Op zondag 28 januari 2007 22:34 schreef Muck het volgende:quote:[quote]Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Eén voor het geld
Twee voor de show
Drie voor het publiek
Doe alles wat je doet met hart en ziel
Met hart en ziel - Trockener Kecks, lekker luchtig met een serieus ondertoontje![]()
Dank jequote:
dat zou echt heel erg leuk zijn ja!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dank je, en als de band hem nu ook nog speelt ben ik dik tevreden.
Wij hebben nog geen idee... het kan best zijn dat het een "zelfgemaakt" gedichtje wordt. De kaart hebben we ook zelf ontworpen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dank je, en als de band hem nu ook nog speelt ben ik dik tevreden.
Nu wil ik die van jullie ook wel even horen, zover ze bekend zijn en anders in welke richting.
Vind ik persoonlijk niet zo netjes. En daarnaast, je ziet ze toch niet onder de jurk, en daarnaast draag ik ze waarschijnljk toh nooit meer. dus.....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Troel het volgende:
Kun je die schoenen niet alsnog terug doen dan?
ja van die hoerige plastic pumps van de schoenkampioen ofzo (werd mij aangeradenquote:Op maandag 29 januari 2007 16:16 schreef kruimel_20 het volgende:
ik ben bij 1 bruidswinkel geweest maar ik hoorde ook al de tip om bij de luxere schoenenwinkels te gaan kijken. daar hebben ze ook wel eens bruidsschoenen.
En witte pumps hebben veel gewone winkels ook....
Ik zoek rustig verder... heb nog even....
geld tellen doe je thuisquote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Bayswater het volgende:
Eindelijk eens een leuke "de bruiloft van".![]()
precies , van die witte leren, die je ook bij de schoenenreus kunt krijgen... nou al draag ik ze maar 1 keer doe mij toch maar de iets duurdere mooie schoenen.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja van die hoerige plastic pumps van de schoenkampioen ofzo (werd mij aangeraden)
Klopt, maar de uitzending paste mooi bij mijn onderschrift.quote:
dat zeg ikquote:Op maandag 29 januari 2007 20:18 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
precies , van die witte leren, die je ook bij de schoenenreus kunt krijgen... nou al draag ik ze maar 1 keer doe mij toch maar de iets duurdere mooie schoenen.
uhuh maar niet als je in een prinsessenjurk trouwtquote:Op maandag 29 januari 2007 21:52 schreef Bayswater het volgende:
Mijn schoenen heb ik al thuis, was nog even kiezen tussen maat 43 of 44.
Maar toen ik een flinke vouw in de neus van de linker van maat 44 had gemaakt (even op de tenen steunen en hiel omhoog) was de keuze snel gemaakt.
Ordinaire pumps moeten kunnen btw.
* nu heel benieuwd is naar je jurkquote:Op maandag 29 januari 2007 22:02 schreef Shira het volgende:
Schoenen:
[afbeelding]
Nu maar zorgen dat ik niet op mijn bek ga tijdens het lopen![]()
Hahaha, ja, ik ben ook flink aan het oefenen. Ik ben geen held op hakken. Daar komt bij dat we buiten gaan trouwen, op nogal ruig terrein. Denk dus dat ik tot de ceremonie platte schoenen draag, want op over dit terrein te wandelen met die hakken gaat me zeer zeker niet lukkenquote:ik zou gegarandeerd er niet op kunnen lopen, heb de laatste drie jaren alleen maar laarzen zonder hakken en platte schoenen aan
Ik wens je heel veel succesquote:Op maandag 29 januari 2007 22:19 schreef Shira het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik ben ook flink aan het oefenen. Ik ben geen held op hakken. Daar komt bij dat we buiten gaan trouwen, op nogal ruig terrein. Denk dus dat ik tot de ceremonie platte schoenen draag, want op over dit terrein te wandelen met die hakken gaat me zeer zeker niet lukken![]()
[afbeelding]
Ow zo'n ding. Wat ze ook in het leger gebruiken? Duidelijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:23 schreef Troel het volgende:
Zo'n ijzeren soldaten plaatje wat kleine kinderen ook wel een shebben.
Shellinssa, het is waarschijnlijk niet bijgewerkt in de wiki waardoor je niet in de eerste post bent gekomen
houdoe en bedanktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:18 schreef Shira het volgende:
Help!
Loop nou al 3 dagen mijn hoofd te breken over het volgende: we geven als bedankje dog-tags () met een leuke tekst erop. Iemand inspiratie?
Het moet in het engels, we kunnen maximaal 2 regels text kwijt: 1 is ook goed en "thank you" is niet voldoende![]()
![]()
Wat zonde zeg... en je weet het hè? Van uitstel komt afstelquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef Levitation het volgende:
Hoi! Ik denk dat wij 't voorjaar niet gaan halen.![]()
Zit nu serieus te denken over september en dat ik dan écht de laatste keer dat ik 't verschuif... ik ben al 2 jaar bezig met schuifen...Zodra ik een datum weet zal ik 't hier groots aankondigen...
(tot die tijd kan voorjaar 2007 wel in 't lijstje blijven staan...)
No way! Geen afstel... ik heb er al veel te veel moeite voor gedaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat zonde zeg... en je weet het hè? Van uitstel komt afstel![]()
Nee, weg uit het lijstje. Ik duld alleen mensen met een datum voor 16 maart 2007 voor mequote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:16 schreef Levitation het volgende:
Hoi! Ik denk dat wij 't voorjaar niet gaan halen.![]()
Zit nu serieus te denken over september en dat ik dan écht de laatste keer dat ik 't verschuif... ik ben al 2 jaar bezig met schuiven...
Zodra ik een datum weet zal ik 't hier groots aankondigen...
(tot die tijd kan voorjaar 2007 wel in 't lijstje blijven staan...)
Ik duld jullie eigenlijk al nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:02 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee, weg uit het lijstje. Ik duld alleen mensen met een datum voor 16 maart 2007 voor me![]()
Wordt waarschijnlijk R.E.M. zie mijn onderschrift. Al is die iets ingekort. Dit is de volledige:quote:Op maandag 29 januari 2007 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen idee... het kan best zijn dat het een "zelfgemaakt" gedichtje wordt. De kaart hebben we ook zelf ontworpen.
Als we al aan een artiest denken, is het aan Stef Bos... die heeft zulke mooie teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |