OMG!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
Ik ga denk ik bankhangen en een kwaliteitsfilm kijken!
deze: Lesbian Vampire Killers
Ben nog niet weg ... ben nog een paar films aan het down enquote:
Heb het gelezen, moest wel lachen dat op het moment dat hij er was, zich rot schrok "en wat nu"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:30 schreef Dottey het volgende:
overleven ..dacht ach bunker gedoe
![]()
maar goed.. ik vond het wel een leuk nieuwsbericht wat zichzelf al heerlijk tegenspreekt![]()
@ bommie.. laat je niet bijten
Ja ik ben hipquote:
Bite me!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:30 schreef Dottey het volgende:
overleven ..dacht ach bunker gedoe
![]()
maar goed.. ik vond het wel een leuk nieuwsbericht wat zichzelf al heerlijk tegenspreekt![]()
@ bommie.. laat je niet bijten
Tessiquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben nog niet weg ... ben nog een paar films aan het down en
Wat gezelliequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ben nog niet weg ... ben nog een paar films aan het down en
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:45 schreef Marloesz het volgende:
ben er weer vandoor..![]()
volgende keer kom ik als ik wakker ben even langs..
want dit sloeg nergens op..![]()
duplicity is da wa?quote:
denk dat ik toch ff naar die lesbo vampieren ga kijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeker wel een goeie film om te kijken
Dot's... ff zakelijk he... ik heb achter mekaar rellen gedaan maar jij bleef bij die ene op fok... kun je niet weer een nieuwe rel ontketenen?quote:
Deze sla ik even opquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik toch ff naar die lesbo vampieren ga kijken![]()
Gisteren Terminator gekeken salvation.. kickuh film! goede kwaliteit
Ik moest wel lachen om "enkel een zak- en kapmes bij zihc hebben op een onbewoond eiland en daar 300 dagen overleven."quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het gelezen, moest wel lachen dat op het moment dat hij er was, zich rot schrok "en wat nu"?
Die ontstaan altijd spontaanquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dot's... ff zakelijk he... ik heb achter mekaar rellen gedaan maar jij bleef bij die ene op fok... kun je niet weer een nieuwe rel ontketenen?
eva hoe is het met de nootjes?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om "enkel een zak- en kapmes bij zihc hebben op een onbewoond eiland en daar 300 dagen overleven."
ging wat foto's opsnorren en stuite op een man die op zijn gemakje een biggetje aan het spit aan het roosteren was. Gepositioneerd naast een bakje plastic, een ijzer hekwerk een gast die daar blijjkbaar woonde etc etc![]()
Vet overleven..Hij zal wel in Fase I hebben gezeten
Ik zat al op je te wachten muts, dacht, waar blijft ze nu?????quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Anniebab het volgende:
Chanel !!!K heb me tweede Op geopend met maar een klein foutje ....![]()
Ik moet nog wel ff wat wegknippen ,maar dat doe ik straks wel.....als ik t van 10 man gehoord heb.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zat al op je te wachten muts, dacht, waar blijft ze nu?????
Niet te kort maken hèquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik moet nog wel ff wat wegknippen ,maar dat doe ik straks wel.....als ik t van 10 man gehoord heb.
jajaja ik begrijp... niemand wil reageren op een freak die zijn chips in sambal diptquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef versabommie het volgende:
Nou zal ik ook 1 van mijn eigenaardigheden opbiechten? Ik dip paprikachips in pure sambal..
Hallo, ik ben keidruk, op 3 plaatsen tegelijk bezig dus heer bommel ff geduld.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajaja ik begrijp... niemand wil reageren op een freak die zijn chips in sambal dipt
hete kroepoek is een alternatief.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajaja ik begrijp... niemand wil reageren op een freak die zijn chips in sambal dipt
Ja dan toch...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
godver en dan nog geen film kijken omdat ik jullie wil lezen en omdat that 70's show erop isquote:
Hoi mijn Heidi!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |