Nou heb je weer alles verraden he..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:46 schreef versabommie het volgende:
It-vrind! Ik heb pek en veren klaar staan, een paling van troje en 20 emmers pis bij de lokale studentenvereniging opgehaald. Ik zeg Volendam bezoeken is een go!
Niet als je zon Wes-broekje aanhebt,,,,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh Annie schei toch uit!Enige wat jij wil is daar in zo'n goedkope kroegplee in mijn broekje!
Zoiets doe ik gewoon niet!
Ach maak je niet druk, ze twitteren het nu als een achterlijke rond en zijn het over 10 minuten weer vergeten...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nou heb je weer alles verraden he..![]()
Vooral die Paling van Troje
Daar stinken (toepasselijk) ze niet meer in nu.
Niet in dit levenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet als je zon Wes-broekje aanhebt,,,,![]()
Tis trouwens twee weken geleden, dus ik ga strax weer even een pleidooi houden op de pm van enkele admin'squote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:51 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nou heb je weer alles verraden he..![]()
Vooral die Paling van Troje
Daar stinken (toepasselijk) ze niet meer in nu.
Die dragen ze hier niet meer....en hij had geen lederhose aan,maar dat gouden onding bedoel ik,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet in dit levenTrouwens een lederhose is 10 keer geiler dan zo'n Snovendamse outfit toch ?
ik ben t ook niet van plan.......kijk wel uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet in dit levenTrouwens een lederhose is 10 keer geiler dan zo'n Snovendamse outfit toch ?
2 postings.. je bent serieus aan het overwegen gegaan he?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik ben t ook niet van plan.......kijk wel uit.
Nee hoor ik overweeg nix, ik val geen monogame heren..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
2 postings.. je bent serieus aan het overwegen gegaan he?![]()
Ontopic: Ben benieuwd wat Japio bezielde!
goedzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hoor ik overweeg nix, ik val geen monogame heren..aan..
gisteren, met een mond vol leugens!quote:
Je moet nog een beetje wennen aan FOk!kers die reageren op FP zie ik. Dit is des Fok's. Trek het je niet aan meis.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:30 schreef Anniebab het volgende:
Wel een beetje te als je t mij vraagt de reacties op de frontpage, De Pest moet hier komen op t dorp ,een atoombom ,giftige coke,allemaal doodverwensingen aan t hele dorp, ik word er gewoon een beetje depri van....
Ah schat nix aan het handje, de helft weet niet eens waar Volendam ligt en de andere helft post des Fok's. Ze menen het nog voor geen meterquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:30 schreef Anniebab het volgende:
Wel een beetje te als je t mij vraagt de reacties op de frontpage, De Pest moet hier komen op t dorp ,een atoombom ,giftige coke,allemaal doodverwensingen aan t hele dorp, ik word er gewoon een beetje depri van....
Dus t IQ ligt daar ver onder de grens?Dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah schat nix aan het handje, de helft weet niet eens waar Volendam ligt en de andere helft post des Fok's. Ze menen het nog voor geen meter
Het EQ vooralquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dus t IQ ligt daar ver onder de grens?Dan weet ik genoeg.
Oo zie je , ik ben juist in een Heal the world, make it a better place-bui.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet nog een beetje wennen aan FOk!kers die reageren op FP zie ik. Dit is des Fok's. Trek het je niet aan meis.![]()
for you and for me and the entire USAquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Oo zie je , ik ben juist in een Heal the world, make it a better place-bui.![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan moeten we die tent maar ff aandoen....wat jij?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:08 schreef yvonne het volgende:
Uit de FOK!mail, is het nou klaar?
Jan Smit nieuwe klant bij Megapool.nl?
Volendamse week bij Megapool.nl
Mensen houden van zijden bloemen
Bloemen houden van mensen. Maar mensen houden ook van bloemen. Zeker wanneer het gaat om zijden bloemen uit Volendam. Daarom gaat vandaag de Volendamse week bij elektronicagigant Megapool.nl van start. Bij aanschaf van huisraadartikelen maken online consumenten kans op een prachtig boeket zijden bloemen ter waarde van ¤ 2.000,00. De Volendamse actiedagen lopen door tot en met 23 juli 2009.
Te makkelijk denk ik... zou voor een deel kunen kloppen, maar een Hans Teeuwen die midden n amsterdam zingt dat hij zich liver door de meiden van halal laat pijpen, een Harry Jekkers die verhaald over een hond die reageerd op beatrix en Hitler, dat zijn ook geen domme jongens.....heeft meer te maken met verschillende soorten humor, hollandsche traditie van verwerking, uitlaatklep enzovoortsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dus t IQ ligt daar ver onder de grens?Dan weet ik genoeg.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet nog een beetje wennen aan FOk!kers die reageren op FP zie ik. Dit is des Fok's. Trek het je niet aan meis.![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah schat nix aan het handje, de helft weet niet eens waar Volendam ligt en de andere helft post des Fok's. Ze menen het nog voor geen meter
Ik zal je vertellen , ik heb daar verleden jaar ofzo eens wat gepost, toen werd ik zo uitgehoond,dat ik 3 dagen op de vliering heb gezeten bwvs, van schrik en schaamte...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Te makkelijk denk ik... zou voor een deel kunen kloppen, maar een Hans Teeuwen die midden n amsterdam zingt dat hij zich liver door de meiden van halal laat pijpen, een Harry Jekkers die verhaald over een hond die reageerd op beatrix en Hitler, dat zijn ook geen domme jongens.....heeft meer te maken met verschillende soorten humor, hollandsche traditie van verwerking, uitlaatklep enzovoortsEr zitten mongolen bij maar er zijn er ook zat die... ach laat maar
Behalve alle gemene dingen die Yvonnen zegt... die zijn echt!quote:
ohw da's mijn voordeel, ik ben de schaamte al zover voorbijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen , ik heb daar verleden jaar ofzo eens wat gepost, toen werd ik zo uitgehoond,dat ik 3 dagen op de vliering heb gezeten bwvs, van schrik en schaamte...![]()
Nee ik kan best fel zijn ,maar ik had dat niet verwacht, zei in mijn ogen iets normaals, ging natuuuurlijk over V'dam, toen kwam de hel ff uit de lucht daar,ik heb nog wel ff teruggescholden en toen gevlucht....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw da's mijn voordeel, ik ben de schaamte al zover voorbij![]()
Maar maak je niet druk, ook jij zult je ooit overgeven aan de duistere zijde, kommaaarrrrrrr schaapje!
Haai Annie,quote:
Nou zon beetje t zelfde als gisteren niet echt nieuws, alleen dat straks nick en simon en de 3 j's en.....Jan op ned.1 te zien zijn....tros muziekfeest,niet echt mijn genre, maar kijk wel altijd ff wat ze dragen....en 3 j's vind ik wel goed....kan ik beter niet hier zeggen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai Annie,![]()
ga je ons nog verblijden met het laatste nieuws uit Volendam?
Ik vind de muziek van Jan en nick en Simon pas leuk als ik flink gedronken hebquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou zon beetje t zelfde als gisteren niet echt nieuws, alleen dat straks nick en simon en de 3 j's en.....Jan op ned.1 te zien zijn....tros muziekfeest,niet echt mijn genre, maar kijk wel altijd ff wat ze dragen....en 3 j's vind ik wel goed....kan ik beter niet hier zeggen...![]()
Ik heb m aan maar heb Jannes weggedrukt...srryquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:36 schreef Ole het volgende:
Kijk je toch gezellig naar het Tros Muziekfeest!
ja als je aan de rol bent is t leuk idd, heb ik wel weer ns zin in trouwens...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de muziek van Jan en nick en Simon pas leuk als ik flink gedronken heb![]()
En eigenlijk weet ik niet eens wat de 3 Jees zingen![]()
Laat de youtube maar zitten
Rustig hier, heeft iedereen je in de steek gelaten Annie??quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:34 schreef Anniebab het volgende:
Kud, nou heb ik de hele avond vrij spel en de comp, tot mijn beschikking ,nou zal t ff stil vallen overal....
Heb ff wat gehaald voor zo .. ga met mijn vrouwtje film kijken..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Rustig hier, heeft iedereen je in de steek gelaten Annie??
Of is het stilte voor de storm
Ja maar er is ook niet veel nieuws onder de zon .quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:45 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Rustig hier, heeft iedereen je in de steek gelaten Annie??
Of is het stilte voor de storm
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb ff wat gehaald voor zo .. ga met mijn vrouwtje film kijken..
Heb de Appie leeggeplundert:
-dadels in roomkaas
-chorizo
-roquefortdngusnogwat die zoute lekkere kaasmeuk
walnotenbriesjit
-brie
-grilworst
-saté
-filet american met pepers
-tapenade
en nog wat van die smeer maar raak meuk ...
En dan is er nog niet eens een volendamse rel
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
-dadels in roomkaas
-chorizo
walnotenbriesjit
-brie
-grilworst
-saté
-tapenade
Jawel een rel!!Jan K is op tv..das een rel op zich...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
-dadels in roomkaas
-chorizo
walnotenbriesjit
-brie
-grilworst
-saté
-tapenade
Ze zijn allemaal op vakantie Jan, Wesley, Yolanthe, Liza.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar er is ook niet veel nieuws onder de zon .
Moet nog steeds Lesbian vampire killers zien maar geloof niet dat we die gaan kijkenquote:
Nou neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet nog steeds Lesbian vampire killers zien maar geloof niet dat we die gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |