Mmmm. Ja ok. Maar toch staat het me niet. Misschien omdat ik donker haar heb dat het eerder gothic/sneeuwwitje/zombie-esque wordt?quote:
Nou daar vond ik dr ook al op lijken idd!quote:Op maandag 20 juli 2009 16:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat het Bridget Maasland is met rood haar!
Aargh heb een obsessie met een jurkje.. vannacht om 3.30 werd ik uit mezelf wakker, dacht ga eens kijken of het is bijgevuld.. Niets.. Dus ik wekker om 6 uur. Nog steeds niets. wekker om 6.40.. ook niets.. en toen werd ik pas 8.30 wakker.. Hadden ze hem in alle maten bijgevuld, alleen de 34 was natuurlijk weer uitverkocht.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Volgensmij meestal rond 7 uur, half 8. Soms eerder, soms later, soms helemaal niet.Helaas zijn ze wat dat betreft niet zo consequent bij H&M
Ligt eraan hoeveel je al besteld hebt in het verleden. Als je altijd netjes betaald gaat je limiet steeds verder omhoog. Als het goed is kun je op de factuurbon die je bij een pakketje krijgt altijd terugvinden wat je limiet op dat moment is.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:18 schreef Jssy het volgende:
heeft er iemand enig idee aan hoeveel euro je mag bestellen zonder dat je het moet ophalen bij een kiala punt?
pics!!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Aargh heb een obsessie met een jurkje.. vannacht om 3.30 werd ik uit mezelf wakker, dacht ga eens kijken of het is bijgevuld.. Niets.. Dus ik wekker om 6 uur. Nog steeds niets. wekker om 6.40.. ook niets.. en toen werd ik pas 8.30 wakker.. Hadden ze hem in alle maten bijgevuld, alleen de 34 was natuurlijk weer uitverkocht.
Morgen nog maar eens een poging doen....
Welk jurkje is dat?quote:Op maandag 20 juli 2009 18:16 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Aargh heb een obsessie met een jurkje.. vannacht om 3.30 werd ik uit mezelf wakker, dacht ga eens kijken of het is bijgevuld.. Niets.. Dus ik wekker om 6 uur. Nog steeds niets. wekker om 6.40.. ook niets.. en toen werd ik pas 8.30 wakker.. Hadden ze hem in alle maten bijgevuld, alleen de 34 was natuurlijk weer uitverkocht.
Morgen nog maar eens een poging doen....
Jah, hij staat dus niet meer online.. maar zo heeeeeel bijzonder is ie ook weer niet..alleen het hele 'ik-wil-die-jurk' gevoel heeft duidelijk obsessieve vormen aangenomen doordat hij moeilijk te bemachtigen is.quote:
Oh wacht, ik denk dat ik weet welke je bedoelt. ;oquote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Jah, hij staat dus niet meer online.. maar zo heeeeeel bijzonder is ie ook weer niet..alleen het hele 'ik-wil-die-jurk' gevoel heeft duidelijk obsessieve vormen aangenomen doordat hij moeilijk te bemachtigen is.
Had hem te groot besteld, maat 36. Toen weer 34 besteld, werd ie uit de bestelling geflikkerd. Vervolgens weer 34 besteld, kreeg ik weer 36 in het zakje. Dus ik heb zo het gevoel dat die jurk niet aan mij besteed is..
En ik moet hem zou hem voor een bruiloft..
Jurkje heeft een topic wel eens gepasseerd.. (geen idee meer welke, topics gaan zo hard)..
Maarre het is heel simpel zwart (je hebt hem ook in taupe) en dan voor een beetje gedrapeerd..
Ik zet m'n wekker maar weer...
Bestellen, bestellen, bestellen!quote:Op maandag 20 juli 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
@ IA: Leeeeeuk lingeriesetjeHebben hebben hebben
Dan lopen ze nogal achter op schemaquote:Op maandag 20 juli 2009 21:56 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Bestellen, bestellen, bestellen!
Sta nog steeds op eind juni, hopen dat het zo blijft!!!
Ik heb een BH die half september komtquote:Op maandag 20 juli 2009 23:37 schreef alors het volgende:
Weet iemand nog iets met een late levertijd? Ik kan niets vinden...
oooh ik had dat jurkje gepost! wannt het was bij mij ook een obsessie gewordenquote:Op maandag 20 juli 2009 20:14 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Jah, hij staat dus niet meer online.. maar zo heeeeeel bijzonder is ie ook weer niet..alleen het hele 'ik-wil-die-jurk' gevoel heeft duidelijk obsessieve vormen aangenomen doordat hij moeilijk te bemachtigen is.
Had hem te groot besteld, maat 36. Toen weer 34 besteld, werd ie uit de bestelling geflikkerd. Vervolgens weer 34 besteld, kreeg ik weer 36 in het zakje. Dus ik heb zo het gevoel dat die jurk niet aan mij besteed is..
En ik moet hem zou hem voor een bruiloft..
Jurkje heeft een topic wel eens gepasseerd.. (geen idee meer welke, topics gaan zo hard)..
Maarre het is heel simpel zwart (je hebt hem ook in taupe) en dan voor een beetje gedrapeerd..
Ik zet m'n wekker maar weer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |