abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 20:14:54 #151
184769 crew  Deisyy
pi_71044472
Ik vind het trouwens angstvallig stil rondom Adam en Mickey

Daar moet toch ook een goeie gate van te maken zijn.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:14:57 #152
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71044474
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:13 schreef Anniebab het volgende:
Bommie kan zo advocaat van de duivel worden , die sleept er t liefst t meest uit voor degene die r totaal geen recht op heeft....
Ik was zelf heel makkelijk tijdens mijn eigen scheiding... Mediator: hebben jullie al een idee hoe de spullen vereeld gaan worden? Ikke: Ja hoor.... ze mag alles hebben behalve de specifieke dingen die alleen voor mij een emotionele waarde hebben. punt.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:15:43 #153
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71044485
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Patries was wel meer dan 20 jaar bij Eddem
laat mij nou ook eens een bommetje leggen
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_71044505
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:15 schreef versabommie het volgende:

[..]

laat mij nou ook eens een bommetje leggen
ok, sorry ga je gang
pi_71044556
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik was zelf heel makkelijk tijdens mijn eigen scheiding... Mediator: hebben jullie al een idee hoe de spullen vereeld gaan worden? Ikke: Ja hoor.... ze mag alles hebben behalve de specifieke dingen die alleen voor mij een emotionele waarde hebben. punt.
Jaaa maar dit vrouwtje had denk ik wel ff duurder ingeslagen dan de gemiddelde onder ons,en kreeg al vette handdruk mee.....t
pi_71044582
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:

[..]

jij bent ook een lief manneke.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:22:33 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71044652
Hoi Annie, vind jij het dan zelf niet vreemd dat die manager openlijk in de media sprak over de vermeende 'losse handjes' van de ex van Lisa? Dat kun je toch niet maken?? Dan ben je toch fout bezig? Dat is toch iets voor tussen die mensen zélf? Ik vond dat nogal schokkend, het zal maar over je gezegd worden terwijl alles voor je ogen in duigen valt.
pi_71044653
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:10 schreef Deisyy het volgende:

[..]

dus omdat Yo 8 maanden met Jan heeft samen gewoond heeft ze ineens recht op de helft van het huis en de auto's
Het lijkt wel of het Yolanthes schuld is dat het zo gelopen is.
pi_71044673
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Annie, vind jij het dan zelf niet vreemd dat die manager openlijk in de media sprak over de vermeende 'losse handjes' van de ex van Lisa? Dat kun je toch niet maken?? Dan ben je toch fout bezig? Dat is toch iets voor tussen die mensen zélf? Ik vond dat nogal schokkend, het zal maar over je gezegd worden terwijl alles voor je ogen in duigen valt.
pi_71044713
quote:
Ja dat vind ik ook verkeerd en moet dat openbaar intrekken las ik net.(Jaap)
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:24:53 #161
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71044731
quote:
pi_71044740
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Nee hij is te goed en dom achteraf, zij zwaaide graag met zijn pas en hij heeft dat zelf laten gfaan,maar ieder mens heeft zo zijn normen, ik zou t in ieder geval niet zo groots durven aanpakken met een anders pasje....er zijn grenzen, dus nix recht op helft ,hij was toeschietelijk genoeg, maar jij geeft mij toch vast geen gelijk ,ben ik bang voor....hahah
Zij was toch niet van plan om weg te gaan?
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:26:16 #163
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71044771
Oké, nou dat is goed te horen. Ik heb echt te doen met die Wim en al helemaal met zijn dochtertje.
pi_71044785
ik vind t ook goed van Wim dat hij nu ook zijn kant openlijk gaat vertellen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:27:08 #165
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71044802
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:22 schreef yyentle het volgende:

[..]

Het lijkt wel of het Yolanthes schuld is dat het zo gelopen is.
Ik begrijp ook niet hoe mensen achter die Gerda kunnen blijven staan ( m.u.v. Yvonne, welke de duivel zelf is ) terwijl er een meisje zoveel oijn is gedaan. Ik durf te wedden dat ze nog bij jan moest blijven na het fleur incident omdat janTJE anders zou zorgen dat Yolanthe's moeder het dorp uitgejaagd zou worden!
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:27:57 #166
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71044830
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ze bleef zelfs en vergaf hem dat hij die blonde fleur heeft liggen douwen! Ze is echt een engel!
pi_71044845
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké, nou dat is goed te horen. Ik heb echt te doen met die Wim en al helemaal met zijn dochtertje.
Ik heb altijd achter wim gestaan ,en vind t ook vreselijk voor dat arme kind.
  † In Memoriam † donderdag 16 juli 2009 @ 20:29:55 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_71044884
Volgens de Telegaaf zijn Wim en Lisa al gescheiden. Wat een shitkrant is het ook.

Liza's ex Wim spreekt over 'schermutseling' van onze redactie
quote:
AMSTERDAM - Volgens Liza's ex Wim is de vechtpartij tussen hem en Liza's huidige liefde Jan Smit uit zijn verband gerukt. Wim heeft bovendien een appeltje te schillen met Jans manager Jaap Buys...

Foto: Rias Immink Foto: Reni van Maren/Weekend Dat laat Wims advocaat Menno Jansen weten. Hij vraagt zich af of de officier van Justitie een strafzaak van de schermutseling zal maken.

„Justitie heeft nu alle stukken ontvangen. Het proces verbaal en de verklaring van Wim. De hele zaak lijkt door de andere kant nogal te zijn overdreven. Er is niet geschopt of geslagen. Gewonden zijn er niet. Tussen de twee mannen is wat geduwd en getrokken en toen zijn Liza en haar moeder ertussen gekomen. Dat de emoties voor Wim in deze zaak hoog oplopen kan ik begrijpen. Maar of je daar een strafblad aan over moet houden?”

De advocaat heeft ook een brief geschreven aan de manager van Jan Smit, Jaap Buys. „Hij heeft op tv verklaard dat mijn cliënt Liza wel vaker klappen heeft gegeven. Dat is volstrekte onzin. Wim is in harmonie gescheiden van Liza. Er is een goede omgangsregeling. De heer Buys moet die bewering in het openbaar intrekken.”
Of lees ik "scheiden" te letterlijk?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:30:01 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71044888
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:27 schreef versabommie het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe mensen achter die Gerda kunnen blijven staan ( m.u.v. Yvonne, welke de duivel zelf is ) terwijl er een meisje zoveel oijn is gedaan. Ik durf te wedden dat ze nog bij jan moest blijven na het fleur incident omdat janTJE anders zou zorgen dat Yolanthe's moeder het dorp uitgejaagd zou worden!
Met pek en veren.
En zonder jas.

Komt er later vanavond nog iets dat ik weer mis kan lopen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:31:35 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71044936
Gelukkig valt er altijd nog te genieten van de geweldige nummers van Nick & Simon, die vind ik zóo geweldig. Prachtige stemmen, mooie liedjes, bijzondere teksten, gewoon héél authentiek. Althans vind ik hoor! Dat zijn twee parels gewoon.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:31:43 #171
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71044942
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met pek en veren.
En zonder jas.

Komt er later vanavond nog iets dat ik weer mis kan lopen?
Ik had niets in de planning vanavond!
pi_71044954
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:25 schreef yyentle het volgende:

[..]

ja maar de klad zat er al in, zij had ook al veel eerder contact met Sneydert,das al zo vaak gezegd hier.....T wachten was op wanneer t zou barsten van beide kanten...
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:32:07 #173
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71044956
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook verkeerd en moet dat openbaar intrekken las ik net.(Jaap)
en terecht.

En ma Smit dan ook natuurlijk, die on air verkondigde dat Yolanthe losse handjes heeft.
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:32:13 #174
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_71044959
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Gelukkig valt er altijd nog te genieten van de geweldige nummers van Nick & Simon, die vind ik zóo geweldig. Prachtige stemmen, mooie liedjes, bijzondere teksten, gewoon héél authentiek. Althans vind ik hoor! Dat zijn twee parels gewoon.
Dit is sarcasme toch ?
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:32:56 #175
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71044980
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef Anniebab het volgende:

[..]

ja maar de klad zat er al in, zij had ook al veel eerder contact met Sneydert,das al zo vaak gezegd hier.....T wachten was op wanneer t zou barsten van beide kanten...
hmm. . .wie heeft er meer poen, wesley of jan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')