Ik word vaak zat beledigd door een Vriend van me...
Vorige week wat ik het zat en wou hem echt slaan..
Het ging over onze slaapkamers en tv`s..
Hij durfde te beweren dat zijn tv(vestel uit 2002 met crt bak) beter zou zijn dan mijn 2010 lg full hd lcd scherm....
Dat was nog niet eens het ergste, het ergste was, dat toen ik zei dat het niet zo was dat hij opeens begon over zijn slaapkamer lengte x breedte en die van mij, En dat ALLES wat bij mij in de kamer staat kleiner zou zijn en minder waarde zou hebben... dan bij dat van hem, En dat ik een sloeber was die niks kon betalen etc etc....
Even ter vergelijking.
Mijn kamer = 12 vierkante meter, staat in:
Yamaha Dx-7
Yamaha Dx-27s
Roland Juno-60
DualCore pc van 2 maanden oud..
Lcd tv van 1 maand oud van Lg
Playstation 3 met 6 games
Zijn kamer = 8 vierkante meter, staat in:
Pentium 4 HT van 6 jaar oud....
Stereotoren uit begin jaren 90 met 2ehands boxen uit 1863...
Tvtje van 37cm(geleend van mij, omdat hij zelf niks heeft.....)
GameCube
Playstation 1
Playstation 2
Maargoed, Ik had dus gezegd tegen hem dat ik sowieso wel iets meer aan waarde heb in mijn kamertje, En dat ik het niet helemaal begreep waarom hij meteen alles afging kraken van mij.........
Hij helemaal boos en schelden met Autist dit en kanker dat kanker zus kanker zo...
Toen wou ik hem echt hard slaan, maar waarom ik het niet deed, tja...
Ben nogsteeds vrienden met die gast en weet verder niet wat ik er mee moet........
Wil contact wel verbreken eigenlijk, Maar het is soms ook zo gezellig(We zijn naar de Autorai geweest samen, naar Jean Michel jarre, En plannen dit jaar een weekje center parcs met z`n 6e, En willen dit jaar WEER naar JmJ)
Help me please