En je ma is dierenarts?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:42 schreef Braddie het volgende:
Ik zit nu op mijn werk ga na mijn werk met dat beestje naar de DA...
Ik sprak mijn ma vanochtend(ze belde) en ik had het uitgelegd, Blijkt hij dus een hart aanval gehad, volgens mijn ma)
En toch zit je gewoon op je werk. Geen baas die er geen begrip voor heeft als je met je op sterven na dood zijnde hond naar de dierenarts gaat ipv naar je werk.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:42 schreef Braddie het volgende:
Ik ga morgen alles op alles zetten om bij de dierenarts te komen dat zeker...
Echt he.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 08:50 schreef Dagonet het volgende:
het is allemaal trouwens wel een erg letterlijke kopie van oh-oh, dit hele gedoe. tot de naam van de hond aan toe.
Ik was gewoon niet gegaan en had mijn hond naar de dierenarts gebracht.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:59 schreef Braddie het volgende:
Ik heb het hele verhaal uitgelegd aan mijn baas en die reageerde hele laconiek.
Ja maar je moet wel op je werk zijn!
En je moeder is niet groot en wijs genoeg om even zelf met die hond naar de dierenarts te gaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:59 schreef Braddie het volgende:
Ik heb het hele verhaal uitgelegd aan mijn baas en die reageerde hele laconiek.
Ja maar je moet wel op je werk zijn!
Jawel, Maar we hebben niet zoveel geld, En alleen al voor het kijken word al een flinke som geld gerekent(We leven van een minimum uitkering dusja)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je moeder is niet groot en wijs genoeg om even zelf met die hond naar de dierenarts te gaan?
Je zit nu toch op je werk?????quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, Maar we hebben niet zoveel geld, En alleen al voor het kijken word al een flinke som geld gerekent(We leven van een minimum uitkering dusja)
Op mijn werk nooit een probleem geweest. Hup naar de dierenarts TS.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Dagonet het volgende:
één woord: calamiteitenverlof. Laat hem dat maar eens weigeren.
Zal wel meevallen want je hebt vorige week nog een nieuwe TV gekochtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel, Maar we hebben niet zoveel geld, En alleen al voor het kijken word al een flinke som geld gerekent(We leven van een minimum uitkering dusja)
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Braddie het volgende:
Ja, Ik zit nu ook diep in de shit(Kpn heeft een rekening gestuurd voor Incasso, Dus ik ben flink blut)
En morgen lezen we zeker weer dat je weer een nieuw keyboard hebt gekocht....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Braddie het volgende:
Ja, Ik zit nu ook diep in de shit(Kpn heeft een rekening gestuurd voor Incasso, Dus ik ben flink blut)
Hoe kan ik nou van te voren weten dat DAT gebeurt/...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En daar is je hond nu de dupe van?
Sukkel ...
Kennelijk wordt er geen geld opzij gelegd voor dierenartskosten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:14 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
En morgen lezen we zeker weer dat je weer een nieuw keyboard hebt gekocht....
Of een fiets van 3000 euro....
Je weet toch dat het een zieke hond is , en een oude hond?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou van te voren weten dat DAT gebeurt/...
Als ik het kon ruiken dan had ik er al eerder mee gekomen!
Joh, sinds ie ziek is krijgt ie wat eten en wat aandacht?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:19 schreef Braddie het volgende:
Ik hou er ook rekening mee, Zeker...
Maar geld voor de dierenarts aan de kant leggen kunnen we niet permiteren...
We mogen blij zijn dat we al net rond komen....................
Ik vertroetel de hond al sinds ik weet van die hartproblemen, HIj blijft bij mij op de kamer liggen, Als ik er niet ben heeft ie voldoende eten en drinken..... Hij is niet meer zo vaak achter omdat het slecht is voor z`n hart..
Je kunt wel dure luxe-artikelen kopen maar niets opzij leggen voor de dierenarts? Waarom zo'n grote tv en een playstation en spelletjes dan als je het wel graag zou willen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:19 schreef Braddie het volgende:
Ik vertroetel de hond al sinds ik weet van die hartproblemen, HIj blijft bij mij op de kamer liggen, Als ik er niet ben heeft ie voldoende eten en drinken..... Hij is niet meer zo vaak achter omdat het slecht is voor z`n hart..
Een normaal mens belt gewoon de dierenarts en als je geen geld hebt dan leg je het uit en tref je een betalingsregeling.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Braddie het volgende:
Schei toch uit man. Je koopt de duurste gadgets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:19 schreef Braddie het volgende:
Iedereen zou verlof voor elkaar krijgen behalve die arme Braddie he?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef Braddie het volgende:
Ik heb echt het beste met dat beestje voor, maar als ik op mijn werk zit kan ik moeilijk naar de dierenarts met het beestje..
Inderdaad, lamlul. Of werk je 150 uur per week?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Iedereen zou verlof voor elkaar krijgen behalve die arme Braddie he?
Lamlul.
En je moeder weet niet waar de dierenarts gevestigd is?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:25 schreef Braddie het volgende:
Geef me bij deze maar een schop onder mijn hol dan;)
Ik heb echt het beste met dat beestje voor, maar als ik op mijn werk zit kan ik moeilijk naar de dierenarts met het beestje..
Ja...Ik vind het ook wel weer mooi geweest, dit is gewoon precies hetzelfde verhaal als de vorige keer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:52 schreef NanKing het volgende:
Ja hoi braddie. Vraag een regeling met je dierenarts en zet een TR om dit topic op slot te laten doen. Het is een gebed zonder end met jou, je hond en je F&F topics. Redelijk masochistisch ingesteld ofzoot?
I agree, maar er staat nergens in de FOK!-policy dat je geen aandacht mag trekkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
Mag dit topic niet gewoon een slotje.Vorige keer is het ook op slot gegooid, toch? Waarom dan nu wéér opnieuw dit gezeur
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |