Jij bent gescheiden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef versabommie het volgende:
Ik had niets in de planning vanavond!
Nou na al die sambal komt t rook toch wel uit je oren nu??Rellen zal je.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had niets in de planning vanavond!
van tafel en bedquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens de Telegaaf zijn Wim en Lisa al gescheiden. Wat een shitkrant is het ook.
Liza's ex Wim spreekt over 'schermutseling' van onze redactie
[..]
Of lees ik "scheiden" te letterlijk?![]()
Pek, veren en naar goed volendammer gebruik een paar gebakjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met pek en veren.
En zonder jas.
Komt er later vanavond nog iets dat ik weer mis kan lopen?
Dat is Volendams voor een gat in haar hand. Of een Freudiaanse verspreking van Gerda.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
en terecht.
En ma Smit dan ook natuurlijk, die on air verkondigde dat Yolanthe losse handjes heeft.
Das Volendams voor veel geld uitgeven. Het blijft apart volk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
en terecht.
En ma Smit dan ook natuurlijk, die on air verkondigde dat Yolanthe losse handjes heeft.
Weet niet ,Wes heeft wel meer foute broeken dan Jan.... die een fortuin waard worden..quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm. . .wie heeft er meer poen, wesley of jan?
Ja, hmm, twijfelachtig, ze ging van losse handjes al over op 'geen handen'quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is Volendams voor een gat in haar hand. Of een Freudiaanse verspreking van Gerda.
Die mept er zo bovenop. Met gebakjes.
Dat jullie dat gewoon wetenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das Volendams voor veel geld uitgeven. Het blijft apart volk.
Cc.![]()
Wes moet Ramona nog uitkopenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet niet ,Wes heeft wel meer foute broeken dan Jan.... die een fortuin waard worden..
Nee dat was een foutieve uitspraak, hier is dat ook een gat in je hand hebben,zo achterlijk zijn we nou ook weer niet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das Volendams voor veel geld uitgeven. Het blijft apart volk.
Cc.![]()
Wat denk jij....ik blijf er met mijn neus bovenop zitten als jas.quote:
Ja maar lieve Annie, wat bedoelde moe Gerda dan wel met losse handjes?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Anniebab het volgende:
Nee dat was een foutieve uitspraak, hier is dat ook een gat in je hand hebben,zo achterlijk zijn we nou ook weer niet?![]()
Zij bedoelde een gat in haar hand had ze....dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar lieve Annie, wat bedoelde moe Gerda dan wel met losse handjes?
Dat betekent dus dat mama Liza zat te liegen gisteren?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:16 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nee hij wist het niet en hij mocht het ook niet weten. Daarom ging hij door het lint.
Volgens de advocaat gaf Lisa pas later die avond, na de klappen het adres door via SMS.
En dat kan die ex vermoedelijk wel bewijzen.
Das een kwestie van die broek uittrekken en op een veiling gooien...Gordon zal de eerste bieder zijn ....quote:
en die plukt op een nette manierquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Patries was wel meer dan 20 jaar bij Eddem
Als dat zo is ,valt me dat vies tegen van haar...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat mama Liza zat te liegen gisteren?
Jaja ik weetsquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent gescheiden.
En hertrouwd. Verboden terrein.
Volendammers ziijn niet altijd even makkelijk te volgen.Gelukkig heeft moe Gerda de bonnetjes nog. Alles zal reg kom.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef Anniebab het volgende:
Zij bedoelde een gat in haar hand had ze....dat zeg ik toch?
Tja lieverd, ik denk dat er nog wel meer van je favoriete dorpsgenoten door de mand gaan vallenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als dat zo is ,valt me dat vies tegen van haar...
Of die advocaat en die ex liegen. Zal nog wel blijken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef Day het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat mama Liza zat te liegen gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |