je hebt de smaak te pakkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:18 schreef Anniebab het volgende:
Sorry voor dat laatste ....in de OP....![]()
Paling met waarschijnlijk t haakje nog in zijn bek....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig..ik begon al Cold Turkey-verschijnselen te krijgen! * Paling in arm prikt
over troosten gesproken ... Yo kon er ook wat van met die Timmerman als ik die reakties zo leesquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
JanTJE was al twee keer getroost tijdens de relatie... Vreselijk fout!
http://loggies.nl/?e=850quote:ze heeft zeer zeker een affaire gehad met ‘Jeffrey de timmerman’ zoals wij hem ook toevalligerwijze noemde.. Ze zijn in Thailand eenmalig met elkaar naar bed geweest.. I’m sure!
Sophia - 26-02-’09 21:33
Zo Sophia, dat is duidelijke taal. Je kan natuurlijk nooit iets met zekerheid zeggen, en zeker niet als het de Privé is.
Jacob (E-mail) (URL) - 27-02-’09 00:49
Het Jeffrey verhaal klopt helemaal, ze waren eind juli op Koh Samui, Chaweng Cabana.
Sander - 27-02-’09 11:20
ik heb ze ook gezien ze bleven heel de dag in de hotelkamer samen
califano (E-mail) - 27-02-’09 22:23
nee hoor, want ze reden ook samen op een oolifant
dees - 28-02-’09 00:07
Ze waren in zee samen en hebben gekust, en de vriendin was met die andere jongen, ook kussend, echt 2 stelletjes. gezien vanuit het resort naast hun, (Chaweng Resort) echt maar 200 meter ernaast.
Rick - 28-02-’09 12:04
Verhaal is 100% zeker waar.
Yolanthe ging vreemd met Jeffrey maar koos uiteindelijk toch voor Jan, Jeffrey kwaad en vertelde toen dat Jan al tijden vreemd ging met de beste vriendin van Yolanthe, Fleur van kus..
Desire - 28-02-’09 19:02
check: http://jeffajeffa.hyves.nl/
Desire - 28-02-’09 19:17
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef versabommie het volgende:
terugvindpfffffffffffikganaarmenestoffilmkijkenhoopdatdepleurisnoggoeduitbreektmorgeninvolendam
Doegie Bommelmansquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef versabommie het volgende:
terugvindpfffffffffffikganaarmenestoffilmkijkenhoopdatdepleurisnoggoeduitbreektmorgeninvolendam
Geen oortje?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja graageen award zonder afluisterdiges erin...
Na ik bedoelde.. dat de waarheid boven tafel moge komen ;quote:
I knowquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Na ik bedoelde.. dat de waarheid boven tafel moge komen ;
In je arm Viev??quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Vivi het volgende:
Gelukkig..ik begon al Cold Turkey-verschijnselen te krijgen! * Paling in arm prikt
Dat mag hij van mij zeker.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Na ik bedoelde.. dat de waarheid boven tafel moge komen ;
Ja best opzienbarend...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef snetje het volgende:
[..]
over troosten gesproken ... Yo kon er ook wat van met die Timmerman als ik die reakties zo lees![]()
[..]
http://loggies.nl/?e=850
het zou eigenlijk een stunt zijn als Jan nu ff naar Wesley belt en hem zegt : joa! breng alles maar weer terug!quote:
Heb jij een oortje naar Piet Paulusma?.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoor in mijn "oortje" dat er noodweer op komst is..
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk dat ze allebei vreemd gingen ..Jan en Yolanthe
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:38 schreef snetje het volgende:
[..]
het zou eigenlijk een stunt zijn als Jan nu ff naar Wesley belt en hem zegt : joa! breng alles maar weer terug!dat wordt dan paniek in de fam. kakbergen
Joa dan moet ze nog in de weer die Yo....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:38 schreef snetje het volgende:
[..]
het zou eigenlijk een stunt zijn als Jan nu ff naar Wesley belt en hem zegt : joa! breng alles maar weer terug!dat wordt dan paniek in de fam. kakbergen
Ja das waar zij is een vreemdgangSTER...foutje..quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yolanthe is geen vreemdganger!
JanTJE wel!
Wesley vraag waarschijnlijkj wat dat spul tweedehands waard is en naar zijn bankrekeningnummer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:38 schreef snetje het volgende:
[..]
jij hebt Yo wel op een voetstuk staan zegquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yolanthe is geen vreemdganger!
JanTJE wel!
Nou zag ik wel een konijnebontje uit dat gaatje in zijn broek steken, das hot nu inde voetbal-glamourwereld...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Wesley vraag waarschijnlijkj wat dat spul tweedehands waard is en naar zijn bankrekeningnummer.
quote:
Daar kan ik geen uitspraken over doen, ligt te gevoelig, you now? donderbuien enzo, bliksem niet te vergeten, voordat je het weet komt het bij sjownieuwsquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb jij een oortje naar Piet Paulusma?.....
Ja ik snap m...Piet is ook onweerstaanbaar....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen, ligt te gevoelig, you now? donderbuien enzo, bliksem niet te vergeten, voordat je het weet komt het bij sjownieuws
Vanavond???quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
SBS6 shownieuws: over Wim, de ex, die spijt heeft, nog niet maar dat duurt niet lang meer.
Dat zekerquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik snap m...Piet is ook onweerstaanbaar....![]()
Jiezus ze lezen ook hier op die twitter te zien... nou hallo allemaal dan maar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef evelien89 het volgende:
Ik was 'toevallig' aan de speur en wat kwam ik tegen.. Een twitterende Liza: http://twitter.com/lizaplat
Nou nog 21 followers. Ik verwacht dat dit snel gaat veranderen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef evelien89 het volgende:
Ik was 'toevallig' aan de speur en wat kwam ik tegen.. Een twitterende Liza: http://twitter.com/lizaplatZe followt alle personages uit de Palingsoap zo te zien.
Ja en eentje in haar lijst had t over Palinggate.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou nog 21 followers. Ik verwacht dat dit snel gaat veranderen.
quote:
Vanavond hadden ze het bij rtl4 ook over palinggate, ik had gelijk zoiets van huhquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en eentje in haar lijst had t over Palinggate.
Ik heb de alcoholische versnaperingen al gekochtquote:
Tja de volgende die voor het huisje, boompje, beestje ding gaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft van Jan een ring voor haar verjaardag gekregen.
K ga ff voor je kijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de alcoholische versnaperingen al gekocht![]()
Zou die Volendamse soap weer op tievie zijn, net als vorige week vrijdagavond?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vanavond hadden ze het bij rtl4 ook over palinggate, ik had gelijk zoiets van huh
Ja vreemd....Jij kan goed zoeken...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef evelien89 het volgende:
http://profiles.friendster.com/86449790#
Wat ik ook weer zo raar vind, is dat er hier staat dat ze getrouwd is, maar interested in 'dating men'. Ze heeft geen woord gelogen natuurlijk, maar is apart om op internet te zetten..
Ja zeg, we gaan om 8 uur eten dus dan zitten we nog aan de drambuie hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jottem!
* Greys neuriet vast 'De Zomer Voorbij'
Hoi ruudquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze followed Jan Smit. Zou dat die ene zijn?
Gejat van hier en met de eer gaan strijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen ook toen ik de Telegraaf op internet zag
Oh ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja zeg, we gaan om 8 uur eten dus dan zitten we nog aan de drambuie hoor!
Gelukkig weten wij wel beterquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gejat van hier en met de eer gaan strijken
Zal ik citroen-merengue taart kopen voor bij de soap koffie? Of hebben jullie voorkeur voor een ander taartachtig iets?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de alcoholische versnaperingen al gekocht![]()
Zou die Volendamse soap weer op tievie zijn, net als vorige week vrijdagavond?
Vertel...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hoorrrrr. Het followers aantal groeit al. En wie daar tussen staan....
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten zeker een paar befaamde Fokkers tussen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zeg niks meerDie melden zich nog wel
Lekkelquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zal ik citroen-merengue taart kopen voor bij de soap koffie? Of hebben jullie voorkeur voor een ander taartachtig iets?
Is er vandaag geen vader, moeder, oma, achternicht of labrador van een van onze hoofdrolspelers die iets te melden heeft?? Het moet wel smeuig blijven!!
Wat zij zegt, Co! Dat lekker-gedeelte!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lekkel. Moet ik nog soesjes halen Greys
?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zure bom???quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zij zegt, Co! Dat lekker-gedeelte!
En ehm... over die soesjes.... alleen als jij meehelpt![]()
(Hoewel dat in combi met taart misschien wat erg wordt).
Oh enneh... ontopic:
ZURE BOM!
Welk twittertje?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lekkel. Moet ik nog soesjes halen Greys
?
Dean weet al dat hondje Koekie komt logeren en hij zei "Oh. Moet Piep verstoppen".
.
Wat mis ik ? vertel vertel vertel!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat mis ik ? vertel vertel vertel!
Nee hoor gooi het er gewoon uit... zullen we het over JanTJE's vermeende homosexualiteit hebben?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet ik voortaanhier, zal voor velen misschien een zegen zijn....
Dat zal ie wel binnenkort misschien hier vertellen ...hij linkt m zo aan nu..quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor gooi het er gewoon uit... zullen we het over JanTJE's vermeende homosexualiteit hebben?
quote:
ik ga niet zingen maar tvp wel even meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Vanavond ben ik bij jou
Je kust me en ik kus jou
Laten we maar zwijgen
Over wat er komen gaat
Niemand hoeft te weten
Hoe het met de liefde staat
![]()
tvp
ja die dost echt niet ! schijnbaar mag je het niet over losse handjes hebben...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:08 schreef Loedertje het volgende:
De moeder van Jantje op het nieuws, de moeder van Liza, wanneer komt de moeder van Wim (die geen vlieg kwaad doet)
ik zie de link ff niet met Jan Yo ofzo ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:20 schreef Manono het volgende:
nederland is volendam these days, wat een toestanden daar
ene nico kwakman wordt al jaren met de nek aangekeken omdat hij een meisje verkracht zou hebben, en heeft ontslag gehad, is geterroriseerd, blijkt het meisje aan de politie te hebben toegegeven dat ze het heeft verzonnen
ow men, niet te gezellig doen tegen verliefde meisjes, vooral niet als je in volendam woont
r u kidding, tis volendam! familie van jan! (en hij lijkt als twee druppels water op hem)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie de link ff niet met Jan Yo ofzo ?
cryptische postquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:09 schreef Ole het volgende:
zit ik dus vanaaf op mijn terrasje...
Waar ik dus allerlei BN en semi en wannabee BN mensen spot...
De rechten van de Palingate/soap zijn dus al vastgelegd!![]()
Nu is het een goede kennis van me.. maar demn, we zijn te laat
is in mijn beroep beroepsrisico... heb vandaag een beginnend leraar gewaarschuwd. Better safe then sorry..Hoe belachelijk het ook isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef Manono het volgende:
[..]
r u kidding, tis volendam! familie van jan! (en hij lijkt als twee druppels water op hem)
Misschien mept Ramona Yo wel op haar smoelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:31 schreef roosje77 het volgende:
goeiemorgen allemaal! wat zal de dag vandaag brengen?
ik voorspel iets uit onverwachte hoek, van kamp yo!
uhhh ja uhhh ik vind de advocaat uhhh een beetje uhhhhhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ja die dost echt niet ! schijnbaar mag je het niet over losse handjes hebben...![]()
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=86826
he bah! advocaatje is dus ook iemand die maar wat graag in beeld wil ...of Wim daar echt wat aan heeft ?
ut verspreekt zich ook nog eens telkens !!! en dat brilletje![]()
vind het ook nergens op slaan en zou radio 538 die rommel ook weer laten ophalen, wat een bealchelijke vertoning slaatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zag net dat Jantje weer wat inboedel heeft. De 538 actie was een groot succes. Om je kapot te schamen
Met Chantal Janzen als sletje 1 tot en met 12?quote:
En hij niet alleen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij hebt Yo wel op een voetstuk staan zeg
We mogen wel concluderen dat er naast het fenomeen "huubsoppers" ook sprake is van "jansoppers"quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ow, Jantje heeft wat spullen gekregen ter vervanging van het geroofde
Nou ja, de hoofdrolspelers zijn allemaal het land uit, dus Volendam krijgt voor het eerst in tijden weer een beetje rust denk ik. Hoewel... Gerda is er nog natuurlijk, maar die zullen ze niet slaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Is er gisteravond/vannacht in Volendam nog iemand op zijn/haar gezicht geslagen of was het een rustig nachtje aan de Zuiderzee?
Was hij ooit niet eens betrapt in een darkroom terwijl ie heftige sex had met Nick en Simon?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor gooi het er gewoon uit... zullen we het over JanTJE's vermeende homosexualiteit hebben?
En Gerda heeft ook niet met moorkoppen en soesjes gegooid? Flauw mens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
Nou ja, de hoofdrolspelers zijn allemaal het land uit, dus Volendam krijgt voor het eerst in tijden weer een beetje rust denk ik. Hoewel... Gerda is er nog natuurlijk, maar die zullen ze niet slaan
Ik wil ook in Volendam wonen!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:20 schreef Manono het volgende:
nederland is volendam these days, wat een toestanden daar
ene nico kwakman wordt al jaren met de nek aangekeken omdat hij een meisje verkracht zou hebben, en heeft ontslag gehad, is geterroriseerd, blijkt het meisje aan de politie te hebben toegegeven dat ze het heeft verzonnen
ow men, niet te gezellig doen tegen verliefde meisjes, vooral niet als je in volendam woont
Iedereen is daar toch familie van elkaar? Daar wordt incest van rijkswege gesubsidieerd omdat ze het tot kunst verheven hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie de link ff niet met Jan Yo ofzo ?
Humorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vind het ook nergens op slaan en zou radio 538 die rommel ook weer laten ophalen, wat een bealchelijke vertoning slaatecht nergens op
Het schijnt dat de plaatselijke dealer is geveld door de Mexicaanse griep, dus het is vannacht betrekkelijk rustig gebleven in de Volendamse café's en schuren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Is er gisteravond/vannacht in Volendam nog iemand op zijn/haar gezicht geslagen of was het een rustig nachtje aan de Zuiderzee?
Ze kijken haar niet meer aan denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar is de moeder van Yo eigenlijk. Was die ook niet naar Volendam verkast. Hoe kijkt men daar nu tegen haar aan?
Sonja Barends????quote:
Yo heeft schijt aan Sonja!quote:
http://tros.nl/index.php?id=138&no_cache=1&view=detailview&audienceID=57quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
ff kort verslag van mijn dag:
m'n lange manen zijn gekortwiekt, ik ben door naar de vervolgselectie voor die spelshow (Ik Weet Wat Jij Deed), ben fokking gehypnotiseerd vanavondwhaha en heb met Dot nog een feestje gecrasht
![]()
en nu slaaaaapengoodnight y'all
Dacht dat alle vrouwen zo dol op hem warenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo heeft schijt aan Sonja!
(Ieuw, Rick F! Het enige leuke aan die man is die hond die af en toe in het zwembad springt...)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het schijnt dat de plaatselijke dealer is geveld door de Mexicaanse griep, dus het is vannacht betrekkelijk rustig gebleven in de Volendamse café's en schuren.
Die zijen sok heeft imo het sexappeal van een strohoed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dacht dat alle vrouwen zo dol op hem waren
Geen knokploeg aan je deur gehad omdat je ontmaskerd bent als FOK!ker?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Anniebab het volgende:
Jullie hoeven weer n stukkie minder te scrollen.....
Nou kijk ik heb daar ff over nagedacht, en t enige wat ik hier eigenlijk doe en deed is t opnemen voor die gasten, dus ik voel me niet bezwaard.En ik heb er nog lol in ook, dus laat ze maar komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen knokploeg aan je deur gehad omdat je ontmaskerd bent als FOK!ker?
Idd!! Op een lijn schaar ik hem met die andere sok: Martin Simek. Brrr.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijen sok heeft imo het sexappeal van een strohoed.
En anders roep je maar komen we je helpen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou kijk ik heb daar ff over nagedacht, en t enige wat ik hier eigenlijk doe en deed is t opnemen voor die gasten, dus ik voel me niet bezwaard.En ik heb er nog lol in ook, dus laat ze maar komen.
Echt wel, wij zijn niet bang voor den Volendamsche toorn!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders roep je maar komen we je helpen!
Frank Dane van 538 is de broer van Robert Jensen.. Wat heeft die Gerda toch aangedaan..dat ze spulletjes bij hem in de tuin pleurde.quote:
Dit was idd een nachtelijke cryptische postquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:09 schreef Ole het volgende:
zit ik dus vanaaf op mijn terrasje...
Waar ik dus allerlei BN en semi en wannabee BN mensen spot...
De rechten van de Palingate/soap zijn dus al vastgelegd!![]()
Nu is het een goede kennis van me.. maar demn, we zijn te laat
Wie speelt Anniebab?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
Maar serieus, Hans Cornelissen is al bezig met "Volendam, The Musical"
quote:
Hoe weet jij dat Ole?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit was idd een nachtelijke cryptische post![]()
Dat heeft hij mij verteldquote:
Is dat wel zo verstandig, muzikaal fucken met de palingmafia?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit was idd een nachtelijke cryptische post![]()
Neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Ja Ole, heb je Vick the Slick nog ergens een chick het raam uit zien duwen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders roep je maar komen we je helpen!
Veel BZN en Piet Veerman. En een flinke sneer naar Palinggatequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Thnx Ole.. ik ben benieuwd hoe de musical rond Volendam zal zijn
We zullen het spoedig weten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dat wel zo verstandig, muzikaal fucken met de palingmafia?
Ik begin trouwens elke dag meer angstig te worden.. Zou ik bijvoorbeeld wel in het openbaar mogen zegen dat ik pussycat way beter vond dan the cats zonder een afgehakte paardekop in bed te vinden?
Dat mag jij zeggen als jij t linkje even van twitter haalt.....please?????quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin trouwens elke dag meer angstig te worden.. Zou ik bijvoorbeeld wel in het openbaar mogen zegen dat ik pussycat way beter vond dan the cats zonder een afgehakte paardekop in bed te vinden?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef versabommie het volgende:
en de clip is er:
http://www.dumpert.nl/med(...)erda_smit_video.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal eerder een palingkop zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga er in elk geval niet heen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel BZN en Piet Veerman. En een flinke sneer naar Palinggate
sgoed lieverd, had je ook eerder kunnen vragen heurquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen als jij t linkje even van twitter haalt.....please?????
O je maakt me happy...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
sgoed lieverd, had je ook eerder kunnen vragen heur
edit: done![]()
Zie ernaar uit... zo aan het einde dat liedje van : Mooooooooooooooooooi Volendam, met je overspel en cokegebruik, en waar niemand opkijkt van orale sex op de kroegwc's lalalalalalquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef versabommie het volgende:
en de clip is er:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zie ernaar uit... zo aan het einde dat liedje van : Mooooooooooooooooooi Volendam, met je overspel en cokegebruik, en waar niemand opkijkt van orale sex op de kroegwc's lalalalalal
Bron: Telegraafquote:Ex Liza op vrije voeten
AMSTERDAM - Stukadoor Wim Visscher kreeg het vakantieadres van zijn 1-jarige dochtertje Fem toen hij zelf in de cel zat, vertelt hij. „Liza stuurde mij een sms’je. Ik denk omdat zij ook wel inzag dat een vader recht heeft te weten waar zijn kind is”, zegt Wim.
De 37-jarige Volendammer, die Jan Smit belaagde omdat deze weigerde te vertellen waar het drietal op vakantie ging, is een dag na zijn daad nog erg emotioneel. „Dat Jan meent zijn vakantieadres geheim te moeten houden omdat hij een BN’er is, is zijn zaak. Maar als hij mijn kind meeneemt, wil ik weten waar zij zit. Dat is toch niet zo gek?” zegt Wim, die zelf nu ook op vakantie gaat.
„Daar heb ik recht op. Ik denk dat Liza dat nu ook vindt. Anderhalf uur nadat ik was opgepakt door de politie kreeg ik een sms-bericht van haar.”
Wim heeft het zwaar. „In Volendam word ik nu steeds aangeklampt op straat. Iedereen heeft een mening, maar mij gaat het alleen om mijn dochter. Deze tijd is niet gemakkelijk voor mij, ik voel me echter vooral verantwoordelijk voor Fem. Ik ga na de vakantie ook weer gewoon aan het werk.”
Wims advocaat Menno Jansen vraagt zich af of de officier van justitie een strafzaak van de schermutseling zal maken. „Justitie heeft nu alle stukken ontvangen. Het proces-verbaal en de verklaring van Wim. De hele zaak lijkt door de andere kant nogal te zijn overdreven. De actie heeft misschien vijftien seconden geduurd. Er is niet geschopt of geslagen. Gewonden zijn er niet. Tussen de twee mannen is wat geduwd en getrokken en toen zijn Liza en haar moeder ertussen gekomen. Dat de emoties voor Wim in deze zaak hoog oplopen kan ik begrijpen. Maar of je daar een strafblad aan over moet houden?”
De advocaat heeft ook een brief geschreven aan de manager van Jan Smit, Jaap Buys. „Hij heeft op tv verklaard dat mijn cliënt Liza wel vaker klappen heeft gegeven. Dat is volstrekte onzin. Wim is in harmonie gescheiden van Liza. Er is een goede omgangsregeling. De heer Buys moet die bewering in het openbaar intrekken.”
Wim is vorig jaar met Liza getrouwd en kreeg Fem met haar. Bij Liza was de jeugdliefde voor Jan Smit echter niet weg. Toen Jan daar gevoelig voor bleek, was het hek van de dam. Jan verliet Yolanthe en neemt Liza en dochter nu mee op glamourvakantie naar Frankrijk. Yolanthe is met voetballer Wesley Sneijder op Ibiza. Waar Wim naartoe gaat, is nog niet duidelijk. „Gewoon even weg”, zegt hij.
Volendam vindt dat Jan moet oppassen voor schade aan zijn imago.
„Eerst is zijn moeder op tv, dan laat hij zich in elkaar slaan, beetje kinderachtig allemaal”, oordeelt een parfumverkoopster. In een café wordt gezegd dat het misschien beter zou zijn als Jan een tijdje alleen zou blijven.
„Eerst huisje-boompje-beestje met Yolanthe en dan nu weer op vakantie met Liza en dochter. Op zijn leeftijd kun je beter vrijgezel zijn, feesten en alsjeblieft muziek maken. Het wordt tijd dat ons dorp weer positief in het nieuws komt.”
Een andere bezoeker meent dat het in de palingsoap nu 1-1 staat. „Jans moeder heeft haar gal gespuwd, Wim is zijn agressie kwijt. Is het nu dan afgelopen?”
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef Cyan het volgende:
Al die hoofdrolspelers in verschillende gates gebruiken Twitter. Maar Liza twittert niet zoveel.
http://twitter.com/Lizaplat
tis dus ook een enorme attention whorequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze heeft haar account aangemaakt sinds het eindelijk publiek is dat ze een relatie met Jantje heeft
ey bommiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:33 schreef versabommie het volgende:
tis dus ook een enorme attention whore
Hey it-vriend!quote:
Ja als we dat hier gaan aankondigen gaat dat niet lukken hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:36 schreef versabommie het volgende:
Hey it-vriend!![]()
Gaan we nog ergens rellen dit weekend?
ik zeg we pm-enquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja als we dat hier gaan aankondigen gaat dat niet lukken he
Vorige keer kreeg ik ook al op mijn kop
Maar, ik hou me aanbevolen
Kunnen we niet iets in Volendam gaan uitvreten?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:02 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets in Volendam gaan uitvreten?
We kunnen dan zelfs een filmploeg meenemen
Ff zien dat ik Sun of Jimbo zo gek krijg
Ik geloof dat je momenteel een van de jongste bent ...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef roosje77 het volgende:
ligt het aan mij, of daalt het niveau opeens? of de leeftijd??
of ik ben met 32 gewoon oud....
Boys will be boys.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef roosje77 het volgende:
ligt het aan mij, of daalt het niveau opeens? of de leeftijd??
of ik ben met 32 gewoon oud....
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof dat je momenteel een van de jongste bent ...
zijn ze ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef Day het volgende:
Vind zeker ook de vrouwen in deze gate zeer zwak en dom!
Ik zie een teen! +1quote:
Dan past ze in elk geval wel bij d'r schoonmoeder!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis dus ook een enorme attention whore
Als dat klopt, tenminstequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Yo anders heulemaal niet zwak of dom, zij heeft nog geen kwaad woord gezegd over Jan en je kan haar moeilijk verwijten dat ze niet gaat zitten kniezen in d'r eentje op de bank na belazerd te zijn..tis een meisje van 23, kom op zeg. Verder ben ik het met je eens.
Ik zat toevallig net aan de Bloody Mary te denken die ik vanavond ga drinken!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:19 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie dat nou ook dat als je hier weer hebt gelezen dat je dan ineens toe bent aan een borrel?
Ik blijkbaar niet, want ik kom net uit de stad (taartmissie accomplished), zit hier nu bij te lezen en had een onweerstaanbare zin in een citroendropijsje. Dus daar lik ik nu aan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:19 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie dat nou ook dat als je hier weer hebt gelezen dat je dan ineens toe bent aan een borrel?
Maar dat komt omdat jij al weet dat er alcoholica op het programma staat vanavond. Whihihi.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik blijkbaar niet, want ik kom net uit de stad (taartmissie accomplished), zit hier nu bij te lezen en had een onweerstaanbare zin in een citroendropijsje. Dus daar lik ik nu aan.
Ja! Zie je! Cheers, alvast!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat toevallig net aan de Bloody Mary te denken die ik vanavond ga drinken!
Da's een citroenijsje met een stokje van drop!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:27 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn dat nu weer voor stadse fratsen.."citroendropijs" Tssssk!
Da's gewoon van Ola!! Citroenijs op een dropstokkie!! Hebben ze in Volendam ook.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:27 schreef Vivi het volgende:
Wat zijn dat nu weer voor stadse fratsen.."citroendropijs" Tssssk!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Yo anders heulemaal niet zwak of dom, zij heeft nog geen kwaad woord gezegd over Jan en je kan haar moeilijk verwijten dat ze niet gaat zitten kniezen in d'r eentje op de bank na belazerd te zijn..tis een meisje van 23, kom op zeg. Verder ben ik het met je eens.
't Is geen lelijke meid, maar ze heeft wel een beetje een meutje/moeke-uitstraling.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:24 schreef Vivi het volgende:
Wát een dom wijf die Liza, met d'r net aangemaakte Twitter, waarin ze niet alleen Jan volgt, maar ook "Palingsoap" en Paul de Leeuw.
En zo mooi is ze niet btw, ouwe kop voor d'r leeftijd.
[ afbeelding ]
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef Day het volgende:
Jemig, wat gaan die gasten snel! Ze gaan allemaal wel heel erg makkelijk met relaties om:
* Liza en Wim, vorig jaar getrouwd, kind op de wereld geschopt, nu alweer aan het scheiden.
* Jan en Yo, 2 jaar samen, 8 maanden samenwonend, ontrouw, nu alweer uit elkaar.
* Wesley en Liza nog niet officieel gescheiden, maar wel alweer in het openbaar een relatie met een ander.
* Ma Gerda die meent dat ze zich met de relatie van haar volwassen zoon mag bemoeien en ex-schoondochter (waar ze heel duidelijk een gloeiende hekel aan had/heeft) in de media te kakken zet met een normen- en waardenpreek, maar geen woord rept over het feit dat haar zoon een relatie aan is gegaan met een getrouwde vrouw mét kind, waarvan de man nota bene een vriend van hem is! Hoezo, we meten met 2 maten?!
Ligt het nou aan mij, ben ik zo'n ouwe muts geworden dat ik dit echt verwerpelijk gedrag vind? Vind zeker ook de vrouwen in deze gate zeer zwak en dom!
Hahahahahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef versabommie het volgende:
en de clip is er:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WTF en ik maar denken dat Wes dik over de 30 isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik de enige was![]()
Dat trouwt en baart maar terwijl ze elkaar vaak net eens zolang kennen en nog heel jong zijn.
Kijk naar Wesley en Ramona, getrouwd in 2005, toen ze 21 en 22 jaar waren, na 2 jaar een kindje gebaard en nu alweer gescheiden
9 juni 1984quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef Morgause het volgende:
[..]
WTF en ik maar denken dat Wes dik over de 30 isWat heeft hij een oude kop zeg.
Ik dacht ook dat WS rond de dertig jaar oud wasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef Morgause het volgende:
[..]
WTF en ik maar denken dat Wes dik over de 30 isWat heeft hij een oude kop zeg.
Ze is zelf toch ook dol op meerdere palingen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:50 schreef Day het volgende:
[..]
't Is geen lelijke meid, maar ze heeft wel een beetje een meutje/moeke-uitstraling.
En mèn, wat gaat zij spijt krijgen! Ik geef d'r pakweg 2 jaar, dan staat ze mét kind weer op straat.
Of ze moet het doodnormaal vinden dat Jantje overal z'n paling indouwt.
Ik moest zo lachen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef versabommie het volgende:
en de clip is er:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze ziet er jonger uit dan Yolanthe in ieder gval,die nog geen relatie met Wes heeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:24 schreef Vivi het volgende:
Wát een dom wijf die Liza, met d'r net aangemaakte Twitter, waarin ze niet alleen Jan volgt, maar ook "Palingsoap" en Paul de Leeuw.
En zo mooi is ze niet btw, ouwe kop voor d'r leeftijd.
[ afbeelding ]
Uhm, dat ben ik niet met je eens. Ik schat Liza op 30, Wesley op 31, Jan op 13 en Yo op 25.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit dan Yolanthe in ieder gval,die nog geen relatie met Wes heeft, en dus naast iedereen met r kruis omwijd op een strand ligt.
![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze is zelf toch ook dol op meerdere palingen?
Ja jij mag ook wijd open zeggen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, dat ben ik niet met je eens. Ik schat Liza op 30, Wesley op 31, Jan op 13 en Yo op 25.
"omwijd" is dat V'dams??
Annie, ze liggen op een hele mooie bootquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit dan Yolanthe in ieder gval,die nog geen relatie met Wes heeft, en dus naast iedereen met r kruis omwijd op een strand ligt.
![]()
Nu hoor ik haar de hele tijd keukenrol, de blender, de citruspers... zeggen.quote:
Nee die hangt al ingelijst in een of ander historisch museum, die heeft zij verpatst....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:59 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Annie, ze liggen op een hele mooie boot![]()
Maar Wes heeft hier niet z'n gouden broekje aan
nee hoor ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef Day het volgende:
Jemig, wat gaan die gasten snel! Ze gaan allemaal wel heel erg makkelijk met relaties om:
* Liza en Wim, vorig jaar getrouwd, kind op de wereld geschopt, nu alweer aan het scheiden.
* Jan en Yo, 2 jaar samen, 8 maanden samenwonend, ontrouw, nu alweer uit elkaar.
* Wesley en Liza nog niet officieel gescheiden, maar wel alweer in het openbaar een relatie met een ander.
* Ma Gerda die meent dat ze zich met de relatie van haar volwassen zoon mag bemoeien en ex-schoondochter (waar ze heel duidelijk een gloeiende hekel aan had/heeft) in de media te kakken zet met een normen- en waardenpreek, maar geen woord rept over het feit dat haar zoon een relatie aan is gegaan met een getrouwde vrouw mét kind, waarvan de man nota bene een vriend van hem is! Hoezo, we meten met 2 maten?!
Ligt het nou aan mij, ben ik zo'n ouwe muts geworden dat ik dit echt verwerpelijk gedrag vind? Vind zeker ook de vrouwen in deze gate zeer zwak en dom!
quote:Wesley heeft de naam van zijn zoontje op zijn bovenarm laten tatoëren. Op zijn andere arm staat de naam van zijn vrouw, Ramona. Niet gek, voor een 22-jarige, of juist wel.
Al met al EEn Volendammer aan t woord(en hoequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:17 schreef snetje het volgende:
Volendammers over Liza: 'Oude liefde roest niet'
en ietwat over de paling gate![]()
http://www.telegraaf.nl/v(...)e_roest_niet___.html
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:41 schreef iteejer het volgende:
In een winkel daar naar palingzeep vragen lijkt me wel leuk
It-vrind! Ik heb pek en veren klaar staan, een paling van troje en 20 emmers pis bij de lokale studentenvereniging opgehaald. Ik zeg Volendam bezoeken is een go!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:41 schreef iteejer het volgende:
En als je je gewassen hebt met t zeepje zou ik wel een petje opzetten, meeuwen zijn er gek op en voor je t weet ben je een openbaar toilet voor ze...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:41 schreef iteejer het volgende:
Ik zal je persoonlijk een rondleiding geven...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
It-vrind! Ik heb pek en veren klaar staan, een paling van troje en 20 emmers pis bij de lokale studentenvereniging opgehaald. Ik zeg Volendam bezoeken is een go!
Joh Annie schei toch uit!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal je persoonlijk een rondleiding geven...
Nou heb je weer alles verraden he..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:46 schreef versabommie het volgende:
It-vrind! Ik heb pek en veren klaar staan, een paling van troje en 20 emmers pis bij de lokale studentenvereniging opgehaald. Ik zeg Volendam bezoeken is een go!
Niet als je zon Wes-broekje aanhebt,,,,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh Annie schei toch uit!Enige wat jij wil is daar in zo'n goedkope kroegplee in mijn broekje!
Zoiets doe ik gewoon niet!
Ach maak je niet druk, ze twitteren het nu als een achterlijke rond en zijn het over 10 minuten weer vergeten...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nou heb je weer alles verraden he..![]()
Vooral die Paling van Troje
Daar stinken (toepasselijk) ze niet meer in nu.
Niet in dit levenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet als je zon Wes-broekje aanhebt,,,,![]()
Tis trouwens twee weken geleden, dus ik ga strax weer even een pleidooi houden op de pm van enkele admin'squote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nou heb je weer alles verraden he..![]()
Vooral die Paling van Troje
Daar stinken (toepasselijk) ze niet meer in nu.
Die dragen ze hier niet meer....en hij had geen lederhose aan,maar dat gouden onding bedoel ik,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet in dit levenTrouwens een lederhose is 10 keer geiler dan zo'n Snovendamse outfit toch ?
ik ben t ook niet van plan.......kijk wel uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet in dit levenTrouwens een lederhose is 10 keer geiler dan zo'n Snovendamse outfit toch ?
2 postings.. je bent serieus aan het overwegen gegaan he?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik ben t ook niet van plan.......kijk wel uit.
Nee hoor ik overweeg nix, ik val geen monogame heren..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
2 postings.. je bent serieus aan het overwegen gegaan he?![]()
Ontopic: Ben benieuwd wat Japio bezielde!
goedzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor ik overweeg nix, ik val geen monogame heren..aan..
gisteren, met een mond vol leugens!quote:
Je moet nog een beetje wennen aan FOk!kers die reageren op FP zie ik. Dit is des Fok's. Trek het je niet aan meis.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:30 schreef Anniebab het volgende:
Wel een beetje te als je t mij vraagt de reacties op de frontpage, De Pest moet hier komen op t dorp ,een atoombom ,giftige coke,allemaal doodverwensingen aan t hele dorp, ik word er gewoon een beetje depri van....
Ah schat nix aan het handje, de helft weet niet eens waar Volendam ligt en de andere helft post des Fok's. Ze menen het nog voor geen meterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:30 schreef Anniebab het volgende:
Wel een beetje te als je t mij vraagt de reacties op de frontpage, De Pest moet hier komen op t dorp ,een atoombom ,giftige coke,allemaal doodverwensingen aan t hele dorp, ik word er gewoon een beetje depri van....
Dus t IQ ligt daar ver onder de grens?Dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah schat nix aan het handje, de helft weet niet eens waar Volendam ligt en de andere helft post des Fok's. Ze menen het nog voor geen meter
Het EQ vooralquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dus t IQ ligt daar ver onder de grens?Dan weet ik genoeg.
Oo zie je , ik ben juist in een Heal the world, make it a better place-bui.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet nog een beetje wennen aan FOk!kers die reageren op FP zie ik. Dit is des Fok's. Trek het je niet aan meis.![]()
for you and for me and the entire USAquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oo zie je , ik ben juist in een Heal the world, make it a better place-bui.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan moeten we die tent maar ff aandoen....wat jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:08 schreef yvonne het volgende:
Uit de FOK!mail, is het nou klaar?
Jan Smit nieuwe klant bij Megapool.nl?
Volendamse week bij Megapool.nl
Mensen houden van zijden bloemen
Bloemen houden van mensen. Maar mensen houden ook van bloemen. Zeker wanneer het gaat om zijden bloemen uit Volendam. Daarom gaat vandaag de Volendamse week bij elektronicagigant Megapool.nl van start. Bij aanschaf van huisraadartikelen maken online consumenten kans op een prachtig boeket zijden bloemen ter waarde van ¤ 2.000,00. De Volendamse actiedagen lopen door tot en met 23 juli 2009.
Te makkelijk denk ik... zou voor een deel kunen kloppen, maar een Hans Teeuwen die midden n amsterdam zingt dat hij zich liver door de meiden van halal laat pijpen, een Harry Jekkers die verhaald over een hond die reageerd op beatrix en Hitler, dat zijn ook geen domme jongens.....heeft meer te maken met verschillende soorten humor, hollandsche traditie van verwerking, uitlaatklep enzovoortsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dus t IQ ligt daar ver onder de grens?Dan weet ik genoeg.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet nog een beetje wennen aan FOk!kers die reageren op FP zie ik. Dit is des Fok's. Trek het je niet aan meis.![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah schat nix aan het handje, de helft weet niet eens waar Volendam ligt en de andere helft post des Fok's. Ze menen het nog voor geen meter
Ik zal je vertellen , ik heb daar verleden jaar ofzo eens wat gepost, toen werd ik zo uitgehoond,dat ik 3 dagen op de vliering heb gezeten bwvs, van schrik en schaamte...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Te makkelijk denk ik... zou voor een deel kunen kloppen, maar een Hans Teeuwen die midden n amsterdam zingt dat hij zich liver door de meiden van halal laat pijpen, een Harry Jekkers die verhaald over een hond die reageerd op beatrix en Hitler, dat zijn ook geen domme jongens.....heeft meer te maken met verschillende soorten humor, hollandsche traditie van verwerking, uitlaatklep enzovoortsEr zitten mongolen bij maar er zijn er ook zat die... ach laat maar
Behalve alle gemene dingen die Yvonnen zegt... die zijn echt!quote:
ohw da's mijn voordeel, ik ben de schaamte al zover voorbijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen , ik heb daar verleden jaar ofzo eens wat gepost, toen werd ik zo uitgehoond,dat ik 3 dagen op de vliering heb gezeten bwvs, van schrik en schaamte...![]()
Nee ik kan best fel zijn ,maar ik had dat niet verwacht, zei in mijn ogen iets normaals, ging natuuuurlijk over V'dam, toen kwam de hel ff uit de lucht daar,ik heb nog wel ff teruggescholden en toen gevlucht....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw da's mijn voordeel, ik ben de schaamte al zover voorbij![]()
Maar maak je niet druk, ook jij zult je ooit overgeven aan de duistere zijde, kommaaarrrrrrr schaapje!
Haai Annie,quote:
Nou zon beetje t zelfde als gisteren niet echt nieuws, alleen dat straks nick en simon en de 3 j's en.....Jan op ned.1 te zien zijn....tros muziekfeest,niet echt mijn genre, maar kijk wel altijd ff wat ze dragen....en 3 j's vind ik wel goed....kan ik beter niet hier zeggen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai Annie,![]()
ga je ons nog verblijden met het laatste nieuws uit Volendam?
Ik vind de muziek van Jan en nick en Simon pas leuk als ik flink gedronken hebquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou zon beetje t zelfde als gisteren niet echt nieuws, alleen dat straks nick en simon en de 3 j's en.....Jan op ned.1 te zien zijn....tros muziekfeest,niet echt mijn genre, maar kijk wel altijd ff wat ze dragen....en 3 j's vind ik wel goed....kan ik beter niet hier zeggen...![]()
Ik heb m aan maar heb Jannes weggedrukt...srryquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef Ole het volgende:
Kijk je toch gezellig naar het Tros Muziekfeest!
ja als je aan de rol bent is t leuk idd, heb ik wel weer ns zin in trouwens...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de muziek van Jan en nick en Simon pas leuk als ik flink gedronken heb![]()
En eigenlijk weet ik niet eens wat de 3 Jees zingen![]()
Laat de youtube maar zitten
Rustig hier, heeft iedereen je in de steek gelaten Annie??quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:34 schreef Anniebab het volgende:
Kud, nou heb ik de hele avond vrij spel en de comp, tot mijn beschikking ,nou zal t ff stil vallen overal....
Heb ff wat gehaald voor zo .. ga met mijn vrouwtje film kijken..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Rustig hier, heeft iedereen je in de steek gelaten Annie??
Of is het stilte voor de storm
Ja maar er is ook niet veel nieuws onder de zon .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Rustig hier, heeft iedereen je in de steek gelaten Annie??
Of is het stilte voor de storm
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb ff wat gehaald voor zo .. ga met mijn vrouwtje film kijken..
Heb de Appie leeggeplundert:
-dadels in roomkaas
-chorizo
-roquefortdngusnogwat die zoute lekkere kaasmeuk
walnotenbriesjit
-brie
-grilworst
-saté
-filet american met pepers
-tapenade
en nog wat van die smeer maar raak meuk ...
En dan is er nog niet eens een volendamse rel
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
-dadels in roomkaas
-chorizo
walnotenbriesjit
-brie
-grilworst
-saté
-tapenade
Jawel een rel!!Jan K is op tv..das een rel op zich...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
-dadels in roomkaas
-chorizo
walnotenbriesjit
-brie
-grilworst
-saté
-tapenade
Ze zijn allemaal op vakantie Jan, Wesley, Yolanthe, Liza.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar er is ook niet veel nieuws onder de zon .
Moet nog steeds Lesbian vampire killers zien maar geloof niet dat we die gaan kijkenquote:
Nou neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet nog steeds Lesbian vampire killers zien maar geloof niet dat we die gaan kijken
Dr. Doolitle is net begonnen net wat voor jou...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet nog steeds Lesbian vampire killers zien maar geloof niet dat we die gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |