quote:Op maandag 11 mei 2009 08:48 schreef kaatjejannie het volgende:
Zo meteen in ondertrouw. Heb dr wel "zin"in, maar vraag me alleen af waarom ik die afspraak zo vroeg gemaakt heb.....
Heb je geen vrienden of kennissen met een boerderij en een grote schuur waar je evt wat mee kan? Zodat je bij slecht weer ook beetje naar binnen kan uitwijken? Is altijd heel gezellig.quote:foto Op maandag 11 mei 2009 11:31 schreef motorbloempje het volgende:
neh... we willen wel gewoon een feestje, maar dat hoeft allemaal niet ' tot in de puntjes verzorgd en chique' . Gewoon een feest, met bier en een bbq
zie topic 'Normale' en goedkope trouwlocatie gezocht omg. Nijmegenquote:foto Op maandag 11 mei 2009 11:47 schreef bigbird het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden of kennissen met een boerderij en een grote schuur waar je evt wat mee kan? Zodat je bij slecht weer ook beetje naar binnen kan uitwijken? Is altijd heel gezellig.
Oeps, sorry, daar had ik nog niet gekeken (werk dus moet al sneaky af en toe spieken hierquote:foto Op maandag 11 mei 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie topic 'Normale' en goedkope trouwlocatie gezocht omg. Nijmegen
daar geef ik ook al aan dat we die vrienden/kennissen/familie dus niet hebben
hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:foto Op maandag 11 mei 2009 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Oeps, sorry, daar had ik nog niet gekeken (werk dus moet al sneaky af en toe spieken hier)
Heb hem aangepast hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 20:43 schreef Allan24 het volgende:
*meldt*
De OP klopt niet meer trouwens! CalamityJane is (als 't goed is) getrouwd op 08-05-2009.
Wie is er dan daarna als eerste de sjaak...? Even zien...!! Ikke!!
Misschien vind je Xen dan ook wel wat..quote:Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
http://zelzi.com/
deze ringen zijn mooi
quote:foto Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Allan, spannend man!![]()
Zaterdag ben ik voor een proefkapsel naar de kapper geweest...
En na een uurtje was al duidelijk wat het wordt..
Nu nog 16 juni voor highlights, en 23 juni is het zover..
Dan moet ze om 8 uur al bij me zijn ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop