Ga naar het forum toe, log je in verander het wachtwoord en iedereen is blijquote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Nadinarama het volgende:
Ik ben gehackt omdat er vanuit mijn naam op verscheidene fora gepost wordt. De antwoorden daarop krijg ik in mijn mailbox.
Ik heb uiteraard mijn wachtwoord gewijzigd, maar dit heeft niks geholpen. De antwoorden op mijn zogenaamde posts komen nog steeds binnen. En mijn spamfilter van gmail werkt tot op heden uitstekend.
What to do?
Als dat mogelijk was geweest had ik dat wel gedaan. Toch bedankt voor je bijdehante antwoord.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ga naar het forum toe, log je in verander het wachtwoord en iedereen is blijNiet zo moeilijk doen
Hoezo is dat niet mogelijk?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Als dat mogelijk was geweest had ik dat wel gedaan. Toch bedankt voor je bijdehante antwoord.
Je ziet toch van welk forum die mails komen?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef Nadinarama het volgende:
Als dat mogelijk was geweest had ik dat wel gedaan. Toch bedankt voor je bijdehante antwoord.
Ben anders al een week bezig om dit op te lossen. En heb van alles uitgeprobeerd. Ik stel de vraag niet zomaar. Ook jij bent niet in staat om een oplossing aan te dragen. Jammer hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:45 schreef spijkerbroek het volgende:
@mods: gooi maar dicht.
TS wil er geen moeite voor doen.
sjeeses
Goed, nog een poging:quote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Nadinarama het volgende:
Ben anders al een week bezig om dit op te lossen. En heb van alles uitgeprobeerd. Ik stel de vraag niet zomaar. Ook jij bent niet in staat om een oplossing aan te dragen. Jammer hoor.
dat dusquote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet mogelijk?Je gaat naar het forum toe... drukt op wachtwoord vergeten, en er zal dan vast wel een passmailer zijn... Anders neem je toch gewoon contact op met de forum eigenaars? Moeten we je nu alles voorkauwen?
En noem me niet bijdehand, als je zelf gewoon dom bent.
Hier. Maar blijkbaar wil je niet luisteren. Wat wil je nu nog weten, dan leg ik het je graag nog een keer uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef Nadinarama het volgende:
Nou, echt fatsoenlijke antwoorden krijg ik hier niet. Je kan me wel dom noemen, maar niemand is in staat om ook maar iets uit te leggen. Waar zijn de 'smart asses' hieroh?
Als wij per definitie geen goede oplossing kunnen verzinnen omdat jij dat in een week tijd ook niet kunt, waarom open je dan uberhaupt nog een topic? Koop gewoon gelijk een nieuwe computer ofzo danquote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ben anders al een week bezig om dit op te lossen. En heb van alles uitgeprobeerd. Ik stel de vraag niet zomaar. Ook jij bent niet in staat om een oplossing aan te dragen. Jammer hoor.
Ja, een nieuwe computer gaat wel helpen, inderdaad. En inloggen met een account waar ik het wachtwoord niet van weet ook. Een mens kan nou eenmaal niet overal verstand van hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als wij per definitie geen goede oplossing kunnen verzinnen omdat jij dat in een week tijd ook niet kunt, waarom open je dan uberhaupt nog een topic? Koop gewoon gelijk een nieuwe computer ofzo dan
Bij de meeste fora kan je wachtwoorden opvragen, en die worden naar je e-mail adres gestuurd, aangezien het account aan je e-mail aan het account is gekoppeld kan je het wachtwoord opvragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:02 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Ja, een nieuwe computer gaat wel helpen, inderdaad. En inloggen met een account waar ik het wachtwoord niet van weet ook. Een mens kan nou eenmaal niet overal verstand van hebben.
Sorry, nee, want dat werkt dus niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bij de meeste fora kan je wachtwoorden opvragen, en die worden naar je e-mail adres gestuurd, aangezien het account aan je e-mail aan het account is gekoppeld kan je het wachtwoord opvragen.
Snap je?
Sorry, ja, want dat werkt dus wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:17 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Sorry, nee, want dat werkt dus niet.
Wat werkt niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:17 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Sorry, nee, want dat werkt dus niet.
Hoe is het mogelijk dat antwoorden op het forum naar jou worden gemaild, maar dat je mailadres niet bekend is op het forum?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef Nadinarama het volgende:
GEBRUIKERSGEGEVENS VERGETEN?
Je bent je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, of hebt je code niet ontvangen, dat kan gebeuren. Om je persoonlijke gegevens te beschermen kunnen wij je wachtwoord resetten.
Vul hieronder het e-mailadres in dat bij ons bekend is:
E-mail adres:
E-mail adres '..........@gmail.com' is onbekend
Nou dan weet ik niet wat er mis isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef Nadinarama het volgende:
GEBRUIKERSGEGEVENS VERGETEN?
Je bent je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, of hebt je code niet ontvangen, dat kan gebeuren. Om je persoonlijke gegevens te beschermen kunnen wij je wachtwoord resetten.
Vul hieronder het e-mailadres in dat bij ons bekend is:
E-mail adres:
E-mail adres '..........@gmail.com' is onbekend
Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat antwoorden op het forum naar jou worden gemaild, maar dat je mailadres niet bekend is op het forum?
Post eens zo'n mail.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.
Dat snap ik, maar zoals ik niet wil dat mijn naam gebruikt wordt zonder mijn toestemming wil ik ook niet de gegevens van anderen publiekelijk bekend maken. DM verstuurd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Post het nou gewoon hier, dan kan iedereen meekijken...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Vraag het op tweakers.net
Daar zijn ze altijd heel behulpzaam
Is het al eens in je op gekomen dat die mailtjes misschien wel helemaal niet van dat forum komen maar gewoon ordinaire spam zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn vraag. En sterker nog, hoe is het mogelijk dat ik hun mails daarop niet kan beantwoorden? Wil best een voorbeeld DM-en.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Geldt ook wel voor DIG op fok hoor. Allemaal nerdjes die meteeen een TS belachelijk gaan maken omdat die toevallig niet 24/7 naar een beeldscherm zit te staren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Huilie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Geldt ook wel voor DIG op fok hoor. Allemaal nerdjes die meteeen een TS belachelijk gaan maken omdat die toevallig niet 24/7 naar een beeldscherm zit te staren.
Er is een verschil tussen [mensen die niet 24/7 naar een scherm staren] en [mensen die dom genoeg zijn om op spam te reageren].quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Geldt ook wel voor DIG op fok hoor. Allemaal nerdjes die meteeen een TS belachelijk gaan maken omdat die toevallig niet 24/7 naar een beeldscherm zit te staren.
Overigens maak ik haar niet daarom belachelijk... Je ziet het gewoon altijd...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de reacties die TS geeft nadat er eerst een aantal gewone reacties zijn gekomen van andere users is te idioot voor woorden..... Ja, dan wordt TS daarna vanzelf wel belachelijk gemaakt... En volledig terrecht imhoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:44 schreef Parvus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |