tuurlijk!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:49 schreef Vicky het volgende:
Mag ik inde OP op 08-09-2009?
KJ, fijne dag morgen!
tnxquote:
Heel bijzonder om te lezen hoe jullie het zo snel voor elkaar gekregen hebben! Ik wens jullie alvast een hele mooie, speciale dag waarin jullie volop kunnen genieten van het samenzijn met jullie hele familie!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:58 schreef kaatjejannie het volgende:
Vandaag helemaal geslaagd.
Net de bedankkaarten geschreven en de kadootjes ingepakt. Ieder krijgt de dvd van alles is liefde. (de eerste date zijn mijn aanstaande en ik naar die film geweest)
Begin nu wel de kriebels te krijgen hoor. Het besef begint te komen.. Ik trouw gewoon morgen...![]()
Hee, da's nog sneller dan wijquote:
T was idd heel bijzonderquote:foto Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Even een berichtje vanaf het huis van mijn schoonouders. Het is helemaal geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop