Ja jij mag ook wijd open zeggen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm, dat ben ik niet met je eens. Ik schat Liza op 30, Wesley op 31, Jan op 13 en Yo op 25.
"omwijd" is dat V'dams??
Annie, ze liggen op een hele mooie bootquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit dan Yolanthe in ieder gval,die nog geen relatie met Wes heeft, en dus naast iedereen met r kruis omwijd op een strand ligt.
![]()
Nu hoor ik haar de hele tijd keukenrol, de blender, de citruspers... zeggen.quote:
Nee die hangt al ingelijst in een of ander historisch museum, die heeft zij verpatst....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:59 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Annie, ze liggen op een hele mooie boot![]()
Maar Wes heeft hier niet z'n gouden broekje aan
nee hoor ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef Day het volgende:
Jemig, wat gaan die gasten snel! Ze gaan allemaal wel heel erg makkelijk met relaties om:
* Liza en Wim, vorig jaar getrouwd, kind op de wereld geschopt, nu alweer aan het scheiden.
* Jan en Yo, 2 jaar samen, 8 maanden samenwonend, ontrouw, nu alweer uit elkaar.
* Wesley en Liza nog niet officieel gescheiden, maar wel alweer in het openbaar een relatie met een ander.
* Ma Gerda die meent dat ze zich met de relatie van haar volwassen zoon mag bemoeien en ex-schoondochter (waar ze heel duidelijk een gloeiende hekel aan had/heeft) in de media te kakken zet met een normen- en waardenpreek, maar geen woord rept over het feit dat haar zoon een relatie aan is gegaan met een getrouwde vrouw mét kind, waarvan de man nota bene een vriend van hem is! Hoezo, we meten met 2 maten?!
Ligt het nou aan mij, ben ik zo'n ouwe muts geworden dat ik dit echt verwerpelijk gedrag vind? Vind zeker ook de vrouwen in deze gate zeer zwak en dom!
quote:Wesley heeft de naam van zijn zoontje op zijn bovenarm laten tatoëren. Op zijn andere arm staat de naam van zijn vrouw, Ramona. Niet gek, voor een 22-jarige, of juist wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |