quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Echt he
Ik vind het ook echt supergrappig dat mijn postbode mij herkent
![]()
Hallo! Weer een pakketje voor alors! zegtie altijd hihiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Echt he
Ik vind het ook echt supergrappig dat mijn postbode mij herkent
![]()
Hahaha geweldigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
@ TT
[..]
Hallo! Weer een pakketje voor alors! zegtie altijd hihi
Bij mij doet ie dat ook, ding werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef Niara het volgende:
ik kan nog geen catalogus bestellen. Hij zegt "probeer later"
En blah, mijn ouders hadden de rekening ergens weggestopt dus moest meer betalen modat het te laat was
10 dagen pas hoor...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:23 schreef Whiskers het volgende:
Die 25% korting op de sale lijkt te zijn verlopen
Ah, vandaar dat tie nog in de OP staatquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef alors het volgende:
Ik heb trouwens geen bestelling meer staan, voor het eerst in tijden...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet [ afbeelding ] Ik voel me leeg van binnen.
Heb 'm in de OP gezet ipv die andere bovenaan!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef alors het volgende:
Ik OPteer trouwens voor deze in de OP![]()
[ afbeelding ]
Wat ís dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Crientj het volgende:
Phuu..
[ afbeelding ]
99 euro voor zo'n lelijk ding.
Wat een geld ;o
Ik zag het, heerlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:34 schreef Enfermera het volgende:
Mijn pakketje binnen! Simpele witte coltrui in de sale voor maar 8 euroen ook nog een lila tshirt maar die zie ik niet meer in de sale staan, dus geen plaatje.
[..]
Heb 'm in de OP gezet ipv die andere bovenaan!
En heb die kortingscode die verlopen is ook gelijk ff weggehaald
Hij staat onder het kopje 'Jurken'quote:
Haha leuk he die koopjes!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag het, heerlijk![]()
![]()
![]()
Mijn slippers van de kinderafdeling zijn een twijfelgeval, ze zijn heel leuk en ik moet echt nieuwe slippers, maar ze zitten een beetje slapjes....
Ik heb net bij de scapino nog fijne sandaalpumps gekocht, helemaal leer voor maar 20 euro
Jaa ik ben er gek op, ik had ze ook al gezien en gepast, maar ik zou nog naar amsterdam dus ik dacht, ik kijk daar wel. Maar daar was niets en dus ben ik net nog ff naar de winkel geraced om ze te halenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha leuk he die koopjes!
Ik heb een 3kwartsbroek voor 15 euro van de C&A. Gisteren laten liggen, vandaag toch maar ff snel gekocht!
Zijn leuke broeken waarbij je lekker je schoentjes kunt showen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa ik ben er gek op, ik had ze ook al gezien en gepast, maar ik zou nog naar amsterdam dus ik dacht, ik kijk daar wel. Maar daar was niets en dus ben ik net nog ff naar de winkel geraced om ze te halenNu kan ik weer rustig slapen
He wat naar, veel te jong!! Sterkte ermee..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn preview is voor een deel naar half augustus. Een deel is al wel in behandeling.
Ik hoor net dat de vriend van een vriendin is overleden.. 22 jaar was die jongen.. Jeetje.
Waarschijnlijk wel, bij mij is hetzelfde. Gister stond ie wel op manco, nu niet meer te vinden en iets uit de bestelling gehaald.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
He wat naar, veel te jong!! Sterkte ermee..
M'n bestelling is eindelijk "onderweg" maar de track & trace code doet het nog niet.. kan dat komen omdat ze er wat uit hebben gehaald terwijl 'ie al in behandeling was?
En m'n preview is nog niets mee gebeurd, volgens mij moeten ze mij niet ofzo.
Wat zij zegt, en dan is het zo dat ie in het begin niet vanzelf naar de code gaat maar een scherm laat zien waar je die in zou kunnen vullen. Dat heeft dan nog geen zin. Na een tijdje gaat ie vanzelf naar de code, dan is er wat over bekend. Dan krijg je meestal eerst nog een tijdje de melding dat ie manco is en dan uiteindelijk komen er dingen als voorgesorteerd en postbode onderweg. Gewoon elke dag even kijken en niet wanhopen als er na een week nog niks gebeurd... Het duurt soms erg lang maar kan ook heel snel gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:35 schreef alors het volgende:
@ Issy: bij 'geleverde artikelen' op je mijn pagina staan je in behandeling genomen bestellingen. Achter elke bestelling staat een code 3S..... nogwat, daar kun je op klikken en dan kom je op de track en trace pagina van je pakketje
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat zij zegt, en dan is het zo dat ie in het begin niet vanzelf naar de code gaat maar een scherm laat zien waar je die in zou kunnen vullen. Dat heeft dan nog geen zin. Na een tijdje gaat ie vanzelf naar de code, dan is er wat over bekend. Dan krijg je meestal eerst nog een tijdje de melding dat ie manco is en dan uiteindelijk komen er dingen als voorgesorteerd en postbode onderweg. Gewoon elke dag even kijken en niet wanhopen als er na een week nog niks gebeurd... Het duurt soms erg lang maar kan ook heel snel gaan.
Welkom!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:12 schreef Jssy het volgende:
hee allemaal!
k ben nieuw op het forum, en op de een of andere rare manier kwam ik op deze pagina uit, toen ik iets aan het zoeken was over h&m
gister heb ik voor het eerst iets besteld bij de h&m webshop. er staat levering eind Juli, dus ik ben benieuwd.
en oja, ik las hier soms iets over track&trace, waar kun je dat precies vinden ?
jeetje wat vreselijk jong...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn preview is voor een deel naar half augustus. Een deel is al wel in behandeling.
Ik hoor net dat de vriend van een vriendin is overleden.. 22 jaar was die jongen.. Jeetje.
Poeh, goeie vraag. Dan weken helemaal niets en dan gooien ze af en toe er iets nieuws bij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:59 schreef Jssy het volgende:
ik heb btw nog een vraag, hoevaak komen er nieuwe artikelen in de h&m online shop? dus, om de hoeveel tijd ongeveer?
oke leuk , dan ga ik maandag meteen even kijkenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:11 schreef alors het volgende:
Ze kondigen zelf aan maandag de herfst/wintercollectie erop te zetten...
Aanstaande ja? ZOMFG!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:11 schreef alors het volgende:
Ze kondigen zelf aan maandag de herfst/wintercollectie erop te zetten...
Omg, heb dat plaatje wel 100 keer gezien en er wel 100 keer op geklikt ofzo, maar weet al weer wat het was... Kon geen catalogus bestellen en dat ene zinnetje drong niet echt tot me door ofzoquote:
Ik heb jouw wilskracht niet.quote:Op zondag 19 juli 2009 09:42 schreef MaLo het volgende:
DM, sterkte.
Imperfect Angel, over dat jurkje heb ik ook zitten twijfelen, maar heb het toch maar niet gedaan omdat ik gewoon ff niks meer wil bestellen.
Nou ja, tis ook dat ik over ruim 1,5 week op vakantie ga, en dan zul je zien dat het dan bezorgdwordt, enzoquote:Op zondag 19 juli 2009 12:51 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik heb jouw wilskracht niet.![]()
![]()
Nou maar kijken of hij past want ik heb hem een maat groter moeten nemen.
Correctie: er waren dus drie dingen uitgemiktquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Nou mijn pakket is dus binnen (WTF) en er zijn 2 artikelen uitgemikt, waaronder een van de sjaals.. Belachelijk, want die waren gewoon op voorraad.
Heb snel even de roze jeans gepast, maar ik kreeg de rits maar tot halverwege dicht..Die kan dus terug (2 x), helaas, want hij is wel heel stoer! Misschien bestel ik hem nog wel een maatje groter van de week.
Zal morgen de rest passen en misschien wat foto's maken..
Wat een gezeik joh, dat er 3 dingen uitgemikt zijnquote:Op zondag 19 juli 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
Welk badpak is dat? Heb me niet zo verdiept in de MW collectie..
De score van mijn bestelling is als volgt:
- Lichtblauwe blouse driekwart mouw
- Lange witte blouse
- Twee zwarte vestjes (Het Vest!)
- Zandkleurige sjaal (lichttaupe was uitverkocht)
- Zwart kort vestje
- Singletjes (lichtrood, groen, taupe, lichtaqua)
- Wit giletje
- Zwart topje
- Bruingemeleerde nette broek (vind hem meer grijs, maargoed)
- Zwarte nette broek
- Twee basistruitjes (nachtblauw en groen)
- Twee basistruitjes (zwart en lichtrood, met een lichte ribbel in de stof)
Totale schade: 123,86
Ik twijfel nog over dit jasje in het zwart:
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk, hij staat ook leuk, maar ik vind de stof zo stug? Blijft dit zo of wordt het soepeler?
De roze jeans (x2) gaan terug, net als een roze singletje van Divided, een lange witte trui en een nette broek (bruin). Ik snap het niet, want dat is hetzelfde model als die bruin gemeleerde, maar deze zit echt veel strakker terwijl het dezelfde maat is?Nou ja, dat scheelt weer in de portemonnee, zullen we maar denken
Ja nou ja.. Graag of niet hoorquote:Op zondag 19 juli 2009 16:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een gezeik joh, dat er 3 dingen uitgemikt zijnPfff..
Over dat jasje; hij is inderdaad stug, maar dat komt gewoon omdat ie niet gevoerd is. Ik heb 'm nu een tijdje volgensmij wordt ie wel wat minder stug, maar het is geen jasje zoals andere jasjes omdat er geen gladde binnenkant in zit waardoor je er moeiteloos inglijdt
Hahaha van die broekja je weet het, H&M is totaal niet logisch
Haha idd xDquote:Op zondag 19 juli 2009 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja nou ja.. Graag of niet hoorIk ben in ieder geval blij dat ik mijn vestjes (
) heb en twee nieuwe nette broeken, want die had ik echt nodig
!!
Thanks voor je antwoord op de vraag van het jasje; wss wordt hij dus wat soepeler als je wat 'bewogen' hebt in het jasje?Ik vind hem wel leuk, dat je er niet zo makkelijk inglijdt vind ik niet zo erg.. En voor 13 euro
Ja die broek; ik snapte er helemaal niks van. Ik heb de maat gecontroleerd, die andere broek nog een keer aangetrokken maar hij was toch echt veel kleinerHij zat als een legging om mijn bovenbenen, dus als ik zou gaan zitten zou je ieder moment *krak * hebben kunnen horen denk ik
![]()
Whoehaha ik kan het nog steeds doenquote:Op zondag 19 juli 2009 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha idd xD
Ja precies!![]()
Asje! Ja, wel iets. Het is nog steeds niet zo soepel als een jas die wel gevoerd is, maar de stof wordt wel iets minder stug.Haha voor 13 euro idd...
LOL
Vaagheid.
Je had gewoon moeten gaan zitten joh, en dan die broek terugsturen en er niks van zeggen, gewoon om ze te pesten dat ze het dezelfde broeken zijn maar ze niet passen in dezelfde maat![]()
![]()
LMAOquote:Op zondag 19 juli 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoehaha ik kan het nog steeds doen! Het pakket is de deur nog niet uit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smileyoverload
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een broek uit mn laatste pakket 2 dagen gedragen, niets geks gedaan, nog niet eens gewassen, en nu is ie al op 2 plekken stuk. Waaronder een gat van rits tot kruis, de naad liet gewoon los terwijl ik op een feestje was.
!!!
Even mailen of bellen, zeker weten dat je hem terug mag sturen.. Ik had vorig jaar een winterjas die ik 2 maanden in gebruik had toen de rits stuk ging. Vond dat toch wel erg kort voor een winterjas, ik mocht hem gewoon terugsturen en kreeg mijn geld terugquote:Op zondag 19 juli 2009 23:25 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb een broek uit mn laatste pakket 2 dagen gedragen, niets geks gedaan, nog niet eens gewassen, en nu is ie al op 2 plekken stuk. Waaronder een gat van rits tot kruis, de naad liet gewoon los terwijl ik op een feestje was.
!!!
Ik was bij mijn laatste bestelling 10 dagen mancoquote:
Volgensmij meestal rond 7 uur, half 8. Soms eerder, soms later, soms helemaal niet.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef Qarinx het volgende:
Om hoe laat wordt er 's ochtends nou bijgevuld?
Ik twijfel, want de stof is niet kapot. Misschien maak ik hem zelf even. Het is zo'n fijne vakantiebroek en ik ga al bijna op vakantie...quote:
Oeh daar zag ik iemand mee op een feestje en toen dacht ik al die moet ik hebben!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[ afbeelding ]
M.W. pauwenjurkje.
Is dit wat?
Herfstcollectie.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:51 schreef liefie_ het volgende:
wat is er gebeurd?!
Ik kijk ff niet op de site en alle dingen zijn anders!
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:09 schreef Dipkip het volgende:
Oooooh andere dingen dan in de preview stonden!!!!*klikkerdeklikkerdeklik*
En ik zie een jas die ik in de sale wil scoren60 euro vind ik te duur maar hij is wel geil
Ow ik vind het wel wat hebben die ogen!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:23 schreef Dipkip het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dan?
Ik heb btw diezelfde kleur ogen. Zo zie je maar weer: teveel zwart oogpotlood moet ik dus niet doen!!! *zombie achtiige armbewegingen maakt* BRAINSSSS!!!!
Mmmm. Ja ok. Maar toch staat het me niet. Misschien omdat ik donker haar heb dat het eerder gothic/sneeuwwitje/zombie-esque wordt?quote:
Nou daar vond ik dr ook al op lijken idd!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat het Bridget Maasland is met rood haar!
Aargh heb een obsessie met een jurkje.. vannacht om 3.30 werd ik uit mezelf wakker, dacht ga eens kijken of het is bijgevuld.. Niets.. Dus ik wekker om 6 uur. Nog steeds niets. wekker om 6.40.. ook niets.. en toen werd ik pas 8.30 wakker.. Hadden ze hem in alle maten bijgevuld, alleen de 34 was natuurlijk weer uitverkocht.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgensmij meestal rond 7 uur, half 8. Soms eerder, soms later, soms helemaal niet.Helaas zijn ze wat dat betreft niet zo consequent bij H&M
Ligt eraan hoeveel je al besteld hebt in het verleden. Als je altijd netjes betaald gaat je limiet steeds verder omhoog. Als het goed is kun je op de factuurbon die je bij een pakketje krijgt altijd terugvinden wat je limiet op dat moment is.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:18 schreef Jssy het volgende:
heeft er iemand enig idee aan hoeveel euro je mag bestellen zonder dat je het moet ophalen bij een kiala punt?
pics!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Aargh heb een obsessie met een jurkje.. vannacht om 3.30 werd ik uit mezelf wakker, dacht ga eens kijken of het is bijgevuld.. Niets.. Dus ik wekker om 6 uur. Nog steeds niets. wekker om 6.40.. ook niets.. en toen werd ik pas 8.30 wakker.. Hadden ze hem in alle maten bijgevuld, alleen de 34 was natuurlijk weer uitverkocht.
Morgen nog maar eens een poging doen....
Welk jurkje is dat?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Aargh heb een obsessie met een jurkje.. vannacht om 3.30 werd ik uit mezelf wakker, dacht ga eens kijken of het is bijgevuld.. Niets.. Dus ik wekker om 6 uur. Nog steeds niets. wekker om 6.40.. ook niets.. en toen werd ik pas 8.30 wakker.. Hadden ze hem in alle maten bijgevuld, alleen de 34 was natuurlijk weer uitverkocht.
Morgen nog maar eens een poging doen....
Jah, hij staat dus niet meer online.. maar zo heeeeeel bijzonder is ie ook weer niet..alleen het hele 'ik-wil-die-jurk' gevoel heeft duidelijk obsessieve vormen aangenomen doordat hij moeilijk te bemachtigen is.quote:
Oh wacht, ik denk dat ik weet welke je bedoelt. ;oquote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Jah, hij staat dus niet meer online.. maar zo heeeeeel bijzonder is ie ook weer niet..alleen het hele 'ik-wil-die-jurk' gevoel heeft duidelijk obsessieve vormen aangenomen doordat hij moeilijk te bemachtigen is.
Had hem te groot besteld, maat 36. Toen weer 34 besteld, werd ie uit de bestelling geflikkerd. Vervolgens weer 34 besteld, kreeg ik weer 36 in het zakje. Dus ik heb zo het gevoel dat die jurk niet aan mij besteed is..
En ik moet hem zou hem voor een bruiloft..
Jurkje heeft een topic wel eens gepasseerd.. (geen idee meer welke, topics gaan zo hard)..
Maarre het is heel simpel zwart (je hebt hem ook in taupe) en dan voor een beetje gedrapeerd..
Ik zet m'n wekker maar weer...
Bestellen, bestellen, bestellen!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
@ IA: Leeeeeuk lingeriesetjeHebben hebben hebben
Dan lopen ze nogal achter op schemaquote:Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Bestellen, bestellen, bestellen!
Sta nog steeds op eind juni, hopen dat het zo blijft!!!
Ik heb een BH die half september komtquote:Op maandag 20 juli 2009 23:37 schreef alors het volgende:
Weet iemand nog iets met een late levertijd? Ik kan niets vinden...
oooh ik had dat jurkje gepost! wannt het was bij mij ook een obsessie gewordenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Jah, hij staat dus niet meer online.. maar zo heeeeeel bijzonder is ie ook weer niet..alleen het hele 'ik-wil-die-jurk' gevoel heeft duidelijk obsessieve vormen aangenomen doordat hij moeilijk te bemachtigen is.
Had hem te groot besteld, maat 36. Toen weer 34 besteld, werd ie uit de bestelling geflikkerd. Vervolgens weer 34 besteld, kreeg ik weer 36 in het zakje. Dus ik heb zo het gevoel dat die jurk niet aan mij besteed is..
En ik moet hem zou hem voor een bruiloft..
Jurkje heeft een topic wel eens gepasseerd.. (geen idee meer welke, topics gaan zo hard)..
Maarre het is heel simpel zwart (je hebt hem ook in taupe) en dan voor een beetje gedrapeerd..
Ik zet m'n wekker maar weer...
Ladies and ladies...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 03:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oooh ik had dat jurkje gepost! wannt het was bij mij ook een obsessie geworden
Kreeg ik hem eindelijk, kreeg ik mn boobies er niet in haha
en groter had ie niet mooi gezeten verder...
En ik kon hem niet bestellenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:13 schreef Kleintje19 het volgende:
de postbode had er 3!! voor dit huis alleen al, broer,mama en ik
Duur en boring! Alles is zo boring, inspiratieloos, goedkoop grijs.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:00 schreef liefie_ het volgende:
Ik heb ook die home dinges gekregen he
En ik dacht oeh ik moet nog wel een dekbed overtrek! maar ik vind het nogal duur! vooral aangezien het "maar" H&M is
Ik koop daar mijn kleren omdat het goedkoop is!
ik heb hem nooit besteld, want had hem alquote:
ow nou dat past jusit wel in mijn huisquote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:06 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Duur en boring! Alles is zo boring, inspiratieloos, goedkoop grijs.
Mijn huis is ook grijzig hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nou dat past jusit wel in mijn huis
Ik heb wit beddegoed en in de huiskamer een grijze muur (en dus een grijze plaid op de bank en grijze kussentjes)
Nee, niet alles.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:44 schreef French het volgende:
Kan je eigenlijk alles van de online shop ook in de (grote) H&M's vinden?
Mijn slaapkamer is nog niets omdat ik niets wist te bedenken maar ik vind dat wel een project voor deze zomerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:17 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mijn huis is ook grijzig hoor.Kozijnen, balken, muren. Daarom heb ik juist wat kleur voor mijn beddengoed. Om dat grijze met iets anders te doorbreken. Heb een oosterse 1001 nachten slaapkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die houten euro-pallets? Creatief!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is nog niets omdat ik niets wist te bedenken maar ik vind dat wel een project voor deze zomer
Mijn vriend is namelijk 6 weken (!) weg
Oosters had ik al bij mijn vader
Romantisch bij mijn moeder
Dus die vallen wel af
Mijn bed is van oude pallets die hebben iig een mooie kleur om vanuit te gaan vind ik
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef Kleintje19 het volgende:
*Grijns*Oehoeehhhh jij bent slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik houd mezelf tegen. Geen dure make up. Eindig toch altijd bij dezelfde eyeliner-mascara-lippenstift routine.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Dat gebeurt hier ook. Dohhh, had ik dat net maar geweten toen ik mijn bestelling plaatste! Ik wilde die bikini met die pailletjes heel graag maar vond 'm te duur, nu is het bovenstukje al weg. Zou ik, als 'ie er morgenochtend weer bijstaat, hem nog bij mijn bestelling kunnen gooien of moet ik dan opnieuw verzendkosten betalen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De online shop doet een beetje vreemd met die Matthew Williamson dingen. Ik heb net die tas voor ¤4,90 gekochtBij de producten zelf staat nog de normale prijs, maar zodra je naar de kassa gaat zijn de prijzen echt een stuk lager.
Dat heb ik nou ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Oehoeehhhh jij bent slecht!Maar ik houd mezelf tegen. Geen dure make up. Eindig toch altijd bij dezelfde eyeliner-mascara-lippenstift routine.
Ikke! Je moet bij jurken en rokken op LAAT ALLES ZIEN clicken. Dan zie je ALLES!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik weet niet of het euro pallets zijn (geen idee wat dat is?) maar van die oude ik heb ze "gered" van het wegrotten achter een schuurdus zo'n leuke grijzige sloophout kleur
Wie poste dat jurkje met die pauwenveren? Ik kan hem niet vinden, was het wel H&M
alles is maar 1 euroquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Oehoeehhhh jij bent slecht!Maar ik houd mezelf tegen. Geen dure make up. Eindig toch altijd bij dezelfde eyeliner-mascara-lippenstift routine.
Owja die nasty truuk van de H&M was ik vergetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ikke! Je moet bij jurken en rokken op LAAT ALLES ZIEN clicken. Dan zie je ALLES!
hmm hmm met een hoop, maar je kan ook zelf bestellen, en minder, verzendkosten zijn dan gewoon 5,95 geloof ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Owja die nasty truuk van de H&M was ik vergeten![]()
En kleintje heeft nog gelijk ook! het kost niets!
Maar dan bestel jij zeker wel veel? want met zn 2e boven de 75 uitkomen betekend nog steeds 38 per persoon en dat is dus bijna 38 dingen!!
ik ben nou eenmaal een koopjes jagerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef liefie_ het volgende:
Ow nou dan is het nog wel de moeite
als je 6 dingen besteld kom je op 2 euro per ding
Kleintje ik haat je
Ik moet minder geld uitgeven! niet meer!
Mooiquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef liefie_ het volgende:
Omg
ik dacht oeh die is ook mooi
[ afbeelding ] Is ie 99 euro!
99 euro bij de H&M! dat is bijna 10 jurkjes in de sale!
Thanksquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef liefie_ het volgende:
aah de alles laten zien truuk!
Je moet bij jurken en rokken duwen op alles laten zien, op het eind staat ie dan
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef Kleintje19 het volgende:
*Grijns*Ik kan geen versie vinden die naar nederland verstuurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Die is erg gaaf iddquote:
Ik ben echt geen zomermensquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:20 schreef alors het volgende:
Echt weer ook voor zulke jassen
Ze nemen nu steeds dingen in behandeling, ik wilde nog even een keer de sale induiken en wat toevoegen, maar nee hoor, die kans krijg je niet eens...
Dunno, zou kunnen maar ik heb nog een jas van 2/3 jaar terug ofzo vorig jaar en die had ook zulke zakkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:45 schreef alors het volgende:
Zijn dat niet fake-zakken? Dat de echte zakken daarachterzitten zeg maar?
Deze?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
Van mijn previewpakket van 320 euro hou ik:
- 1 basic shirtje korte mouw (mooie kleur paars)
- 2 shirts met 3/4 mouw (zwart en zelfde paars)
- klein bruin handtasje
- schoenendie platte laarsjes met vetertje achterop, héérlijk zitten ze, net slofjes
![]()
Echt ontzettend veel FAIL dit pakket. Zwangere topjes, broeken met wortelpasvorm ipv de beloofde flare, petrol wat aqua is, shirts die tegenwoordig tot over de bil schijnen te moeten komen, en de geweldige sjaal blijkt een onafgewerkt stuk stof met rafels.
Deceptie![]()
Gelukkig heb ik die schoenen![]()
Mijn schoonmoeder loopt er al twee jaar mee, schijnen idd als pantoffeltjes te zitten. Even een vraagje, als je je artikelen terugstuurt, krijg je dan tegoed (net als retouren in de winkel) of krijg je dan je geld terug?quote:
LOLquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
Van mijn previewpakket van 320 euro hou ik:
- 1 basic shirtje korte mouw (mooie kleur paars)
- 2 shirts met 3/4 mouw (zwart en zelfde paars)
- klein bruin handtasje
- schoenendie platte laarsjes met vetertje achterop, héérlijk zitten ze, net slofjes
![]()
Echt ontzettend veel FAIL dit pakket. Zwangere topjes, broeken met wortelpasvorm ipv de beloofde flare, petrol wat aqua is, shirts die tegenwoordig tot over de bil schijnen te moeten komen, en de geweldige sjaal blijkt een onafgewerkt stuk stof met rafels.
Deceptie![]()
Gelukkig heb ik die schoenen![]()
Ik ookquote:
Ja!!quote:
Ik heb ze, en ze lopen eigenlijk best prima. En ik loop verder nooit op hakken ofzo.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind deze zo fantastisch he, maar daar zal ik nooit op kunnen lopen ;') .
[ afbeelding ]
Zijn ze een beetje smal? Bij mij vallen ze altijd van m'n voeten omdat ik smalle pootjes heb, zou er eigenlijk een elastiek omheen moeten doenquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:33 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb ze, en ze lopen eigenlijk best prima. En ik loop verder nooit op hakken ofzo.
Of naar H&M mailen en schelden?quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:10 schreef liefie_ het volgende:
Ja arme mammie
Ze was er zo enthousiast over
En ze is een beetje zielig want ze ligt al sinds eind april plat vanwege een operatie
Naja dan morgen maar vroeg op en kijken wat er nog is in de webshop
Word de sale nog aangevult?
Ik heb smalle voeten, dikke kuiten en een hoge wreef.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje smal? Bij mij vallen ze altijd van m'n voeten omdat ik smalle pootjes heb, zou er eigenlijk een elastiek omheen moeten doen.
Oh, ik heb geen wreef en smalle kuitenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb smalle voeten, dikke kuiten en een hoge wreef.
wat een ontzettend geil model zeg, waarom zie ik die niet vaker, kan iemand even zoeken hoe ze heet, ik ben verliefdquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil hebbenMaar heb net loon en wil een keer beetje geld over houden aan het einde van de maand
Noemie Lenoirquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat een ontzettend geil model zeg, waarom zie ik die niet vaker, kan iemand even zoeken hoe ze heet, ik ben verliefd
Toen jij dit zei keek ik ook en was er nog niets gesorteerd, paar uur later ook nog niet. En nu opeens wel. Ik was in de veronderstelling dat dit wel redelijk gelijktijdig zou gebeuren, maar dat is dus niet zo.quote:
Zo kan ik het ook bekijken jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:14 schreef liefie_ het volgende:
Die is wel heet!
Ik heb liever euhm sexy momentjes dan geld over
Ik ga bestellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat een ontzettend geil model zeg, waarom zie ik die niet vaker, kan iemand even zoeken hoe ze heet, ik ben verliefd
Ik heb minivoeten met van die plomp-benen erboven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef liefie_ het volgende:
Niet lullig bedoeld maar ik hoop dat ze breed zijn
Want ik wil ze ook en ik heb brede voeten haha en een hoge wreef en dikke kuiten
Met andere worden grote lelijke mega klompvoeten
xD Nee, niet zoveel iddquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
weet iemand meer over dit jurkje?
[ afbeelding ]
hoeveel borst kan erin zonder eruit te kukelen? bijna niks weer zeker
Ik denk dat grote borsten hierbij niet mooi zijn, hij is heel laag uitgesneden, en dan wordt het al gauw ordinair.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Van te voren de plaatjes opslaan op je compquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk, Linnie! Je hebt er een goed figuur voor![]()
Ik heb ook eindelijk weer wat besteldEen paar dingen waar ik al een tijdje op zat te azen en die ik eigenlijk ook gewoon nodig heb
Ik hou van zwart en dat wordt vaal na een tijdje
![]()
Hoe maken jullie zo'n leuk verzamelplaatje van je bestelling? Ik denk dat ik te laat ben, want de bestelling is al doorgevoerd![]()
2x die lange coltrui, in zwart en paars
1x dat paarse topje met die fliebels aan de voorkant![]()
1 zwart basic topje
1 zwart basic overslag-topje
en 1 zwart ritsvest met capuchon
Schade: 80,50 inclusief verzendkosten
Leukkkquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:35 schreef Linnie20v het volgende:
Nou dit is dan het jurkje (volgens mij moest ik een foto maken voor iemand als het binnen was)
[ afbeelding ]
Het jasje moet ik toch echt terugsturen, is gewoon ook zonde van de 44 euro (met korting) ik ben een koukleum en hou van over de broekrand jassen. Dus niet navellengte
ik heb een redelijke voorgevel en het was net alsof mijn borsten wanhopige pogingen deden om er uit te kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Ahaaa! Ik dacht al dat ik een 'obvious' makkelijke manier over het hoofd gezien hadquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van te voren de plaatjes opslaan op je compDan alles in word plakken, plaatjes zo maken dat je ze vlak naast elkaar kan zetten, dan een printscreen en uploaden
Gaat 't makkelijkste vind ik
![]()
Hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahaaa! Ik dacht al dat ik een 'obvious' makkelijke manier over het hoofd gezien had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |