quote:
ik ga niet zingen maar tvp wel even meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:02 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Vanavond ben ik bij jou
Je kust me en ik kus jou
Laten we maar zwijgen
Over wat er komen gaat
Niemand hoeft te weten
Hoe het met de liefde staat
![]()
tvp
ja die dost echt niet ! schijnbaar mag je het niet over losse handjes hebben...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:08 schreef Loedertje het volgende:
De moeder van Jantje op het nieuws, de moeder van Liza, wanneer komt de moeder van Wim (die geen vlieg kwaad doet)
ik zie de link ff niet met Jan Yo ofzo ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:20 schreef Manono het volgende:
nederland is volendam these days, wat een toestanden daar
ene nico kwakman wordt al jaren met de nek aangekeken omdat hij een meisje verkracht zou hebben, en heeft ontslag gehad, is geterroriseerd, blijkt het meisje aan de politie te hebben toegegeven dat ze het heeft verzonnen
ow men, niet te gezellig doen tegen verliefde meisjes, vooral niet als je in volendam woont
r u kidding, tis volendam! familie van jan! (en hij lijkt als twee druppels water op hem)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:33 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie de link ff niet met Jan Yo ofzo ?
cryptische postquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:09 schreef Ole het volgende:
zit ik dus vanaaf op mijn terrasje...
Waar ik dus allerlei BN en semi en wannabee BN mensen spot...
De rechten van de Palingate/soap zijn dus al vastgelegd!![]()
Nu is het een goede kennis van me.. maar demn, we zijn te laat
is in mijn beroep beroepsrisico... heb vandaag een beginnend leraar gewaarschuwd. Better safe then sorry..Hoe belachelijk het ook isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:36 schreef Manono het volgende:
[..]
r u kidding, tis volendam! familie van jan! (en hij lijkt als twee druppels water op hem)
Misschien mept Ramona Yo wel op haar smoelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:31 schreef roosje77 het volgende:
goeiemorgen allemaal! wat zal de dag vandaag brengen?
ik voorspel iets uit onverwachte hoek, van kamp yo!
uhhh ja uhhh ik vind de advocaat uhhh een beetje uhhhhhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:58 schreef snetje het volgende:
[..]
ja die dost echt niet ! schijnbaar mag je het niet over losse handjes hebben...![]()
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=86826
he bah! advocaatje is dus ook iemand die maar wat graag in beeld wil ...of Wim daar echt wat aan heeft ?
ut verspreekt zich ook nog eens telkens !!! en dat brilletje![]()
vind het ook nergens op slaan en zou radio 538 die rommel ook weer laten ophalen, wat een bealchelijke vertoning slaatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Zag net dat Jantje weer wat inboedel heeft. De 538 actie was een groot succes. Om je kapot te schamen
Met Chantal Janzen als sletje 1 tot en met 12?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |