het zou eigenlijk een stunt zijn als Jan nu ff naar Wesley belt en hem zegt : joa! breng alles maar weer terug!quote:
Heb jij een oortje naar Piet Paulusma?.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoor in mijn "oortje" dat er noodweer op komst is..
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik denk dat ze allebei vreemd gingen ..Jan en Yolanthe
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:38 schreef snetje het volgende:
[..]
het zou eigenlijk een stunt zijn als Jan nu ff naar Wesley belt en hem zegt : joa! breng alles maar weer terug!dat wordt dan paniek in de fam. kakbergen
Joa dan moet ze nog in de weer die Yo....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:38 schreef snetje het volgende:
[..]
het zou eigenlijk een stunt zijn als Jan nu ff naar Wesley belt en hem zegt : joa! breng alles maar weer terug!dat wordt dan paniek in de fam. kakbergen
Ja das waar zij is een vreemdgangSTER...foutje..quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yolanthe is geen vreemdganger!
JanTJE wel!
Wesley vraag waarschijnlijkj wat dat spul tweedehands waard is en naar zijn bankrekeningnummer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:38 schreef snetje het volgende:
[..]
jij hebt Yo wel op een voetstuk staan zegquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yolanthe is geen vreemdganger!
JanTJE wel!
Nou zag ik wel een konijnebontje uit dat gaatje in zijn broek steken, das hot nu inde voetbal-glamourwereld...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Wesley vraag waarschijnlijkj wat dat spul tweedehands waard is en naar zijn bankrekeningnummer.
quote:
Daar kan ik geen uitspraken over doen, ligt te gevoelig, you now? donderbuien enzo, bliksem niet te vergeten, voordat je het weet komt het bij sjownieuwsquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heb jij een oortje naar Piet Paulusma?.....
Ja ik snap m...Piet is ook onweerstaanbaar....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraken over doen, ligt te gevoelig, you now? donderbuien enzo, bliksem niet te vergeten, voordat je het weet komt het bij sjownieuws
Vanavond???quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
SBS6 shownieuws: over Wim, de ex, die spijt heeft, nog niet maar dat duurt niet lang meer.
Dat zekerquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik snap m...Piet is ook onweerstaanbaar....![]()
Jiezus ze lezen ook hier op die twitter te zien... nou hallo allemaal dan maar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef evelien89 het volgende:
Ik was 'toevallig' aan de speur en wat kwam ik tegen.. Een twitterende Liza: http://twitter.com/lizaplat
Nou nog 21 followers. Ik verwacht dat dit snel gaat veranderen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef evelien89 het volgende:
Ik was 'toevallig' aan de speur en wat kwam ik tegen.. Een twitterende Liza: http://twitter.com/lizaplatZe followt alle personages uit de Palingsoap zo te zien.
Ja en eentje in haar lijst had t over Palinggate.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou nog 21 followers. Ik verwacht dat dit snel gaat veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |