Noemie Lenoirquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat een ontzettend geil model zeg, waarom zie ik die niet vaker, kan iemand even zoeken hoe ze heet, ik ben verliefd
Toen jij dit zei keek ik ook en was er nog niets gesorteerd, paar uur later ook nog niet. En nu opeens wel. Ik was in de veronderstelling dat dit wel redelijk gelijktijdig zou gebeuren, maar dat is dus niet zo.quote:
Zo kan ik het ook bekijken jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:14 schreef liefie_ het volgende:
Die is wel heet!
Ik heb liever euhm sexy momentjes dan geld over
Ik ga bestellenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
wat een ontzettend geil model zeg, waarom zie ik die niet vaker, kan iemand even zoeken hoe ze heet, ik ben verliefd
Ik heb minivoeten met van die plomp-benen erboven.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:56 schreef liefie_ het volgende:
Niet lullig bedoeld maar ik hoop dat ze breed zijn
Want ik wil ze ook en ik heb brede voeten haha en een hoge wreef en dikke kuiten
Met andere worden grote lelijke mega klompvoeten
xD Nee, niet zoveel iddquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
weet iemand meer over dit jurkje?
[ afbeelding ]
hoeveel borst kan erin zonder eruit te kukelen? bijna niks weer zeker
Ik denk dat grote borsten hierbij niet mooi zijn, hij is heel laag uitgesneden, en dan wordt het al gauw ordinair.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Van te voren de plaatjes opslaan op je compquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk, Linnie! Je hebt er een goed figuur voor![]()
Ik heb ook eindelijk weer wat besteldEen paar dingen waar ik al een tijdje op zat te azen en die ik eigenlijk ook gewoon nodig heb
Ik hou van zwart en dat wordt vaal na een tijdje
![]()
Hoe maken jullie zo'n leuk verzamelplaatje van je bestelling? Ik denk dat ik te laat ben, want de bestelling is al doorgevoerd![]()
2x die lange coltrui, in zwart en paars
1x dat paarse topje met die fliebels aan de voorkant![]()
1 zwart basic topje
1 zwart basic overslag-topje
en 1 zwart ritsvest met capuchon
Schade: 80,50 inclusief verzendkosten
Leukkkquote:Op donderdag 23 juli 2009 10:35 schreef Linnie20v het volgende:
Nou dit is dan het jurkje (volgens mij moest ik een foto maken voor iemand als het binnen was)
[ afbeelding ]
Het jasje moet ik toch echt terugsturen, is gewoon ook zonde van de 44 euro (met korting) ik ben een koukleum en hou van over de broekrand jassen. Dus niet navellengte
ik heb een redelijke voorgevel en het was net alsof mijn borsten wanhopige pogingen deden om er uit te kunnenquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:44 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Ahaaa! Ik dacht al dat ik een 'obvious' makkelijke manier over het hoofd gezien hadquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van te voren de plaatjes opslaan op je compDan alles in word plakken, plaatjes zo maken dat je ze vlak naast elkaar kan zetten, dan een printscreen en uploaden
Gaat 't makkelijkste vind ik
![]()
Hahaquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahaaa! Ik dacht al dat ik een 'obvious' makkelijke manier over het hoofd gezien had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |