Mijn huis is ook grijzig hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow nou dat past jusit wel in mijn huis
Ik heb wit beddegoed en in de huiskamer een grijze muur (en dus een grijze plaid op de bank en grijze kussentjes)
Nee, niet alles.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:44 schreef French het volgende:
Kan je eigenlijk alles van de online shop ook in de (grote) H&M's vinden?
Mijn slaapkamer is nog niets omdat ik niets wist te bedenken maar ik vind dat wel een project voor deze zomerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:17 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mijn huis is ook grijzig hoor.Kozijnen, balken, muren. Daarom heb ik juist wat kleur voor mijn beddengoed. Om dat grijze met iets anders te doorbreken. Heb een oosterse 1001 nachten slaapkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die houten euro-pallets? Creatief!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is nog niets omdat ik niets wist te bedenken maar ik vind dat wel een project voor deze zomer
Mijn vriend is namelijk 6 weken (!) weg
Oosters had ik al bij mijn vader
Romantisch bij mijn moeder
Dus die vallen wel af
Mijn bed is van oude pallets die hebben iig een mooie kleur om vanuit te gaan vind ik
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef Kleintje19 het volgende:
*Grijns*Oehoeehhhh jij bent slecht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik houd mezelf tegen. Geen dure make up. Eindig toch altijd bij dezelfde eyeliner-mascara-lippenstift routine.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
Dat gebeurt hier ook. Dohhh, had ik dat net maar geweten toen ik mijn bestelling plaatste! Ik wilde die bikini met die pailletjes heel graag maar vond 'm te duur, nu is het bovenstukje al weg. Zou ik, als 'ie er morgenochtend weer bijstaat, hem nog bij mijn bestelling kunnen gooien of moet ik dan opnieuw verzendkosten betalen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:04 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De online shop doet een beetje vreemd met die Matthew Williamson dingen. Ik heb net die tas voor ¤4,90 gekochtBij de producten zelf staat nog de normale prijs, maar zodra je naar de kassa gaat zijn de prijzen echt een stuk lager.
Dat heb ik nou ook!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Oehoeehhhh jij bent slecht!Maar ik houd mezelf tegen. Geen dure make up. Eindig toch altijd bij dezelfde eyeliner-mascara-lippenstift routine.
Ikke! Je moet bij jurken en rokken op LAAT ALLES ZIEN clicken. Dan zie je ALLES!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik weet niet of het euro pallets zijn (geen idee wat dat is?) maar van die oude ik heb ze "gered" van het wegrotten achter een schuurdus zo'n leuke grijzige sloophout kleur
Wie poste dat jurkje met die pauwenveren? Ik kan hem niet vinden, was het wel H&M
alles is maar 1 euroquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Oehoeehhhh jij bent slecht!Maar ik houd mezelf tegen. Geen dure make up. Eindig toch altijd bij dezelfde eyeliner-mascara-lippenstift routine.
Owja die nasty truuk van de H&M was ik vergetenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:20 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ikke! Je moet bij jurken en rokken op LAAT ALLES ZIEN clicken. Dan zie je ALLES!
hmm hmm met een hoop, maar je kan ook zelf bestellen, en minder, verzendkosten zijn dan gewoon 5,95 geloof ikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Owja die nasty truuk van de H&M was ik vergeten![]()
En kleintje heeft nog gelijk ook! het kost niets!
Maar dan bestel jij zeker wel veel? want met zn 2e boven de 75 uitkomen betekend nog steeds 38 per persoon en dat is dus bijna 38 dingen!!
ik ben nou eenmaal een koopjes jagerquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef liefie_ het volgende:
Ow nou dan is het nog wel de moeite
als je 6 dingen besteld kom je op 2 euro per ding
Kleintje ik haat je
Ik moet minder geld uitgeven! niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |