abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:27:08 #151
263528 29122OO8
moet dat dan?
pi_71192518
Als iemand nog een effen grijs t-shirt met v-neck in maat S tegenkomt en deze voor mij wilt meenemen en kan opsturen, betaal ik ook de verzendkosten Dan ben ik deze persoon voor altijd dankbaar

Afgelopen zondag in Amsterdam,laatste,mijn maat op paspop,maar was gereserveerd
pi_71192744
Herfst-Pakket is in Zwolle en ik heb de catalogi gekregen.
Waarom weet ik niet, want ik had de preview al gehad en dus niets meer aangevraagd.
Mja ze hopen natuurlijk dat ik weer veel ga bestellen ofzo
pi_71193214
Kan je eigenlijk alles van de online shop ook in de (grote) H&M's vinden?
pi_71194415
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ow nou dat past jusit wel in mijn huis
Ik heb wit beddegoed en in de huiskamer een grijze muur (en dus een grijze plaid op de bank en grijze kussentjes)
Mijn huis is ook grijzig hoor. Kozijnen, balken, muren. Daarom heb ik juist wat kleur voor mijn beddengoed. Om dat grijze met iets anders te doorbreken. Heb een oosterse 1001 nachten slaapkamer.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_71195209
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 20:44 schreef French het volgende:
Kan je eigenlijk alles van de online shop ook in de (grote) H&M's vinden?
Nee, niet alles.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_71195277
ow, da's jammer, Heb namelijk nog een tegoedkaart van 50,- (van een retour). Of kan je online ook iets met die kaarten?
pi_71195331
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:17 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Mijn huis is ook grijzig hoor. Kozijnen, balken, muren. Daarom heb ik juist wat kleur voor mijn beddengoed. Om dat grijze met iets anders te doorbreken. Heb een oosterse 1001 nachten slaapkamer.
Mijn slaapkamer is nog niets omdat ik niets wist te bedenken maar ik vind dat wel een project voor deze zomer
Mijn vriend is namelijk 6 weken (!) weg

Oosters had ik al bij mijn vader
Romantisch bij mijn moeder
Dus die vallen wel af

Mijn bed is van oude pallets die hebben iig een mooie kleur om vanuit te gaan vind ik
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71196321
De online shop doet een beetje vreemd met die Matthew Williamson dingen. Ik heb net die tas voor ¤4,90 gekocht Bij de producten zelf staat nog de normale prijs, maar zodra je naar de kassa gaat zijn de prijzen echt een stuk lager.
pi_71196374
Lager is goed!
pi_71196715
*Grijns*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71196791
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 21:39 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Mijn slaapkamer is nog niets omdat ik niets wist te bedenken maar ik vind dat wel een project voor deze zomer
Mijn vriend is namelijk 6 weken (!) weg

Oosters had ik al bij mijn vader
Romantisch bij mijn moeder
Dus die vallen wel af

Mijn bed is van oude pallets die hebben iig een mooie kleur om vanuit te gaan vind ik
Van die houten euro-pallets? Creatief!
pi_71196880
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef Kleintje19 het volgende:
*Grijns*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oehoeehhhh jij bent slecht! Maar ik houd mezelf tegen. Geen dure make up. Eindig toch altijd bij dezelfde eyeliner-mascara-lippenstift routine.
pi_71196893
ik weet niet of het euro pallets zijn (geen idee wat dat is?) maar van die oude ik heb ze "gered" van het wegrotten achter een schuur dus zo'n leuke grijzige sloophout kleur

Wie poste dat jurkje met die pauwenveren? Ik kan hem niet vinden, was het wel H&M
pi_71196896
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De online shop doet een beetje vreemd met die Matthew Williamson dingen. Ik heb net die tas voor ¤4,90 gekocht Bij de producten zelf staat nog de normale prijs, maar zodra je naar de kassa gaat zijn de prijzen echt een stuk lager.
Dat gebeurt hier ook. Dohhh, had ik dat net maar geweten toen ik mijn bestelling plaatste! Ik wilde die bikini met die pailletjes heel graag maar vond 'm te duur, nu is het bovenstukje al weg. Zou ik, als 'ie er morgenochtend weer bijstaat, hem nog bij mijn bestelling kunnen gooien of moet ik dan opnieuw verzendkosten betalen?
*baalt
pi_71196977
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Oehoeehhhh jij bent slecht! Maar ik houd mezelf tegen. Geen dure make up. Eindig toch altijd bij dezelfde eyeliner-mascara-lippenstift routine.
Dat heb ik nou ook!
Ik shop graag bij skins in amsterdam maar stiekum gebruik ik mijn standaard dingen het meest (en dat zijn niet de dure dingen)
pi_71196983
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik weet niet of het euro pallets zijn (geen idee wat dat is?) maar van die oude ik heb ze "gered" van het wegrotten achter een schuur dus zo'n leuke grijzige sloophout kleur

Wie poste dat jurkje met die pauwenveren? Ik kan hem niet vinden, was het wel H&M
Ikke! Je moet bij jurken en rokken op LAAT ALLES ZIEN clicken. Dan zie je ALLES!
pi_71197170
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

alles is maar 1 euro

of rond de 1
ik heb:
http://nl.eyeslipsface.be/category-94.html
de neutral besteld, de smokey, de dramatic, en de basic brown voor een vriendin ook gelijk een set voor der verjaardag
pi_71197389
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Ikke! Je moet bij jurken en rokken op LAAT ALLES ZIEN clicken. Dan zie je ALLES!
Owja die nasty truuk van de H&M was ik vergeten

En kleintje heeft nog gelijk ook! het kost niets!
Maar dan bestel jij zeker wel veel? want met zn 2e boven de 75 uitkomen betekend nog steeds 38 per persoon en dat is dus bijna 38 dingen!!
pi_71197627
Omg
ik dacht oeh die is ook mooi
Is ie 99 euro!
99 euro bij de H&M! dat is bijna 10 jurkjes in de sale!
pi_71197734
Ik wil eigenlijk dingen van de nieuwe collectie bestellen, maar heb nog 60 euro H&M tegoed dus moet eerst echt naar de winkel
Klussen deel 1 en 2
pi_71197765
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:30 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Owja die nasty truuk van de H&M was ik vergeten

En kleintje heeft nog gelijk ook! het kost niets!
Maar dan bestel jij zeker wel veel? want met zn 2e boven de 75 uitkomen betekend nog steeds 38 per persoon en dat is dus bijna 38 dingen!!
hmm hmm met een hoop, maar je kan ook zelf bestellen, en minder, verzendkosten zijn dan gewoon 5,95 geloof ik
pi_71197826
Ow nou dan is het nog wel de moeite
als je 6 dingen besteld kom je op 2 euro per ding

Kleintje ik haat je
Ik moet minder geld uitgeven! niet meer!
pi_71197875
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef liefie_ het volgende:
Ow nou dan is het nog wel de moeite
als je 6 dingen besteld kom je op 2 euro per ding

Kleintje ik haat je
Ik moet minder geld uitgeven! niet meer!
ik ben nou eenmaal een koopjes jager
pi_71203676
Heb even de sale geplunderd (ze waren vroeg met bijvullen vandaag)

Heeeeeerlijk zo ongestoord en relaxed shoppen zonder je druk te maken dat het misschien al uitverkocht is bij de kassa

Ik vond deze te fabulous om niet te bestellen (ondanks dat het echt een extreem special occasion geval is)

Mèt bijpassende schoenen natuurlijk ookal heb ik al 2 paar zwarte pumps

Verder:

En nu slapen

[ Bericht 29% gewijzigd door Chanty87 op 22-07-2009 03:32:36 ]
  woensdag 22 juli 2009 @ 08:54:04 #175
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_71204914
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 03:26 schreef Chanty87 het volgende:

[ afbeelding ]

Cute! Ook sale?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_71205555
Ik heb eindelijk de najaarscatalogus hoor . Staan leuke jassen en shit in .
Tap tap tap
pi_71208791
Ooooooh the motherload komt vandaag!!
pi_71209687
Daaaaaaaaamn
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_71210331
Dat zijn van die mooie jurken voor in de kast. Past wel bij de andere die ik er heb hangen, leuk voor de heb maar nog nooit aangehad
pi_71210367
Het is niet mijn stijl maar die kun je toch gewoon aan met uitgaan en met kerst en formelere feestjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')