hmm balen, ziet er niet zo uit als op de afbeeldingen?quote:
Bij haar stond het snoezig.. Ik heb geen snoezige uitstraling.. Goddank heb ik nog n jurk.. Maar toch...quote:Op woensdag 2 september 2009 17:44 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
hmm balen, ziet er niet zo uit als op de afbeeldingen?
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:45 schreef Yel het volgende:
[..]
Bij haar stond het snoezig.. Ik heb geen snoezige uitstraling.. Goddank heb ik nog n jurk.. Maar toch...
160 euries......
kan je m niet terug sturen?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:45 schreef Yel het volgende:
[..]
Bij haar stond het snoezig.. Ik heb geen snoezige uitstraling.. Goddank heb ik nog n jurk.. Maar toch...
160 euries......
Op marktplaats aanbieden voor 250 euries en er 175 voor vangen? heb je ook je verzendkosten terug... er zal vast toch wel iemand ook zo'n snoezige uitstraling hebben? gewoon verkopen als nieuw, nooit gedragen.. nooit geschoten is altijd misquote:Op woensdag 2 september 2009 17:45 schreef Yel het volgende:
[..]
160 euries......
Ow, net zulk haar als dat ik ook heb.. ik heb daar het merk Kerastase voor gevonden. De oranje serie oleo curl of zo (even uit mijn hoofd). De shampoo zit in een oranje doorzichtig flesje en de cremspoeling kun je naderhand er doorheen halen en er gewoon in laten zitten en daarbij heb ik een klein doorzichtig flesje met oleo relax curl olie die ik ook een beetje door mijn haar doe. Ik moet zeggen dat ik dit sinds een jaar of 3 nu gebruik en ik heb nie echt dat pluizige kroeshaar... inmiddels mooie nette krullen/slagen... misschien een ideetje voor jequote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef Yel het volgende:
-knip-
Ooh ik maak me zo'n zorgen om mijn haar, ik heb zo lastig haar.... Dik, veel, krullend, kroesig, baby krulletjes....
Dat lukt ze nooit bij de kapper
Damn, nou ben ik ook zo'n stress kippetje..
Ow bah.. dat is balen. Heel veel succes en sterkte mobloquote:Op donderdag 3 september 2009 07:58 schreef motorbloempje het volgende:
tegenslagje: mn beste vriend is m'n beste vriend niet meer, dus ben ik een getuige kwijt![]()
lang verhaal, maar![]()
nu proberen het los te laten en op zoek te gaan naar vervanging...
Wij doen beide. Mijn vriend heeft zijn omaquote:Op donderdag 3 september 2009 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat is nou een heel belangrijke reden waarom je beter familie kunt vragen dan vrienden.... Ik lees zo vaak dat die contacten later verwateren en dan heb je je huwelijk laten ondertekenen door mensen die je later niet eens meer kent.....
Hmmmquote:Op donderdag 3 september 2009 13:40 schreef Vicky het volgende:
Mijn vriend hadzijn vriend gevraagd maar die had geen geldig legitimatiebewijs meer. Hij heeft 2 maansen de tijd gehad om het te regelen maar heeft dat niet gedaan. Nu zijn mijn schoonouders getuige van mijn vriend en mijn moeder en zusje die van mij
Jeetje, das wel erg balen zeg!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:40 schreef Mickeys het volgende:
Mijn "eerste huwelijks kadootje" heb ik ook binnen.. m'n ontslag... tja.. lang verhaal... maar het is goed zo... nog tot 15 oktober freubelen hier en dan kijken of ik er voor kan zorgen dat ik een nieuwe baan heb of heel snel kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |