??? da's nog niet 1/4 zo heetquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver en dan nog geen film kijken omdat ik jullie wil lezen en omdat that 70's show erop is
ik iets minder pittig.. zelf gemaakt salsa saus of chilisausquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef versabommie het volgende:
Nou zal ik ook 1 van mijn eigenaardigheden opbiechten? Ik dip paprikachips in pure sambal..
ja...allemaalquote:
Nu dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is meteen stil hier allemaal flauw gevallen... op sbs6 komt Wim zegt Ruudpunteneneel
Zo fijn he dat er vrouwen zijn die lederhose op waarde weten te schattenquote:
He Bommie Liza followt alle palinggatetwittersquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo fijn he dat er vrouwen zijn die lederhose op waarde weten te schatten
Mij niet !quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
He Bommie Liza followt alle palinggatetwitters
Nee ik ga Mera ophalenquote:
naja als ze mij lezen zullen ze me snel genoeg zat zijnquote:
Ja jij kan hier enkel nog komen met een harnas aan ,Terminator!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
naja als ze mij lezen zullen ze me snel genoeg zat zijn
Boeie.. kom er nooitquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja jij kan hier enkel nog komen met een harnas aan ,Terminator!!
Ai zonde ja....quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Matra Bike, 1 van de sponsoren van De Bunker.
Daar hebben we 2 maanden geleden een fiets voor mijn dochter gekocht, omdat haar fiets gestolen was.
Vandaag is ze vergeten die nieuwe fiets op slot te zetten, fiets weg!
Stond er geen verhuiswagen in de buurt?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Daar hebben we 2 maanden geleden een fiets voor mijn dochter gekocht, omdat haar fiets gestolen was.
Dat is gruwelijk balen. Wij hebben vandaag via de politiealert, of zoiets een melding gekregen dat er meerdere dure fietsen waren gestolen, we moesten uitkijken naar een witte bestelbus..quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Nou op deze konden ze gewoon weg fietsen. De huissleutel zat er ook nog aanquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is gruwelijk balen. Wij hebben vandaag via de politiealert, of zoiets een melding gekregen dat er meerdere dure fietsen waren gestolen, we moesten uitkijken naar een witte bestelbus..
Jaaa die kids af en toe...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou op deze konden ze gewoon weg fietsen. De huissleutel zat er ook nog aan
Ja je moet niet al je sleutels eraan late zitten, is helemaal link..quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou op deze konden ze gewoon weg fietsen. De huissleutel zat er ook nog aan
Go fot it!! For your 15 minutes of Fame....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hoi![]()
ff kort verslag van mijn dag:
m'n lange manen zijn gekortwiekt, ik ben door naar de vervolgselectie voor die spelshow (Ik Weet Wat Jij Deed), ben fokking gehypnotiseerd vanavondwhaha en heb met Dot nog een feestje gecrasht
![]()
en nu slaaaaapengoodnight y'all
Hier ook.. Tis al weer weg Tjeetje wat een noodweerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:51 schreef Kaat38 het volgende:
Het boinkt hier, eindelijk! onweersknallen om de drie minuten!
Hier nu om de zes minuten, valt me vet tegenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 04:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook.. Tis al weer weg Tjeetje wat een noodweer
Amsterdam. Regent wel.. Maar ik zit te wachten op de donders en bliksems..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hier nu om de zes minuten, valt me vet tegen![]()
Waar zit jij?
Ja, ik ben ook zo'n mafketel, vind het heerlijk! ff vet knallen en plensen, afkoeling en dan weer rap mooi weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Amsterdam. Regent wel.. Maar ik zit te wachten op de donders en bliksems..Ik hou ervan
Hehehe lekker he ? Het mooiste vind ik na een warme zomer dag en dan een plensbui !! Dan zit ik nog op mijn balkon te genieten (die is inpandig ;-)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo'n mafketel, vind het heerlijk! ff vet knallen en plensen, afkoeling en dan weer rap mooi weer
Ps: hier alkmaar dus.
Helemaal gelijk! Snap precies wat je bedoelt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hehehe lekker he ? Het mooiste vind ik na een warme zomer dag en dan een plensbui !! Dan zit ik nog op mijn balkon te genieten (die is inpandig ;-)
Maar slapen met regen is ook lekker dus ga het maar es doen
Lijkt me feestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 05:15 schreef Kaat38 het volgende:
Kelere, krijg ik net een mail binnen, moet 9 augustus weer in de kano.
Puinhoop altijd!
Dat gaat met stamkroeg![]()
Dat is het ook en dat is het erge eraan haha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |