Op zondag 28 januari 2007 22:34 schreef Muck het volgende:quote:[quote]Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Eén voor het geld
Twee voor de show
Drie voor het publiek
Doe alles wat je doet met hart en ziel
Met hart en ziel - Trockener Kecks, lekker luchtig met een serieus ondertoontjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank jequote:
dat zou echt heel erg leuk zijn ja!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., en als de band hem nu ook nog speelt ben ik dik tevreden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij hebben nog geen idee... het kan best zijn dat het een "zelfgemaakt" gedichtje wordt. De kaart hebben we ook zelf ontworpen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dank jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., en als de band hem nu ook nog speelt ben ik dik tevreden.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu wil ik die van jullie ook wel even horen, zover ze bekend zijn en anders in welke richting.
Vind ik persoonlijk niet zo netjes. En daarnaast, je ziet ze toch niet onder de jurk, en daarnaast draag ik ze waarschijnljk toh nooit meer. dus.....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Troel het volgende:
Kun je die schoenen niet alsnog terug doen dan?
ja van die hoerige plastic pumps van de schoenkampioen ofzo (werd mij aangeradenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:16 schreef kruimel_20 het volgende:
ik ben bij 1 bruidswinkel geweest maar ik hoorde ook al de tip om bij de luxere schoenenwinkels te gaan kijken. daar hebben ze ook wel eens bruidsschoenen.
En witte pumps hebben veel gewone winkels ook....
Ik zoek rustig verder... heb nog even....
geld tellen doe je thuisquote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Bayswater het volgende:
Eindelijk eens een leuke "de bruiloft van".om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
precies , van die witte leren, die je ook bij de schoenenreus kunt krijgen... nou al draag ik ze maar 1 keer doe mij toch maar de iets duurdere mooie schoenen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja van die hoerige plastic pumps van de schoenkampioen ofzo (werd mij aangeradenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, maar de uitzending paste mooi bij mijn onderschrift.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
geld tellen doe je thuisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zeg ikquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
precies , van die witte leren, die je ook bij de schoenenreus kunt krijgen... nou al draag ik ze maar 1 keer doe mij toch maar de iets duurdere mooie schoenen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef Shira het volgende:
Mag ik weer terug in de op?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop