Gewoon daar kijkenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik neem in elk geval wel vrij op m'n stage en m'n werk.
Zou ik niet doen. Als je werkt, krijg je voor elk doelpunt een maandsalaris extra.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik neem in elk geval wel vrij op m'n stage en m'n werk.
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Als je werkt, krijg je voor elk doelpunt een maandsalaris extra.
ja, die zijn al lang bekend. Van alles wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
zijn de tijdstippen uberhaupt al bekend?ik zit daar heul niet zo in.. dus het wordt wrsch geen avonden voetbal kijken met veel bier zoals twee jaar geleden?
Tuurlijk!!!!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:11 schreef jorrie100 het volgende:
Krijgen we dan vrij ofzo?
Dat soort dingen gingen bij ons ook wel centraal ja. Of AJax-Gremio in '95, werd ook met z'n allen gekeken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:09 schreef Renesite het volgende:
Finale Olympische spelen zwemmen met Pieter van de Hoogenband keken we wel met de hele basisschool toentertijd! Gewoon in de aula.
Fucking geniaalquote:Op maandag 25 januari 2010 17:14 schreef Matthijs- het volgende:
Whehe, nice. Op de eerste 4 dagen na heb ik het gehele WK vakantie.
Gewoon wegblijven als ze geen vrij geven. Belangrijke wedstrijden van het Nederlands elftal worden officieel gewoon als feestdagen gezien. Je school mag wel boos worden dat je wegblijft, maar straf geven mogen ze niet. Doen ze dit wel (kleine kans) dan moet je gewoon even naar de onderwijscommissie, die lost het op!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:09 schreef dekloonvanzuen het volgende:
dat wordt mad skippings tijdens WK, never dat ik dan in de schoolbanken ga zitten
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of AJax-Gremio in '95, werd ook met z'n allen gekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |