abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 maart 2008 @ 20:21:49 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57290599
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:55 schreef SarahJ het volgende:
Zelf nog niet getrouwd, eerst maar eens samenwonen.. Wel al 3 jaar gelukkig samen!
De trouwdag zelf al wel helemaal in mijn hoofd zitten.. haha Maar ik ben een traditioneel meisje, dus hij mag me eerst vragen En jullie?
Hier nog niet. Wel 3 jaar gelukkig samen, en al wel plannen

Eerst maar eens goed settelen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_57290744
staat in de OP maar 3 juli is onze dag!
pi_57292452
Dag Iedereen!

Ik zal me ff voorstellen :

Veronica is de naam ik ben momenteel 21 jaartjes jong, en woon samen met mijn lieve viend Erwin.
Wij hebben besloten om volgend jaar in het huwelijksbootje te stappen!
Heel spannend dus allemaal, ben nu dan ook druk bezig met ideen opdoen en verhalen te lezen.
Ik ga alles zelf regelen, dus met mijn oude ambities om weddingplanner te worden komt het ff goed haha.

Ik ben benieuwd naar alle leuke ideen en verhalen van iedereen.
En wie weet dat ik hier nog een paar leuke gevonden ideetjes achter kan laten voor andere bruiden.

Groetjes Veronica
pi_57294600
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:33 schreef IkkeVeronica het volgende:
Dag Iedereen!

Ik zal me ff voorstellen :

Veronica is de naam ik ben momenteel 21 jaartjes jong, en woon samen met mijn lieve viend Erwin.
Wij hebben besloten om volgend jaar in het huwelijksbootje te stappen!
Heel spannend dus allemaal, ben nu dan ook druk bezig met ideen opdoen en verhalen te lezen.
Ik ga alles zelf regelen, dus met mijn oude ambities om weddingplanner te worden komt het ff goed haha.

Ik ben benieuwd naar alle leuke ideen en verhalen van iedereen.
En wie weet dat ik hier nog een paar leuke gevonden ideetjes achter kan laten voor andere bruiden.

Groetjes Veronica
Hoi welkom!

heel veel plezier met voorbereiden!
ligt aan jullie wensen maar lokatie's kunnen op bepaalde tijden voor volgend jaar al geboekt zijn, dus houdt dat even in de gaten!

en kom maar op met je ideen! altijd leuk
pi_57299633
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:17 schreef SarahJ het volgende:
Hallo Allemaal!

Wist niet dat hier ook zo'n actief trouwforum was! Wat leuk! Gelijk maar even aangemeld
Ik ben Sarah en ik heb een drukke website over trouwen, dit was mijn afstudeeropdracht (in 2005) en nu mijn werk. Vind het wel leuk om jullie vragen over trouwen e.d. te beantwoorden en zal het forum in de gaten houden!

X

Saar
Welkom. En wat een leuk werk heb jij!
pi_57299639
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:33 schreef IkkeVeronica het volgende:
Dag Iedereen!

Ik zal me ff voorstellen :

Veronica is de naam ik ben momenteel 21 jaartjes jong, en woon samen met mijn lieve viend Erwin.
Wij hebben besloten om volgend jaar in het huwelijksbootje te stappen!
Heel spannend dus allemaal, ben nu dan ook druk bezig met ideen opdoen en verhalen te lezen.
Ik ga alles zelf regelen, dus met mijn oude ambities om weddingplanner te worden komt het ff goed haha.

Ik ben benieuwd naar alle leuke ideen en verhalen van iedereen.
En wie weet dat ik hier nog een paar leuke gevonden ideetjes achter kan laten voor andere bruiden.

Groetjes Veronica
Leuk! Veel plezier met het regelwerk!
pi_57299981
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:08 schreef freud het volgende:

[..]

Je mist een fotograaf in je lijstje volgens mij .
Haha ja stond niet op de lijst, hier wel gelukkig

En haasten valt mee hoor, we doen alles lekker rustig aan en het verloopt gewoon vlotter dan we dachten.
Zaal liepen we gewoon tegenaan en hij was gewoon perfect Net als dat we geluk hadden met het gemeentehuis Kaart zijn we ook al uit, alleen nog bestellen
Vanavond ceremoniemeesters bij elkaar roepen en dan dingen doorspreken

We hebben nog 14 weken en grootste gedeelte is al klaar, geen gehaast of gestress nodig vanuit hier
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 08:46:22 #158
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57300032
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:42 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Haha ja stond niet op de lijst, hier wel gelukkig

En haasten valt mee hoor, we doen alles lekker rustig aan en het verloopt gewoon vlotter dan we dachten.
Zaal liepen we gewoon tegenaan en hij was gewoon perfect Net als dat we geluk hadden met het gemeentehuis Kaart zijn we ook al uit, alleen nog bestellen
Vanavond ceremoniemeesters bij elkaar roepen en dan dingen doorspreken

We hebben nog 14 weken en grootste gedeelte is al klaar, geen gehaast of gestress nodig vanuit hier
Ja, je moet volgens mij ook niet vergeten te genieten van de voorpret . Er zit in gemeentehuizen ook zo veel verschil! In Rijswijk is het echt strak en bijna kil, maar Delft en Leiden zijn weer uber klassiek. Tegenwoordig mag je op veel locaties trouwen, dus heb je lekker veel keuze ook. Een vriend van me trouwde in een oude molen. Mega krap, maar wel enorme sfeer.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57300062
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:46 schreef freud het volgende:

[..]

Ja, je moet volgens mij ook niet vergeten te genieten van de voorpret . Er zit in gemeentehuizen ook zo veel verschil! In Rijswijk is het echt strak en bijna kil, maar Delft en Leiden zijn weer uber klassiek. Tegenwoordig mag je op veel locaties trouwen, dus heb je lekker veel keuze ook. Een vriend van me trouwde in een oude molen. Mega krap, maar wel enorme sfeer.
Ik weet al vanaf dat ik klein ben dat ik wil trouwen in het stadhuis van naarden vesting
Is een heel mooi oud stadhuis, dus die keuze was snel gemaakt
En de zaal was echt puur geluk

En we genieten er echt wel van, gisteravond de hele avond kaarten bekeken met zijn 2tjes op de bank
pi_57300293
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:49 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Ik weet al vanaf dat ik klein ben dat ik wil trouwen in het stadhuis van naarden vesting
Is een heel mooi oud stadhuis, dus die keuze was snel gemaakt
En de zaal was echt puur geluk

En we genieten er echt wel van, gisteravond de hele avond kaarten bekeken met zijn 2tjes op de bank
ik denk wel dat alles zo klopt met het geluk van die zaal enzo je ook gewoon puur kan genieten
maar stel dat de trouwzaal niet had gekund, hadden jullie dan de datum verschoven?

Wat tijd betreft ik heb al vanaf december ofzo het gevoel dat ik alles geregeld heb, een half jaar voor alles dus in dat opzicht kan het ook prima. helemaal als je zelf niet zo'n gestressed persoon bent
pi_57300833
Ik ben wel zo'n stress-persoon geloof ik, maar ik vind het regelen ook wel heel erg meevallen hoor. Had alleen in het begin stress omdat we maar geen geschikte lokatie konden vinden, maar sinds dat geregeld is, is het allemaal relaxed. Iedereen zegt altijd dat het zooooveel werk is enzo, maar ik vind het echt wel meevallen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:59:13 #162
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57301122
Wij trouwen op 3 mei en zijn in december serieus begonnen met regelen. Ik moet zeggen dat er van stress nog geen sprake is geweest. Maak me er gewoon niet zo druk om. Het hoeft van mij niet "perfect", dat levert alleen maar bergen stress op... ik wil gewoon een leuke dag en daar later met plezier op terug kunnen kijken.

Wat wij nu nog moeten regelen:
- kaarten zijn besteld, maar moeten nog verzonden worden naar de gasten
- fotograaf is nog niet geregeld
- iemand regelen die voor me wil filmen (normaal doen wij dat, maar je eigen bruiloft flimen is niet zo handig )
- leuke muziek uitzoeken
- overhemd en schoenen voor de bruidegom kopen
- bepalen of ik me nu wel of niet laat overhalen tot het kopen van een boeketje
- kapper zoeken om mijn haar op te steken
- iets doen met de bon die ik heb gekregen voor een proefmake-up
- laatste puntjes op de "i" zetten bij de locatie
- gemeente betalen
- auto regelen

Op zich wel te doen in 7 weken. Zal er (nu nog) niet over wakker liggen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 10:01:20 #163
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57301159
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:49 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Ik weet al vanaf dat ik klein ben dat ik wil trouwen in het stadhuis van naarden vesting
Is een heel mooi oud stadhuis, dus die keuze was snel gemaakt
En de zaal was echt puur geluk

En we genieten er echt wel van, gisteravond de hele avond kaarten bekeken met zijn 2tjes op de bank
Naarden is ook echt heel mooi, en inderdaad dat stadhuis is ook .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57306177
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:45 schreef tessie het volgende:
Ik ben wel zo'n stress-persoon geloof ik, maar ik vind het regelen ook wel heel erg meevallen hoor. Had alleen in het begin stress omdat we maar geen geschikte lokatie konden vinden, maar sinds dat geregeld is, is het allemaal relaxed. Iedereen zegt altijd dat het zooooveel werk is enzo, maar ik vind het echt wel meevallen.
nou dat heb ik dus ook!
pi_57306209
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:59 schreef Levitation het volgende:
Wij trouwen op 3 mei en zijn in december serieus begonnen met regelen. Ik moet zeggen dat er van stress nog geen sprake is geweest. Maak me er gewoon niet zo druk om. Het hoeft van mij niet "perfect", dat levert alleen maar bergen stress op... ik wil gewoon een leuke dag en daar later met plezier op terug kunnen kijken.

Wat wij nu nog moeten regelen:
- kaarten zijn besteld, maar moeten nog verzonden worden naar de gasten
- fotograaf is nog niet geregeld
- iemand regelen die voor me wil filmen (normaal doen wij dat, maar je eigen bruiloft flimen is niet zo handig )
- leuke muziek uitzoeken
- overhemd en schoenen voor de bruidegom kopen
- bepalen of ik me nu wel of niet laat overhalen tot het kopen van een boeketje
- kapper zoeken om mijn haar op te steken
- iets doen met de bon die ik heb gekregen voor een proefmake-up
- laatste puntjes op de "i" zetten bij de locatie
- gemeente betalen
- auto regelen

Op zich wel te doen in 7 weken. Zal er (nu nog) niet over wakker liggen.
veel van de dingen zijn ook wel zo bedacht en dan de juiste persoon vinden, kan die geen probleem toch?
vind jou sowiezo wel heel relaxed overkomen altijd eigenlijk
pi_57310185
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik denk wel dat alles zo klopt met het geluk van die zaal enzo je ook gewoon puur kan genieten
maar stel dat de trouwzaal niet had gekund, hadden jullie dan de datum verschoven?

Wat tijd betreft ik heb al vanaf december ofzo het gevoel dat ik alles geregeld heb, een half jaar voor alles dus in dat opzicht kan het ook prima. helemaal als je zelf niet zo'n gestressed persoon bent
We hadden nog 2 andere trouwlocaties
Weesp en in de zaal waar we het feest hebben konden we ook trouwen
pi_57310231
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:29 schreef draculettetje het volgende:

[..]

veel van de dingen zijn ook wel zo bedacht en dan de juiste persoon vinden, kan die geen probleem toch?
vind jou sowiezo wel heel relaxed overkomen altijd eigenlijk
Wij hebben na vraag gedaan voor een videograaf... wat zijn die duur zeg!!
pi_57310252
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Wij hebben na vraag gedaan voor een videograaf... wat zijn die duur zeg!!
wij hebben iemand in de gamilie gevraagd die het leuk vind om te filmen en toch niet houdt van stil zitten
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:33:39 #169
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57312185
Ik heb zelf al bij 2 bruiloften van vriendinnen gefilmd. Was leuk om te doen, maar ontzettend veel werk. Vandaar dat die videografen ook zo duur zijn. We zijn bij de laatste bruiloft nog wel een uurtje of 40/50 bezig geweest met monteren (vriend en ik samen) en dat is veel tijd als je ook nog eens fulltime werkt.
Maar het was wel mooi geworden, ook de stukjes hadden we ingekort en ondertiteld. Dat vonden ze echt tof. Was wel veel werk om dat echt goed te doen.

Probleem is dus wel dat we graag hebben dat onze eigen video ook van goede kwaliteit wordt, maar ik heb gewoon geen idee wie dat voor ons kan doen. (Vooral dus omdat we op dit gebied nogal kritisch zijn )

Dat is (met het fotograferen) echt het enige waar ik me druk om kan maken rond die hele bruiloft.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57312489
Vandaag zijn we voor mijn vriend nog even weg geweest voor zijn pak,er moesten nog blouses (ook op maat) bij gemaakt worden,als ie wil kan die nu sávonds een andere blouse aandoen.Gelijk voor schoenen gekeken,ook geslaagd .....en tot mijn grote verbazing ook voor mezelf,ik zag ze staan en nog precies in de kleur van mijn jurk Wij zijn dus kwa kleding helemaal klaar,van top tot teen!!
01-08-2008
pi_57312521
Ik heb ook een keer gefilmd, voor mijn ex-schoonzus. Maar het vergt toch een andere discipline. Wel leuk, maar idd veel werk! Fotografie en photoshop zijn wat dat betreft wat makkelijker, plaatje schieten, door de digitale doka heen en klaar (bij wijze van spreke dan )
pi_57312619
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:58 schreef An24 het volgende:

[..]

Welkom. En wat een leuk werk heb jij!
Hihi Dankjewel!
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 19:52:31 #173
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57312671
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:33 schreef Levitation het volgende:
Ik heb zelf al bij 2 bruiloften van vriendinnen gefilmd. Was leuk om te doen, maar ontzettend veel werk. Vandaar dat die videografen ook zo duur zijn. We zijn bij de laatste bruiloft nog wel een uurtje of 40/50 bezig geweest met monteren (vriend en ik samen) en dat is veel tijd als je ook nog eens fulltime werkt.
Maar het was wel mooi geworden, ook de stukjes hadden we ingekort en ondertiteld. Dat vonden ze echt tof. Was wel veel werk om dat echt goed te doen.

Probleem is dus wel dat we graag hebben dat onze eigen video ook van goede kwaliteit wordt, maar ik heb gewoon geen idee wie dat voor ons kan doen. (Vooral dus omdat we op dit gebied nogal kritisch zijn )

Dat is (met het fotograferen) echt het enige waar ik me druk om kan maken rond die hele bruiloft.
Kan je dan niet vragen of iemand filmt, en dat jullie het zelf afmonteren? Met fotografie heb je tegenwoordig nog aardige speling, maar video is een hele aparte tak inderdaad... Maar is 'iets is beter dan niets' dan geen optie?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 20:01:38 #174
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57312875
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:52 schreef freud het volgende:

[..]

Kan je dan niet vragen of iemand filmt, en dat jullie het zelf afmonteren? Met fotografie heb je tegenwoordig nog aardige speling, maar video is een hele aparte tak inderdaad... Maar is 'iets is beter dan niets' dan geen optie?
Dat gaan we ook doen, alleen moet je voor het filmen toch ook wel wat feeling hebben. Camera stilhouden (niet trillen) is voor veel mensen al een beetje veel gevraagd. En je moet zien wat je wel en niet wilt filmen, wat dat betreft is het net fotografie, je moet er wel echt een oog voor hebben.
Fotograferen doe ik overigens ook graag, alleen ook weer niet mezelf. En ik ken mensen die dat duidelijk beter kunnen dan ikzelf.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:23:29 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_57314971
Niet zeuren Levi, jouw foto's zijn prachtig! Anders hadden ze niet in ons trouwalbum gezeten!

En nee miss_d, geen commentaar graag op deze uitspraak
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 maart 2008 @ 22:16:43 #176
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57316422
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:23 schreef Troel het volgende:
Niet zeuren Levi, jouw foto's zijn prachtig! Anders hadden ze niet in ons trouwalbum gezeten!

En nee miss_d, geen commentaar graag op deze uitspraak

Alleen kan ik nog steeds mezelf niet fotograferen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57318432
Ik zou ook erg graag een videograaf hebben, maar mijn Lief vind er weer helemaal nix aan. En ik vind ze ook wel veeeel te duur.... Dus het wordt ws ook gewoon een van de gasten die wat films (en dan wel bibberig en de verkeerde momenten haha!) , en afmonteren.. ehm, nee.... dat zit er dan niet in.... Maar ja, ik vind ook wel beter iets dan niets.

Hebben jullie trouwens allemaal iemand die de makeup voor je doet? Ik weet niet zo goed waar ik zo iemand moet vinden....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_57318501
een vriendin van me doet mn make up, die heeft cursus visagie gedaan, toevallig vandaag de afspraak gemaakt voor een proef make up je

anders hadden ze het bij de kapper gedaan trouwens
pi_57318521
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 22:16 schreef Levitation het volgende:

[..]


Alleen kan ik nog steeds mezelf niet fotograferen.
ha ha ik moest echt hard lachen
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 07:44:12 #180
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57321429
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef tessie het volgende:
Ik zou ook erg graag een videograaf hebben, maar mijn Lief vind er weer helemaal nix aan. En ik vind ze ook wel veeeel te duur.... Dus het wordt ws ook gewoon een van de gasten die wat films (en dan wel bibberig en de verkeerde momenten haha!) , en afmonteren.. ehm, nee.... dat zit er dan niet in.... Maar ja, ik vind ook wel beter iets dan niets.

Hebben jullie trouwens allemaal iemand die de makeup voor je doet? Ik weet niet zo goed waar ik zo iemand moet vinden....
Ik ken ook nog wel een paar visagistes. Gebruik voor fotografie namelijk wel eens visagie. Kan wel eens vragen of ze ook dat soort dingen doen?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57321460
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 19:45 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag zijn we voor mijn vriend nog even weg geweest voor zijn pak,er moesten nog blouses (ook op maat) bij gemaakt worden,als ie wil kan die nu sávonds een andere blouse aandoen.Gelijk voor schoenen gekeken,ook geslaagd .....en tot mijn grote verbazing ook voor mezelf,ik zag ze staan en nog precies in de kleur van mijn jurk Wij zijn dus kwa kleding helemaal klaar,van top tot teen!!
Kijk da's ook lekker
wij gaan vandaag naar de notaris voor info en opmaken van de huwelijkse voorwaarden
pi_57321627
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 23:28 schreef tessie het volgende:
Ik zou ook erg graag een videograaf hebben, maar mijn Lief vind er weer helemaal nix aan. En ik vind ze ook wel veeeel te duur.... Dus het wordt ws ook gewoon een van de gasten die wat films (en dan wel bibberig en de verkeerde momenten haha!) , en afmonteren.. ehm, nee.... dat zit er dan niet in.... Maar ja, ik vind ook wel beter iets dan niets.

Hebben jullie trouwens allemaal iemand die de makeup voor je doet? Ik weet niet zo goed waar ik zo iemand moet vinden....
Je kunt ook een videozuil huren, kunnen mensen een boodschap inspreken. Lijkt me ook wel erg grappig.
http://devideozuil.nl/index.html
http://www.bruiloftzuil.nl/home

Zat net ook even naar videografen te kijken... kwam ik op deze site:
http://haroldmiesen.nl/index.htm
Als die voorbeeld filmpjes echt een beeld geven van hoe hij filmt. Ok, ik heb maar een klein stukje gekeken, maar de camera stilhouden is toch wel vereiste nr1. En dan gewoon 500-1000 euro vragen. Ik geloof dat ik mijn baan maar op ga zeggen en bruiloften ga filmen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 12 maart 2008 @ 10:16:44 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_57323037
Wij hebben ook zitten denken aan zo'n zuil
Achteraf gezien was dat denk ik leuker geweest dan wat we nu hadden, want van sommige mensen is geen foto en van anderen is wel een foto maar staat er niets in het boek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57324567
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:44 schreef freud het volgende:

[..]

Ik ken ook nog wel een paar visagistes. Gebruik voor fotografie namelijk wel eens visagie. Kan wel eens vragen of ze ook dat soort dingen doen?
Ohh dat zou fijn zijn, heel graag


En zo'n videozuil lijkt me idd ook wel koel Toch maar eens ff kijken hoe dat precies werkt en wat het kost enzo...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_57324653
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:16 schreef Troel het volgende:
Wij hebben ook zitten denken aan zo'n zuil
Kan ik me inderdaad herinneren dat we het er ooit over gehad hebben... volgens mij had ik toen een bedrijfje in mijn woonplaats gevonden dat zo'n zuil leverde... maar die kan ik nu niet meer vinden.
quote:
Achteraf gezien was dat denk ik leuker geweest dan wat we nu hadden, want van sommige mensen is geen foto en van anderen is wel een foto maar staat er niets in het boek
Ik vind dat idee van jullie wel erg leuk, met een foto in het gastenboek. Alleen werkt zoiets inderdaad niet perfect in de praktijk. Toch denk ik wel dat wij ook zoiets gaan doen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57324806


Wat een zuiplap is die bruid ook he!
pi_57325064
Gisteren met onze ceremoniemeesters gesproken
Hadden een lijst gemaakt (van internet gehaald) wat er allemaal gedaa moet worden.
Deze doorgenomen met zijn alle en dingen besproken.
Wat eruit gekomen is o.a; wat we gaan doen als bedankjes, welke kaart het wordt, huwlijksverzekering uitgekozen en daarna hebben we met onze ceremonie-meester de zaal bezocht en foto's gemaakt!
Daarna nog wat dingen door gesproken, alles loopt dus op rolletjes!
Zin in vrijdag Dan ga ik jurken passen

Inmiddels ook een trouwblog gemaakt: 20juni2008.nl
pi_57325865
Ben echt bezig alle foto's aan het resizen anders doen photobucket en fok lastig

De taart was trouwens lekker

pi_57325900
Mooie jurk hoor
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:06:39 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_57326113
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Kan ik me inderdaad herinneren dat we het er ooit over gehad hebben... volgens mij had ik toen een bedrijfje in mijn woonplaats gevonden dat zo'n zuil leverde... maar die kan ik nu niet meer vinden.
[..]

Ik vind dat idee van jullie wel erg leuk, met een foto in het gastenboek. Alleen werkt zoiets inderdaad niet perfect in de praktijk. Toch denk ik wel dat wij ook zoiets gaan doen.
Zorg dan dat iemand de foto's maakt die foto's kan maken, maar zorg er ook voor dat er een of twee mensen staan die zich daarmee bezig houden. 1 om de foto te maken, de ander om de mensen in het boek te laten schrijven. Als ze niets weten, prima, zet dan je naam erin Ook moet het goed duidelijk zijn of iedereen een eigen pagina moet hebben of wat dan ook Nouja, je komt ons boek maar een keer bekijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:08:17 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_57326146
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ben echt bezig alle foto's aan het resizen anders doen photobucket en fok lastig

De taart was trouwens lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die 1ste foto
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_57326530
Mijn schoonvader zal van het feest foto's gaan maken.
Dit is zijn hobby en hij wil het graag doen.
Verder leggen we een stuk of 5 a 6 wegwerp camera's zodat iedereen zelf ook foto's kan maken

In het stadhuis en ophalen etc doen we door een echte prof fotograaf
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 13:43:47 #193
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57326758
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:44 schreef tessie het volgende:

[..]

Ohh dat zou fijn zijn, heel graag


En zo'n videozuil lijkt me idd ook wel koel Toch maar eens ff kijken hoe dat precies werkt en wat het kost enzo...
Zal je even PMmen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57327553
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ben echt bezig alle foto's aan het resizen anders doen photobucket en fok lastig

De taart was trouwens lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeuj foto's van sjimz!
Taart ziet er ook lekker uit
en de jurk (incl bruid) prachtig
pi_57328995
Leuke foto's sjimz! Lekker vrolijk
pi_57334639
Hee allemaal!
Wat leuk dat er een trouwtopic is! Mijn naam is Saira en mijn vriend en ik gaan op 3 oktober trouwen op het Stadhuis in Delft! We zijn nu druk bezig met het uitzoeken van een locatie, maar dat is nog een hele klus :S Ik denk zelf wel dat als we de locatie hebben, dat de rest een stuk minder stressvol is. Het is nu wel ff stressen, maar wel erg leuk allemaal! Mochten jullie nog tips hebben voor deze newbie, dan hoor ik ze graag
pi_57334927
SpaceCheeks, ik ga ook op het stadhuis in Delft trouwen

wij hebben het nieuwe danscafe van Yamamoto afgehuurd van 20.00 tot 0.00 en daarna gaat het voor het publiek open. Misschien ook wat voor jullie?
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 20:44:52 #198
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57335148
Oeh tof zeg SpaceCheeks en octopussy! Ga er begin mei een bruiloft fotograferen. Erg mooi zaaltje. Wel beetje klein, maar zoveel geschiedenis!! En dan naar buiten lopen en de markt op etc . Let wel op eventuele duiven die op de gevel zitten . Zijn in de buurt van Delft best veel leuke locaties te vinden voor foto's trouwens. Begin mei doen we een serie foto's in een parkeergarage, binnenstad en kleine kapel. Leuke binnenlocatie is bijvoorbeeld molen de Roos of de japanse tuinen. Als je meer tijd hebt en het is het seizoen ervoor, dan is de Hortus in Leiden erg mooi. Buiten zijn dingen zoals het Prinsenhof (of een ander hofje) ook erg mooi .

Ben benieuwd wat jullie ideeën zijn in ieder geval! Leuk ook om foto's te zien zoals die van sjimz. Zo taart eten is tof en very haring like .

[ Bericht 10% gewijzigd door freud op 12-03-2008 22:01:49 ]
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57337285
@sjimz,leuke foto's,lekker vrolijk en hele mooie jurk
01-08-2008
pi_57337590
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ben echt bezig alle foto's aan het resizen anders doen photobucket en fok lastig

De taart was trouwens lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, geweldig!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')