Mooiquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:36 schreef liefie_ het volgende:
Omg
ik dacht oeh die is ook mooi
[ afbeelding ] Is ie 99 euro!
99 euro bij de H&M! dat is bijna 10 jurkjes in de sale!
Thanksquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:36 schreef liefie_ het volgende:
aah de alles laten zien truuk!
Je moet bij jurken en rokken duwen op alles laten zien, op het eind staat ie dan
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:14 schreef Kleintje19 het volgende:
*Grijns*Ik kan geen versie vinden die naar nederland verstuurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Die is erg gaaf iddquote:
Ik ben echt geen zomermensquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:20 schreef alors het volgende:
Echt weer ook voor zulke jassen
Ze nemen nu steeds dingen in behandeling, ik wilde nog even een keer de sale induiken en wat toevoegen, maar nee hoor, die kans krijg je niet eens...
Dunno, zou kunnen maar ik heb nog een jas van 2/3 jaar terug ofzo vorig jaar en die had ook zulke zakkenquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:45 schreef alors het volgende:
Zijn dat niet fake-zakken? Dat de echte zakken daarachterzitten zeg maar?
Deze?quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
Van mijn previewpakket van 320 euro hou ik:
- 1 basic shirtje korte mouw (mooie kleur paars)
- 2 shirts met 3/4 mouw (zwart en zelfde paars)
- klein bruin handtasje
- schoenendie platte laarsjes met vetertje achterop, héérlijk zitten ze, net slofjes
![]()
Echt ontzettend veel FAIL dit pakket. Zwangere topjes, broeken met wortelpasvorm ipv de beloofde flare, petrol wat aqua is, shirts die tegenwoordig tot over de bil schijnen te moeten komen, en de geweldige sjaal blijkt een onafgewerkt stuk stof met rafels.
Deceptie![]()
Gelukkig heb ik die schoenen![]()
Mijn schoonmoeder loopt er al twee jaar mee, schijnen idd als pantoffeltjes te zitten. Even een vraagje, als je je artikelen terugstuurt, krijg je dan tegoed (net als retouren in de winkel) of krijg je dan je geld terug?quote:
LOLquote:Op woensdag 22 juli 2009 18:31 schreef Dipkip het volgende:
Van mijn previewpakket van 320 euro hou ik:
- 1 basic shirtje korte mouw (mooie kleur paars)
- 2 shirts met 3/4 mouw (zwart en zelfde paars)
- klein bruin handtasje
- schoenendie platte laarsjes met vetertje achterop, héérlijk zitten ze, net slofjes
![]()
Echt ontzettend veel FAIL dit pakket. Zwangere topjes, broeken met wortelpasvorm ipv de beloofde flare, petrol wat aqua is, shirts die tegenwoordig tot over de bil schijnen te moeten komen, en de geweldige sjaal blijkt een onafgewerkt stuk stof met rafels.
Deceptie![]()
Gelukkig heb ik die schoenen![]()
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |