abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:19:10 #226
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_72155673
Sinds ik getrouwd ben, kom ik hier haast nooit meer.. Schadalig!

Hier bevalt het getrouwde leventje echt wel heel goed zeg maar!
We krijgen nog steeds ontzettend veel reacties op hoe we alles was
en hoe we alles hadden geregeld..

Voor de mensen die het maybe niet meegekregen hebben..

Wij zijn getrouwd op de Animathor van de Thor Rederij in Rotterdam!
Daarna zijn we 3 uur gaan varen en hebben we heerlijk gelunched op de boot!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:07:50 #227
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72162444
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:33 schreef gothic-blackie het volgende:
sorry dat het nu pas is verstuurd, maar de verzoekjes voor de linkjes zijn net per pm verzonden. moest werken vanmiddag en vanavond dus kon ze nu pas versturen.
Geeft niks hoor, hij is mooi
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_72165978
Hij is prachtig, gothic-blackie

Nog maar 15 dagen
Tralalalaaa
pi_72167851
Hier ongeveer zelfde als Rijst, maar dan meer omdat het te mooi is om achter de pc te zitten en toen ik wel tijd had, er een mooi virus besloot dat ik niet mocht internetten

Het is wel leuk nog steeds om alles hier te volgen Wij kunnen maandag as eindelijk ons trouwalbum ophalen! (En dus ook de foto's digitaal )

(Rijst, ik spreek je zsm weer, maar het ging dus even niet zo makkelijk, leg je nog uit hoe of wat verder.)
O+ 11-06-2009 O+
pi_72167915
Nog iets meer dan een maandje en het is zover...
Er zijn nog een paar dingen die geregeld moeten worden, en ik twijfel een beetje over hoe dat aangepakt moet worden.
Kosten blijven belangrijk...

- Bedankjes: Heeft iemand leuke ideeën hiervoor? Wat ik op internet tegenkom is allemaal zo standaard.
En als ik ¤3,- per persoon zie, denk ik al gauw: nou da's dan ¤150,-....wel een beetje veel voor een bedankje
- Bloemen: Ergens een goed(koop) adresje in Eindhoven hiervoor? Of iemand met een mooie tuin die met vakantie is?
- Pak voor mij: Ik moet (blijkbaar) een ivoor/creme/wit-kleurig met bruin (schoenen e.d.) pak hebben. Dan past het bij de jurk (die ik nog niet heb gezien). Om dit te kopen vind ik zonde...zo'n pak heb ik maar 1x aan. Maar kan geen plek in de buurt vinden waar ze dit verhuren? Ik vind alleen maar theater/carnavalskleding of smokingverhuur (maar dat is alleen maar zwartkleurig).
- Bruidstaart: Zijn die dingen echt zo duur? Ik kom al 'standaard'-prijzen tegen á ¤200,-? Daar maak ik zelf bijna 50 taarten voor!

Wat al wel geregeld:
- Gemeente
- Kerk
- Zaal
- Diner
- Trouwringen
- Trouwjurk
- Uitnodigingen
- Afspraak staan met notaris voor HV
- Vervoer (eigen auto - nu nog zonder bloemstuk dus)
- Getuigen
- Fotograaf

Blijf de 'angst' hebben dat ik zaken vergeet....
De tijd begint nu te dringen, en ik word al het geregel ook een beetje zat. Iedereen zegt dat het wel leuk moet zijn, maar ik ervaar alleen maar meer stress ervan. Het enige waar ik me niet mee bezig heb gehouden is de bruidsjurk. Maar dat is dan nu ook geregeld...
Gelukkig is mijn verloofde nu wel wat meer 'betrokken' bij het gebeuren. Ze snapte ook wel dat er veel beslissingen zijn die ik niet alleen kan nemen, en dingen zijn waar ik niet over WIL beslissen.

Affijn...als er mensen zijn die met wat tips hiermee kunnen helpen, ben ik jullie eeuwig dankbaar!

[ Bericht 0% gewijzigd door aiemkoel op 26-08-2009 13:34:41 ]
pi_72168153
Betreft de taart, ik laat iemand in waalwijk een taart maken volledig naar onze smaak.
we hebben dan een taart voor 45p a ¤75 euro.
Ze maakt hem 3 laags, maakt er ook een bmw auto op die van de taart afrijd, dat zijn de poppetjes alsware, als autoruit ziet je dan een foto van ons 2, achter de auto maakt ze eetbare blikjes vast.
Ze verwerkt er ook bloemen in vh boeket.
Enz enz enz
Mss een idee???
Moet hem alleen een dag voor het feest ophalen of 25 euro bezorgkosten dokken.
Is zoiets voor je????
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_72168393
Misschien kan je voor de taart hier op fok in Cul. in het taarten topic een oproepje doen.
Taarten en cupcakes decoreren deel 12

Heb ik ook gedaan en ik heb ook door iemand van daar mijn taart laten maken.
*poef* nu is het weg
pi_72168594
G-B: ik ben ook wel nieuwsgierig naar je mooie jurk!

Iamkoel: ik zie geen fotograaf op je lijstje staan?

Kijk eens op www.trouweninderegio.nl voor je pak. Daar staan veel tips voor je regio.
Wat betreft taarten: ligt eraan wat je wilt. Je kan ook een klein bruidstaartje voor 10 personen laten maken met daarnaast receptiegebakjes? Dat is de helft goedkoper. Of je kan een leuke stellage met muffins doen.
Wat betreft bloemen: ligt eraan wat je wilt. Anders meld je niet erbij dat het voor een trouwerij is. Dan is het altijd wat goedkoper
Wat betreft bedankjes: kijk eens op ebay. Heel veel leuke dingen voor goedkoop. Of stuur een bedanktkaartje achteraf met een mooie foto van jullie als bruidspaar of zoiets.
pi_72169527
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef Pandorah het volgende:
G-B: ik ben ook wel nieuwsgierig naar je mooie jurk!

Iamkoel: ik zie geen fotograaf op je lijstje staan?

Kijk eens op www.trouweninderegio.nl voor je pak. Daar staan veel tips voor je regio.
Wat betreft taarten: ligt eraan wat je wilt. Je kan ook een klein bruidstaartje voor 10 personen laten maken met daarnaast receptiegebakjes? Dat is de helft goedkoper. Of je kan een leuke stellage met muffins doen.
Wat betreft bloemen: ligt eraan wat je wilt. Anders meld je niet erbij dat het voor een trouwerij is. Dan is het altijd wat goedkoper
Wat betreft bedankjes: kijk eens op ebay. Heel veel leuke dingen voor goedkoop. Of stuur een bedanktkaartje achteraf met een mooie foto van jullie als bruidspaar of zoiets.
Fotograaf is inderdaad ook al geregeld...aangepast in mijn lijstje
Verder goede tips dit, zal eens gaan kijken op de links die je voorstelt.

@ zonnestraal2338
Heb je een linkje van deze taartenmaker?
pi_72169629
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:38 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Fotograaf is inderdaad ook al geregeld...aangepast in mijn lijstje
Verder goede tips dit, zal eens gaan kijken op de links die je voorstelt.

@ zonnestraal2338
Heb je een linkje van deze taartenmaker?
stuur je pm
pi_72170714
Ik zie ook mensen die een fototaart laten maken of gewoon een aantal verschillende vlaaien bestellen die ze op een mooie standaard aanbieden. Dan ben je ook niet veel kwijt voor taart. Is voor sommigen alleen net te weinig "bruidstaart".
O+ 11-06-2009 O+
pi_72171638
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef bigbird het volgende:
Ik zie ook mensen die een fototaart laten maken of gewoon een aantal verschillende vlaaien bestellen die ze op een mooie standaard aanbieden. Dan ben je ook niet veel kwijt voor taart. Is voor sommigen alleen net te weinig "bruidstaart".
Zoiets heb ik inderdaad ook zitten denken....Aangezien budget toch een issue is, en het uiteindelijk toch maar opgegeten wordt.
Ik wil alleen toch kijken of ik niet een bruidstaart kan 'regelen voor weinig'. Heb een post in het topic waar kaatjejannie naar verwees geplaatst, en dat heeft al een nuttige link opgeleverd.
Mocht het allemaal niets opleveren, zal er geen taart komen, of inderdaad een paar gewone taarten.

Maar ik maak me meer zorgen over mijn pak. Heb tot nu toe alleen een winkel in Den Bosch gevonden die dit waarschijnlijk wel verhuurd, maar daar gaan we vrijdag pas langs. Telefonisch werd niet opgenomen.
Iemand ervaring met www.blacktie.nl?

Huwelijksbedankjes waarschijnlijk wel gevonden (nog even overleggen met de aanstaande) op www.hetoriginelekado.nl. De prijzen daar vallen mee, en is in de buurt.

De link van Pandorah vind ik erg goed (www.trouweninderegio.nl).
Bedankt daarvoor!
pi_72171833
Die website is echt geweldig. Je vindt er zoveel leuke en handige dingen

aiemkoel: ik weet niet of Utrecht voor jou in de buurt is maar daar hebben ze veel winkels die verhuren. Andere optie (voor minder stress): koop een mooi zwart pak die je vaker draagt met overhemd / stropdas in de kleur van de bruidsjurk? Zo heeft mijn man ( ) dat gedaan. Heb je niet een kleur stof gehad van haar jurk? Dan is namelijk makkelijker zoeken. Of is dat echt geen optie?
pi_72171959
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:53 schreef Pandorah het volgende:
Die website is echt geweldig. Je vindt er zoveel leuke en handige dingen

aiemkoel: ik weet niet of Utrecht voor jou in de buurt is maar daar hebben ze veel winkels die verhuren. Andere optie (voor minder stress): koop een mooi zwart pak die je vaker draagt met overhemd / stropdas in de kleur van de bruidsjurk? Zo heeft mijn man ( ) dat gedaan. Heb je niet een kleur stof gehad van haar jurk? Dan is namelijk makkelijker zoeken. Of is dat echt geen optie?
De jurk is al uitgezocht, en blijkbaar moet ik een cremekleurig of ivoorkleurig (dat weet ik al niet meer) pak aan, met bruine schoenen en das volgens mij. Maar aangezien ik een kleding-n00b ben, mag mijn aanstaande dat dus lekker bepalen. Een zwart pak heb ik namelijk, maar het moet dus een andere kleur zijn.
Kopen doe ik liever niet, want ik zal dat pak maar 1x aanhebben. Als zo'n pak natuurlijk voor dezelfde prijs te koop is als dat huren kost, dan is dat vanzelfsprekend anders.
pi_72172630
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

De jurk is al uitgezocht, en blijkbaar moet ik een cremekleurig of ivoorkleurig (dat weet ik al niet meer) pak aan, met bruine schoenen en das volgens mij. Maar aangezien ik een kleding-n00b ben, mag mijn aanstaande dat dus lekker bepalen. Een zwart pak heb ik namelijk, maar het moet dus een andere kleur zijn.
Kopen doe ik liever niet, want ik zal dat pak maar 1x aanhebben. Als zo'n pak natuurlijk voor dezelfde prijs te koop is als dat huren kost, dan is dat vanzelfsprekend anders.
Waarom moet je nou perse een wit of ivoor kleurig pak aan dan als het budget een issue is dan is het toch net zo praktisch om een mooie blouse en stropdas bijpassend met de jurk aan te schaffen.
Dat is nog goedkoper!!!!
pi_72172978
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef zonnestraal2338 het volgende:

[..]

Waarom moet je nou perse een wit of ivoor kleurig pak aan dan als het budget een issue is dan is het toch net zo praktisch om een mooie blouse en stropdas bijpassend met de jurk aan te schaffen.
Dat is nog goedkoper!!!!
Is een mogelijkheid inderdaad, en als ik niets vind zal het ook wel zoiets worden. Het hoeft dus ook niet perse, maar als ik zo'n pak ergens kan huren, dan doe ik dat.

We letten met alles op het geld, maar proberen toch wel zoveel mogelijk te doen. Bedankjes of bloemen hoeft ook niet perse, net als de taart, maar als we het toch kunnen regelen is dat fijn.
Net als de DJ...dat was tot vorige week veel te duur. Met een cd'tje heb je ook muziek. Maar vorige week dacht ik al dat een DJ toch wel wat meer toevoegt aan het feest, en prompt zie ik op een reunie een achterneef van me die DJ is en voor een leuke prijs nu bij ons komt draaien. Er is dus best wat spelingsruimte.
Maar we willen allebei niet onnodig veel geld uitgeven, en de waarheid is nu eenmaal dat dingen blijkbaar 2x zo duur worden op het moment dat het met een bruiloft te maken heeft.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:59:04 #242
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72177472
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Huren kan soms ook duur zijn hoor. Mijn as heeft ook een gebroken wit kleurig pak gekocht. was meende ik 350 euro kwijt. maar ja, dat kosten pakken tegenwoordig toch al snel. Aangezien je aangaf dat je een kleding-noob bent, even 1 adviesje.... als je een riem ook gaat dragen.. die MOET altijd, maakt niet uit welke gelegenheid, in dezelfde kleur zijn als de schoenen die je draagt. Maar dat evenjes als tipje
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_72184215
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:59 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Huren kan soms ook duur zijn hoor. Mijn as heeft ook een gebroken wit kleurig pak gekocht. was meende ik 350 euro kwijt. maar ja, dat kosten pakken tegenwoordig toch al snel. Aangezien je aangaf dat je een kleding-noob bent, even 1 adviesje.... als je een riem ook gaat dragen.. die MOET altijd, maakt niet uit welke gelegenheid, in dezelfde kleur zijn als de schoenen die je draagt. Maar dat evenjes als tipje
Goed om te weten! Kan ik m'n aanstaande eens testen

Vrijdag hoop ik meer te weten over hoeveel het huren precies gaat kosten. Ik heb een mail naar www.blacktie.nl gestuurd of ze die kleur te huur hebben, en of we vrijdag hiervoor kunnen langskomen. De prijzen daar zien er redelijk normaal uit vind ik. Maar ik moet dus nog zien wat ze precies hebben.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:14:25 #244
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72191693
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:51 schreef aiemkoel het volgende:

[..]

Goed om te weten! Kan ik m'n aanstaande eens testen

-knip-
Hahaha, suc7 dan maar
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:55:18 #245
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72192142
Zo, mijn bijpassende sieraden die ik via internet heb besteld zijn ook binnen. Helemaal super gegaan. Voordat ik ging bestellen nog advies gekregen per mail. Helemaal top en zeker een aanrader.

Site staat nog niet in de OP maar mag er van mij wel bij. www.trendjuwelier.nl
pi_72201291
pi_72221428
zonnestraal bijna is het zover!

hey rijstebuil en big bird leuk jullie hier ook weer even te zien!
al heeft het mooie weer en vakantie mij ook achter de computer vandaan gehouden hoor!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:34:23 #248
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72222157
ehm... Yel? hoe is het nou met die Chinese meneel of mevlouw afgelopen? Heb je je jurk nou nog gekregen?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:30:02 #249
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_72228510
tvp-tje
Ik heb haar gevraagd
en ze heeft nog ja gezegd ook
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:18:35 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_72230460
Wij hadden in eerste instantie een bepaald budget in gedachten voor de taart en omdat onze bakker zo goedkoop was kregen we meer taart dan we verwacht hadden

Ze zitten in ieder geval in Amersfoort en het was echt een sublieme taart, compleet aangepast naar ONZE wensen!! www.bakkendebakkers.nl
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')