Nou ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben eigenlijk wel toe aan een doorbraak in deze zaak!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:46 schreef yyentle het volgende:
[..]
Of die advocaat en die ex liegen. Zal nog wel blijken.
Nope, ik heb gehoord dat de stemming te snijden is ,twee kampen zijn er ,maar das niet de reden hoor dat ik niet ga.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volendammers ziijn niet altijd even makkelijk te volgen.Gelukkig heeft moe Gerda de bonnetjes nog. Alles zal reg kom.
Ga je de Dijk nog op vanavond voor het laatste nieuws?
Ik ook ...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik ben eigenlijk wel toe aan een doorbraak in deze zaak!
Echt waar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nope, ik heb gehoord dat de stemming te snijden is ,twee kampen zijn er maar das niet de reden hoor dat ik niet ga.
Ja nou je hebt de vrienden van wim en de jan voorstanders, terwijl die twee dit misschien niet eens zo willen krijg je toch de onderlinge twisten....quote:
Och, zo moeder zo dochterquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als dat zo is ,valt me dat vies tegen van haar...
Nou daar zeg je wat, ja durf ik wel ,dan krijg je gewoon hun versie ,maar wij willen dat helemaal niet, ik wil gewoon over 2 weken lekker bouwvak vieren op de dijk in de kroeg en dan lekker gemoedelijk,maar ik hoorde dat t wl eens uit de hand zou kunnen gaan lopen, ik neem mijn zweepje maar mee...quote:
Tja, recht op hebben. . . Tis maar hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Het maakt mij geen moer uit, wie het eerste vreemd ging en hoe vaak.
Heb je na 8 maanden samenwonen recht op de helft van de inboedel die door de partner is betaald? Er was geen sprake van een huwelijk of andere vorm van partnerschap.
Als Yo zo doorgaat moet ze over 5 jaar iemand strikken met een paleis om al der "verkregen" inboedeltjes in kwijt te kunnen.
Ze zal zo'n btje alles hebben gekocht...op Jan zijn cc maar dat wil niet automatisch zeggen dat het haar eigendom is. Aan de andere kant mag hij blij zijn dat die zooi uit zijn huis is maar daar draait het ff niet om, het gaat om het principe.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, recht op hebben. . . Tis maar hoe je het bekijkt.
t Lijkt vast hierop:
Yo: ik wil alles meenemen wat ik heb gekocht
Jan kijkt eens rond en denkt, nou dat zijn alleen die plasticen bloemen en zegt: ja hoor is goed
Yo neemt vervolgens zo goed als alles mee omdat zij het allemaal heeft gekocht, weliswaar van Jan's geld, maar een kniesoor die daar op let
De Hoekse en palingse twistenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou je hebt de vrienden van wim en de jan voorstanders, terwijl die twee dit misschien niet eens zo willen krijg je toch de onderlinge twisten....
Dat klinkt spannend ...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Anniebab het volgende:
NIEUWS Yo heeft de huisraad verdeeld onder der familie, iedereen mocht uitzoeken uit de vrachtwagens...net gelezen op intieme bron
Ships zag Wes al treurig kijken naar die kunstbloemen à 2000 euriesquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Anniebab het volgende:
NIEUWS Yo heeft de huisraad verdeeld onder der familie, iedereen mocht uitzoeken uit de vrachtwagens...net gelezen op intieme bron
EEn kniesoor.... dus als jou spullen worden meegenomen,help je ze ook nog ff inladen zeker?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, recht op hebben. . . Tis maar hoe je het bekijkt.
t Lijkt vast hierop:
Yo: ik wil alles meenemen wat ik heb gekocht
Jan kijkt eens rond en denkt, nou dat zijn alleen die plasticen bloemen en zegt: ja hoor is goed
Yo neemt vervolgens zo goed als alles mee omdat zij het allemaal heeft gekocht, weliswaar van Jan's geld, maar een kniesoor die daar op let
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef beequeen het volgende:
Hadden we eerst de Hoekse en Kabeljauwse twisten. We gaan nu de geschiedenis in met de Volendam en Paling twisten.
Fijne avond allemaal.
Lijkt me wel een wereld van verschil. Yolanthe gooide in goed vertrouwen alles aan de kant omdat ze dacht met hem een toekomst op te bouwen, trouwen, kinderen enzo.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Het maakt mij geen moer uit, wie het eerste vreemd ging en hoe vaak.Heb je na 8 maanden samenwonen recht op de helft van de inboedel die door de partner is betaald? Er was geen sprake van een huwelijk of andere vorm van partnerschap.
Als Yo zo doorgaat moet ze over 5 jaar iemand strikken met een paleis om al der "verkregen" inboedeltjes in kwijt te kunnen.
Ze hebben het er ongetwijfeld over gehad, wat ze mee kon nemen, ik denk alleen dat beide partijen er een ander idee bij hadden. Het is maar de vraag hoe concreet ze zijn geweest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze zal zo'n btje alles hebben gekocht...op Jan zijn cc maar dat wil niet automatisch zeggen dat het haar eigendom is. Aan de andere kant mag hij blij zijn dat die zooi uit zijn huis is maar daar draait het ff niet om, het gaat om het principe.
Ja en t daarna aan je familie uitdelen.....vreselijk fout....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze hebben het er ongetwijfeld over gehad, wat ze mee kon nemen, ik denk alleen dat beide partijen er een ander idee bij hadden. Het is maar de vraag hoe concreet ze zijn geweest.
Wat ma Smit zegt. dat ze de witte kamer mee mocht nemen en wat borden en bestek, dat komt zeer onlogisch op mij over. Niet dat ik Yolanthe ken, maar zeg nou zelf, ze ziet er niet uit alsof ze daar genoegen mee neemt. En ze lijkt me ook niet het type dat zegt ok en vervolgens het huis leeg haalt. De waarheid zal in het midden liggen, wat ik al zei, ik denk echt dat het zoiets geweest zal zijn, dat Yo alles mee wilde wat ze heeft gekocht en dat Jan zich niet realiseerde dat ze daar ook de spullen mee bedoelde die gekocht zijn met zijn cc.
Neuh, dat inladen mogen ze zelf doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:02 schreef Anniebab het volgende:
[..]
EEn kniesoor.... dus als jou spullen worden meegenomen,help je ze ook nog ff inladen zeker?
Kan Yo's moeder Gerda maar beter niet meer binnen latenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en t daarna aan je familie uitdelen.....vreselijk fout....
Vreemdgaan met een getrouwde vrouw, vreselijk foutquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hmm, er lopen zoveel relaties stuk en vooral in showbizzland, net een duiventil. Garanties krijg je niet, lijkt me dus erg naief van haar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:05 schreef yyentle het volgende:
[..]
Lijkt me wel een wereld van verschil. Yolanthe gooide in goed vertrouwen alles aan de kant omdat ze dacht met hem een toekomst op te bouwen, trouwen, kinderen enzo.
Om nu, nadat Jan met diverse dames vreemdging, te zeggen dat Yolanthe hem gestrikt had........ vind ik niet fair hoor!
Jantje is degene die zich nergens voor schaamt, vreemdgaat, een gezin met baby kapot maakt, de ex ook nog zit te sarren en hem ook nog eens via de media probeert zwart te maken.
Eenschquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Vreemdgaan met een getrouwde vrouw, vreselijk fout
Getrouwde vreemdgaande vrouw, vreselijk fout.
Moeder die dr zoon op tv te kakken zet, vreselijk fout
Dat was het ook, zoals is gebleken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm, er lopen zoveel relaties stuk en vooral in showbizzland, net een duiventil. Garanties krijg je niet, lijkt me dus erg naief van haar.
Al eerder dan wij denken....waar, en.....fout van haarquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ze was in ieder geval snel getroost
Niet zeurenquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee denk t ook...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kan Yo's moeder Gerda maar beter niet meer binnen laten
JanTJE was al twee keer getroost tijdens de relatie... Vreselijk fout!quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Al eerder dan wij denken....waar, en.....fout van haar![]()
De volgorde van het vreemdgaan weet ik niet, hoorde het het eerst over Yo, maakt me ook niet uit, wordt zo'n welles nietus gevalletje...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Al eerder dan wij denken....waar, en.....fout van haar![]()
Nee ze heeft t meteen uitgedeeld.Wes wist dat hier niet op gereageerd zou worden,gelukkig voor hem ,want er is nix ,nada, niente ,meer,die 8 zussen slapen nu op de konijnebontjes...oook zooooo fout...quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet zeurenWesley zag die meuk en wilde het niet in zijn huis. Hij heeft nog aangeboden de hele zooi te laten retouneren aan janTJE maar kreeg geen reactie... nouja dan maar uitdelen
Jij ging een goeie film kijken, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
JanTJE was al twee keer getroost tijdens de relatie... Vreselijk fout!
Is ook waar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe niet zo ongezellig....quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jij ging een goeie film kijken, toch?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://www.showbiznewz.nl(...)t-zijn-yolanthe.htmlquote:Jan Smit wil trouwen met zijn Yolanthe
05 februari 2008, Dinsdag
Jan Smit gaat zijn Yolanthe Cabau van Kasbergen binnenkort ten huwelijk vragen. Hoe en wanneer, dat weet de Volendammer nog niet, maar dat het gaat gebeuren weet hij wel zeker.
"Als we gaan trouwen willen we het goed doen, en dat vergt veel voorbereidingstijd. Met Yolanthe's schema is dat wel even moeilijk op korte termijn", zo weet de zanger. "Maar uiteindelijk ga ik zeker voor haar op de knieën".
Jan doet deze openbaring in de nieuwste Glossy, waar Yolanthe eenmalig het hoofdredacteurschap vervult.
Het liefdespaar is al ruim een jaar samen en hokt gezellig in Yolanthe's appartement in Hilversum. Zodra de villa die Jan laat bouwen in Volendam klaar is, zal het stel daar naartoe verhuizen.
http://vrouw.blog.nl/fem-(...)ergen-in-de-planningquote:Baby Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen in de planning
Jan Smit lijkt zijn hart echt 100% aan Yolanthe te hebben verloren. Hij denkt namelijk al na over het meest 'drastische' dat je met je partner kunt doen: voortplanten. "Als je aan Jan vraagt wat hij voor zijn verjaardag wil, kerst of Sinterklaas, antwoordt hij altijd: een baby", vertelt Yolanthe in weekblad Privé. En daarmee valt voor duizenden hysterische meisjes hun droom Jan ooit te zullen krijgen misschien wel definitief in duigen.
Yolanthe en Jan hebben bij de bouw van hun huis in Volendam rekening gehouden met de komst van hun kind. "We hebben een aantal logeerkamers en die zijn bedoeld om in de toekomst kinderkamers van te maken", bekent de presentatrice, die ruim een jaar samen is met Jan. "Ik weet, als wij ons eerste kindje krijgen, welke kamer als eerste de babykamer moet worden. Dus we houden er absoluut rekening mee dat het gaat komen."
Jan is in ieder geval voorbereid op de komst van de Smit-telg. De ouders van de zanger verrasten hun 22-jarige zoon met een babypop, zodat hij vast kon oefenen. "Dus eigenlijk hebben we al een kleintje in huis", aldus Yolanthe. Ach…wat schattig…
Ja dat had ie een tattoo met Yolanthe's naam... Op zijn onderarmquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe zit het met die tattoo? Had hij nu echt haar naam op zijn onderarm.
laterss Anniequote:Op donderdag 16 juli 2009 21:33 schreef Anniebab het volgende:
Ik kom later wel weer terug.tot zoooo!
Dat doe je toch niet zomaar? Jemig, ik vind dat altijd nogal wat, een naam op je lijfquote:Op donderdag 16 juli 2009 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat had ie een tattoo met Yolanthe's naam... Op zijn onderarm
Ik zou het nooit doen al ben ik dit jaar 29 jaar getrouwd en mijn man ook niet zei ie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet zomaar? Jemig, ik vind dat altijd nogal wat, een naam op je lijf
Spaanse tekst, iets in de trant van "voor altijd 1' en dan de "Y'quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet zomaar? Jemig, ik vind dat altijd nogal wat, een naam op je lijf
Zal ik nog niet doen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Spaanse tekst, iets in de trant van "voor altijd 1' en dan de "Y'
Ik ook niet hoor, je kunt dat soort dingen ook op een andere manier uitdrukken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen al ben ik dit jaar 29 jaar getrouwd en mijn man ook niet zei ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |