Jullie zagen er prachtig uit, fijn dat je het zo mooi hebt gehad, veel plezier op vakantie!
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_60194846
Mooie foto's! Geniet van jullie honeymoon Antira!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_60203341
jippie en de jee, de winkel had gister mn foto's al binnen
dus ik kan beginnen aan ons album!
pi_60203575
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
jippie en de jee, de winkel had gister mn foto's al binnen
dus ik kan beginnen aan ons album!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60203876
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:35 schreef Anitra het volgende:
Hier vanuit Barcelona! De vlucht was goed, klm was ruk, ik kreeg niet eens koffie Ontvangst op Bacelona was super! We werde met een speciale wagen uit het vliegtuig gehaald, een medewerkers brachten ons binnen via ee ingang vlak bij de afhaal band, echt super service! De taxi was binnen 5 minuten geregeld en die chauffeur die baalde voor ons dat we in file terecht kwamen. In het hotel zijn ze drect achter taxi aan gegaan voor de concerten van zaterdag en zondag (iets wat ze normaal niet doen, maar honeymoon en rolstoel heeft die man alles gedaan om dingen te regelen!) We zitten 25 hoog, met prachtig uitzicht op de stad , airco, intrnet Kortom super!

Oh evestar die foto's vooral van Djulian en Arwen die handjes

En Vlitsie en p_iglet die taart, wat evenstar zegt daar verdienen jullie zo'n grote pluim voor!!!! Ik vond hem zo gaaf en zo lekker! en allemaal zulke leuke reacties op het buffet en de taart! Nogmaals petje af!

Ik kreeg net een smsje dat mijn huis weer aan kant is, mijn vriendin is de hele avond bezig geweest

Vanmorgen bij mijn ouders filmpje gezien van ht bein van de dag en van de fotoshoot, zo gaaf! We leven nog helemaa in een roes en hebben wel 1000x gezegd dat het een topdag was en dat alles goed ging, mooi was, super!

Wij gaan lekkr verder genieten, heerlijk op bed zitten en genieten van het uitzicht en morgen gaan we Barcelona in.

Oh wat ook gaaf was, toen wij de zaal verlieten werd Holyday in spain gedraaid

nu stop ik echt
Iedereen die mee geholpen heeft, die er was, die tot steun was, die lieve woorden schreven, super bedankt!!! Het is een droom geweest en die pakken ze ons nooit meer af!!!
Leuk om te horen, geniet ervan!
pi_60204274
Sauper Anitra Geniet van jullie vakantie
01-08-2008
pi_60209327
Super Anitra dat je het zo naar je zin hebt daar in Barcelona!!

Wij vanmorgen bij de fotograaf geweest, wat een klus!
Waren 720 foto's die we moesten bekijken en dan moet je daar dus een 'kleine' selectie uit maken
Zijn zo'n 2 uur bezig geweest om alle foto's te bekijken, kijken welke wel en welke niet.
Daarna met de fotograaf de volgorde bepaald, welke foto's bij elkaar, welke vergroot etc
Hele klus maar ook erg leuk!

Zitten paar echt super mooie foto's bij, kunnen nog niet kiezen welke nou het zogenaamde 'statieportret' wordt dat bij opa en oma en ouders komt te staan...Misschien hun maar laten kiezen!

Nu wachten op het album, kon wel even duren zei hij.. erg druk!
Prijs viel me wel beetje tegen, maarja het is wel een herinnering van je mooiste dag van je leven en als het goed is doe je het maar 1x! Hebben wel vrij veel vergrotingen en veel foto's
  zaterdag 19 juli 2008 @ 15:54:28 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60209656
Een vriend van vriendlief is fotograaf (blijkbaar. Wist ik veel ) en die heeft aangeboden om de foto's te maken. Het kost niks.

We hebben maar gezegd dat hij ook maar lekker mee uit eten moet gaan als we met mn ouders, schoonouders, broer van en mijn zussen gaan die dag.

scheelt wel mooi weer en hij maakt godsamme nog toffe foto's ook
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60215199
Hier nog wat foto's van de bruidstaart van Anitra

de eivrije cupcakejes voor Djulian


de hele taart


het bovenste stukje van de taart nog in close-up
pi_60221422
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:39 schreef Patries86 het volgende:
Super Anitra dat je het zo naar je zin hebt daar in Barcelona!!

Wij vanmorgen bij de fotograaf geweest, wat een klus!
Waren 720 foto's die we moesten bekijken en dan moet je daar dus een 'kleine' selectie uit maken
Zijn zo'n 2 uur bezig geweest om alle foto's te bekijken, kijken welke wel en welke niet.
Daarna met de fotograaf de volgorde bepaald, welke foto's bij elkaar, welke vergroot etc
Hele klus maar ook erg leuk!

Zitten paar echt super mooie foto's bij, kunnen nog niet kiezen welke nou het zogenaamde 'statieportret' wordt dat bij opa en oma en ouders komt te staan...Misschien hun maar laten kiezen!

Nu wachten op het album, kon wel even duren zei hij.. erg druk!
Prijs viel me wel beetje tegen, maarja het is wel een herinnering van je mooiste dag van je leven en als het goed is doe je het maar 1x! Hebben wel vrij veel vergrotingen en veel foto's
ken dat maar ben daarom blij dat we alles zelf gaan doen, hebben op het gemak thuis keuze gemaakt,
kan ik net zoveel doen als ik wil!
Wat betreft foto's voor andere die kiezen het zelf maar uit!
pi_60221433
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef Qwea het volgende:
Een vriend van vriendlief is fotograaf (blijkbaar. Wist ik veel ) en die heeft aangeboden om de foto's te maken. Het kost niks.

We hebben maar gezegd dat hij ook maar lekker mee uit eten moet gaan als we met mn ouders, schoonouders, broer van en mijn zussen gaan die dag.

scheelt wel mooi weer en hij maakt godsamme nog toffe foto's ook
da's altijd handig!
pi_60221440
ow ik blijf die taart echt geweldig vinden!
pi_60224034
Mijn schoonvader had ook hele mooie foto's... hebben achteraf wel spijt dat hij niet gewoon de foto's in dat park heeft gemaakt.. maar wilde hem ook rust geven, dat hij ook kon genieten van die dag!

In het gemeente huis en tijdens de receptie thuis mocht hij geen camera vasthouden van ons Was ook een beetje zijn dag natuurlijk! Foto's van de fotograaf zijn heel mooi geworden, dus achteraf is het gewoon goed geweest zo
pi_60226667
Anitra, nog van harte gefeliciteerd!
  zondag 20 juli 2008 @ 17:16:15 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_60227966
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 15:54 schreef Qwea het volgende:
Een vriend van vriendlief is fotograaf (blijkbaar. Wist ik veel ) en die heeft aangeboden om de foto's te maken. Het kost niks.

We hebben maar gezegd dat hij ook maar lekker mee uit eten moet gaan als we met mn ouders, schoonouders, broer van en mijn zussen gaan die dag.

scheelt wel mooi weer en hij maakt godsamme nog toffe foto's ook
Maak goede afspraken van te voren! Wanneer wil je de foto's hebben, zijn er specifieke foto's die je per se gemaakt wilt hebben en bespreek ook van te voren wat jullie doen met jullie vriendschap als de foto's mislukken en dergelijke Of foto's van belangrijke momenten missen. Of je na een jaar nog geen foto's hebt.

Oja en ik raad het echt af als mensen me zoiets vertellen. Ervaring maakt wijs enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60229165
uh oh...
pi_60247608
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Maak goede afspraken van te voren! Wanneer wil je de foto's hebben, zijn er specifieke foto's die je per se gemaakt wilt hebben en bespreek ook van te voren wat jullie doen met jullie vriendschap als de foto's mislukken en dergelijke Of foto's van belangrijke momenten missen. Of je na een jaar nog geen foto's hebt.

Oja en ik raad het echt af als mensen me zoiets vertellen. Ervaring maakt wijs enzo
Dus jij zegt: huur een fotograaf in ipv een vriend die foto's maakt...
Gelukkig als wij het zouden doen zonder echte fotograaf, had mijn schoonvader het gedaan en dan is er wat minder kans op ruzie en nooit je foto's meer terug zien!

Zijn echt blij met de foto's die we nu hebben gezien, want er zijn zoveel momenten die je zelf niet meemaakt maar wel op foto staan of film. Mensen die er even waren, maar je nooit echt hebt opgeslagen...maar op de foto's zie je ze wel.
Zo mis ik op de foto de vader van het meisje waar ik bij werk tijdens de plechtigheid, maar ervoor en erna is hij er wel alleen niet tijdens Van de week eens vragen waar hij was haha!
  maandag 21 juli 2008 @ 17:06:52 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60248049
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Maak goede afspraken van te voren! Wanneer wil je de foto's hebben, zijn er specifieke foto's die je per se gemaakt wilt hebben en bespreek ook van te voren wat jullie doen met jullie vriendschap als de foto's mislukken en dergelijke Of foto's van belangrijke momenten missen. Of je na een jaar nog geen foto's hebt.

Oja en ik raad het echt af als mensen me zoiets vertellen. Ervaring maakt wijs enzo
Vriendlief kwam al met het idee om sowieso toch maar naast die vriend van hem wél een fotograaf te gaan nemen. Idd om wat jij zei. Dat had hij dus zelf ook al bedacht.

Ik zat eraan te denken om naast hem ook mijn zus te vragen die er ook redelijk in thuis is. Maar ik geloof dat ik hierbij niet zoveel heb in te brengen aangezien (ik Quote) "jij hebt je taart. Dit gaat zoals ik het wil"

ik maak wel weer pas op de plaats
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 17:26:10 #82
43556 miss_dynastie
pi_60248359
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef Patries86 het volgende:
Dus jij zegt: huur een fotograaf in ipv een vriend die foto's maakt...
Gelukkig als wij het zouden doen zonder echte fotograaf, had mijn schoonvader het gedaan en dan is er wat minder kans op ruzie en nooit je foto's meer terug zien!
Het kan ook zijn dat de ruzie juist ontstaat door de foto's, als er cruciale foto's ontbreken bijv. Iemand die je inhuurt kan je daarop aanspreken, iemand die het voor niets doet niet. Grote kans dat dat onderhuids toch blijft broeien. Ik ben blij voor je schoonvader dat jullie toch iemand hebben ingehuurd, lijkt me heel moeilijk genieten van zo'n dag als je moet werken.
  maandag 21 juli 2008 @ 17:26:39 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_60248373
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Dus jij zegt: huur een fotograaf in ipv een vriend die foto's maakt...
Gelukkig als wij het zouden doen zonder echte fotograaf, had mijn schoonvader het gedaan en dan is er wat minder kans op ruzie en nooit je foto's meer terug zien!

Ik snap je tweede zin niet helemaal, volgens mij missen er een aantal woorden of staan er wat te veel

Ook met broers/zussen/ouders/schoonouders kan er erg veel heisa ontstaan. Er wordt echt niet voor niets gezegd dat je nooit zaken moet doen met familie en vrienden

Tuurlijk kan het goed gaan en dat is alleen maar mooi, maar het gaat ook vaak fout en dan heb je liever een professionele fotograaf waarmee je een en ander regelt, dan iemand die je tijdens elk verjaardagsfeestje ziet en eigenlijk niet kan luchten of zien omdat ze de boel verpest hebben.

Punt is, er kan altijd wat mis gaan, ook bij een prof. Een en ander is op te vangen door bijvoorbeeld een tweede persoon te vragen Tweede personen zijn altijd erg goed in het redden van fotoalbums
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60250042
Wij huren ook een fotograaf in maar tijdens het feest niet.De vriend van mijn moeder maakt dan foto's,is ook zijn hobby.Ik wil hem er gewoon niet mee belasten dat dat hij heel de dag foto's maakt maar hij vind het ook leuk om te doen. Ik vind wel dat als je vrienden/familie een bepaalde verantwoordelijk geeft in dit geval dus de foto's je er zelf ook wel bij moet nadenken dat het kan mislukken.Om daar nu dan ruzie over te maken met diegene vind ik wel wat ver gaan,net alsof die mensen expres je foto's verpesten ofzo! En zorg gewoon dat er meerdere mensen foto's maken dan weet je iig zeker dat je altijd wat hebt!
01-08-2008
pi_60250402
De eerste bruiloft die ik deed is nu 10 maanden geleden, voor mijn achternichtje. Ik heb het toen ook voor niets gedaan en vond het een hele eer om te doen. Ik heb ook volop genoten van de bruiloft en alles mee kunnen krijgen.

Maar idd, zorg dat de afspraken duidelijk zijn. Zet toch eventjes op papier hoe jij het graag wilt hebben en wat je op de foto's terug wilt zien. Ik heb het geluk dat mij nichtje 1 van mijn beste vriendinnetjes is en haar zo goed ken dat ik weet wat ze wil. Dat kunnen dus ook de ruzies worden in families: " je kent me dus niet goed, je weet toch dat ik dat wilde" etc. Het zal je maar gebeuren dat daardoor familiebanden verslechteren
pi_60274946
Vanavond komt de BABS langs,vind het eigenlijk best wel spannend!
01-08-2008
pi_60287669
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:17 schreef bixister het volgende:
uh oh...
en dit betekend?
pi_60287687
wij hebben er ook voor gekozen om zeg maar het officiele gedeelte door een "echte" fotograaf te laten doen,
maar voor het feest s'avonds waren er genoeg met een camera die ook op foto cursus enzo hebben gezeten

we zijn zeker blij geweest met die beslissing trouwens!
pi_60287692
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 18:39 schreef Pure-Poison het volgende:
Vanavond komt de BABS langs,vind het eigenlijk best wel spannend!
en hoe was het?
  woensdag 23 juli 2008 @ 17:40:50 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_60299866
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:42 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en dit betekend?
dat bix weet wat ik bedoel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60302135
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:40 schreef Troel het volgende:

[..]

dat bix weet wat ik bedoel
ow ha ha ik zat al weer andere dingen te denken enzo
pi_60304619
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:

[..]

en hoe was het?
Ja leuk,gaat helemaal goed komen
Vrijdag nog even langs de fotograaf,de weersvoorspellingen zijn goed dus laat 1augustus maar komen
01-08-2008
pi_60304702
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:40 schreef Troel het volgende:

[..]

dat bix weet wat ik bedoel
Je bent zo subtiel dat ik weet wat je bedoelt. Zelfs het CD-rek hier in de kamer weet wat je bedoelt
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:15:24 #94
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_60308800
De vorige keer heb ik de foto's via een link geplaatst, nu even gewoon.


Mijn mooie vrouwtje. Foto gemaakt in mijn eigen studio *trots*



Samen in het zwart-Wit......ik was trouwens al in het zwart :-)


Even geinen ondertussen



even lekker schommelen



Samen in kleur, weer in mijn eigen studiootje


Lekker expirimenteren

Foto's: Niek Erents

Nu nog wachten op het album. Het kan heel lang duren omdat hij in Australie wordt gemaakt.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_60310510
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:15 schreef DainBramage het volgende:
De vorige keer heb ik de foto's via een link geplaatst, nu even gewoon.

[ afbeelding ]
Mijn mooie vrouwtje. Foto gemaakt in mijn eigen studio *trots*


[ afbeelding ]
Samen in het zwart-Wit......ik was trouwens al in het zwart :-)

[ afbeelding ]
Even geinen ondertussen


[ afbeelding ]
even lekker schommelen


[ afbeelding ]
Samen in kleur, weer in mijn eigen studiootje

[ afbeelding ]
Lekker expirimenteren

Foto's: Niek Erents

Nu nog wachten op het album. Het kan heel lang duren omdat hij in Australie wordt gemaakt.
Echt super gave foto's

En die fotograaf mag ik ook wel
pi_60312605
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 23:15 schreef DainBramage het volgende:


Nu nog wachten op het album. Het kan heel lang duren omdat hij in Australie wordt gemaakt.
heb je dan zo'n album met zo'n mooie soort van glasplaat voorop?
pi_60312614
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:52 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ja leuk,gaat helemaal goed komen
Vrijdag nog even langs de fotograaf,de weersvoorspellingen zijn goed dus laat 1augustus maar komen
mooi zo!

ow en ik zit elke keer bij de notenzaak naar binnen te gluren maar zie je volgens mij nooit
pi_60313691
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:

[..]

heb je dan zo'n album met zo'n mooie soort van glasplaat voorop?
Nee, het wordt een digitaal Album van een uitzonderlijke kwaliteit op dik papier. Daaroverheen wordt met de hand een reliëf passepartout gemaakt. Op de voorkant komt ook een foto. Ik zal als ik hem heb wel een foto maken, want het is moeilijk uit te leggen.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_60316426
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 07:39 schreef draculettetje het volgende:

[..]

mooi zo!

ow en ik zit elke keer bij de notenzaak naar binnen te gluren maar zie je volgens mij nooit
HiHi,ben er ook niet altijd aan het werk,werk ook nog bij Miss Etam.Mijn aanstaande is die lange jongeman met krulletjes ,die is er echt elke dag dus die moet je vast al eens gezien hebben
01-08-2008
  donderdag 24 juli 2008 @ 16:30:26 #100
151515 verita
Happy days
pi_60323345
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:23 schreef DainBramage het volgende:

[..]

Nee, het wordt een digitaal Album van een uitzonderlijke kwaliteit op dik papier. Daaroverheen wordt met de hand een reliëf passepartout gemaakt. Op de voorkant komt ook een foto. Ik zal als ik hem heb wel een foto maken, want het is moeilijk uit te leggen.
Dan hoop ik erg voor je dat je een betere afdrukservice hebt dan wij, onze testfoto's en kompleet album met foto's zijn heel slecht teruggekomen. Wij hebben ons voorgenomen een jaartje of wat te wachten, totdat ik hoor van iemand dat het kan, mooie afgedrukte foto's. Ik hoor straks als het klaar is graag waar je het hebt laten doen, en of je tevreden bent.

En via pm graag wat het ongeveer kost
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')