abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 april 2007 @ 08:10:18 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_48858119
Vorige topics Trouwen en zo Trouwen en zo (deel 2) Trouwen en zo (deel 3) Trouwen enzo (deel 4) Trouwen enzo (deel 5) Trouwen enzo (deel 6) Trouwen enzo (deel zeven) Trouwen enzo (deel 8) Trouwen enzo deel 9 Trouwen enzo deel 10 Trouwen enzo deel 11 Trouwen enzo deel 12 Trouwen enzo deel 13 Trouwen enzo Deel 14 Trouwen enzo deel 15 *O* Trouwen enzo - deel 16 *O* Trouwen enzo - deel 17 Trouwen enzo deel 18 Trouwen en zo deel 19 Trouwen en zo deel 20! Trouwen enzo deel 21! Trouwen deel 22 Trouwen deel 23 Trouwen # 24 Trouwen enzo # 25 - waar 2007 een goed trouwjaar is! Trouwen enzo #26 Ook voor getuigen ;) Trouwen enzo #27 Voor iedereen O+ Trouwen enzo #28 - Met of zonder kinderen!

Foto's
Zie hier de foto's van Digger en EW.
Zie hier de foto's van Snakelady.
Zie hier de foto's van Xlarge.
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van golfer en Bluezz.
Zie hier de foto's van Yorout en Coco-loco.
Zie hier de foto's van Armanimania en Neva.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Droeke.
Zie hier de foto's van -Bubseltje-.
Zie hier de foto's van Knut en Silmarwen.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van Tally.
Zie hier de foto's van YPPY en Jarno.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier de foto's van Rebelbitch.
Zie hier de foto's van Beaker.
Zie hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van MevrouwKorn.
Zie hier de foto's van Suerte.
Zie hier de foto's van Wennie.
Zie hier de foto's van Sorbootje.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.

Data

16 mei 2007 Bert en Troel burgerlijk huwelijk
19 mei 2007 Bert en Troel kerkelijk huwelijk
25 mei 2007: Doopy-X-
31 mei 2007: Peaceman en Diaan73
1 juni 2007: Donders
1 juni 2007: Spiegelei en SirG
8 juni 2007: Joene
12 juni 2007: Marky en happyme28
14 juni 2007: kruimel20
10 juli 2007: Roönaän en "Lief"
14 juli 2007 leonieke en phille kerkelijk huwelijk
20 juli 2007: Freeflyer
20 juli 2007: Gabberhead
najaar 2007: Levitation
4 augustus 2007: Shai
9 augustus 2007: seilram
16 augustus 2007: Marie79
24 augustus 2007 : Pluisje en Rickmans
28 september 2007: Michael en Bianca
28 december 2007: Everia
20-10-2010 Conflict & Biancavia


De op in de wiki


Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!


Whaaa, bovenaan

[ Bericht 49% gewijzigd door Troel op 30-04-2007 16:51:32 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 08:18:49 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_48858156
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb al in mijn eerste post gezegd dat ze wss niet meer kon missen. Al had ze niks gegeven.
Maar zoals ik al zei, ik vind het gewoon weinig.
De spaanse gasten hebben naar spaanse maatstaven iets gegeven. En dan zijn bedragen waarvan velen hier achterover gaan staan.
Maargoed, dit is een eindeloze discussie. Ik ben gierig. Klaar.
Ikke ben nog niet klaar

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even zat te kijken, maar ik zou het zelf niet hier gepost hebben denk ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_48858165
TVP
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_48858215
Copy vorige post uit #28
quote:
Op zondag 29 april 2007 20:17 schreef ranzige_pad het volgende:
Het duurt niet meer zo lang, we zijn sinds donderdag 26-04-2007 in ondertrouw, dus precies een maand voor ons huwelijk .

Wel hebben wij nog een vraag, wat betaal je nu voor een fotograaf inclusief (standaard) trouwboek. En maakt en schikt de fotograaf de foto's zelf, vooral dit laatste, het schikken van de foto's hebben wij hier inspraak op? Wat zijn jullie ervaringen

De ringen hebben we ook binnen, het zijn plaatjes geworden:
doosje:
[afbeelding]
vooraanzicht:
[afbeelding]
Reactie
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:33 schreef amaranta het volgende:
bij ons maakt de fotograaf het album zelf maar krijgen we alle fotos op cd
het kost 800 euro incl album en 2 albums voor de moeder
Hebben jullie inspraak over de schikking van de foto's of bepaald de fotograaf alles zelf?
Hoe hebben de anderen dit? graag jullie reactie
  maandag 30 april 2007 @ 08:37:22 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_48858239
Over het algemeen ga je samen met de fotograaf kijken welke foto's er in het boek komen en wordt ook met je gekeken hoe ze in ongeveer in het boek komen.
Dat is tenminste wat ik de afgelopen tijd van andere paren gehoord heb.

Zelf heb ik een aantal superfotografen en gaan we uiteindelijk (hopelijk met hulp) zelf het boek maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 08:48:50 #6
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48858307
nog 31 dagen voor ons
  maandag 30 april 2007 @ 09:22:14 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_48858549
Troel, je hebt gelijk, maargoed daar is het nu te laat voor.
OVerigens zegt mijn vriend man dat er 25 euro inzat. Maakt ook verder niks uit.

Wat betreft de fotograaf. VOor zover ik weet maakt hij de selectie van de fotos.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 30 april 2007 @ 09:44:02 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_48858755
Hoi, wij hadden ook foto's toch? Staan niet in de OP *hint*

Zal wel aan mij leggen mbt dat hele geld gedoe. Daarbij wonen wij in het gierige Groningen en waren onder onze gasten veel studenten
Als wij 50 euro kregen van iemand dan vonden wij dat juist veel.
Wij namen genoegen met alles wat we kregen, geen enkel verwijt aangezien ik ervan uitga dat iedereen redenen heeft om het bedrag te geven wat ze geven.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 30 april 2007 @ 09:55:39 #9
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48858886
Je trouwt toch niet om wat je krijgt? Je nodigt toch geen mensen uit om wat ze kunnen geven?
Als je trouwt, wil je dat, wil je een feest geven en bovenal kan je het dan ook betalen. Al is het wellicht met moeite. Alles wat je evt. krijgt is meegenomen, maar geen noodzaak om te trouwen.
Maar ja, dat is mijn mening.....
pi_48858889
Hier in België durf ik toch niet naar een feest gaan (eten + feest dus) onder de 25 euro per persoon hoor. Meestal is het zelfs 30 euro.

Mensen gaan zich bij ons niet 'uitkopen'. Want dan zouden ze elk 75 euro moeten geven, maar ik zou toch ook liever 20 euro vinden per persoon dan 10 euro.
Neemt natuurlijk niet weg dat sommige mensen hun uiterste best moeten doen voor 10 euro. Het hangt een beetje af van de persoon denk ik

Mijn nicht heeft op haar trouwfeest enveloppen gekregen met krantenpapier in. Dat vind ik nu nog een tikkeltje onbeschofter
pi_48858895
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef peaceman het volgende:
Je trouwt toch niet om wat je krijgt? Je nodigt toch geen mensen uit om wat ze kunnen geven?
Als je trouwt, wil je dat, wil je een feest geven en bovenal kan je het dan ook betalen. Al is het wellicht met moeite. Alles wat je evt. krijgt is meegenomen, maar geen noodzaak om te trouwen.
Maar ja, dat is mijn mening.....
Daar heb je uiteraard gelijk in

Maar het is natuurlijk wel leuker als je het feest niet volledig zelf moet betalen, maar als je iets kunt gebruiken van de cadeaus.
  maandag 30 april 2007 @ 09:58:15 #12
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48858915
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Daar heb je uiteraard gelijk in

Maar het is natuurlijk wel leuker als je het feest niet volledig zelf moet betalen, maar als je iets kunt gebruiken van de cadeaus.
Daarom zeg ik ook dat alles wat je krijgt meegenomen is
pi_48858958
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat alles wat je krijgt meegenomen is
Ik had die zin anders begrepen
pi_48858977
Wij rekenen eigenlijk helemaal niet op een bepaald bedrag aan cadeaus (kunnen we ook niet want we zouden de cadeaus gebruiken voor iets aan de bouw van ons huis en daar kunnen we niet echt over speculeren), maar hebben wel op onze uitnodiging enkel een rekeningnr en een envelopje gezet. Laat ons nu maar hopen dat niet iedereen met een boeket bloemen komt (want dan heb ik liever dat ze het geld dat ze daaraan besteden in geld geven )
pi_48859039
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
Hier in België durf ik toch niet naar een feest gaan (eten + feest dus) onder de 25 euro per persoon hoor. Meestal is het zelfs 30 euro.

Mensen gaan zich bij ons niet 'uitkopen'. Want dan zouden ze elk 75 euro moeten geven, maar ik zou toch ook liever 20 euro vinden per persoon dan 10 euro.
Neemt natuurlijk niet weg dat sommige mensen hun uiterste best moeten doen voor 10 euro. Het hangt een beetje af van de persoon denk ik

Mijn nicht heeft op haar trouwfeest enveloppen gekregen met krantenpapier in. Dat vind ik nu nog een tikkeltje onbeschofter
Weet ze van wie?

Wij hadden het hele feest al betaald van spaargeld ed, dus alles wat wij kregen was gewoon tof
We hadden ook helemaal niet op een bepaald bedrag gerekend, maar kregen heel veel.
En ja, van sommige mensen krijg je 50 en van anderen 10 euro. Dus?

Ik bedenk me nu pas (nu ik eens nadenk over wat iedereen gaf) dat er twee daggasten waren die samen een cadeautje hebben gekocht wat misschien maximaal 6 á 7 euro waard was. Ik ben daar nog steeds heel blij mee!

Boeiend wat iemand aan geld geeft! Dat de mensen er voor je zijn, op zo'n dag met je mee feesten en de hele dag tof doen, dát is belangrijk!
  maandag 30 april 2007 @ 10:52:23 #16
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48859704
Hier in het Oosten misschien alleen in mijn omgeving?zijn de bedragen ook een stuk hoger volgens mij. Voor een avondbruiloft betaal je per stel al gauw zo'n 60 euro. Dat is heel normaal. Vanuit dat oogpunt zou ik 10 euro voor een hele dag wat aan de lage kant vinden. Maar Peaceman heeft natuurlijk helemaal gelijk. Het gaat er niet om wat ze geven, maar dat ze komen. Dat staat voorop. Het is hier trouwens ook niet gewoon om cadeaus te geven.... tenminste op de bruiloften waar ik ben geweest.

Wij hebben 2 fotografen (doen samen) en het kost all-in ongeveer 550 euro. Zij selecteren en schikken, maar foto's die mijn zoon maken, zullen zij ook toevoegen net als foto's die 's avonds gemaakt worden. In ieder geval een aantal. Verder verzorgen zij ook een blad waar de gasten de handtekening op kunnen plaatsen. Zij plakken een paar gebieden af, zodat daar wat fotootjes kunnen.
  maandag 30 april 2007 @ 11:56:08 #17
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_48860949
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Weet ze van wie?

Wij hadden het hele feest al betaald van spaargeld ed, dus alles wat wij kregen was gewoon tof
We hadden ook helemaal niet op een bepaald bedrag gerekend, maar kregen heel veel.
En ja, van sommige mensen krijg je 50 en van anderen 10 euro. Dus?

Ik bedenk me nu pas (nu ik eens nadenk over wat iedereen gaf) dat er twee daggasten waren die samen een cadeautje hebben gekocht wat misschien maximaal 6 á 7 euro waard was. Ik ben daar nog steeds heel blij mee!

Boeiend wat iemand aan geld geeft! Dat de mensen er voor je zijn, op zo'n dag met je mee feesten en de hele dag tof doen, dát is belangrijk!
Precies

Wij melden in de uitnodiging dat we na de bruiloft op een korte huwelijksreis gaan, en dat als men iets mocht willen geven, een beetje zakgeld erg op prijs wordt gesteld. Of en hoeveel men wil geven zien we dan wel weer.
pi_48862074
Is ons huwelijk afgelast? We zijn uit de OP.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 13:04:21 #19
43556 miss_dynastie
pi_48862216
quote:
Op maandag 30 april 2007 01:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik heb al in mijn eerste post gezegd dat ze wss niet meer kon missen. Al had ze niks gegeven.
Maar zoals ik al zei, ik vind het gewoon weinig.
De spaanse gasten hebben naar spaanse maatstaven iets gegeven. En dan zijn bedragen waarvan velen hier achterover gaan staan.
Maargoed, dit is een eindeloze discussie. Ik ben gierig. Klaar.
Volgens mij ben jij de enige die het woord gierig in de mond heeft genomen, hetzelfde geldt voor het woord 'stom', hetgeen ik je in een ander topic zag verkondigen. Dat is hier helemaal niet gezegd.

En 25 euro is gewoon een heel net bedrag, als dat is wat ze gegeven heeft. Een prima bijdrage voor iemand die de hele dag komt. 'Uit de kosten helpen' is mijn doel in elk geval nooit geweest bij een bruiloft.
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hier in het Oosten misschien alleen in mijn omgeving?zijn de bedragen ook een stuk hoger volgens mij.
Nee hoor, die indruk heb ik ook. Maar misschien zijn de feesten er ook wat uitbundiger? Mijn familie had tenminste 's avonds ook vaak een buffet en zo (al was dat vaker bij zoveel jaar getrouwd dan de bruiloft zelf, nu ik het me bedenk).
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:55 schreef leonieke het volgende:
Mijn nicht heeft op haar trouwfeest enveloppen gekregen met krantenpapier in. Dat vind ik nu nog een tikkeltje onbeschofter
Toen de ouders van de mister een zoveeljarige bruiloft gaven heeft hij de envelopjes aangenomen en de naam erop gezet. Het kwam ook voor dat mensen de rij even verlieten toen ze dat zagen (ik denk om even bij te vullen )

[ Bericht 20% gewijzigd door miss_dynastie op 30-04-2007 13:10:57 ]
pi_48864822
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:

Toen de ouders van de mister een zoveeljarige bruiloft gaven heeft hij de envelopjes aangenomen en de naam erop gezet. Het kwam ook voor dat mensen de rij even verlieten toen ze dat zagen (ik denk om even bij te vullen )


Tegenwoordig wordt het in België vaak gefilmd en worden de enveloppen op volgorde gehouden om dan achteraf samen met de video de enveloppen te openen
  maandag 30 april 2007 @ 16:07:34 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865120
quote:
Op maandag 30 april 2007 09:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoi, wij hadden ook foto's toch? Staan niet in de OP *hint*
Geef me het linkje en ik plak je erbij
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 16:09:29 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865141
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
Hier in het Oosten misschien alleen in mijn omgeving?zijn de bedragen ook een stuk hoger volgens mij. Voor een avondbruiloft betaal je per stel al gauw zo'n 60 euro. Dat is heel normaal. Vanuit dat oogpunt zou ik 10 euro voor een hele dag wat aan de lage kant vinden. Maar Peaceman heeft natuurlijk helemaal gelijk. Het gaat er niet om wat ze geven, maar dat ze komen. Dat staat voorop. Het is hier trouwens ook niet gewoon om cadeaus te geven.... tenminste op de bruiloften waar ik ben geweest.
Daar is het inderdaad heel gewoon om voor je eigen bier te betalen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 16:10:01 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865151
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef bianca en michael het volgende:
Is ons huwelijk afgelast? We zijn uit de OP.
Weet ik niet? Ik heb gewoon de OP uit de wiki getrokken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 april 2007 @ 16:10:49 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_48865160
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:


Toen de ouders van de mister een zoveeljarige bruiloft gaven heeft hij de envelopjes aangenomen en de naam erop gezet. Het kwam ook voor dat mensen de rij even verlieten toen ze dat zagen (ik denk om even bij te vullen )
Als ie dat goed kan heb ik nog wel een baantje voor hem
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 30 april 2007 @ 16:16:46 #25
43556 miss_dynastie
pi_48865248
quote:
Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Als ie dat goed kan heb ik nog wel een baantje voor hem
De genodigden van zijn ouders kende hij. Bij jouw genodigden zal ie telkens moeten vragen wie het is. Mensen die kwaad willen kunnen dan een valse naam opgeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')