abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:43:04 #26
123170 alors
zlata1234
pi_71071750
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:34 schreef Enfermera het volgende:
Mijn pakketje binnen! Simpele witte coltrui in de sale voor maar 8 euro en ook nog een lila tshirt maar die zie ik niet meer in de sale staan, dus geen plaatje.
[..]

Heb 'm in de OP gezet ipv die andere bovenaan!
En heb die kortingscode die verlopen is ook gelijk ff weggehaald
Ik zag het, heerlijk

Mijn slippers van de kinderafdeling zijn een twijfelgeval, ze zijn heel leuk en ik moet echt nieuwe slippers, maar ze zitten een beetje slapjes....

Ik heb net bij de scapino nog fijne sandaalpumps gekocht, helemaal leer voor maar 20 euro
know'm sayin?
word? word.
pi_71071965
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat ís dat?
Hij staat onder het kopje 'Jurken'
Maar hij past wellicht beter onder het kopje, 'Veels te dure, und rare designerkleding.'
pi_71072218
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:43 schreef alors het volgende:

[..]

Ik zag het, heerlijk

Mijn slippers van de kinderafdeling zijn een twijfelgeval, ze zijn heel leuk en ik moet echt nieuwe slippers, maar ze zitten een beetje slapjes....

Ik heb net bij de scapino nog fijne sandaalpumps gekocht, helemaal leer voor maar 20 euro
Haha leuk he die koopjes!

Ik heb een 3kwartsbroek voor 15 euro van de C&A. Gisteren laten liggen, vandaag toch maar ff snel gekocht!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:13:18 #29
123170 alors
zlata1234
pi_71072686
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Haha leuk he die koopjes!

Ik heb een 3kwartsbroek voor 15 euro van de C&A. Gisteren laten liggen, vandaag toch maar ff snel gekocht!
Jaa ik ben er gek op, ik had ze ook al gezien en gepast, maar ik zou nog naar amsterdam dus ik dacht, ik kijk daar wel. Maar daar was niets en dus ben ik net nog ff naar de winkel geraced om ze te halen Nu kan ik weer rustig slapen
know'm sayin?
word? word.
pi_71073274
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:13 schreef alors het volgende:

[..]

Jaa ik ben er gek op, ik had ze ook al gezien en gepast, maar ik zou nog naar amsterdam dus ik dacht, ik kijk daar wel. Maar daar was niets en dus ben ik net nog ff naar de winkel geraced om ze te halen Nu kan ik weer rustig slapen
Zijn leuke broeken waarbij je lekker je schoentjes kunt showen! Heb een zwarte met krijtstreepjes gehaald. En nog e.a. 3kwartsbroek in het zwart in e.a. model. Die was maar 12 euro.
pi_71073824
Nog steeds manco .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_71074194
Nog steeds niet manco
pi_71077068
Mijn ex-man had in de preview een zooi kleding voor onze kinderen besteld, hij had dat dinsdag al binnen..

Mijn eigen preview is nog in behandeling, ik wil ook Ik had gehoopt het voor mijn vakantie volgende week binnen te hebben
pi_71081026
Mijn preview is voor een deel naar half augustus. Een deel is al wel in behandeling.

Ik hoor net dat de vriend van een vriendin is overleden.. 22 jaar was die jongen.. Jeetje.
pi_71082273
Jeetje. Dat is heel naar nieuws
  vrijdag 17 juli 2009 @ 23:42:35 #36
123170 alors
zlata1234
pi_71082946
Ja... sterfgevallen zijn altijd klote, maar zo jong dat is echt heftig he...
know'm sayin?
word? word.
pi_71083285
Pakket binnen, weet nog niet wat ik hou.
Preview is ook al onderweg...

@DanseMacare dat is wel erg jong

[ Bericht 25% gewijzigd door Linnie20v op 18-07-2009 00:00:17 ]
pi_71085598
Net op de site kreeg ik zo'n schermpie waar je de nieuwe catalogus kon bestellen. Vul ik dat heule formulier in en is de catalogus vervolgens niet beschikbaar. Plaats dan niet zo'n schermpje die zegt van wel!!

@DanseMacabre: gecondoleerd. Idd. veels te jong....
pi_71088226
Phuu DanseMacabre.. Dat is wel heel erg jong..
Gecondoleerd..
pi_71088250
tvp. M'n bestellinkje is weer in behandeling.....
I had a signature once. It was awful.
pi_71089661
hee allemaal!

k ben nieuw op het forum, en op de een of andere rare manier kwam ik op deze pagina uit, toen ik iets aan het zoeken was over h&m
gister heb ik voor het eerst iets besteld bij de h&m webshop. er staat levering eind Juli, dus ik ben benieuwd.
en oja, ik las hier soms iets over track&trace, waar kun je dat precies vinden ?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:13:41 #42
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_71089671
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn preview is voor een deel naar half augustus. Een deel is al wel in behandeling.

Ik hoor net dat de vriend van een vriendin is overleden.. 22 jaar was die jongen.. Jeetje.
He wat naar, veel te jong!! Sterkte ermee..

M'n bestelling is eindelijk "onderweg" maar de track & trace code doet het nog niet .. kan dat komen omdat ze er wat uit hebben gehaald terwijl 'ie al in behandeling was?

En m'n preview is nog niets mee gebeurd, volgens mij moeten ze mij niet ofzo .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_71089697
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:13 schreef Debsterr het volgende:

[..]

He wat naar, veel te jong!! Sterkte ermee..

M'n bestelling is eindelijk "onderweg" maar de track & trace code doet het nog niet .. kan dat komen omdat ze er wat uit hebben gehaald terwijl 'ie al in behandeling was?

En m'n preview is nog niets mee gebeurd, volgens mij moeten ze mij niet ofzo .
Waarschijnlijk wel, bij mij is hetzelfde. Gister stond ie wel op manco, nu niet meer te vinden en iets uit de bestelling gehaald.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:35:55 #44
123170 alors
zlata1234
pi_71090046
@ Issy: bij 'geleverde artikelen' op je mijn pagina staan je in behandeling genomen bestellingen. Achter elke bestelling staat een code 3S..... nogwat, daar kun je op klikken en dan kom je op de track en trace pagina van je pakketje
know'm sayin?
word? word.
pi_71091117
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:35 schreef alors het volgende:
@ Issy: bij 'geleverde artikelen' op je mijn pagina staan je in behandeling genomen bestellingen. Achter elke bestelling staat een code 3S..... nogwat, daar kun je op klikken en dan kom je op de track en trace pagina van je pakketje
Wat zij zegt, en dan is het zo dat ie in het begin niet vanzelf naar de code gaat maar een scherm laat zien waar je die in zou kunnen vullen. Dat heeft dan nog geen zin. Na een tijdje gaat ie vanzelf naar de code, dan is er wat over bekend. Dan krijg je meestal eerst nog een tijdje de melding dat ie manco is en dan uiteindelijk komen er dingen als voorgesorteerd en postbode onderweg. Gewoon elke dag even kijken en niet wanhopen als er na een week nog niks gebeurd... Het duurt soms erg lang maar kan ook heel snel gaan.
pi_71091127
Mijne is nu manco
pi_71093523
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 12:33 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Wat zij zegt, en dan is het zo dat ie in het begin niet vanzelf naar de code gaat maar een scherm laat zien waar je die in zou kunnen vullen. Dat heeft dan nog geen zin. Na een tijdje gaat ie vanzelf naar de code, dan is er wat over bekend. Dan krijg je meestal eerst nog een tijdje de melding dat ie manco is en dan uiteindelijk komen er dingen als voorgesorteerd en postbode onderweg. Gewoon elke dag even kijken en niet wanhopen als er na een week nog niks gebeurd... Het duurt soms erg lang maar kan ook heel snel gaan.

okee bedankt allebei
ik heb 't gevonden
pi_71093744
Hoe zit het als ik iets terugstuur en een nieuwe in een andere maat bestel? Dan betaal ik toch gewoon weer verzendkosten?

Kan ik het net zo goed opnieuw bestellen....

De helft van mijn bestelling is ook niet bezorgd en ineens verschwunden... Waardoor ik zowat ineens alles wat WEL is geleverd moet houden en dan denkt mijn lief vast IEKS. Als ik gewoon 3/4 van de bestelling terugstuur lijkt het net of ik eik maar heel weinig hou .
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_71094850
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 11:12 schreef Jssy het volgende:
hee allemaal!

k ben nieuw op het forum, en op de een of andere rare manier kwam ik op deze pagina uit, toen ik iets aan het zoeken was over h&m
gister heb ik voor het eerst iets besteld bij de h&m webshop. er staat levering eind Juli, dus ik ben benieuwd.
en oja, ik las hier soms iets over track&trace, waar kun je dat precies vinden ?
Welkom!
pi_71094955
Ook welkom namens mij!

Ik ben nog steeds zo blij dat ik die nieuwe jurken verschrikkelijk lelijk vind! En veel te duur natuurlijk

Wooohooo
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')