Idd!! Op een lijn schaar ik hem met die andere sok: Martin Simek. Brrr.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijen sok heeft imo het sexappeal van een strohoed.
En anders roep je maar komen we je helpen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou kijk ik heb daar ff over nagedacht, en t enige wat ik hier eigenlijk doe en deed is t opnemen voor die gasten, dus ik voel me niet bezwaard.En ik heb er nog lol in ook, dus laat ze maar komen.
Echt wel, wij zijn niet bang voor den Volendamsche toorn!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders roep je maar komen we je helpen!
Frank Dane van 538 is de broer van Robert Jensen.. Wat heeft die Gerda toch aangedaan..dat ze spulletjes bij hem in de tuin pleurde.quote:
Dit was idd een nachtelijke cryptische postquote:Op vrijdag 17 juli 2009 03:09 schreef Ole het volgende:
zit ik dus vanaaf op mijn terrasje...
Waar ik dus allerlei BN en semi en wannabee BN mensen spot...
De rechten van de Palingate/soap zijn dus al vastgelegd!![]()
Nu is het een goede kennis van me.. maar demn, we zijn te laat
Wie speelt Anniebab?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
Maar serieus, Hans Cornelissen is al bezig met "Volendam, The Musical"
quote:
Hoe weet jij dat Ole?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit was idd een nachtelijke cryptische post![]()
Dat heeft hij mij verteldquote:
Is dat wel zo verstandig, muzikaal fucken met de palingmafia?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit was idd een nachtelijke cryptische post![]()
Neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Ja Ole, heb je Vick the Slick nog ergens een chick het raam uit zien duwen?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
En anders roep je maar komen we je helpen!
Veel BZN en Piet Veerman. En een flinke sneer naar Palinggatequote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Thnx Ole.. ik ben benieuwd hoe de musical rond Volendam zal zijn
We zullen het spoedig weten!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dat wel zo verstandig, muzikaal fucken met de palingmafia?
Ik begin trouwens elke dag meer angstig te worden.. Zou ik bijvoorbeeld wel in het openbaar mogen zegen dat ik pussycat way beter vond dan the cats zonder een afgehakte paardekop in bed te vinden?
Dat mag jij zeggen als jij t linkje even van twitter haalt.....please?????quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begin trouwens elke dag meer angstig te worden.. Zou ik bijvoorbeeld wel in het openbaar mogen zegen dat ik pussycat way beter vond dan the cats zonder een afgehakte paardekop in bed te vinden?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef versabommie het volgende:
en de clip is er:
http://www.dumpert.nl/med(...)erda_smit_video.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zal eerder een palingkop zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga er in elk geval niet heen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel BZN en Piet Veerman. En een flinke sneer naar Palinggate
sgoed lieverd, had je ook eerder kunnen vragen heurquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen als jij t linkje even van twitter haalt.....please?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |