abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:23:29 #276
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_72307419
Zonnestraaltje, je bent nu al aan het genieten, maar ik wil je heeeel veel plezier, geluk en alles wat daarom heen is wensen!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_72309937
Allemaal bedankt voor de felicitaties!!!!
Inmiddels de jurk al weer uit en in me gewone kloffie...

Zaterdag de 12e vieren we het feest, dus dan de jurk weer aan!!!
We hadden vandaag een stukje zelf gemaakte kwark taart en soep met broodjes.
Iedereen is al weer naar huis.
Maar het was geweldig!!!!
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:45:41 #278
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72331968
Hey Zonnestraaltjuh,

Gefelicidingest natuurlijk en op naar het feestjuh.

Ik ben eerst nog aan het aftellen voor het werk... nog 9 dagen werken (weekend er ff tussenuit gelaten) en dan op naar Italie... sjugt... wordt net als jullie ook zenuwachtig als ik er aan denk. Zal overigens na de 11e september niet meer online komen denk ik (tenzij het hotel nog iets van internet heeft) en pas 4 oktober terug komen..
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_72332298
Over precies een week zeg ik nu ja
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:14:08 #280
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_72344284
Vicky ..

Spannend enzo!

Hier zijn we vandaag alweer 70 dagen getrouwd..
Vanmorgen kwam de ambtenaar die ons huwelijk gesloten heeft bij ons op de koffie!
We hebben lekker bij gebabbeld over de dag, en tussendoor foto's gekeken!
pi_72355120
Whieeee ik kom ook ff langs weer eens Gisteren ons album opgehaald bij de fotograaf. Echt supermooi! Eerder kreeg je bij hen ook het album digitaal op dvd, maar dat doen ze tegenwoordig helaas niet meer, maar ben er toch erg blij mee
O+ 11-06-2009 O+
pi_72372772
Mijn jurk is lelijk... Potverdorie..
pi_72373173
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:22 schreef Yel het volgende:
Mijn jurk is lelijk... Potverdorie..
hmm balen, ziet er niet zo uit als op de afbeeldingen?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_72373196
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:44 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

hmm balen, ziet er niet zo uit als op de afbeeldingen?
Bij haar stond het snoezig.. Ik heb geen snoezige uitstraling.. Goddank heb ik nog n jurk.. Maar toch...

160 euries......
pi_72377828
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:45 schreef Yel het volgende:

[..]

Bij haar stond het snoezig.. Ik heb geen snoezige uitstraling.. Goddank heb ik nog n jurk.. Maar toch...

160 euries......
Wat heb je gedaan dan?
I had a signature once. It was awful.
pi_72379418
quote:

[..]

160 euries......
kan je m niet terug sturen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 2 september 2009 @ 22:15:02 #287
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72382564
quote:

[..]

160 euries......

Op marktplaats aanbieden voor 250 euries en er 175 voor vangen? heb je ook je verzendkosten terug... er zal vast toch wel iemand ook zo'n snoezige uitstraling hebben? gewoon verkopen als nieuw, nooit gedragen.. nooit geschoten is altijd mis
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_72385082
Ik denk dat ik dat ga doen... nee heb je, ja kun je krijgen

Ooh ik maak me zo'n zorgen om mijn haar, ik heb zo lastig haar.... Dik, veel, krullend, kroesig, baby krulletjes....
Dat lukt ze nooit bij de kapper

Damn, nou ben ik ook zo'n stress kippetje..
pi_72389439
Idd gewoon mp proberen Yel.
Hihi wat ben ik blij dat wij simpel triuwen... Geen stress

Ik heb echt de ALLERALLERALLERLIEFSTE ouders van de hele wereld!!

Dinsdag gaan we trouwen en dan mogen we rond 17.00 uur Amber en Tess bij mijn ouders brengen. We krijgen van mijn ouders een etentje aangeboden
Amber blijft dan slapen en Tessje halen we op.

Daarnaast hebben ze ook nog een bon voor een overnachting in een hotel in Egmond, maar mijn aanstaande heeft geen vrije dagen meer dus dat kan niet de dag zelf helaas...
Maar dat kan dan wel in een weekend en dan morgen de meiden bij mijn ouders blijven slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72389628
tegenslagje: mn beste vriend is m'n beste vriend niet meer, dus ben ik een getuige kwijt

lang verhaal, maar nu proberen het los te laten en op zoek te gaan naar vervanging...
Ja doei.
  donderdag 3 september 2009 @ 08:01:28 #291
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72389657
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef Yel het volgende:
-knip-
Ooh ik maak me zo'n zorgen om mijn haar, ik heb zo lastig haar.... Dik, veel, krullend, kroesig, baby krulletjes....
Dat lukt ze nooit bij de kapper

Damn, nou ben ik ook zo'n stress kippetje..
Ow, net zulk haar als dat ik ook heb.. ik heb daar het merk Kerastase voor gevonden. De oranje serie oleo curl of zo (even uit mijn hoofd). De shampoo zit in een oranje doorzichtig flesje en de cremspoeling kun je naderhand er doorheen halen en er gewoon in laten zitten en daarbij heb ik een klein doorzichtig flesje met oleo relax curl olie die ik ook een beetje door mijn haar doe. Ik moet zeggen dat ik dit sinds een jaar of 3 nu gebruik en ik heb nie echt dat pluizige kroeshaar... inmiddels mooie nette krullen/slagen... misschien een ideetje voor je
  donderdag 3 september 2009 @ 08:02:26 #292
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72389666
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:58 schreef motorbloempje het volgende:
tegenslagje: mn beste vriend is m'n beste vriend niet meer, dus ben ik een getuige kwijt

lang verhaal, maar nu proberen het los te laten en op zoek te gaan naar vervanging...
Ow bah.. dat is balen. Heel veel succes en sterkte moblo
pi_72389953
Dat is nou een heel belangrijke reden waarom je beter familie kunt vragen dan vrienden.... Ik lees zo vaak dat die contacten later verwateren en dan heb je je huwelijk laten ondertekenen door mensen die je later niet eens meer kent.....
I had a signature once. It was awful.
pi_72397051
quote:
Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is nou een heel belangrijke reden waarom je beter familie kunt vragen dan vrienden.... Ik lees zo vaak dat die contacten later verwateren en dan heb je je huwelijk laten ondertekenen door mensen die je later niet eens meer kent.....
Wij doen beide. Mijn vriend heeft zijn oma en een goede vriend, ik een goede vriendin en wrs een van mijn zussen. Of een van mijn ouders. Daar ben ik nog niet helemaal uit.
Maar het zou me op zich niet uitmaken als er iemand op mijn huwelijksakte staat waar ik zoveel jaar later niets meer mee heb. Het zijn nu (of waren toen) goede vrienden en dat gevoel verandert niet. Mocht het later verwateren of op een nare manier ten einde komen doet dat niets af aan de vriendschap die we nu voelen vind ik.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_72397378
Mijn vriend hadzijn vriend gevraagd maar die had geen geldig legitimatiebewijs meer. Hij heeft 2 maansen de tijd gehad om het te regelen maar heeft dat niet gedaan. Nu zijn mijn schoonouders getuige van mijn vriend en mijn moeder en zusje die van mij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 3 september 2009 @ 15:40:03 #296
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_72400992
Mijn "eerste huwelijks kadootje" heb ik ook binnen.. m'n ontslag... tja.. lang verhaal... maar het is goed zo... nog tot 15 oktober freubelen hier en dan kijken of ik er voor kan zorgen dat ik een nieuwe baan heb of heel snel kan krijgen
pi_72401631
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
Mijn vriend hadzijn vriend gevraagd maar die had geen geldig legitimatiebewijs meer. Hij heeft 2 maansen de tijd gehad om het te regelen maar heeft dat niet gedaan. Nu zijn mijn schoonouders getuige van mijn vriend en mijn moeder en zusje die van mij
Hmmm
Mijn schoonvader zijn paspoort was ook verlopen.
Maar hij was toch echt getuige afgelopen maandag, hier hadden ze het paspoort alleen nodig voor de juiste schrijfwijze van de naam.
Of is die goede vriend geen nederlandse burger? want dan is het wel anders.
Maar zijn ouders als getuigen is ook heel bijzonder!!!!
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_72410656
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Mickeys het volgende:
Mijn "eerste huwelijks kadootje" heb ik ook binnen.. m'n ontslag... tja.. lang verhaal... maar het is goed zo... nog tot 15 oktober freubelen hier en dan kijken of ik er voor kan zorgen dat ik een nieuwe baan heb of heel snel kan krijgen
Jeetje, das wel erg balen zeg!
pi_72434056
Vandaag m'n jurk voor de laatste keer gepast en les gehad in hoe te zitten, met de sleep om te gaan, hoe naar het toilet te gaan etc... en nu hangt ie mooi bij m'n vader thuis! Komt nu wel erg dichtbij, nog maar 6 dagen te gaan!
Ben alleen beetje oververmoeid denk ik, heb een zere keel en m'n stem is ook niet je van het... maar verder voel ik me prima, dus ik hoef geen Sombrero op en ook geen Tortilla's te eten. Ay Caramba!
Ach, komende dagen goed gaan slapen en dan is het donderdag allang weer weg.
Vooralsnog zien de weersverwachtingen er wel gunstig uit *even afkloppen* dus ik duim heeeel hard dat het ook zo blijft!!
Tralalalaaa
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:56:49 #300
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_72441998
T_A_P! Wat spannend zeg !

Wij hadden de week voor de trouwerij ook niet bijster best weer!
Ik moet hierbij steeds aan BigBird denken, die had ook niet zulk mooi weer..

Maar op de dag zelfs, was het echt prachtig!
We hebben gevaren, en het zon scheen fel met een heerlijk windje, ideaal lijkt me!

Al die lessen hoe te zitten, toiletbezoek etc heb ik allemaal niet gehad..
Het was vooral hilarisch, om dat zelf uit te vogelen !

Mickey's dat is prut met peren zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')