En hij niet alleen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij hebt Yo wel op een voetstuk staan zeg
We mogen wel concluderen dat er naast het fenomeen "huubsoppers" ook sprake is van "jansoppers"quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ow, Jantje heeft wat spullen gekregen ter vervanging van het geroofde
Nou ja, de hoofdrolspelers zijn allemaal het land uit, dus Volendam krijgt voor het eerst in tijden weer een beetje rust denk ik. Hoewel... Gerda is er nog natuurlijk, maar die zullen ze niet slaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Is er gisteravond/vannacht in Volendam nog iemand op zijn/haar gezicht geslagen of was het een rustig nachtje aan de Zuiderzee?
Was hij ooit niet eens betrapt in een darkroom terwijl ie heftige sex had met Nick en Simon?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor gooi het er gewoon uit... zullen we het over JanTJE's vermeende homosexualiteit hebben?
En Gerda heeft ook niet met moorkoppen en soesjes gegooid? Flauw mens.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
Nou ja, de hoofdrolspelers zijn allemaal het land uit, dus Volendam krijgt voor het eerst in tijden weer een beetje rust denk ik. Hoewel... Gerda is er nog natuurlijk, maar die zullen ze niet slaan
Ik wil ook in Volendam wonen!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:20 schreef Manono het volgende:
nederland is volendam these days, wat een toestanden daar
ene nico kwakman wordt al jaren met de nek aangekeken omdat hij een meisje verkracht zou hebben, en heeft ontslag gehad, is geterroriseerd, blijkt het meisje aan de politie te hebben toegegeven dat ze het heeft verzonnen
ow men, niet te gezellig doen tegen verliefde meisjes, vooral niet als je in volendam woont
Iedereen is daar toch familie van elkaar? Daar wordt incest van rijkswege gesubsidieerd omdat ze het tot kunst verheven hebben.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie de link ff niet met Jan Yo ofzo ?
Humorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vind het ook nergens op slaan en zou radio 538 die rommel ook weer laten ophalen, wat een bealchelijke vertoning slaatecht nergens op
Het schijnt dat de plaatselijke dealer is geveld door de Mexicaanse griep, dus het is vannacht betrekkelijk rustig gebleven in de Volendamse café's en schuren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Is er gisteravond/vannacht in Volendam nog iemand op zijn/haar gezicht geslagen of was het een rustig nachtje aan de Zuiderzee?
Ze kijken haar niet meer aan denk ik.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar is de moeder van Yo eigenlijk. Was die ook niet naar Volendam verkast. Hoe kijkt men daar nu tegen haar aan?
Sonja Barends????quote:
Yo heeft schijt aan Sonja!quote:
http://tros.nl/index.php?id=138&no_cache=1&view=detailview&audienceID=57quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
ff kort verslag van mijn dag:
m'n lange manen zijn gekortwiekt, ik ben door naar de vervolgselectie voor die spelshow (Ik Weet Wat Jij Deed), ben fokking gehypnotiseerd vanavondwhaha en heb met Dot nog een feestje gecrasht
![]()
en nu slaaaaapengoodnight y'all
Dacht dat alle vrouwen zo dol op hem warenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Yo heeft schijt aan Sonja!
(Ieuw, Rick F! Het enige leuke aan die man is die hond die af en toe in het zwembad springt...)
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het schijnt dat de plaatselijke dealer is geveld door de Mexicaanse griep, dus het is vannacht betrekkelijk rustig gebleven in de Volendamse café's en schuren.
Die zijen sok heeft imo het sexappeal van een strohoed.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dacht dat alle vrouwen zo dol op hem waren
Geen knokploeg aan je deur gehad omdat je ontmaskerd bent als FOK!ker?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Anniebab het volgende:
Jullie hoeven weer n stukkie minder te scrollen.....
Nou kijk ik heb daar ff over nagedacht, en t enige wat ik hier eigenlijk doe en deed is t opnemen voor die gasten, dus ik voel me niet bezwaard.En ik heb er nog lol in ook, dus laat ze maar komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen knokploeg aan je deur gehad omdat je ontmaskerd bent als FOK!ker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |