Braddiebombarie, zet deze dan ook even in de OP.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
Fijn ook dat het serieus genomen word...
Morgen ga ik langs de dierenarts, Moet ik wel geld mee nemen want alleen een kleine controle was de laatste x al 2x 50 euro
Waarvoor bel je nu geen Dierenarts.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
Morgen ga ik langs de dierenarts, Moet ik wel geld mee nemen want alleen een kleine controle was de laatste x al 2x 50 euro
Dat lijkt me echt heel afschuwelijk. Heb het over jouw hond toen wel meegekregen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik meen het trouwens serieus als ik zeg dat mijn Frits er ook bij krijste op het eind.
Vreselijk was dat
Ik hoop dat Braddie als t allemaal echt zo is ook het fatsoen heeft om zijn hond een waardig einde te gunnen en hem niet gewoon maar laat kreperenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel afschuwelijk. Heb het over jouw hond toen wel meegekregen.
Het beestje heeft vast een heel mooi leven bij je gehad en hou dat voor ogen.
Braddie is een enorme aandachtshoer en heeft de neiging de boel in F&F lekker aan het lijntje te houden en het vuurtje flink aan te wakkeren.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat Braddie als t allemaal echt zo is ook het fatsoen heeft om zijn hond een waardig einde te gunnen en hem niet gewoon maar laat kreperen
Je vraagt je af hoe het komt...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:13 schreef Braddie het volgende:
Bel de DA, bel een taxi. Of zoquote:Morgen ga ik langs de dierenarts, Moet ik wel geld mee nemen want alleen een kleine controle was de laatste x al 2x 50 euro
Taxi...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:07 schreef Braddie het volgende:
Verwaarlozing zou ik het zeker niet noemen, de laatste keer dat we met hem bij de dierenarts zijn geweest voor de diagnose voor het arme beest zei de arts
"hij heeft een flinke hartruis maar verkeerd verder in een prima conditie voor zijn leeftijd MAAR.... hij houd vocht vast DUS geef ik julie deze en deze medicatie mee voor zijn hart en zijn vocht.."
Er is verder niks mee gedaan, Toen is er ook al een regeling getroffen van 2x 50 euro
Ik kan op dit moment niets doen, Ik moet sowieso wachten op mijn moeder, Pas als die thuis is kan ik met het beessie naar de dierenarts omdat ik zelf geen mogelijkheid heb tot vervoer(en nee ik ga niet met dat beestje naar de dierenarts lopen want dan is de kans heel groot dat hij halverwegen overlijd....)
Wens liever de hond sterktequote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:24 schreef Parlay het volgende:
Ik snap niet dat je steeds topics opent over je hond als je er toch niks mee gaat doen. Ik neem aan dat je advies wilt? Maar dan roept/gilt iedereen ga naar de DA en vervolgens geef je aan dat niet te doen omdat het eigenlijk wel gaat met hem. Wat wil je nou eigenlijk? Dat wij gaan roepen dat het wel meevalt? Dat is dus niet zo......kortom je kan net zo goed geen topic meer openen want niemand gaat zeggen wat je wilt horen.
Sterkte met je hondje iig.
Vanzelfsprekend.quote:
Daar gaan we weer....... Vocht vasthouden bij een oud dier (of mens) duidt op hartfalen (en de flinke hartruis is daar het bewijs van). Heb je al eens iets erover opgezocht. Misschien wel handig als er iets met je dier is, je jezelf eens een beetje inleest zodat je weet wat je kunt verwachten/ waar je rekening mee moet houden. Nee, je kunt nu niet met dat beestje over straat omdat de kans groot is dat'ie neerstort en niet meer opstaat. Maar een taxi zou een oplossing zijn. Je kunt hem ook goed inpakken (in je jas doen bv of in een dikke doek en hem dragen; hoe minder hij zelf hoeft te bewegen in deze kou, hoe beter, scheelt weer een paar hartslagen) Hij moet nou eenmaal naar buiten om te plassen en buiten is het koud en doet straks zijn hart het niet meer.Het is zo simpel. Als het koud is moet je hart veel harder werken om je lichaam warm te houden. Bij een dier (of mens) met hartfalen begeeft het hart het dan; dat hart is niet meer in staat om zo hard te pompen en zoveel meer liters bloed de rondte in te moeten werken, dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Waar wacht je op, tot'ie straks in de achtertuin neerstort en niet meer overeind komt? Een afschuwelijke dood lijkt me zo. Humaner is dan om naar de DA te gaan en misschien liever te kiezen voor inslapen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:07 schreef Braddie het volgende:
Verwaarlozing zou ik het zeker niet noemen, de laatste keer dat we met hem bij de dierenarts zijn geweest voor de diagnose voor het arme beest zei de arts
"hij heeft een flinke hartruis maar verkeerd verder in een prima conditie voor zijn leeftijd MAAR.... hij houd vocht vast DUS geef ik julie deze en deze medicatie mee voor zijn hart en zijn vocht.."
Er is verder niks mee gedaan, Toen is er ook al een regeling getroffen van 2x 50 euro
Ik kan op dit moment niets doen, Ik moet sowieso wachten op mijn moeder, Pas als die thuis is kan ik met het beessie naar de dierenarts omdat ik zelf geen mogelijkheid heb tot vervoer(en nee ik ga niet met dat beestje naar de dierenarts lopen want dan is de kans heel groot dat hij halverwegen overlijd....)
Mijn hond had vanaf haar tweede epilepsie en die schreeuwde bij een aanval, dat ging door merg en been. Een ontzettend akelig geluid. En vervolgens hard spartelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:43 schreef Sorella het volgende:
Ik denk niet dat het epilepsie is want dan vallen ze wel om maar ze gillen niet, ze trillen alleen heel erg en kunnen op hun tong bijten en laten alles lopen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:07 schreef Braddie het volgende:
Ik kan op dit moment niets doen, Ik moet sowieso wachten op mijn moeder
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:42 schreef Braddie het volgende:
Ik ga morgen alles op alles zetten om bij de dierenarts te komen dat zeker...
Dat zou zomaar kunnen ja. oh-oh's Frits heeft het op medicijnen ook zes maanden na diagnosestelling uitgehouden tenslotte.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:42 schreef Braddie het volgende:
dan ben ik best bang dat dit een teken is van Frits wat er op duid dat het waarschijnlijk voor de zomer al over is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |