bijzonder is voor ons als al onze vrienden en familie er bij zijn en we een feest kunnen geven zoals wij dat willenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom maak je er niet iets byzonders van..? Het hoort een van de mooiste dagen van je leven te zijn/worden...
Precies, je moet het gewoon lekker vieren zoals het voor jullie goed voelt! Voor mij hoeft die verschrikkelijke poespas ook niet, ik hoop dat je een leuke en gezellige locatie vindt!quote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het zo stom dat ' bijzonder en mooi ' tegenwoordig gelijk staat aan ' duur en exclusief '
Helaasch, ik ben niet bekend in de omgeving Nijmegen. Noch ken ik er plekken om een bbq parteh te houden. Overigens zou IK JOUW bruiloft niet vieren.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
en?
djeez, ik vraag om locatie-tips, niet om meningen over hoe JIJ MIJN bruiloft zou vieren
Ondanks dat je niet om meningen vraagt, vind ik dit 'bierfeest' een stuk leuker klinken dan in eenofandere dure kerk met een heel circusquote:Op maandag 11 mei 2009 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
en?
djeez, ik vraag om locatie-tips, niet om meningen over hoe JIJ MIJN bruiloft zou vieren
hm.. wat oubollig, met die mooie perzische tapijtjes, maar duur zal 't niet zijn neequote:
dank! en ik zal eens googlen. Voor avondlocatie is dat niet heel geschikt, tenzij je mooiweergarantie erbij geeftquote:Op maandag 11 mei 2009 11:08 schreef Shaman het volgende:
Millinger theetuin? Alleen is dat een buiten locatie...
Alvast gefeliciteerd trouwens![]()
wat mooi!quote:Op maandag 11 mei 2009 12:30 schreef Frollo het volgende:
Wij hebben ons feest gehouden in Sprok in Bemmel, aan de overkant van de Waal dus.
http://www.sprok.nl/
Geen bijzonder fraaie zaal, maar het uitzicht op de rivier en Nijmegen is magnifiek en ze hebben tuin en een strandje om te BBQ'en.
Ook hebben ze bescheiden accomodatie voor als er gasten willen blijven slapen.
De Millinger Theetuin is 's avonds sowieso niet beschikbaar, alleen overdag.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank! en ik zal eens googlen. Voor avondlocatie is dat niet heel geschikt, tenzij je mooiweergarantie erbij geeft
Ga vooral zelf kijken ja, want hoe leuk de locatie ook is, de zaal is toch een beetje vergane glorie en daar moet je wel tegen kunnen.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat mooi!deze ga zeker aan Mr. MoBlo laten zien en bekijken in 't echt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |