Ik was zelf heel makkelijk tijdens mijn eigen scheiding... Mediator: hebben jullie al een idee hoe de spullen vereeld gaan worden? Ikke: Ja hoor.... ze mag alles hebben behalve de specifieke dingen die alleen voor mij een emotionele waarde hebben. punt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:13 schreef Anniebab het volgende:
Bommie kan zo advocaat van de duivel worden , die sleept er t liefst t meest uit voor degene die r totaal geen recht op heeft....
laat mij nou ook eens een bommetje leggenquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Patries was wel meer dan 20 jaar bij Eddem
ok, sorryquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat mij nou ook eens een bommetje leggen
Jaaa maar dit vrouwtje had denk ik wel ff duurder ingeslagen dan de gemiddelde onder ons,en kreeg al vette handdruk mee.....tquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was zelf heel makkelijk tijdens mijn eigen scheiding... Mediator: hebben jullie al een idee hoe de spullen vereeld gaan worden? Ikke: Ja hoor.... ze mag alles hebben behalve de specifieke dingen die alleen voor mij een emotionele waarde hebben. punt.
jij bent ook een lief manneke.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was zelf heel makkelijk tijdens mijn eigen scheiding... Mediator: hebben jullie al een idee hoe de spullen vereeld gaan worden? Ikke: Ja hoor.... ze mag alles hebben behalve de specifieke dingen die alleen voor mij een emotionele waarde hebben. punt.
Het lijkt wel of het Yolanthes schuld is dat het zo gelopen is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dus omdat Yo 8 maanden met Jan heeft samen gewoond heeft ze ineens recht op de helft van het huis en de auto's
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Annie, vind jij het dan zelf niet vreemd dat die manager openlijk in de media sprak over de vermeende 'losse handjes' van de ex van Lisa? Dat kun je toch niet maken?? Dan ben je toch fout bezig? Dat is toch iets voor tussen die mensen zélf? Ik vond dat nogal schokkend, het zal maar over je gezegd worden terwijl alles voor je ogen in duigen valt.
Ja dat vind ik ook verkeerd en moet dat openbaar intrekken las ik net.(Jaap)quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Annie, vind jij het dan zelf niet vreemd dat die manager openlijk in de media sprak over de vermeende 'losse handjes' van de ex van Lisa? Dat kun je toch niet maken?? Dan ben je toch fout bezig? Dat is toch iets voor tussen die mensen zélf? Ik vond dat nogal schokkend, het zal maar over je gezegd worden terwijl alles voor je ogen in duigen valt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Zij was toch niet van plan om weg te gaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee hij is te goed en dom achteraf, zij zwaaide graag met zijn pas en hij heeft dat zelf laten gfaan,maar ieder mens heeft zo zijn normen, ik zou t in ieder geval niet zo groots durven aanpakken met een anders pasje....er zijn grenzen, dus nix recht op helft ,hij was toeschietelijk genoeg, maar jij geeft mij toch vast geen gelijk ,ben ik bang voor....hahah
Ik begrijp ook niet hoe mensen achter die Gerda kunnen blijven staan ( m.u.v. Yvonne, welke de duivel zelf isquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef yyentle het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het Yolanthes schuld is dat het zo gelopen is.
Ze bleef zelfs en vergaf hem dat hij die blonde fleur heeft liggen douwen! Ze is echt een engel!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zij was toch niet van plan om weg te gaan?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, nou dat is goed te horen. Ik heb echt te doen met die Wim en al helemaal met zijn dochtertje.
Of lees ik "scheiden" te letterlijk?quote:AMSTERDAM - Volgens Liza's ex Wim is de vechtpartij tussen hem en Liza's huidige liefde Jan Smit uit zijn verband gerukt. Wim heeft bovendien een appeltje te schillen met Jans manager Jaap Buys...
Foto: Rias Immink Foto: Reni van Maren/Weekend Dat laat Wims advocaat Menno Jansen weten. Hij vraagt zich af of de officier van Justitie een strafzaak van de schermutseling zal maken.
„Justitie heeft nu alle stukken ontvangen. Het proces verbaal en de verklaring van Wim. De hele zaak lijkt door de andere kant nogal te zijn overdreven. Er is niet geschopt of geslagen. Gewonden zijn er niet. Tussen de twee mannen is wat geduwd en getrokken en toen zijn Liza en haar moeder ertussen gekomen. Dat de emoties voor Wim in deze zaak hoog oplopen kan ik begrijpen. Maar of je daar een strafblad aan over moet houden?”
De advocaat heeft ook een brief geschreven aan de manager van Jan Smit, Jaap Buys. „Hij heeft op tv verklaard dat mijn cliënt Liza wel vaker klappen heeft gegeven. Dat is volstrekte onzin. Wim is in harmonie gescheiden van Liza. Er is een goede omgangsregeling. De heer Buys moet die bewering in het openbaar intrekken.”
Met pek en veren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:27 schreef versabommie het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe mensen achter die Gerda kunnen blijven staan ( m.u.v. Yvonne, welke de duivel zelf is) terwijl er een meisje zoveel oijn is gedaan. Ik durf te wedden dat ze nog bij jan moest blijven na het fleur incident omdat janTJE anders zou zorgen dat Yolanthe's moeder het dorp uitgejaagd zou worden!
Ik had niets in de planning vanavond!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met pek en veren.
En zonder jas.
Komt er later vanavond nog iets dat ik weer mis kan lopen?
ja maar de klad zat er al in, zij had ook al veel eerder contact met Sneydert,das al zo vaak gezegd hier.....T wachten was op wanneer t zou barsten van beide kanten...quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Zij was toch niet van plan om weg te gaan?
en terecht.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook verkeerd en moet dat openbaar intrekken las ik net.(Jaap)
Dit is sarcasme toch ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Gelukkig valt er altijd nog te genieten van de geweldige nummers van Nick & Simon, die vind ik zóo geweldig. Prachtige stemmen, mooie liedjes, bijzondere teksten, gewoon héél authentiek. Althans vind ik hoor! Dat zijn twee parels gewoon.
hmm. . .wie heeft er meer poen, wesley of jan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja maar de klad zat er al in, zij had ook al veel eerder contact met Sneydert,das al zo vaak gezegd hier.....T wachten was op wanneer t zou barsten van beide kanten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |