Vraag en Aanbod, TS dacht kennelijk dat je daar ook vragen kon stellen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
wat betekent spoiler
Check het subforum
Vraag en Antwoordquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod, TS dacht kennelijk dat je daar ook vragen kon stellen.
Dit is echt een pareltje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Op zoek naar een juiste ''Pijn (gevoelen) quote''
Ach, welnee, je stormt gewoon een topic binnen en niet gehinderd door enig benul van waar het over gaat post je gewoon maar wat.:')quote:
Epic fail.quote:
quote:
trut.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
Wat geef je een meisje op de eerste date?
Was het een gezellige date? Nog wat meegebracht?quote:
Heb je het topic überhaupt gelezen? De eerste 3 woorden niet in ieder geval.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was het een gezellige date? Nog wat meegebracht?
Ik zie hier geen nominatie in. TS stelt een vraag en krijgt netjes antwoord. En het verschijnsel blijkt nog heel normaal te zijn ook.quote:
Ik vind de "bacteriën zien vliegen" erg grappigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik zie hier geen nominatie in. TS stelt een vraag en krijgt netjes antwoord. En het verschijnsel blijkt nog heel normaal te zijn ook.
Wacht, het hele topic is van hem:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:40 schreef Joe-Momma het volgende:
[youtube]http://youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DIMB6O1HAqec&v=IMB6O1HAqec&gl=US[/youtube]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |