Is een mogelijkheid inderdaad, en als ik niets vind zal het ook wel zoiets worden. Het hoeft dus ook niet perse, maar als ik zo'n pak ergens kan huren, dan doe ik dat.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
Waarom moet je nou perse een wit of ivoor kleurig pak aan dan als het budget een issue is dan is het toch net zo praktisch om een mooie blouse en stropdas bijpassend met de jurk aan te schaffen.
Dat is nog goedkoper!!!!
Huren kan soms ook duur zijn hoor. Mijn as heeft ook een gebroken wit kleurig pak gekocht. was meende ik 350 euro kwijt. maar ja, dat kosten pakken tegenwoordig toch al snel. Aangezien je aangaf dat je een kleding-noob bent, even 1 adviesje.... als je een riem ook gaat dragen.. die MOET altijd, maakt niet uit welke gelegenheid, in dezelfde kleur zijn als de schoenen die je draagt. Maar dat evenjes als tipjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
De jurk is al uitgezocht, en blijkbaar moet ik een cremekleurig of ivoorkleurig (dat weet ik al niet meer) pak aan, met bruine schoenen en das volgens mij. Maar aangezien ik een kleding-n00b ben, mag mijn aanstaande dat dus lekker bepalen. Een zwart pak heb ik namelijk, maar het moet dus een andere kleur zijn.
Kopen doe ik liever niet, want ik zal dat pak maar 1x aanhebben. Als zo'n pak natuurlijk voor dezelfde prijs te koop is als dat huren kost, dan is dat vanzelfsprekend anders.
Goed om te weten! Kan ik m'n aanstaande eens testenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huren kan soms ook duur zijn hoor. Mijn as heeft ook een gebroken wit kleurig pak gekocht. was meende ik 350 euro kwijt. maar ja, dat kosten pakken tegenwoordig toch al snel. Aangezien je aangaf dat je een kleding-noob bent, even 1 adviesje.... als je een riem ook gaat dragen.. die MOET altijd, maakt niet uit welke gelegenheid, in dezelfde kleur zijn als de schoenen die je draagt. Maar dat evenjes als tipje
Hahaha, suc7 dan maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:51 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Goed om te weten! Kan ik m'n aanstaande eens testen![]()
-knip-
jaaaaaaaa spannend!!! nog 3 nachtjes slapen!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef draculettetje het volgende:
zonnestraal bijna is het zover!
hey rijstebuil en big bird leuk jullie hier ook weer even te zien!
al heeft het mooie weer en vakantie mij ook achter de computer vandaan gehouden hoor!
cute!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:45 schreef zonnestraal2338 het volgende:
[..]
jaaaaaaaa spannend!!! nog 3 nachtjes slapen!!!
en me a.s. is gewoon super zenuwacthtig.
nog erger als mij![]()
hij is zelfs 2 dagen ziek thuis geweest.
wel heel lief natuurlijk
Dat is minder, maarre...hoe is het nou met je jurk afgelopen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:58 schreef Yel het volgende:
Heb barstende koppijn van al het geregel..
Heb je ook gekeken wie er in dit topic gepost hebben? Zijn toch voor een aardig deel ook gewoon mannen hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Leonidas82 het volgende:
Trouwen![]()
Het zijn ook alleen maar wijven hier die enthousiast reageren he. Had ook niet anders verwacht
Hihihihi geen straf!!!! Veel plezier!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Wij hebben besloten toch nog even door te zoeken naar een andere locatie. Deze had wel de sfeer die we graag wilden maar was gewoon te groot voor wat we in gedachten hebben.
Wat een straf! Alle leuke restaurantjes en theehuizen in de omgeving moeten uitproberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |