quote:
Vanavond hadden ze het bij rtl4 ook over palinggate, ik had gelijk zoiets van huhquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en eentje in haar lijst had t over Palinggate.
Ik heb de alcoholische versnaperingen al gekochtquote:
Tja de volgende die voor het huisje, boompje, beestje ding gaatquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft van Jan een ring voor haar verjaardag gekregen.
K ga ff voor je kijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de alcoholische versnaperingen al gekocht![]()
Zou die Volendamse soap weer op tievie zijn, net als vorige week vrijdagavond?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Vanavond hadden ze het bij rtl4 ook over palinggate, ik had gelijk zoiets van huh
Ja vreemd....Jij kan goed zoeken...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef evelien89 het volgende:
http://profiles.friendster.com/86449790#
Wat ik ook weer zo raar vind, is dat er hier staat dat ze getrouwd is, maar interested in 'dating men'. Ze heeft geen woord gelogen natuurlijk, maar is apart om op internet te zetten..
Ja zeg, we gaan om 8 uur eten dus dan zitten we nog aan de drambuie hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jottem!
* Greys neuriet vast 'De Zomer Voorbij'
Hoi ruudquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze followed Jan Smit. Zou dat die ene zijn?
Gejat van hier en met de eer gaan strijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik vanmorgen ook toen ik de Telegraaf op internet zag
Oh ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja zeg, we gaan om 8 uur eten dus dan zitten we nog aan de drambuie hoor!
Gelukkig weten wij wel beterquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Gejat van hier en met de eer gaan strijken
Zal ik citroen-merengue taart kopen voor bij de soap koffie? Of hebben jullie voorkeur voor een ander taartachtig iets?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de alcoholische versnaperingen al gekocht![]()
Zou die Volendamse soap weer op tievie zijn, net als vorige week vrijdagavond?
Vertel...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hoorrrrr. Het followers aantal groeit al. En wie daar tussen staan....
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten zeker een paar befaamde Fokkers tussen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zeg niks meerDie melden zich nog wel
Lekkelquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Zal ik citroen-merengue taart kopen voor bij de soap koffie? Of hebben jullie voorkeur voor een ander taartachtig iets?
Is er vandaag geen vader, moeder, oma, achternicht of labrador van een van onze hoofdrolspelers die iets te melden heeft?? Het moet wel smeuig blijven!!
Wat zij zegt, Co! Dat lekker-gedeelte!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lekkel. Moet ik nog soesjes halen Greys
?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zure bom???quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zij zegt, Co! Dat lekker-gedeelte!
En ehm... over die soesjes.... alleen als jij meehelpt![]()
(Hoewel dat in combi met taart misschien wat erg wordt).
Oh enneh... ontopic:
ZURE BOM!
Welk twittertje?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lekkel. Moet ik nog soesjes halen Greys
?
Dean weet al dat hondje Koekie komt logeren en hij zei "Oh. Moet Piep verstoppen".
.
Wat mis ik ? vertel vertel vertel!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat mis ik ? vertel vertel vertel!
Nee hoor gooi het er gewoon uit... zullen we het over JanTJE's vermeende homosexualiteit hebben?quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef Anniebab het volgende:
Nou moet ik voortaanhier, zal voor velen misschien een zegen zijn....
Dat zal ie wel binnenkort misschien hier vertellen ...hij linkt m zo aan nu..quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor gooi het er gewoon uit... zullen we het over JanTJE's vermeende homosexualiteit hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |