quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Echt he
Ik vind het ook echt supergrappig dat mijn postbode mij herkent
![]()
Hallo! Weer een pakketje voor alors! zegtie altijd hihiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Echt he
Ik vind het ook echt supergrappig dat mijn postbode mij herkent
![]()
Hahaha geweldigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
@ TT
[..]
Hallo! Weer een pakketje voor alors! zegtie altijd hihi
Bij mij doet ie dat ook, ding werkt gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef Niara het volgende:
ik kan nog geen catalogus bestellen. Hij zegt "probeer later"
En blah, mijn ouders hadden de rekening ergens weggestopt dus moest meer betalen modat het te laat was
10 dagen pas hoor...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:23 schreef Whiskers het volgende:
Die 25% korting op de sale lijkt te zijn verlopen
Ah, vandaar dat tie nog in de OP staatquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:51 schreef alors het volgende:
Ik heb trouwens geen bestelling meer staan, voor het eerst in tijden...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet [ afbeelding ] Ik voel me leeg van binnen.
Heb 'm in de OP gezet ipv die andere bovenaan!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef alors het volgende:
Ik OPteer trouwens voor deze in de OP![]()
[ afbeelding ]
Wat ís dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef Crientj het volgende:
Phuu..
[ afbeelding ]
99 euro voor zo'n lelijk ding.
Wat een geld ;o
Ik zag het, heerlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:34 schreef Enfermera het volgende:
Mijn pakketje binnen! Simpele witte coltrui in de sale voor maar 8 euroen ook nog een lila tshirt maar die zie ik niet meer in de sale staan, dus geen plaatje.
[..]
Heb 'm in de OP gezet ipv die andere bovenaan!
En heb die kortingscode die verlopen is ook gelijk ff weggehaald
Hij staat onder het kopje 'Jurken'quote:
Haha leuk he die koopjes!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag het, heerlijk![]()
![]()
![]()
Mijn slippers van de kinderafdeling zijn een twijfelgeval, ze zijn heel leuk en ik moet echt nieuwe slippers, maar ze zitten een beetje slapjes....
Ik heb net bij de scapino nog fijne sandaalpumps gekocht, helemaal leer voor maar 20 euro
Jaa ik ben er gek op, ik had ze ook al gezien en gepast, maar ik zou nog naar amsterdam dus ik dacht, ik kijk daar wel. Maar daar was niets en dus ben ik net nog ff naar de winkel geraced om ze te halenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Haha leuk he die koopjes!
Ik heb een 3kwartsbroek voor 15 euro van de C&A. Gisteren laten liggen, vandaag toch maar ff snel gekocht!
Zijn leuke broeken waarbij je lekker je schoentjes kunt showen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef alors het volgende:
[..]
Jaa ik ben er gek op, ik had ze ook al gezien en gepast, maar ik zou nog naar amsterdam dus ik dacht, ik kijk daar wel. Maar daar was niets en dus ben ik net nog ff naar de winkel geraced om ze te halenNu kan ik weer rustig slapen
He wat naar, veel te jong!! Sterkte ermee..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn preview is voor een deel naar half augustus. Een deel is al wel in behandeling.
Ik hoor net dat de vriend van een vriendin is overleden.. 22 jaar was die jongen.. Jeetje.
Waarschijnlijk wel, bij mij is hetzelfde. Gister stond ie wel op manco, nu niet meer te vinden en iets uit de bestelling gehaald.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
He wat naar, veel te jong!! Sterkte ermee..
M'n bestelling is eindelijk "onderweg" maar de track & trace code doet het nog niet.. kan dat komen omdat ze er wat uit hebben gehaald terwijl 'ie al in behandeling was?
En m'n preview is nog niets mee gebeurd, volgens mij moeten ze mij niet ofzo.
Wat zij zegt, en dan is het zo dat ie in het begin niet vanzelf naar de code gaat maar een scherm laat zien waar je die in zou kunnen vullen. Dat heeft dan nog geen zin. Na een tijdje gaat ie vanzelf naar de code, dan is er wat over bekend. Dan krijg je meestal eerst nog een tijdje de melding dat ie manco is en dan uiteindelijk komen er dingen als voorgesorteerd en postbode onderweg. Gewoon elke dag even kijken en niet wanhopen als er na een week nog niks gebeurd... Het duurt soms erg lang maar kan ook heel snel gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:35 schreef alors het volgende:
@ Issy: bij 'geleverde artikelen' op je mijn pagina staan je in behandeling genomen bestellingen. Achter elke bestelling staat een code 3S..... nogwat, daar kun je op klikken en dan kom je op de track en trace pagina van je pakketje
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:33 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat zij zegt, en dan is het zo dat ie in het begin niet vanzelf naar de code gaat maar een scherm laat zien waar je die in zou kunnen vullen. Dat heeft dan nog geen zin. Na een tijdje gaat ie vanzelf naar de code, dan is er wat over bekend. Dan krijg je meestal eerst nog een tijdje de melding dat ie manco is en dan uiteindelijk komen er dingen als voorgesorteerd en postbode onderweg. Gewoon elke dag even kijken en niet wanhopen als er na een week nog niks gebeurd... Het duurt soms erg lang maar kan ook heel snel gaan.
Welkom!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:12 schreef Jssy het volgende:
hee allemaal!
k ben nieuw op het forum, en op de een of andere rare manier kwam ik op deze pagina uit, toen ik iets aan het zoeken was over h&m
gister heb ik voor het eerst iets besteld bij de h&m webshop. er staat levering eind Juli, dus ik ben benieuwd.
en oja, ik las hier soms iets over track&trace, waar kun je dat precies vinden ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |