abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76703189
1.Mijn emailaccount is gehackt. Ik ontvang heel veel spammailtjes van verschillende kanten. Als ik deze wil beantwoorden krijg ik de melding Mail delivery failed bij allemaal.

2.Ik heb fleurop gecontacteerd of JeannetJansen@fleurop.nl bij hen bekend was, maar dit bleek niet het geval. Ook heb ik mail gehad van Jan@zhpolitie.nl

Hoe kunnen mensen mij mailen terwijl ik ze niet kan beantwoorden? En hoe is het mogelijk dat iemand een emailaccount van een bedrijf kan gebruiken zonder daar werkzaam te zijn?

Een 'fucked up' situatie, kan ik je zeggen.
pi_76703295
Hoezo ben je gehacked omdat je spam krijgt?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_76703339
verander je wachtwoord? + concact je it beheerder en zeg dat hij is een spammfilter aan moet zetten
:]
pi_76703434
omdat er programma's zijn waarmee je mailing lijsten mee kan mailen. Dus insert willekeurig mail adres lijst in de ontvangers en typ een zelf bedacht email adres in bij de verzender. Denk je nou echt dat iemand handmatig spam aan het versturen is?
pi_76703462
1) je bent niet gehacked omdat je veel spammailtjes krijgt.
2) je kan gewoon het "van" adres veranderen en het lijkt alsof je verstuurd vanaf een ander adres. Ook een niet bestaand adres kan.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:25:57 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76703496
Fail
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76703515
Ik ben gehackt omdat er vanuit mijn naam op verscheidene fora gepost wordt. De antwoorden daarop krijg ik in mijn mailbox.

Ik heb uiteraard mijn wachtwoord gewijzigd, maar dit heeft niks geholpen. De antwoorden op mijn zogenaamde posts komen nog steeds binnen. En mijn spamfilter van gmail werkt tot op heden uitstekend.

What to do?
  maandag 11 januari 2010 @ 23:27:25 #8
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_76703576
Noem je iemand die jou veel reclame aan huis stuurt ook een inbreker?
pi_76703587
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Nadinarama het volgende:
Ik ben gehackt omdat er vanuit mijn naam op verscheidene fora gepost wordt. De antwoorden daarop krijg ik in mijn mailbox.

Ik heb uiteraard mijn wachtwoord gewijzigd, maar dit heeft niks geholpen. De antwoorden op mijn zogenaamde posts komen nog steeds binnen. En mijn spamfilter van gmail werkt tot op heden uitstekend.

What to do?
Ga naar het forum toe, log je in verander het wachtwoord en iedereen is blij Niet zo moeilijk doen
pi_76703622
Je bent niet gehackt, je bent gewoon dom hebt een virus.
pi_76703636
Misschien heeft iemand zich per ongeluk geregistreerd met een verkeerd emailadres?

Groeten Luidwig Karshaufer
  maandag 11 januari 2010 @ 23:29:15 #12
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_76703664
omg ik heb familieleden die ik dit wekelijks uit moet leggen. Wat meot het erg zijn om digibeet te zijn
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_76703830
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ga naar het forum toe, log je in verander het wachtwoord en iedereen is blij Niet zo moeilijk doen
Als dat mogelijk was geweest had ik dat wel gedaan. Toch bedankt voor je bijdehante antwoord.
pi_76703968
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef Nadinarama het volgende:

[..]

Als dat mogelijk was geweest had ik dat wel gedaan. Toch bedankt voor je bijdehante antwoord.
Hoezo is dat niet mogelijk? Je gaat naar het forum toe... drukt op wachtwoord vergeten, en er zal dan vast wel een passmailer zijn... Anders neem je toch gewoon contact op met de forum eigenaars? Moeten we je nu alles voorkauwen?

En noem me niet bijdehand, als je zelf gewoon dom bent.
pi_76704399
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef Nadinarama het volgende:
Je ziet toch van welk forum die mails komen?
Daar naartoe, inloggen, en je wachtwoord wijzigen.
Als je je niet op dat forum hebt aangemeld, kun je ook gewoon de mails die vanaf dat forum naar jou worden gestuurd, automatisch laten verwijderen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_76704417
Nou, echt fatsoenlijke antwoorden krijg ik hier niet. Je kan me wel dom noemen, maar niemand is in staat om ook maar iets uit te leggen. Waar zijn de 'smart asses' hieroh?
pi_76704486
@mods: gooi maar dicht.
TS wil er geen moeite voor doen.
sjeeses
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_76704580
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef spijkerbroek het volgende:
@mods: gooi maar dicht.
TS wil er geen moeite voor doen.
sjeeses
Ben anders al een week bezig om dit op te lossen. En heb van alles uitgeprobeerd. Ik stel de vraag niet zomaar. Ook jij bent niet in staat om een oplossing aan te dragen. Jammer hoor.
pi_76704624
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Nadinarama het volgende:
Ben anders al een week bezig om dit op te lossen. En heb van alles uitgeprobeerd. Ik stel de vraag niet zomaar. Ook jij bent niet in staat om een oplossing aan te dragen. Jammer hoor.
Goed, nog een poging:
Wat heb je al gedaan om het op te lossen?
En waarom werkt mijn oplossing niet?
pi_76704670
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet mogelijk? Je gaat naar het forum toe... drukt op wachtwoord vergeten, en er zal dan vast wel een passmailer zijn... Anders neem je toch gewoon contact op met de forum eigenaars? Moeten we je nu alles voorkauwen?

En noem me niet bijdehand, als je zelf gewoon dom bent.
dat dus
pi_76704713
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef Nadinarama het volgende:
Nou, echt fatsoenlijke antwoorden krijg ik hier niet. Je kan me wel dom noemen, maar niemand is in staat om ook maar iets uit te leggen. Waar zijn de 'smart asses' hieroh?
Hier. Maar blijkbaar wil je niet luisteren. Wat wil je nu nog weten, dan leg ik het je graag nog een keer uit.
pi_76705003
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Nadinarama het volgende:

[..]

Als wij per definitie geen goede oplossing kunnen verzinnen omdat jij dat in een week tijd ook niet kunt, waarom open je dan uberhaupt nog een topic? Koop gewoon gelijk een nieuwe computer ofzo dan
pi_76705158
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:57 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Als wij per definitie geen goede oplossing kunnen verzinnen omdat jij dat in een week tijd ook niet kunt, waarom open je dan uberhaupt nog een topic? Koop gewoon gelijk een nieuwe computer ofzo dan
Ja, een nieuwe computer gaat wel helpen, inderdaad. En inloggen met een account waar ik het wachtwoord niet van weet ook. Een mens kan nou eenmaal niet overal verstand van hebben.
pi_76705413
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:02 schreef Nadinarama het volgende:

[..]

Ja, een nieuwe computer gaat wel helpen, inderdaad. En inloggen met een account waar ik het wachtwoord niet van weet ook. Een mens kan nou eenmaal niet overal verstand van hebben.
Bij de meeste fora kan je wachtwoorden opvragen, en die worden naar je e-mail adres gestuurd, aangezien het account aan je e-mail aan het account is gekoppeld kan je het wachtwoord opvragen.

Snap je?
pi_76705625
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Bij de meeste fora kan je wachtwoorden opvragen, en die worden naar je e-mail adres gestuurd, aangezien het account aan je e-mail aan het account is gekoppeld kan je het wachtwoord opvragen.

Snap je?
Sorry, nee, want dat werkt dus niet.
pi_76705669
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:17 schreef Nadinarama het volgende:

[..]

Sorry, ja, want dat werkt dus wel.
pi_76705718
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:17 schreef Nadinarama het volgende:

[..]

Wat werkt niet?
pi_76705747
GEBRUIKERSGEGEVENS VERGETEN?
Je bent je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, of hebt je code niet ontvangen, dat kan gebeuren. Om je persoonlijke gegevens te beschermen kunnen wij je wachtwoord resetten.
Vul hieronder het e-mailadres in dat bij ons bekend is:

E-mail adres:
E-mail adres '..........@gmail.com' is onbekend
pi_76705824
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef Nadinarama het volgende:
Je bent je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, of hebt je code niet ontvangen, dat kan gebeuren. Om je persoonlijke gegevens te beschermen kunnen wij je wachtwoord resetten.

E-mail adres:
Hoe is het mogelijk dat antwoorden op het forum naar jou worden gemaild, maar dat je mailadres niet bekend is op het forum?
pi_76705873
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef Nadinarama het volgende:

E-mail adres:
Nou dan weet ik niet wat er mis is It doesn't make sense om het maar even zo te zeggen...
pi_76705919
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:25 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Hoe is het mogelijk dat antwoorden op het forum naar jou worden gemaild, maar dat je mailadres niet bekend is op het forum?
Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.
pi_76705928
This is a case for....

pi_76705946
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Nadinarama het volgende:

[..]

Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.
Post eens zo'n mail.
pi_76705970
PM maar
pi_76706023
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef DutchErrorist het volgende:
PM maar
Post het nou gewoon hier, dan kan iedereen meekijken...
pi_76706167
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:31 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Post het nou gewoon hier, dan kan iedereen meekijken...
Dat snap ik, maar zoals ik niet wil dat mijn naam gebruikt wordt zonder mijn toestemming wil ik ook niet de gegevens van anderen publiekelijk bekend maken. DM verstuurd.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:38:22 #37
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_76706191
In de header kun je de echte bron zien waar de mail vandaan komt.

Maar dat heeft geen nut, dat is gewoon een ip van een 1 pc in een botnet, 1 van de duizenden.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_76707230
TS, heb je je überhaupt ooit aangemeld voor dat forum?
pi_76707729
Vraag het op tweakers.net

Daar zijn ze altijd heel behulpzaam
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_76707775
.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 02:07:59 ]
pi_76707792
welkom op het internet

zorg dat je een spamfilter hebt en een goede en bijgewerkte virusscanner, meer dan dat kan je niet doen.

Het is kut al die spam mailtjes, maar wij kunner er niks aan veranderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 02:03:21 ]
pi_76712982
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:

pi_76714283
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Nadinarama het volgende:

[..]

Is het al eens in je op gekomen dat die mailtjes misschien wel helemaal niet van dat forum komen maar gewoon ordinaire spam zijn?

En dat het feit dat je ze ook nog eens beantwoord, het er absoluut niet beter op maakt?

En dat je e-mail adres nu dankzij ditsoort acties in dusdanig veel spamdatabases staat dat je beter gewoon een nieuw adres aan kunt maken?

[ Bericht 16% gewijzigd door KomtTijd... op 12-01-2010 11:40:10 ]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:38:42 #44
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76714412
quote:

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76714625
quote:

Geldt ook wel voor DIG op fok hoor. Allemaal nerdjes die meteeen een TS belachelijk gaan maken omdat die toevallig niet 24/7 naar een beeldscherm zit te staren.
pi_76714641
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:

[..]

Geldt ook wel voor DIG op fok hoor. Allemaal nerdjes die meteeen een TS belachelijk gaan maken omdat die toevallig niet 24/7 naar een beeldscherm zit te staren.
Huilie.
pi_76714745
quote:

[..]

Er is een verschil tussen [mensen die niet 24/7 naar een scherm staren] en [mensen die dom genoeg zijn om op spam te reageren].

Zelfs mijn opa weet dat'ie datsoort mail gewoon weg moet flikkeren _
pi_76714776
quote:

[..]

Overigens maak ik haar niet daarom belachelijk... Je ziet het gewoon altijd...

TS heeft een probleem, ze krijgt spam, daar moet een oplossing voor komen, ipv dat ze dat doet verzint ze een nieuw probleem om het andere te verklaren waar dan ook weer een oplossing voor moet komen.. Ze heeft spam omdat ze 'gehacked' is.

Daarnaast lijkt het me heeeeeeel sterk dat ze gehacked is, het is waarschijnlijker dat ze een phishing site heeft bezocht. Ik word daar ook een beetje moe van, mensen die denken dat ze het antwoord wel weten en dan komt de alinea hierboven weer ter sprake...
pi_76715166
Gehackt.. word ik onderhand ook een beetje zat van. Eet al twee dagen chilli con carne
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76715172
quote:

[..]

Sorry hoor, maar de reacties die TS geeft nadat er eerst een aantal gewone reacties zijn gekomen van andere users is te idioot voor woorden..... Ja, dan wordt TS daarna vanzelf wel belachelijk gemaakt... En volledig terrecht imho
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')